Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

جدول گروه F لیگ قهرمانان اروپا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:11
بازديد از اين پست : 278

بر اساس آخرین بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا قرارداد سرجی روبرتو هافبک جوان این تمدید میشود . این خبر درست چند ساعت قبل از اولین بازی بارسلونا در لیگ قهرمانان منتشر شد .

قرارداد سرجی روبرتو تمدید میشود

باشگاه در این بیانیه توضیح میدهد که قرارداد فعلی سرجی روبرتو در 30 ژوئن 2015 به پایان میرسید ولی قرارداد جدید او را تا 30 ژوئن 2019 در بارسا ماندگار میکند . قرارداد جدید او روز جمعه 26 سپتامبر به صورت رسمی امضا خواهد شد .

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:47
بازديد از اين پست : 257

آرسنال و ليورپول به جذب مهاجم ناراضي تيم محبوب کاتالان علاقه نشان داده‌اند. پدرو از شرایط خود در ترکیب آبی‌اناری‌ها ناراضی است و قصد دارد تا در پنجره‌ی نقل و انتقالات ژانویه بارسلونا را ترک کند. او به دنبال حضور بیشتر در ترکیب اصلی است و حالا آرسنال و لیورپول آماده اند تا برای جذب این مهاجم ملی‌پوش اسپانیا وارد عمل شوند.

آرسنال و لیورپول در رقابت برای جذب پدرو!

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 8:52
بازديد از اين پست : 287
این بازیکن 19ساله موفق شد خود را به ترکیب اصلی لوییس انریکه تحمیل کرده و علاوه بر آن در اولین بازی خود در لالیگا برابر الچه گلزنی کند.
 منیر دوران نوجوانان خود را با اتلتیکو مادرید شروع کرد و پس از آن در ۲۰۱۱ به آکادمی مشهور بارسلونا پیوست. او هفته‌ی پیش پس از مصدومیت دیگو کاستا اولین بازی خود برای تیم بزرگسالان اسپانیا را نیز انجام داد و به نظر می‌رسد آینده‌ی درخشانی در پیش داشته باشد. انریکه به باشگاه اخطار داده است تا قرارداد جدیدی را با او به امضا برساند و از رفتن او به تیم‌های دیگر جلوگیری کند. اما گزارش‌ها حاکی از آن است که آرسن ونگر قصد دارد در ژانویه از بند فروش موجود در قرارداد او استفاده کند و او را به «امارات» ببرد.
 
http://parsiup.com/upload/pbrr_58508_1410503962.jpg
 
طبق این بند اگر تیمی پیشنهاد ۱۰ میلیون پوندی برای جذب او ارایه بدهد، منیر می‌تواند از بارسا جدا شده و به آن تیم بپیوندد. این مهاجم چندپسته به احتمال زیاد پس از اتمام دوره‌ی محرومیت لوییس سوارس جایگاه خود را از دست خواهد داد و این موضوع می‌تواند او را وسوسه کند تا پا جای پای فابرگاس بگذارد و از آکادمی بارسا راهی شمال لندن شود.
 

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : جواد...نویسنده
تاريخ : 14:23
بازديد از اين پست : 312

پیشرفت منیر الحدادی و سرجی سامپر موجب شد تا آرسن ونگر سرمربی توپچی های لندن به دنبال جذب آنها باشد .

بارسا نیوز


به گزارش دیلی میل مربی فرانسوی آرسنال در نقل و انتقالات تابستانی قصد داشت با پرداخت مبلغ 12 میلیون به ازای هر بازیکن و جمعا 24 میلیون این دو بازیکن بارسای ب را به خدمت بگیرد .


به گزارش دیلی میل آرسن ونگر با دادن وعده ی حضور زیاد در ترکیب به این بازیکنان قصد وسوسه کردن آنها را داشت .

ونگر در گذشته نیز به سسک فابرگاس زمانی که در بارسلونا بود چنین وعده هایی داده و او را پس از پیوستن به آرسنال حتی کاپیتان تیم کرد .

اصلی ترین مانع خرید این بازیکنان حضور آنها در ترکیب بارسلونا عنوان شده است . به گفته ی باشگاه بارسلونا این دو بازیکن به همراه تعدادی دیگر از بازیکنان آکادمی بارسلونا در آینده ای نزدیک به تیم اصلی منتقل میشوند و بند خروج آنها از 12 میلیون یورو به 35 میلیون افزایش می یابد .

باشگاه بارسلونا آگاه است که علاقه مندان به ستاره های جوانش به همین جا قانع نمیشوند و به این ترتیب هر طور که شده با توجه به محرومیت باشگاه از سوی فیفا با افزایش دستمزد و بند خروج در قراردادشان از پیوستن آنها به باشگاه های دیگر جلوگیری میکند .

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:7
بازديد از اين پست : 283

روزنامه دیلی میل انگلیس نوشت گابریل باربوسا آلمیدا که در فوتبال برزیل «نیمار جدید» لقب گرفته است مورد توجه مسئولان بارسلونا قرار دارد و به همین دلیل باشگاه اسپانیایی تلاش می کند تا او را از سانتوس برزیل خریداری کند.

http://www.varzesh11.com/images/news/neymar-17856.jpg 

در قرارداد انتقال نیمار از سانتوس به بارسا بندی وجود دارد که به موجب آن باشگاه سانتوس متعهد شده اولویت اول انتقال گابریل از این تیم بارسلونا باشد.


گابریل 18 ساله که شم گلزنی خوبی دارد در برزیل همچنین لقب «گابی گل» را گرفته است.با این وجود وی به علت محرومیت بارسلونا از خرید بازیکن تا تابستان 2016 نمی تواند راهی فعلا راهی اروپا شود.قرارداد گابریل با سانتوس تا تابستان آینده اعتبار دارد اما مذاکرات برای تمدید آن در جریان است تا بارسا از خرید وی در تابستان 2016 مطمئن شود.

گابریل گفت :« آرزوی من از کودکی بازی در بارسلونا است.»

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 13:59
بازديد از اين پست : 239

باشگاه بارسلونا پیشنهادات زیادی برای فروش بازیکنان آکادمی خود در نقل و انتقالات تابستانی دریافت کرد . درست چند روز مانده به پایان نقل و انتقالات باشگاه بنفیکا پیشنهاد خرید گریمالدو و پاتریشیا ( پاتریک ) را به بارسلونا ارائه داد اما بارسلونا درخواست بنفیکا را رد کرد .

http://parsiup.com/upload/unun_58477_1410369041.jpg

گریمالدو و پاتریشیا گاهی اوقات با تیم اصلی نیز تمرین میکنند تا تحت نظر انریکه باشند . این بازیکنان همچنین از باشگاه های سمپدوریا , سویا , لاتزیو و ورونا نیز پیشنهاد داشتند .

علاوه بر این بازیکنان امروز موندو دپورتیو در گزارشی از پیشنهادات زیادی دیگری به بازیکنان آکادمی بارسلونا نیز پرده برداشت .

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:28
بازديد از اين پست : 254

منچستر یونایتد-رئال مادرید-چلسی-یووه-آژاکس-اورتون-اتلتیکوماردید-آرسنال-والنسیا-سلتیک-بازل و.... اینها باشگاه هایی بودند که این تابستان، دام خود را برای طعمه های جوان و جذاب بارسا پهن کرده بودند ولی بارسلونا از شکار شدن این استعدادهای جوان جلوگیری کرد.


بارسا نیوز

 

پاتریچ -آداما - منیر - سامپر - ساندرو - دونگو و گریمالدو، بازیکنانی بودند که برای جذبشان باشگاه های زیادی صف کشیده بودند اما آنها خبر نداشتند که این ستاره های جوان، دیوانه درخشیدن در تیم اول بارسلونا هستند.

از این میان، منیر و ساندرو توانستند خیلی زود به ترکیب ثابت تیم اول بارسلونا راه یافته و گلزنی هم کنند.پیش بینی می شود که با وجود مربی جوان و شجاعی همچون انریکه، راه برای دیگران نیز باز شود.

در میان این جوانان، بازیکنی همچون آداما، بیش از هر بازیکن دیگری مورد توجه باشگاه های اروپایی دیگر قرار داشت. حتی رئال مادرید به عنوان دشمن قدیمی بارسا برای جذب این بازیکن اظهار علاقه کرده بود.

حتی روبرتو مارتینس مربی اورتون حاضر بود تا بجای دلوفئو که به بارسا بازگشته بود آداما را به خدمت بگیرد . با این وجود سوبی سارتا اجازه جدایی به هیچکدام از این بازیکنان را نداد.

طعمه های جذابی که بارسا نجاتشان داد و حالا در اندیشه بالابردن رقم فسخ قراردادشان است. جوانانی که نسل آینده بارسلونا را خواهند ساخت.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:9
بازديد از اين پست : 254

به نقل از موندو دپورتیو ژاوی هرناندز هافبک بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرده. پپ گواردیولا که رابطه نزدیکی با ژاوی دارد سعی داشت او را به آلیانز آرنا ببرد ولی ژاوی نمی خواست در لیگ قهرمانان اروپا با بارسلونا تیم محبوبش روبرو شود این پیشنهاد را رد کرد.

بارسا نیوز

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 13:58
بازديد از اين پست : 261

دنی آلوس هنگام اتمام قراردادش با غول‌های اسپانیا در پایان فصل می‌تواند یک گزینه را از بین منچستریونایتد و لیورپول برای فصل آینده انتخاب کند.

بارسا نیوز


لوئیس فان‌خال و برندن راجرز مدافع بارسلونا را برای پیوستن به لیگ برتر به مدت یک فصل 16-2015 ترغیب می‌کنند. هرچند پاری‌سن‌ژرمن و اینترمیلان نیز برای انتقال وی برنامه‌ریزی کرده‌اند.

لوئیس انریکه و آلوس به این نتیجه رسیدند که احتمال تمدید قرارداد این بازیکن با بارسلونا بسیار کم است و بازگشت به برزیل نیز یک گزینه موجود است.

به هر حال این بازیکن 31 ساله ممکن است در نظر بگیرد که پیش از بازگشت به برزیل می‌تواند در یک باشگاه بزرگ دیگر بازی کند و این یک امتیاز برای دوران پیش از بازنشستگی‌اش خواهد بود. ستاره سابق سویا از ژانویه می‌تواند آزادانه با باشگاه‌های دیگر مذاکره کند و دو تیم لیگ برتری می‌توانند در خصوص انتقال وی تصمیم‌‌گیری کنند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : نوید...نویسنده
تاريخ : 20:20
بازديد از اين پست : 284

آرسن ونگر همواره به دنبال کشف استعداد های جوان باشگاه های دیگر است و در این راه، چندین بار از بارسلونا نیز صید های مناسبی داشته که مهمترینشان سسک فابرگاس است.

 

بارسا نیوز

ونگر در آخرین تلاش خود، سعی داشت تا "سامپر" بازیکن تیم دوم بارسا را که امسال با تیم اول این باشگاه تمرین می کند؛ به آرسنال بیاورد. اما همچون بار قبل در این راه توفیقی کسب نکرد.

پیش از این، سال 2011 و در تورنمنت نایکی بود که ونگر، علاوه بر سامپر، به دو بازیکن دیگر تیم جوانان بارسلونا به نام های میگل تورال و هکتور بلرین علاقمند شد.

سامپر و خانواده اش در آن سال، به ونگر نه گفتند؛ با این وجود دو بازیکن دیگر راهی آرسنال شدند. در این تابستان، مربی توپچی ها بار دیگر برای خرید سامپر علاقه نشان داد؛ اما این بار نه تنها خود سامپر که لوئیس انریکه مربی جدید بارسلونا نیز مخالفت قطعی خود را نسبت به این انتقال اعلام داشت.

رقم فسخ قرارداد سامپر هم اکنون 12 میلیون یورو است و پیش بینی می شود که با درخشش احتمالی این بازیکن، بزودی قرارداد جدیدی با این بازیکن منعقد شود.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : احمد رضا...معاون
تاريخ : 20:32
بازديد از اين پست : 252

رسانه های اسپانیایی مدعی شده اند که باشگاه بارسلونا در سال 2011 برای جذب پاکو آلکاسر از والنسیا، پیشنهادی 3 میلیون یورویی ارائه کرده بود.این مهاجم امشب قرار است با پیراهن تیم ملی اسپانیا مقابل مقدونیه به میدان برود، اما Sport گزارش داده است که اگر برخی مسائل متفاوت پیش می رفتند، او اکنون بازیکن بارسلونا محسوب می شده است.

 

بارسا نیوز

گفته می شود که اسکار گارسیا، مربی یوونیل آ، آلکاسر را به عنوان یک بازیکن آینده دار شناسایی کرده بود و آندونی زوبی زارتا نیز مذاکرات را با لوس چه به جریان انداخته بود.

رقم درخواستی 9 میلیون یورویی به این معنی بود که هیچوقت دو باشگاه به توافق نرسیدند، حتی در سال 2012 که قرارداد آلکاسر با والنسیا به اتمام می رسید. سپس او قرارداد جدیدی امضاء کرد که باعث شد رقم فسخ قراردادش 2 برابر شده و تا سال 2016 تمدید شود.

اگر آلکاسر به نیوکمپ منتقل می شد، اکنون به نسل جرارد دلوفئو و رافینیا اضافه شده بود.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 15:0
بازديد از اين پست : 250

یک نشریه اسپانیایی دلیل ابراز نارضایتی اخیر مدافع برزیلی بارسلونا از سران این تیم بر سر موضوع تمدید قرارداد را اعلام کرد. روزنامه مارکای اسپانیا به شفاف‌سازی درباره اختلافاتی که اخیراً میان دنی آلوز، دفاع راست برزیلی بارسلونا با سران این باشگاه به وجود آمده پرداخته و پول را دلیل آن دانسته است.

بارسا نیوز

در ابتدای فصل جاری، دنی آلوز ادعا کرد که قراردادش با آبی و اناری‌پوشان کاتالونیا در ماه ژوئن سال 2016 به پایان می‌رسد اما چندی بعدی مسئولان باشگاه ماه ژوئن سال 2015 را به عنوان تاریخ درست پایان قرارداد این بازیکن برزیلی اعلام کردند.

آندونی سوبی‌سارتا، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا در تازه‌ترین کنفرانس خبری خود اعلام کرد که در جلسه‌ای که میان او و آلوز برگزار شده، اختلاف بر سر تاریخ پایان قرارداد طرفین رفع شده و آلوز پذیرفته تاریخ درست پایان قراردادش همان چیزی است که باشگاه می‌گوید.

سوبی سارتا ادعا کرد آلوز تاریخ را اشتباه اعلام کرد چون فراموش کرده در ماه مارس سال 2011 زمانی که قراردادش را تمدید کرد، ابتدا خواست بندی برای تمدید یک ساله قراردادش را در آن گنجانده شود اما کمی بعد نظرش را عوض کرد.

مارکا اما مدعی است که دلیل آلوز برای مخالفت با گنجانده شدن این بند در قراردادش، مخالفت او با کم شدن حقوقش در سال آخر حضور در نیوکمپ است. بارسایی‌ها به آلوز گفته بودند تنها در شرایطی قرارداد او را تا پایان فصل 2016-2015 تمدید می‌کنند که در این فصل حقوقی کمتر از 11 میلیون پوندی که در حال حاضر می‌‌گیرد‌، دریافت کند.

آلوز 32 ساله برای تمدید قراردادش با بارسلونا به توافق نرسیده و این بدان معناست که در او بازار نقل و انتقالات ماه ژانویه می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد نیوکمپ را ترک کند، هرچند بعید است تیم‌های زیادی حاضر شوند به او حقوق درخواستی‌اش را پرداخت کنند آن هم در چنین سن و سالی.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:6
بازديد از اين پست : 266

وقتی فصل 2013-2014 به اتمام رسید؛ جوزپ بارتومئو رئیس بارسلونا وعده داد که در بارسلونا یک انقلاب بزرگ به راه می افتد و با جذب بازیکنانی جدید، خون تازه ای به بارسلونا تزریق خواهد شد.

بارسا نیوز

در اولین قدم، لوئیس انریکه به عنوان سرمربی، جایگزین تاتا مارتینو شد. انریکه می دانست که نقطه ضعف بارسا در منطقه دفاعیست و او قصد نداشت تا ریسک تاتا مارتینو را که روی بازگشت پویول حساب باز کرده بود؛تکرار کند.

با خداحافظی پویول و اینکه ماسچرانو در واقع یه هافبک است نه یک مدافع؛ بارسلونا در این تابستان سه مدافع جدید جذب کرد. متئو - فرمائلن و داگلاس.

بارسلونا با جذب سه مدافع در یک تابستان، عملا رکورد ویژه ای در تاریخش به ثبت رساند. در حال حاضر این تیم 10 مدافع در اختیار دارد.

در تاریخ بارسلونا چنین امری بی سابقه بوده است. به این نام ها دقت کنید : دنی آلوس - مونتویا - پیکه - بارترا - آلبا - آدریانو - داگلاس - متئو -  فرمائلن

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:37
بازديد از اين پست : 257
استوک سیتی مذاکراتی با آداما ترائوره ، محصول آکادمی بارسا انجام داده است.
 مارک هیوز ، مربی تیم انگلیسی در نظر دارد که این هافبک 18 ساله را در فصل نقل و انتقالات زمستانی به لیگ جزیره ببرد.
 
http://0up.ir/up8/guest/0-58385-1410026876.jpg
 
هیوز پیش از این سابقه به خدمت گرفتن بازیکنانی مثل مونیزا و بویان کرکیچ از ا را در تیمهایش دارد.
 

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 8:36
بازديد از اين پست : 265

مارک هیوز سرمربی استوک سیتی میخواهد آدما ترائوره بازیکن بارسلونا ب را به صورت قرضی به تیمش منتقل کند . بر اساس گزارش روزنامه ی بریتانیایی دیلی استار , ترائوره از باشگاه هایی همچون منچستر یونایتد و تاتنهام پیشنهاد داشته است اما بارسلونا تصمیم گرفت این بازیکن را نگه دارد .

http://0up.ir/up8/guest/0-58385-1410026876.jpg

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:53
بازديد از اين پست : 290

ویکتور والدز گلر سابق بارسلونا باید قبل از تکمیل قراردادش با تیم لیورپول تست های پزشکی این تیم را بگذراند.

http://www.varzesh11.com/images/news/victor-valdes-4062.jpg

قرمزهای آنفیلد در حال صحبت با این دروازه‌بان اسپانیایی هستند، که از مصدومیت شدید زانوی خود بهبود می یابد.

 

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:34
بازديد از اين پست : 263

آبی اناری ها پیش از این در پی ستاره آلمانی رئال مادرید بودند.

پیش از این که باشگاه رئال مادرید با تونی کروس قرارداد امضا کند، رقیب همیشگی آن ها یعنی بارسلونا به وی علاقه مند بود.

این نشریه ادعا می کند که سران بارسا به دنبال جانشینی برای ژاوی هرناندز بودند و کروس را بهترین گزینه برای جانشینی وی می دانستند. در آن موقع ژاوی آماده ترک نیوکمپ بود و آبی اناری ها کروس را بهترین گزینه برای جانشینی وی می دیدند ولی موفق به جذب وی نشدند و او به رئال مادرید پیوست.

با وجود این ژاوی هرناندز در بارسلونا ماندنی شد و کاتالان ها برای جایگزینی وی ایوان راکیتیچ را از سویا به خدمت گرفتند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:26
بازديد از اين پست : 273

رسانه های اسپانیایی و ایتالیایی مدعی شده اند که بارسلونا برای جذب متیو کواچیچ از اینتر میلان تلاش کرده و موفق نشده است.

بارسا نیوز

Mundo Deportivo به نقل از Sky Italia می گوید که اینتر پیشنهاد بارسلونا برای هافبک 20 ساله خود را رد کرده است. این پیشنهاد که روز دوشنبه، آخرین روز نقل و انتقالات، ارسال شده بود و از آنجا که به خاطر محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالات، آخرین فرصت بارسلونا برای خرید بازیکن بود، توسط باشگاه ایتالیایی رد شده است.

هیچ مبلغی از این پیشنهاد فاش نشده است، اما با توجه به اینکه کواچیچ تا سال 2017 قرارداد دارد، ارزش این بازیکن از سوی باشگاه  17 میلیون یورو برآورد شده است.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:26
بازديد از اين پست : 259

رسانه های اسپانیایی و ایتالیایی مدعی شده اند که بارسلونا برای جذب متیو کواچیچ از اینتر میلان تلاش کرده و موفق نشده است.

بارسا نیوز

Mundo Deportivo به نقل از Sky Italia می گوید که اینتر پیشنهاد بارسلونا برای هافبک 20 ساله خود را رد کرده است. این پیشنهاد که روز دوشنبه، آخرین روز نقل و انتقالات، ارسال شده بود و از آنجا که به خاطر محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالات، آخرین فرصت بارسلونا برای خرید بازیکن بود، توسط باشگاه ایتالیایی رد شده است.

هیچ مبلغی از این پیشنهاد فاش نشده است، اما با توجه به اینکه کواچیچ تا سال 2017 قرارداد دارد، ارزش این بازیکن از سوی باشگاه  17 میلیون یورو برآورد شده است.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:17
بازديد از اين پست : 257

فصل نقل و انتقالات اروپا دیشب در حالی به پایان رسید که باشگاه منچستر یونایتد در انتها پر خرج ترین باشگاه در تمام اروپا لقب گرفت و پس از آن ها کاتالان ها جای گرفتند.

بارسا نیوز

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 13:46
بازديد از اين پست : 278

لیورپول علاقه مند به جذب ویکتور والدز دروازه بان سابق بارسلونا است.

والدز که در اواخر فصل گذشته با مصدومیت جدی روبه رو شد هنوز نتوانسته است تیم آینده خود را مشخص کند. در ابتدا موناکو به صورت جدی به دنبال امضا قرارداد با او بود اما به دلیل مصدومیت شدیدش از جذب او منصرف شد.

اکنون مارکا گزارش داده است که لیورپول می خواهدوالدز را به خدمت بگیرد. ایجنت والدز چند روز قبل از پیوستن موکلش به تیمی بزرگ تا ژانویه خبر داده بود. والدز اکنون دوران آماده سازی را پشت سر می گذارد و گفته می شود در صورت توافق با لیورپول تا اکتبر قرارداد خود را نهایی نمی کند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:0
بازديد از اين پست : 282

جوزپ بارتمئو رئیس باشگاه بارسلونا اصرار دارد که بهنرین انتقال بارسلونا لوئیز انریکه بوده است.

باشگاه بارسلونا به خاطر تخلف در خرید و انتقال بازیکن های زیر 18 سال، از سوی فیفا محکوم شد و در دو پنجره نقل و انتقال ( زمستان 2014 و تابستان 2015 ) نمی تواند شرکت کند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 8:50
بازديد از اين پست : 314

مونیر 18 سال، جدیدترین ستاره نو ظهور لاماسیا می باشد که در دیدار های گذشته بارسلونا بازیکن آینده داری نشان داد و موفق شد در اولین دیدار بارسا برابر الچه نیز گل بزند.

آرسن ونگر مربی تیم آرسنال علاقه زیادی دارد تا با مهاجم جوان تیم بارسلونا قرارداد امضا کند، او آگاه است که کاتالان ها قصد تمدید قرارداد با مونیر را دارند و می خواند برای جدایی این بازیکن بندی قرار دهند که مبلغش 9.8 میلیون پوند است.

با این حال این روزنامه می افزاید بارسلونا به هیچ عنوان نمی خواهد مهاجمش را از دست بدهد و در صورت لزوم دستمزد او را هم بیشتر می کند.

آرسنال می داند که انتقال این بازیکن جوان بسیار دشوار است، اما باید به یاد بیاوریم در چندین سال اخیر توپچی ها این کار را خوب انجام داده اند و بازیکنانی نظیر سسک فابرگاس، هکتور برلین و جان تورال را از لاماسیا به تیمشان منتقل کرده اند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 8:48
بازديد از اين پست : 265

هافبک کامرونی باشگاه بارسلونا، فصل جدید را در پیراهن وستهم توپ خواهد زد.

به گزارش وب سایت باشگاه وستهم، الکس سانگ به مدت یک سال و به طور قرضی، در این تیم توپ خواهد زد. این هافبک بیست و شش ساله، دو سال اخیر را به واسطه قراردادی 15 میلیون پوندی، در بارسلونا توپ زد. سانگ با 39 بازی در لالیگا، سابقه بردن جام در فصل 13-2012 را در کارنامه دارد.

وی در مصاحبه ای کوتاه با خبرنگار وب سایت باشگاه وستهم، از پیوستن به این تیم و بازگشت به لندن، ابراز خوشحالی کرد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:4
بازديد از اين پست : 266

با توجه به اظهارات مدیر برنامه های ویکتور والدز، این دروازه بان در کریسمس با یک تیم بزرگ قرارداد امضاء خواهد کرد.

از وقتی قرارداد والدز با بارسلونا در تابستان امسال به پایان رسید، وی بدون تیم بوده است و انتقال به موناکو نیز به دلیل مصدومیت زانوی این دروازه بان 32 ساله منتفی شد.

بنا به گزارش Goal، باوجود اینکه والدز همچنان در حال سپری کردن دوران ریکاوری می باشد، به نظر می رسد که به همین زودی خانه جدیدی برای خود پیدا نخواهد کرد، اما مدیر برنامه او، خینس کارواخال، نگرانی از این بابت ندارد.

او به برنامه 'El Larguero' از Cadena Ser گفت: "در واقع می توان هر زمان قرارداد امضاء کرد و من مطمئنم که قبل از کریسمس، والدز را در یک باشگاه بزرگ خواهیم دید. روند بهبودی او خوب پیش می رود، اما هنوز نمی دانیم که مصدومیت او چه زمان به طور کامل رفع شده و آماده بازی کردن خواهد شد."

والدز در بارسلونا تمام مدارج جوانان را طی کرد و پس از 12 سال حضور در تیم اصلی، تصمیم گرفت تا قرارداد خود را تمدید نکرده و به صورت بازیکن آزاد از این باشگاه جدا شود.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:46
بازديد از اين پست : 262

آندونی زوبیزارتا، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا نسبت به مراسم قرعه کشی امروز چمپیونزلیگ واکنش نشان داده و همچنین در مورد خرید داگلاس نیز صحبت کرده است.

زوبی گفت: "ما به یک مدافع کناری بیشتر نیاز داشتیم، یک گزینه دیگر برای افزایش رقابت. ما دو مدافع کناری با خصوصیات متفاوت داریم. ما تلاش می کنیم بهترین تیم ممکن را بسازیم تا در 2 سپتامبر بتوانیم بگوییم که تیمی داریم و از آن راضی هستیم. در طول چند ساعت اخیر اتفاقات زیادی رخ داده است. بازار نقل و انتقالات همچنان بسیار فعال است. فردا ما داگلاس را معرفی خواهیم کرد؛ در پایان هفته با ویارئال روبرو خواهیم شد و باید دید چه کار دیگری می توانیم انجام دهیم. نقل و انتقالات زیادی در اینجا و در موناکو به نتیجه می رسند..."

در مورد رقبای بارسا در گروه F، زوبیزارتا افزود: "ما تسلیم نخواهیم شد؛ گروه با پاریسن ژرمن شروع و تمام نمی شود. این دو بازی بیشترین جذابیت را خواهند داشت اما ما نگران نیستیم که آیا به عنوان مدعی به نظر خواهیم رسید یا نه – تنها می خواهیم مطمئن شویم که بارسلونا در سطحی که توقع داریم بازی کند و تیم به سبک بازی خود پایبند بماند. ما هرگز با آژاکس دیدار نکرده بودیم اما در طول دو سال گذشته دو بار با آنها روبرو شده ایم؛ آنها فوتبال با کیفیتی ارائه می کنند.

آپوئل را نیز به عنوان رقیبی سرسخت به یاد می آورم. برای برخی باشگاه ها، ما فقط موظف نیستیم که به دور حذفی صعود کنیم، بلکه باید به نیمه نهایی برسیم، اما همه تیم ها می توانند رؤیایی داشته باشند. ما به همان روشی که به مصاف پاریسن ژرمن خواهیم رفت، با آژاکس نیز دیدار خواهیم داشت و این خاصیت چمپیونزلیگ است."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 22:6
بازديد از اين پست : 279

خریدهای بارسلونا در بازار نقل و انتقالات به پایان رسیده و تنها بازیکنی که هم چنان وضعیتش نا مشخص است، الکس سانگ می باشد.

با آمدن داگلاس به بارسلونا، پرونده خریدهای این باشگاه در فصل نقل و انتقالات بسته شد و در مجموع نه بازیکن خریداری شد. سوارز، راکیتیچ، رافینیا، فرمالن، ماسیب، براوو، اشتگن، متئو و داگلاس پریرا.

بنابراین در حال حاضر تنها مسئله ای که برای مدیران و کادر فنی باشگاه در فصل نقل و انتقالات باقی مانده است، فروش الکس سانگ، هافبک کامرونی است که در برنامه های لوئیز انریکه جایی ندارد و هم چنان به دنبال راه حلی برای حل مسئله این بازیکن است.

تا به امروز دو باشگاه لیگ برتری آرسنال و لیورپول برای همکاری با این بازیکن ابراز علاقه کرده اند، اما قصد جا به جایی قرضی او را داشته اند.

اما آخرین پیشنهادی که برای سانگ به دست رسیده، از طرف باشگاه مارسی و مارچلو بیلسا می باشد که گفته می شود تیم او به یک هافبک نیازمند است. به نظر می رسد مقصد نهایی هافبک کامرونی بارسلونا، جایی نباشد جز بندر مارسی.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:3
بازديد از اين پست : 263

بارسلونا با مبلغ 5.5 میلیون یورو و به مدت 5 سال، مدافع 25 سال برزیلی تیم سائوپائولو را به خدمت گرف

روز سه شنبه قرارداد این بازیکن به امضا رسید و در ساعات اولیه امروز، به شکل رسمی اعلام گردید. داگلاس فردا به بارسلونا خواهد آمد.

اگر چه باشگاه سائوپائولو قیمت 6 میلیون یورو را مد نظر داشت اما در نهایت بارسلونا موفق شد کمی پایین تر از آن مبلغ انتقال را اناجم دهد و داگلاس با مبلغ 5.5 میلیون یورو راهی نیوکمپ شد.

بارسلونا 4 میلیون یورو را پرداخت خواهد کرد و 1 میلیون باقی مانده به صورت متغیر خواهد بود.

همان طور که قبل تر گفته شد، 60 % از حقوق داگلاس را باشگاه سائوپائولو در اختیار داشت و گروه ایجنتی (مدیر برنامه) به نام ترافیک، که 40 % باقی مانده از حقوق این بازیکن را مختار بود، که بارسلونا با هر دو طرف به شکل کامل به توافق کامل رسید.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:12
بازديد از اين پست : 274

با توجه به گزارش ها در کشور فرانسه، الکس سانگ تا پایان نقل و انتقالات به باشگاه مارسی و مارچلو بیلسا ملحق خواهد شد.

به نظر می رسد مارچلو بیلسا قصد دارد قبل از پایان نقل و انتقالات در تاریخ 31 آگوست، الکس سانگ هافبک باشگاه بارسلونا را به تیمش اضافه کند.

به گزارش الموندو، هدف اصلی باشگاه مارسی، بنجامین استانبولی هافبک تیم مونپلیه بود که برای انتقال این بازیکن به مشکل برخوردند، به همین دلیل در حال حاضر باشگاه مارسی برای خرید الکس سانگ تلاش خواهد کرد.

روزنامه L'Equipe گزارش می دهد الکس سانگ که تا سال 2017 با بارسلونا قرارداد دارد، مورد توجه لوئیز انریکه قرار نگرفته و جایی در برنامه های کاتالان ها ندارد و می تواند با مبلغ 5 میلیون یورو راهی فرانسه شود.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:3
بازديد از اين پست : 273

باشگاه بارسلونا و سائوپائولو برای انتقال مدافع 24 سال این باشگاه به توافق کامل رسیدند و امروز ( سه شنبه ) قرارداد نهایی به مدت 5 سال امضا خواهد شد.

پس از چندین ساعت مذاکره نماینده باشگاه بارسلونا (رائول صانلحی) با دو طرف قرارداد، باشگاه سائوپائولو که 60 % از حقوق داگلاس را در اختیار داشت و گروه ایجنتی (مدیر برنامه) به نام ترافیک، که 40 % باقی مانده از حقوق این بازیکن را مختار بود، به توافق کامل رسید.

با این وجود باشگاه سائوپائولو در مذاکرات خود یاداور شده است که از این انتقال، خواهان مبلغ 3.6 میلیون یورو است. این مبلغ در واقع 60 درصد از هزینه ای است کا بارسلونا باید برای انتقال داگلاس متحمل شود.

این به آن معناست که اگر  بارسلونا برای به خدمت گرفتن داگلاس، 3.6 میلیون هزینه کند، باید مبلغ 2.4 میلیون یورو نیز به این گروه ایجنتی اختصاص دهد تا بتواند داگلاس را به عنوان بازیکن جدید، به باشگاه اضافه کند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:18
بازديد از اين پست : 270

بعد از درخشش مونیر ال حدادی در دیدار های اخیر بارسلونا، این باشگاه می تواند در حفظ او با دردسر هایی روبرو شود.

این بازیکن جوان نخستین دیدار رسمی خود برای بارسلونا را روز یکشنبه در دیدار مقابل الچه پشت سر گذاشت و در همان بازی اول نیز موفق به گلزنی شد.

این رشد نجومی ال حدادی باعث شده است تا سایر باشگاه های اروپایی او را زیر نظر بگیرند، و بنا به گزارش Marca باشگاه بارسلونا با توجه به رقم فسخ قرارداد 12 میلیون یورویی این بازیکن، می تواند در حفظ او دچار مشکل شود.

این روزنامه تأکید می کند که خود بازیکن در کاتالونیا خوشحال است و می خواهد حداقل تا پایان قراداد کنونی اش که تا سال 2017 اعتبار دارد، در بارسلونا بماند. باشگاه نیز به صراحت اعلام کرده است که گلزن مادریدی در این فصل یکی از چهره های اصلی تیم خواهد بود، اما تصور می شود که مونیر در این فصل همچنان در تیم B بارسلونا به آموزش و یادگیری خود ادامه دهد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 8:52
بازديد از اين پست : 248

از آنجا که هفته پایانی پنجره نقل و انتقالات آغاز می شود، و با توجه به اینکه باشگاه بارسلونا تا ژانویه 2016 از هرگونه شرکت در نقل و انتقالات محروم خواهد بود، خبرها در مورد خرید های احتمالی این تیم ادامه دارد.

روز دوشنبه روزنامه فرانسوی L'Equipe گزارش داد که دو باشگاه اسپانیایی بارسلونا و ویارئال علاقه خود به جذب وسام بن یدر، مهاجم 24 ساله تیم تولوز که در فصل 13-2012، 15 گل و فصل گذشته 16 گل به ثمر رساند و بعد از زلاتان دومین گلزن برتر لیگ 1 شد، ابزار کرده اند. بن یدر در این فصل نیز در هر دو بازی تولوز موفق به گلزنی شده است.

L'Equipe افزود که مسئولان باشگاه بارسلونا روز 16 آگوست در جریان دیدار تولوز مقابل لیون در ورزشگاه حضور داشته اند تا این بازیکن را از نزدیک تحت نظر داشته باشند. با توجه به علاقه بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی از جمله رم، می توانیم شاهد یک نبرد پیشنهادی برای انتقال ملی پوش زیر 21 سال تیم ملی فرانسه باشیم.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:29
بازديد از اين پست : 245

با توجه به گزارش ها در اسپانیا، بارسلونا برای خرید دی ماریا دست به کار شده و حتی پیشنهاد 60 میلیون یورویی هم داده است.

برخی از گزارش ها روز گذشته اعلام کردند دی ماریا پس از آن که بیان کرده نمی خواهد در رئال مادرید بماند، باشگاه بارسلونا تصمیم گرفته که برای خرید او دست به کار شود؛ حتی گفته شد که پیشنهاد 60 میلیون یورویی نیز برای انتقال این بازیکن ارائه شده است.

حقیقت این است که کاتالان ها از مدت ها پیش خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن بوده اند. در زمانی که چیکی بگریستین مدیر ورزشی و فنی تیم بارسلونا بود، تاکید زیادی بر خرید آنخل دی ماریا داشت. دی ماریا آن زمان در تیم بنفیکا بازی می کرد و تنها 22 سال داشت، چیکی بگریستین خرید او را پیشنهاد داد اما پپ گواردیولا این پیشنهاد را رد کرد.

مدت کوتاهی پس از آن روزها، در سال 2010 رئال مادرید با پرداخت 35 میلیون یورو به سرماگزاران لیسبون، دی ماریا را به سانتیاگو برنابئو منتقل کرد، هرچند که مادریدی ها مطمئن بودند برای خرید او 25 میلیون یورو هزینه کرده اند.

حال، دیشب دی ماریا در لیست بازیکنان رئال مادرید برای فینال سوپر کاپ اسپانیا برابر اتلتیکو مادرید قرار نگرفت و خروج او از مادرید قریب الوقوع به نظر می رسد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 21:44
بازديد از اين پست : 271

ژاوی معتقد است دشوار است بارسلونا راهی برای انتقال آنخل دی ماریا در تابستان امسال پیدا کند.

http://realmadridfarsi.ir/images/XaviHernandezCristianoRonaldoFCBarcelonaJnaq9eQtpg6l.jpg

دیروز کارلو آنجلوتی مربی تیم رئال مادرید اعلام کرد که دی ماریا قصد دارد سانتیاگو برنابئو را ترک کند، حدس و گمان بر این است که شاید بارسلونا برای خرید دی ماریا دست به کار شود.

ژاوی در این مورد می گوید: " دی ماریا یک بازیکن بزرگ می باشد، اما واقعیت این است که او در حال حاضر بازیکن رئال مادرید است. تجربه در گذشته نشان داده که انتقال بازیکنی از رئال مادرید به بارسلونا بسیار دشوار بوده."

دی ماریا در چند مدت گذشته سخت مورد توجه باشگاه منچستر یونایتد بوده و پاریسی ها نیز هم چنان وضعیت این بازیکن را زیر نظر دارند.

ژاوی در مورد مصدومیت نیمار می افزاید: " نیمار یک بازیکن مهم برای بارسلونا است و من هنوز نمی دانم که آیا او می تواند تیم را در دیدار روز یک شنبه همراهی کند یا خیر."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 21:36
بازديد از اين پست : 337

با توجه به گزارش روزنامه اسپورت، بارسلونا برای خرید دی ماریا پیشنهادی ارائه کرده است که رئال مادرید حاضر نشده در مورد آن مذاکره کند.

 باشگاه بارسلونا به خرید آنخل دی ماریا علاقمند شده است. در واقع یک نماینده از باشگاه بارسلونا می گوید که پیشنهادی 60 میلیون یورویی برای خرید دی ماریا ارائه شده اما پرز از مذاکره خودداری کرده است.
بارسا می خواست از رابطه ایجاد شده بین دی ماریا و رئال مادرید استفاده کند، دیروز آنجلوتی اعلام کرد که این بازیکن اطلاع داده که می خواهد مادرید را ترک کند.

وضعیت او هم چنان مشخص نیست. دی ماریا از رئال مادرید درخواست کرده بود که باید حقوقش بیشتر شود و سالیانه 8 میلیون یورو دریافت کند، اما پرز این پیشنهاد را نپذیرفت و پس از آن مدیر برنامه های دی ماریا مذاکره با دیگر باشگاه های اروپایی را آغاز کردند.

بارسا هم می خواست از همین فرصت استفاده کند، دی ماریا بازیکن مناسبی برای بارسلونا است و شیوه فوتبال بازی کردن او به مدل بازی بارسا، تناسب دارد.
اما با آمدن سوارز و راکیتیچ به بارسلونا، بعید به نظر می رسد که رئال مادرید قبول کند دی ماریا را به بارسلونا بدهد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:43
بازديد از اين پست : 297

مدافع تیم فوتبال بارسلونا پیرامون شرایطش در این روز در جمع آبی اناری ها سخن گفت.

گزارش کامل در ادامه خبر

بارسا نیوز

دنی آلوز مدافع کناری و برزیلی باشگاه بارسلونا در پایان جلسه تمرین امروز صبح آبی اناری ها در صحبت هایی به شایعات جدایی اش از بارسلونا در هفته های گذشته واکنش نشان داد.

"از کار کردن با لوئیز انریکه فوق العاده خوشحالم و آماده ام تا فصل جدید را برای کسب موفقیت آغاز کنم. اهداف من نسبت به سال های گذشته هیچ تغییری در این فصل نکرده است. من همواره از انتقادات جهت بهتر شدن و پیشرفت کردن استفاده کرده ام و اجازه نداده ام که در کارم اثر منفی بگذارد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:7
بازديد از اين پست : 267

با توجه به گزارش دیلی میل، الکس سانگ که در سال 2012 به بارسلونا آمد، در حال حاضر هیچ جایی در برنامه های لوئیز انریکه ندارد و باشگاه می خواهد او را به فروش برساند.

http://www.varzesh11.com/images/news/alex-song-2013-2014-7686.jpg

این روزنامه توضیح می دهد که باشگاه آرسنال می خواهد هافبک کامرونی بارسلونا را با مبلغ 10 میلیون یورو به خدمت بگیرد. توپچی ها در سال 2012، مبلغ 19 میلیون برای فروش الکس سانگ از بارسلونا دریافت کردند.

سانگ دارای یک قرارداد تا سال 2017 با کاتالان ها می باشد، قیمت انتقال او در بازار نقل و انتقالات 12 میلیون یورو تخمین زده می شود. 7 میلیون کمتر از آن چیزی که باشگاه برای خریدش پرداخت کرد.
با توجه به گزارش رسانه های بریتانیایی، آرسن ونگر خوشحال می شود اگر این بازیکن را با مبلغ 10 میلیون یورو دوباره به خدمت بگیرد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:1
بازديد از اين پست : 268

بارسلونا تلاش می کند تا جانشینی برای بازیکنان پا به سن گذاشته تیمش پیدا کند.

http://storage.isport.ir/images/a2f6035c-359f-44e7-8eee-31c2ac15c50d-cb.Jpeg

همان طور که زمان حضور دنی آلوز در بارسلونا رو به پایان است، ژاوی نیز همین وضعیت را دارد البته با این تفاوت که آلوز سال دیگر نیوکمپ را ترک خواهد کرد اما هافبک کهنه کار بارسلونا، تا دو فصل دیگر در باشگاهش خواهد ماند.

اولین کاپیتان بارسلونا تا زمانی که جانشینی ایده آل به جایش پا به نیوکمپ بگذارد در بارسلونا می ماند، ژاوی در تاریخ 15 ژوئن 2015، 35 سال خواهد شد و این قابل درک است که مشخصات بازی اش تغییر خواهد کرد.
به گزارش الموندو، دیروز زنگ خطر برای بارسلونا از سوی فیفا به صدا در آمد و باشگاه در حالت اضطراری قرار گرفت. نامی که در باشگاه به عنوان جانشین ژاوی از آن یاد می شود، کوکه هافبک جوان اتلتیکو مادرید است.

بارسلونا در چند روز آینده تلاش می کند تا کوکه را نیز برای سال 2015 به خدمت بگیرد و انتقال او را نهایی کند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 13:56
بازديد از اين پست : 259

بایرن مونیخ به انتقالرویس بسیار نزدیک شده، اما بارسلونا نیز با پیشرفت هایی که در مذاکرات داشته است می خواهد در چند روز باقی مانده خرید او را نهایی کند.

 

حالا که فیفا درخواست تجدید نظر باشگاه بارسلونا مبنی بر لغو محرومیتش در نقل و انتقالات را رد کرده، باشگاه درخواستش را به کمیتته CAS ارائه خواهد کرد.
اما با این حال بارسلونا می خواهد در چند روز باقی مانده از فصل نقل و انتقالات امسال، تیمش را برای فصل 2015-16 نیز تقویت کند.

در حال حاضر یک نام است که مورد آن اورژانسی به نظر می رسد؛ مارکو رویس. تنها راه این است که بازیکنان مورد نظر را در حال حاضر خریداری کنند و سپس به تیم های خودشان قرض بدهند.
رویس فصل آینده قراردادش با دروتموند تمام می شود و مبلغ جدایی او 25 میلیون یورو می باشد. الموندو می گوید باشگاه بایرن مونیخ در یک قدمی خرید رویس قراردارد اما، بارسلونا نیز در مذاکرات پیشرفت داشته و دورتموند خوشحال می شود که ستاره اش را به جای بایرن مونیخ، به نیوکمپ بفرستد.
دورتموندی ها با این کار هم مبلغ بیشتری را به دست خواهند آورد هم این که بازیکنشان یک فصل دیگر در باشگاه خواهد ماند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:30
بازديد از اين پست : 262

با صدور حکم فیفا مبنی بر ممنوعیت بارسلونا از حضور در بازار نقل و انتقالات زمستان و تابستان آینده، وضعیت اضطراری در باشگاه اعلام شده و مسئولین تیم قصد دارند در چند روز باقی مانده برای سال آینده نیز خرید کنند.

گزارش کامل در ادامه خبر

فیفا با درخواست تجدید نظر باشگاه بارسلونا مبنی بر لغو محرومیت از فعالیت در فصل نقل و انتقالات مخالفت کرد. بنابراین بارسلونا در زمستان پیش رو و هم چنین تابستان 2015 نمی تواند بازیکنی را خریداری نماید.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 82 صفحه بعد

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش

1 2 3 4 5

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش