Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

جدول گروه F لیگ قهرمانان اروپا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 19:36
بازديد از اين پست : 501

کلودیو براوو دروازه بان بارسلونا امشب به دنبال شکستن یک رکورد تاریخی است. دروازه بان بارسا در آستانه رسیدن به یک رکورد ۵۵ ساله ؛

 دروازه بان بارسا در آستانه رسیدن به یک رکورد ۵۵ ساله

اگر امشب براوو بتواند دروازه کاتالان ها را بسته نگاه دارد، بارسا برای اولین بار در ۵۵ سال اخیر در چهار بازی اول خود در لالیگا کلین شیت کرده است. بارسلونا فصل ۶۹-۱۹۶۸ را با رتبه سومی به پایان رساند اما در پایان فصل بهترین خط دفاع لالیگا را به نام خود ثبت کرد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:48
بازديد از اين پست : 291

مربی تیم المپیک برزیل , الکساندر گالو , اسامی 23 بازیکن دعوت شده برای دو بازی دوستانه ی این تیم در ماه اکتبر را اعلام کرد . در بین اسامی نام هافبک بارسلونا , رافینیا آلکانتارا نیز به چشم میخورد . تیم ملی المپیک برزیل در اولین بازی دوستانه ی خود در تاریخ 10 اکتبر به مصاف بولیوی میرود .

رافینیا به تیم المپیک برزیل دعوت شد !

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:44
بازديد از اين پست : 293

باشگاه آبی اناری ها از نظر حضور بازیکنان آکادمی خود در این فصل از رقابت ها ، بالاتر از سایر رقبای خود در اروپا قرار گرفته است .

ارزیابی های دقیق نشان میدهد که باشگاه بارسلونا از بازیکنان پرورش یافته در آکادمی لاماسیا بیش از سایر تیم ها استفاده کرده است . سرمربی تیم لوییز انریکه تا به اینجای فصل 2415 دقیقه از زمان بازی  تیم شامل سه بازی در لیگ و یک بازی در لیگ قهرمانان از بازیکنان ساخت لاماسیا استفاده کرده است .

تیم بعدی از لحاظ استفاده از بازیکنان آکادمی بایرن مونیخ میباشد . تیمی که پپ گواردیولا هدایت آن را بر عهده دارد تا اینجای فصل 1448 دقیقه از بازیکنان پایه و ساخت خود استفاده کرده است ولی با این حال در حدود 1000 دقیقه کمتر از بارسلونا در رتبه دوم قرار دارد .

پس از بارسلونا و بایرن مونیخ ، آرسنال با ( 823 دقیقه ) ، منچستر یونایتد ( 771 دقیقه ) ، رئال مادرید ( 706 دقیقه ) ، چلسی ( 463 دقیقه ) ، میلان ( 270 دقیقه ) ، یوونتوس ( 270 دقیقه ) و اینتر ( 119 دقیقه ) در رده های بعدی قرار دارند .

این 2415 دقیقه حاصل بازی 14 بازیکن در تیم است که یازده بازیکن تیم اول و سه بازیکن تیم بی بارسلونا یعنی مونیر ، سمپر و ساندرو میباشد .

این سیستم همچنین سود آوری خود را اثبات کرده است چرا که در تابستان با فروش بازیکنان ساخت خود توانست چیزی در حدود 36.9 میلیون یورو به دست آورد که حاصل فروش فابرگاس به چلسی با مبلغ 33 میلیون ، دوس سانتوس به ویارئال با مبلغ 1.5 میلیون ، بویان کرکیچ به استوک سیتی با 1.8 میلیون و به رودری به مونیخ 1860 با مبلغ 0.6 میلیون یورو بود . همچنین اویر اولازابال و کوئنکا با فسخ قرار داد به تیم های دیگر نقل مکان کردند .

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 10:28
بازديد از اين پست : 312

بارسلونا و رئال مادرید بیشترین دستمزدها را در لالیگا به خود اختصاص داده اند . این دو باشگاه بیش از سه برابر بیشتر از اتلتیکو مادرید خرج میکنند . در این مقایسه دستمزد بازیکنان , مربیان , کارکنان , پزشکان , فیزیوتراپ ها و ..... محاصبه شده است .

خرج بارسلونا و رئال مادرید در سال سه برابر اتلتیکو مادرید

بر این اساس در فصل 2014/15 بارسلونا با حدود 347 میلیون و 900 هزار یورو و رئال مادرید با 20 میلیون کمتر از بارسلونا و با پرداختی 328 میلیون یورو در این سال در رتبه ی دوم جای گرفته است .

 

این در حالی است که باشگاه اتلتیکو مادرید تنها 105 میلیون یورو هزینه دارد . در زیر دستمزد باشگاه های لالیگا به کلیه ی پرسنل آمده است .

 

در اینجا لیست کامل از حقوق بیست باشگاه لالیگا در فصل 2014/15 آمده است :

 

1- بارسا، 347 میلیون و 900 هزار یورو

 

2- رئال مادرید، 328 میلیون یورو

 

3- اتلتیکومادرید، 105 میلیون یورو

 

4- سویا، 78 میلیون و 700 هزار یورو

 

5- والنسیا، 73 میلیون

 

6- اتلتیک بیلبائو، 49 میلیون و 900 هزار یورو

 

7- ویارئال، 44 میلیون و 200 هزار یورو

 

8- رئال سوسیداد، 38 میلیون و 900 هزار یورو

 

9- اسپانیول، 32 میلیون و 200 هزار یورو

 

10- مالاگا، 27.5 میلیون یورو

 

11- گرانادا، 22 میلیون و 800 هزار یورو

 

12- سلتا ویگو ، 18 میلیون و 700 هزار یورو

 

13- ختافه، 18 میلیون و 700 هزار یورو

 

14- لوانته، 17 میلیون یورو

 

15- رایو وایکانو، 15 میلیون و 800 هزار یورو

 

16- دپورتیو لا کرونا، 15.3 میلیون

 

17- کوردوبا، 14.2 میلیون

 

18- ایبار ، 12.8 میلیون

 

19- الچه، 12.5 میلیون

 

20- آلمریا، 11.7 میلیون

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:33
بازديد از اين پست : 394

سرجی سامپر هافبک باشگاه بارسلونا پس از حضور در بازی شب گذشته ی بارسلونا , اولین حضورش در لیگ قهرمانان را تجربه کرد . سامپر تمام زندگی فوتبالی خود را در بارسلونا سپری کرده است . سامپر زمانی که تنها شش ساله بود به بارسلونا پیوست .

عکس روز : سرجی سامپر رکورد زد . او اولین بازیکن تمام بارسایی بارسلوناست

در ماه مه سال 2013 او قراردادی 4 ساله با بارسلونا به امضا رساند . حالا سامپر به اولین بازیکن بارسلونا بدل شده است که تمام زندگی فوتبالی اش را در بارسلونا گذرانده است . از نونهالی تا به امروز .

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 13:58
بازديد از اين پست : 289

دنی آلوز دیشب در جریان دیدار تیم های آپوئل و بارسلونا سیصدمین بازی خود را در لباس آبی اناری ها تجربه کرد . این مدافع برزیلی در تاریخ 1 ژوئیه 2008 با مبلغی معادل بیست و نه و نیم میلیون یورو از سویا به بارسلونا پیوست .

دنی آلوز به 300 رسید

 او  یکی از خریدهای مهم در سال اول حضور گواردیولا در بارسا بود . او در 25 سالگی به بارسا آمد و اکنون که پا به 31 سالگی گذاشته توانسته است سیصد بازی با پیراهن این تیم به میدان برود

او هفتمین فصل حضور خود در بارسلونا را سپری میکند و توانسته 190 بازی در لیگ ( 14 گل زده ) ، 64 بازی در لیگ قهرمانان ( 5 گل ) ، 32 بازی در جام حذفی ( 1 گل ) ، 9 بازی در سوپر کاپ اسپانیا ، 2 بازی در سوپر کاپ اروپا و سه بازی در جام باشگاه های جهان به میدان برود که حاصل آن 16 قهرمانی یا عنوان تیمی بوده که توانسته است با آبی اناری ها به آن دست یابد . او همچنین توانست با بارسلونا به کسب 6 جام در یک فصل برسد .

 چهار لالیگا ، چهار سوپر کاپ اسپانیا ، دو لیگ قهرمانان ، دو جام حذفی، دو سوپر کاپ اروپا و دو جام باشگاه های جهان جام هایی بوده است که او توانست 14 عنوان آن را با گواردیولا ، یکی با تیتو ویلانووا فقید و یکی از آن ها را با خراردو مارتینو تجربه کند .

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 13:54
بازديد از اين پست : 285

بارسلونا از ابتدای حضورش در لیگ قهرمانان اروپا که سابقا جام باشگاه های اروپا نامیده میشد گل های زیادی به ثمر رسانده است . شب گذشته بارسلونا این فرصت را داشت تا مقابل ضعیف ترین تیم گروه F بتواند با زدن دو گل دیگر 500 تایی بشود .

 دو گل دیگر بارسلونا را 500 تایی میکند !

از بین تمام گل هایی که بارسلونا در لیگ قهرمانان زده است , مسی با 67 گل بیشترین سهم را دارد .

لوئیس انریکه سرمربی فعلی بارسلونا نیز در رتبه ی چهارم گلزن ترین بازیکن بارسلونا در لیگ قهرمانان است . انریکه برای بارسلونا در لیگ قهرمانان 20 گل زده است .

در رتبه ی سوم فیگو است که 24 گل زده است .

در رتبه ی دوم ریوالدو با 30 گل قرار دارد .

ژاوی در رتبه ی دهم است .

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 13:52
بازديد از اين پست : 281

ژاوي هرناندز اسطوره بارسلونا شب گذشته در ديدار برابر نيکوزيا قبرس صدو چهل و دومين بازي خود را در ليگ قهرمانان اروپا انجام داد و به اين ترتيب رکورددار حضور در اين رقابت‌ها شد.

ژاوي رکوردحضور درچمپيونزليگ را شکست

این بازیکن 34 ساله که در کاتالونیا متولد شده است، سال 1998 در حالی که 18 سال بیشتر نداشت برای نخستین بار در این تورنمنت به میدان رفت. در آن بازی بارسلونا حریف منچستریونایتد بود که نتیجه مساوی 3-3 به دست آمد. سال‌های بعد وی موقعیت خود را در بارسا تثبیت کرد و به رهبر خط میانی این تیم تبدیل شد. رفت و آمد مربیان متعدد خللی در جایگاه این بازیکن که یازده سال است پیراهن آبی‌اناری‌پوشان را برتن می‌کند، ایجاد نکرد.

البته ایکر کاسیاس دروازه‌بان رئال با 141 بازی در تعقیب اوست.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:20
بازديد از اين پست : 274

دیدار امشب، صد و چهل و دومین بازی ژاوی در لیگ قهرمانان است؛ تعداد بازی هایی که رائول با پیراهن رئال و شالکه در این رقابت ها انجام داد.

ژاوی، هافبک باتجربه بارسا، با حضور در ترکیب اصلی دیدار امشب تیمش مقابل آپوئل، در اولین دیدار این تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان، با رکورد رائول، اسطوره باشگاه رئال مادرید، برای حضور در چمپیونزلیگ برابری کرد.

در دیدار مقابل آپوئل؛ ژاوی و برابری با رکورد رائول در حضور در لیگ قهرمانان

دیدار امشب، صد و چهل و دومین بازی ژاوی در لیگ قهرمانان است؛ تعداد بازی هایی که رائول با پیراهن رئال و شالکه در این رقابت ها انجام داد. ژاوی اولین بازی اش در لیگ قهرمانان را در سال 1998 و در تساوی 3-3 مقابل منچستریونایتد انجام داد و در این مدت، سه بار با بارسا، قهرمانی در چمپیونزلیگ را تجربه کرد.

رائول و ژاوی در حالی با 142 بازی، بیشترین بازی ها را در چمپیونزلیگ انجام داده اند که رایان گیگز و ایکر کاسیاس با 141 بازی پشت سر آنها قرار دارند. کلارنس سیدورف هم با پیراهن تیم های آژاکس، رئال مادرید و میلان، 125 بازی در این رقابت ها انجام داده و نفر بعدی، پل اسکولز، اسطوره باشگاه منچستریونایتد است.  

کارلس پویول، کاپیتان سابق بارسا، با 115 بازی، دومین بازیکن بارسا در این فهرست است. با توجه به بازنشستگی رائول، ژاوی و کاسیاس این فرصت را دارند که در این فصل، به تنهایی در صدر فهرست بیشترین حضور در لیگ قهرمانان قرار بگیرند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 18:59
بازديد از اين پست : 282

ژاوي هرناندز فقط يک بازي تا رائول در رقابت هاي اروپايي فاصله دارد.

ژاوي امشب به رکورد رائول مي رسد

کاپیتان بارسلونا فقط یک بازی تا اسطوره رئال مادرید از نظر شمار حضور در مرحله پایانی لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارد.

رائول 142 بازی در لیگ قهرمانان انجام داده است و ژاوی و گیگز با 141 بازی در رده بعدی هستند.

اگر کل مسابقات با احتساب بازیهای مقدماتی راهیابی به لیگ قهرمانان را مورد محاسبه قرار دهیم، گیگز با 151 بازی رکورد دار است و ژاوی هرناندز چهار بازی تا رسیدن به او فاصله دارد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 18:49
بازديد از اين پست : 272

ژاوی هرناندز که در انتهای فصل گذشته زمزمه های رفتنش از بارسا بصورت جدی به گوش می رسید؛ در نهایت تصمیم گرفت تا در بارسا بماند و حالا او این فرصت را دارد تا رکورد تعداد بازی در چمپیونزلیگ و نیز کل رقابت های اروپایی را از آن خود کند.

ژاوی در آستانه شکستن رکورد رایان گیگز

ژاوی که سه قهرمانی در اروپا را با بارسلونا تجربه کرده؛ در صورتیکه امشب در مقابل آپوئل به میدان برود؛ رکورد رایان گیگز با 141 بازی در چمپیونزلیگ را می شکند و با رکورد رائول گونسالس(142بازی) برابری می کند.

همچنین طبق آمار منتشره، از سال 1956 به بعد، رایان گیگز با 151 بازی در حال حاضر از لحاظ تعداد بازی در رقابت های اروپایی رکورددار است و ژاوی تنها با انجام 4 بازی دیگر می تواند گیگز را پشت سر بگذارد.

اولین بازی ژاوی برای بارسا بر می گردد به سال 98 در الدترافورد و در مقابل یونایتد که آن بازی با نتیجه 3-3 خاتمه یافت. اولین گل آن بازی را گیگز به ثمر رسانده بود و لوئیس انریکه سرمربی فعلی بارسا نیز زننده یکی از 6 گل بازی بود.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:21
بازديد از اين پست : 283

جرارد پیکه در آستانه دیدار فردا شب (چهارشنبه) بارسلونا برابر آپوئل نیکوسیا قبرس در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با حضور در کنفرانس خبری گفت: مسی و نیمار مثل همیشه خوب هستند. آنها این فصل خیلی فوق‌العاده هستند و وقتی با یکدیگر هماهنگ شوند، هیجان‌انگیز می‌شوند. لئو و مسی دو تن از بهترین فوتبالیست‌های جهان هستند که حالا در بارسلونا کنار یکدیگر بازی می‌کنند.

http://barcanews.org/uploads/images/news/139306/thumbnail/thumbs_570/1410870414-057177-1410870549-noticia-grande.jpg

بارسلونا شنبه شب در هفته سوم لالیگا موفق شد با درخشش نیمار و لیونل مسی با نتیجه 2 بر صفر بر میهمانش، اتلتیک بیلبائو غلبه کند. در این بازی ستاره آرژانتینی کاتالان‌ها هر دو پاس گل‌ را به نیمار داد.

پیکه در خصوص وضعیت آبی‌واناری پوشان در لالیگا اظهار داشت: ما با سه پیروزی متوالی لیگ را آغاز کردیم اما این دلیل نمی‌شود که فکر کنیم کار تمام شده یا فصل آسانی در پیش داریم. رقابت در لالیگا تا آخرین هفته‌ دشوار خواهد بود و فکر نمی‌کنم رئال‌مادرید تا آن موقع فاصله آنچنانی با ما داشته باشد.

مدافع میانی کاتالان‌ها تصریح کرد: اگر در سال‌های اخیر هر دو سال یکبار به قهرمانی  لیگ قهرمانان اروپا می‌رسیدیم باید بگویم که کار خیلی سختی را عملی کردیم. نسل خیلی خوبی از فوتبالیست‌های بارسلونا را در اختیار داریم که غیرممکن‌ها را ممکن کردیم. عناوین قهرمانی زیادی کسب کردیم و انتظار فتح عناوین دیگر را هم داریم ولی دلیل بر این نمی‌شود که فکر کنیم می‌توانیم همیشه قهرمان لیگ قهرمانان شویم.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 17:44
بازديد از اين پست : 280

لیگ قهرمانان اروپا از امشب در حالی آغاز میشود که مطابق روال سال های گذشته رقابت میان لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا و رونالدو از سر گرفته خواهد شد .

بدون شک رسیدن به عنوان بهترین گلزن رقابت های اروپایی که در حال حاضر از آن رائول گونزالس اسپانیایی است در دسترس ترین رکورد برای این دو محسوب میشود .

لیونل مسی و بهترین آمار گلزنی در چمپیونزلیگ

لیونل مسی با 67 گل زده در این رقابت ها و رونالدو با 68 گل زده به ترتیب اختلافی چهار و سه گله با رکورد 71 گل زده رائول فاصله دارند . زلاتان ابراهیمویچ نیز با 42 گل زده در تعقیب آنهاست که البته فاصله زیادی با این دو دارد . لیونل مسی از فصل 2009-2008 توانست برای 4 سال پیاپی به عنوان آقای گل این رقابت ها دست یابد و البته فصل گذشته رونالدو این عنوان را تصاحب کرد عنوانی که با زدن 17 گل توانست رکورد ستاره آرژانتینی را بهبود ببخشد . همچنین مسی  توانسته است 4 بار در این رقابتها هت تریک کند که خود رکوردی برای وی محسوب میشود . رقابت این دو در شروع فصل گذشته با هت تریک رونالدو در برابر گالاتاسارای و هت تریک مسی در برابر آژاکس شروع شد .

اما نکته دیگری که قابل ذکر است رکورد گلزنی خوب مسی در این رقابت هاست . وی توانسته است در 86 بازی 67 گل به ثمر برساند و از این لحاظ با میانگین 0.77 گل در هر بازی از رونالدو با 0.64 و رائول با 0.49 پیشی بگیرد . رائولی که 71 گل را در 144 بازی به ثبت رساند .

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 8:59
بازديد از اين پست : 280

خاویر ماسچرانو موفق شد تا جایزه آلدو روویرا را برای فصل 2013/14 دریافت کند. این جایزه هر ساله به وسیله مدیران و خبرنگاران روزنامه‌ها و مجلات کاتالونیایی به بهترین بازیکن فصل بارسلونا اهدا میشود .

جایزه ی  آلدو روویرا  به ماسچرانو رسید

سرپرست و موسس جایزه آلدو روویرا، جوزپ لوئیس است . پیش از این 3 بار لیونل مسی و یک بار نیز اریک ابیدال موفق به کسب این جایزه شده اند . در مراسم اهدای این جایزه رئیس باشگاه جوزپ ماریا بارتومئو نیز حضور داشت .

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:13
بازديد از اين پست : 260

بارسلونا روز گذشته در هفته سوم لالیگا و در روزی که برای مردم ایالت کاتالونیا ارزش خاصی داشت به مصاف اتلتیک بیلبائو رفت. معمولا در روزهای جشن،بازی هایی که بارسلونا در نوکمپ برگزار می کرد؛ پایان خوش نداشتند.

بطور مثال در جشن 100 سالگی بارسا، این تیم در نوکمپ در مقابل اتلتیکومادرید مغلوب شد. با این حال در روز جشن 300 سالگی استقلال طلبی کاتالونیا، بارسا سرانجام موفق شد تا با حمایت 80 هزار تماشاچی خود این طلسم را بشکند.

http://barcanews.org/uploads/images/news/139306/thumbnail/thumbs_570/58554-1410638673.jpg

البته بارسا برای پیروزی بر اتلتیک زجر فراوانی کشید و 75 دقیقه صبر کرد تا اینکه نیمار روی نبوغ خود و پاس عالی مسی، سد محکم ایرایزوز را شکست.

بارسا با لباس هایی به رنگ پرچم کاتالونیا به میدان رفته بود و هواداران در نوکمپ حتی برای یک لحظه نیز دست از حمایت از تیم محبوب خود بر نداشتند. یک دقیقه پیش از شروع بازی، یک بنر بزرگ به نشانه سیصد ساله شدن استقلال طلبی کاتالونیا، در ورزشگاه برافراشته شد و در ادامه، در دقیقه 17.14، حاضرین در ورزشگاه، یک صدا فریاد استقلال سر دادند.

بازیکنان بارسا مزد حمایت های بی وقفه هواداران را در این روز خاص به خوبی دادند و با کسب سومین پیروزی متوالی خود در لالیگا هم بر طلسم ناکامی در روزهای خاص را شکستند و هم صدرنشینی خود را تداوم بخشیدند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:9
بازديد از اين پست : 280

تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته (شنبه) با شکست اتلتیک بیلبائو موفق شد سومین پیروزی متوالی خود را کسب و جایگاهش را در صدر جدول رده‌بندی لالیگا تثبیت کند اما این پیروزی در حالی در کارنامه کاتالان‌ها رقم خورد که هیچ توپی از خط دروازه این تیم عبور نکرد. در واقع، بارسایی‌ها هر سه بازی اخیر خود را بدون گل خورده بردند که در هر سه این بازی‌ها کلودیو براوو، سنگربان شیلیایی جدید کاتالان‌ها در ترکیب آنها قرار داشت.

http://barcanews.org/uploads/images/news/139306/thumbnail/thumbs_570/q5tl-58148-1409056933.jpg

با این کورد دروازه‌بان شیلیایی آبی‌واناری‌ها توانست با رکوردی که آندونی سوبی‌سارتا، دروازه‌بان سابق کاتالان‌ها که اکنون مدیرورزشی کاتالان‌هاست، برابر شود.

آخرین دروازه‌بان بارسلونا که در سه هفته اول لالیگا هیچ گلی دریافت نکرد، سوبی‌سارتا بود که 21 سال پیش در فصل 94-1993 چنین رکوردی را برجای گذاشت.

براوو در شرایطی توانسته دروازه‌اش را در سه هفته اول لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا بسته نگه دارد که بسیاری پیش‌بینی می‌کردند او در نیوکمپ نقش دروازه‌بان ذخیره را برای کاتالان‌ها ایفا خواهد کرد و مارک آندره تراشتگن آن دروازه‌بانی خواهد بود که جای ویکتور والدس را برای آبی‌واناری‌ها پر می‌کند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 8:44
بازديد از اين پست : 270

کلودیو براوو دروازه بان ملی پوش بارسلونا که در تابستان امسال به جمع آبی اناری ها اضافه شد , بسیار خوب از دروازه ی تیم محافظت کرده است به طوری که بارسلونا در سه بازی اول فصل خود در لالیگا هیچ گلی دریافت نکرده است و این نتیجه از فصل 1993/94 تاکنون تکرار نشده بود . لازم به ذکر است مارک آندره تر اشتگن با وجود رفع مصدومیت اما به نظر نمیرسد دروازه بان اول بارسلونا باشد و لوئیس انریکه بیشتر از تر اشتگن به براوو اطمینان دارد .

سه بازی اول بدون گل خورده

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 8:43
بازديد از اين پست : 284

آمار 5 گلزن برتر اروپا از سال 2011 را که مرور می کنیم به یک نکته جالب می رسیم و آن هم رادامل فالکائو است. اوبا وجود این که هیچ گاه در تیم های سطح اول اروپا نبوده، اما چهارمین گلزن برتر اروپا در 3-4 سال گذشته بوده است. در این آمار، رقابت مسی و رونالدو دو فوق ستاره دنیای فوتبال قابل توجه است.

 اینفوگرافی/ 5 گلزن برتر اروپا از 2011 تاکنون/ مسی از رونالدو جلوتر است

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 8:52
بازديد از اين پست : 287
این بازیکن 19ساله موفق شد خود را به ترکیب اصلی لوییس انریکه تحمیل کرده و علاوه بر آن در اولین بازی خود در لالیگا برابر الچه گلزنی کند.
 منیر دوران نوجوانان خود را با اتلتیکو مادرید شروع کرد و پس از آن در ۲۰۱۱ به آکادمی مشهور بارسلونا پیوست. او هفته‌ی پیش پس از مصدومیت دیگو کاستا اولین بازی خود برای تیم بزرگسالان اسپانیا را نیز انجام داد و به نظر می‌رسد آینده‌ی درخشانی در پیش داشته باشد. انریکه به باشگاه اخطار داده است تا قرارداد جدیدی را با او به امضا برساند و از رفتن او به تیم‌های دیگر جلوگیری کند. اما گزارش‌ها حاکی از آن است که آرسن ونگر قصد دارد در ژانویه از بند فروش موجود در قرارداد او استفاده کند و او را به «امارات» ببرد.
 
http://parsiup.com/upload/pbrr_58508_1410503962.jpg
 
طبق این بند اگر تیمی پیشنهاد ۱۰ میلیون پوندی برای جذب او ارایه بدهد، منیر می‌تواند از بارسا جدا شده و به آن تیم بپیوندد. این مهاجم چندپسته به احتمال زیاد پس از اتمام دوره‌ی محرومیت لوییس سوارس جایگاه خود را از دست خواهد داد و این موضوع می‌تواند او را وسوسه کند تا پا جای پای فابرگاس بگذارد و از آکادمی بارسا راهی شمال لندن شود.
 

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:28
بازديد از اين پست : 315

لیونل مسی ستاره ی آرژانتینی بارسلونا در صورت زدن دو گل به اتلتیکو بیلبائو تعداد گل هایش به 400 میرسد . عکس زیر نشان میدهد لیونل 398 گل خود را در چه رقابت هایی به ثمر رسانده است .

بارسا نیوز

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : جواد...نویسنده
تاريخ : 14:23
بازديد از اين پست : 312

پیشرفت منیر الحدادی و سرجی سامپر موجب شد تا آرسن ونگر سرمربی توپچی های لندن به دنبال جذب آنها باشد .

بارسا نیوز


به گزارش دیلی میل مربی فرانسوی آرسنال در نقل و انتقالات تابستانی قصد داشت با پرداخت مبلغ 12 میلیون به ازای هر بازیکن و جمعا 24 میلیون این دو بازیکن بارسای ب را به خدمت بگیرد .


به گزارش دیلی میل آرسن ونگر با دادن وعده ی حضور زیاد در ترکیب به این بازیکنان قصد وسوسه کردن آنها را داشت .

ونگر در گذشته نیز به سسک فابرگاس زمانی که در بارسلونا بود چنین وعده هایی داده و او را پس از پیوستن به آرسنال حتی کاپیتان تیم کرد .

اصلی ترین مانع خرید این بازیکنان حضور آنها در ترکیب بارسلونا عنوان شده است . به گفته ی باشگاه بارسلونا این دو بازیکن به همراه تعدادی دیگر از بازیکنان آکادمی بارسلونا در آینده ای نزدیک به تیم اصلی منتقل میشوند و بند خروج آنها از 12 میلیون یورو به 35 میلیون افزایش می یابد .

باشگاه بارسلونا آگاه است که علاقه مندان به ستاره های جوانش به همین جا قانع نمیشوند و به این ترتیب هر طور که شده با توجه به محرومیت باشگاه از سوی فیفا با افزایش دستمزد و بند خروج در قراردادشان از پیوستن آنها به باشگاه های دیگر جلوگیری میکند .

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:14
بازديد از اين پست : 260

مرکز بین المللی تحقیقات ورزشی اطمینان دارد که امسال بارسلونا قهرمان لالیگا می شود

مرکز تحقیقاتی CIES پس از بررسی فاکتورهای مختلف پیش بینی کرد که بارسلونا امسال تحت هدایت لوئیز انریکه به قهرمانی لالیگا خواهد رسید.

این مرکز تحقیقاتی همچنین بایرن را قهرمان بوندسلیگا، چلسی را قهرمان لیگ انگلیس، پاری سن ژرمن را قهرمان لیگ فرانسه و رم را قهرمان سری آ قلمداد کرد. یکی از جالب ترین نتایج این تحقیقات، پیش بینی کسب رتبه پنجمی لیگ انگلیس برای منچستریونایتد است.

در این بررسی عواملی مثل شرایط بازیکنان هر تیم، تجربه بازیکنان در تیمهایشان و خریدهای هر تیم مورد توجه قرار گرفته است.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:31
بازديد از اين پست : 253

تصویر زیر را دنی آلوز در اینستاگرامش به مناسبت 300 تایی شدن با پیراهن بارسلونا منتشر کرد .

بارسا نیوز


در صورت حضور دنی آلوز در بازی با اتلتیکو بیلبائو که قرار است 13 سپتامبر برگزار شود دنی آلوز سیصدومین بازی اش با پیراهن بارسلونا را جشن میگیرد . دنی در اینستاگرامش خدا را به دلیل دادن فرصت های فراوان به او شکر کرده است .

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 13:58
بازديد از اين پست : 256

مربی تیم ملی زیر 17 ساله های اسپانیا از شش بازیکن بارسلونا برای اردوهای تمرینی ماه سپتامبر دعوت کرده است . این در حالیست که از ویارئال و رئال مادرید تنها 3 بازیکن دعوت شده اند  .

بارسا نیوز

جلسات تمرینی قرار است در تاریخ 15 الی 17 سپتامبر در لاس روزاس ( مادرید ) برگزار شود . سرمربی تیم زیر 17 ساله های اسپانیا در حالی از شش بازیکن نوجوان بارسلونا برای شرکت در تمرینات تیم ملی دعوت کرده است که از تیم های ویارئال و رئال مادرید تنها 3 بازیکن دعوت شده اند .

اسامی بازیکنان بارسلونا که دعوت شده اند : کارلوس آلن , کارلوس پرز , مارک کوکورلا , دنی مورر , الکس بلانکو و اوریل بوسکتس .

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:12
بازديد از اين پست : 281

تونی گرانده دستیار دوم ویسنته دل بوسکه در مصاحبه با Que t’hi Juegues در رابطه با مونیر الحدادی گفت:

بارسا نیوز


مونیر مرا یاد رائول در ابتدای راهش می اندازد. آن ها شخصیت های مشابهی دارند و به نظر می رسد راهی را می رود که رائول رفته است. او خیلی ویژگی هایی خوبی دارد که به زمان برای نشان دادن آن ها نیاز دارد. در مواردی مانند مونیر به دلیل سن کم شما باید مراقب باشید اما در این مورد افرادی که بیشتر به او نزدیکند مثل خانواده و دوستان باید مراقب او باشند."

وی ادامه می دهد: "من اولین بار او را در پیش فصل بارسلونا دیدم، البته چیزهایی از او شنیده بودم. او آینده ای فوق العاده دارد و همه این ها به میزان تمرین کردن او بستگی دارد."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 10:23
بازديد از اين پست : 254

پس حضور 15 دقیقه ی منیر الحدادی در ترکیب تیم ملی اسپانیا این بازیکن به سومین بازیکن جوان بارسلونا تبدیل شد که در تیم ملی اسپانیا بازی کرده اند . منیر الحدادی در تاریخ 1 سپتامبر سال 1995 متولد شد و در حالی که 19 سال و 7 روز داشت در ترکیب تیم ملی اسپانیا مقابل مقدونیه قرار گرفت .

بارسا نیوز


رکورد جوانترین بازیکن مربوط به بویان کرکیچ است . بویان در حالی که تنها  18 سال و 13 روز داشت برای اسپانیا به میدان رفت . دومین بازیکنجوزپ سامیتیر است . جوزپ اولین بازی خود برای اسپانیا را زمانی که 18 سال و 208 روز داشت انجام داد .

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:15
بازديد از اين پست : 287

بارسلونا در قرن جدید هنوز نتوانسته است تا به یک رکورد مثبت که آخرین بار در سال 1999 بدان دست یافته بود؛ برسد. باشگاه بارسلونا در قرن 21 با وجود خلق رکوردهایی تکرارنشدنی و کسب افتخارات متعدد، در زمینه تکرار یک رکورد مثبت هنوز به موفقیتی دست نیافته است. بارسا هرگز نتوانسته است که در قرن جدید، در سه بازی متوالی بدون دریافت هیچ گلی به پیروزی برسد.

 

بارسا نیوز

آخرین بار در فصل 99-2000 بود بارسا توانسته بود در سه بازی متوالی گلی دریافت نکند و پیروز هم بشود.

در 5 موقعیت این امکان وجود داشته که بارسا به رکورد سه پیروزی متوالی بدون گل خورده دست یابد؛ اما هرگز موفق به انجام آن نشد. در فصول 2004-2005 ، 2005-2006 ،2009-2010 ، 2010-2011 و 2013-2014، بارسا در دو بازی متوالی گلی در لالیگا گلی دریافت نکرد اما در سومین بازی دروازه اش باز شده بود.

در این زمینه رکورد در دست بارسای رینوس میشل فصل 77-78 است که در 6 بازی متوالی پیروز شده و گلی هم دریافت نکرده بود.

بارسای فصل 93-94 با یوهان کرویف نیز توانسته بود سه بازی ابتدای فصل را با پیروزی و بدون دریافت گل پشت سر بگذارد.

حالا باید ببینیم که بارسلونای این فصل، پس از کسب دو پیروزی در مقابل الچه و ویارئال که بدون دریافت گل حاصل شده، قادر خواهد بود تا در بازی با اتلتیک بیلبائو نیز یک پیروزی بدون گل خورده را بدست بیاورد یا خیر؟

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:14
بازديد از اين پست : 279

دیشب پاکو آلکاسر، مهاجم والنسیا در دومین بازی ملی خود برای اسپانیا اولین گل ملی خود را نیز به ثمر رساند اما یک بازیکن دیگر هم از گلزنی به مقدونیه خوشحال است.

بارسا نیوز


در حقیقت بوسکتس پس از هفتاد بازی ملی برای اولین بار موفق به گلزنی در تیم ملی اسپانیا شد تا یک شب خوش را جشن بگیرد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 13:58
بازديد از اين پست : 258

پدیده جوان این فصل تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته توانست در حالی که 19 سا ل و 7 روز سن داشت اولین بازی اش را برای تیم ملی اسپانیا به انجام برساند تا پس از بویان کرکیچ و جوزف سامیتیر تبدیل به سومین بازیکن جوان تاریخ تیم ملی این کشور نیز شود.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 8:51
بازديد از اين پست : 256

اگر در گذشته ای نه چندان دور تعداد زیادی بازیکنان شاغل در بارسا را هلندی ها تشکیل میدادند، در حال حاضر این اتفاق در مورد بازیکنانی از آمریـکای جنوبی رخ داده است.

در این دوره برزیل با پنج نماینده بیشترین سهم را دارد. آرژانتین دو بازیکن، اروگوئه و شیلی نیز کدام یک بازیکن در تیم فعلی حضور دارند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:13
بازديد از اين پست : 267

منیر الحدادی مهاجم بارسلونا آماده است در بازی مقابل مقدونیه در چارچوب دیدارهای مقدماتی یورو 2016 به میدان برود . منیر به دلیل مصدومیت دیگو کوستا توسط دل بوسکه به تیم ملی اسپانیا دعوت شد . این احتمال وجود دارد منیر الحدادی امشب حتی برای دقایقی هم که شده به میدان برود .


بارسا نیوز

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:9
بازديد از اين پست : 262

لیونل مسی ستاره ی آرژانتینی بارسلونا 398 گل زده است که از این تعداد 356 گل برای بارسلونا و 42 گل برای تیم ملی آرژانتین بوده است . لیونل مسی تنها دو گل دیگر باید بزند تا 400 تایی بشود . نزدیک ترین فرصت مسی بازی برابر اتلتیکو بیلبائو است که 13 سپتامبر برگزار میشود .

بارسا نیوز


کریستیانو رونالدو ستاره ی پرتغالی رئال مادرید با وجود این که 2 سال از مسی بزرگتر است  428 گل زده است . تیری هانری ( 407 ) , رونالدو برزیلی ( 414 ) , رائول گونزالس ( 423 )

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 15:24
بازديد از اين پست : 259

ستاره جوان بلوگرانا برای بازی با مقدونیه به اردو لاروخا دعوت شده است و حالا هافبک سابق باشگاه بارسلونا به ستایش از این استعداد می‌‌پردازد.  به گزارش بخش بین الملل سایت گل، سسک فابرگاس در مورد مونیر الحدادی ۱۹ ساله می‌‌گوید:"مونیر واقعاً بازیکن خاصی‌ است.

بارسا نیوز

چیزی که من در تمرینات دیدم این است که واقعاً بازیکن خوبی‌ است. همه چیز برای وی سریع پیش رفت اما مردم همواره در مورد وی خوب صحبت می‌‌کنند. فکر نمی‌‌کنم که فشار زیادی را تحمل کند و به نظر می‌‌رسد در کنار هم تیمی‌هایش در بارسلونا راحت باشد.

"وی می‌‌تواند در هر دو سمت زمین بازی کند و همچنین مهاجم مرکزی هم خواهد بود. کنترل و حواس وی در بازی فوق العاده است و در پیدا کردن فضا استاد است."

مونیر اولین بازی رسمی‌‌اش برای بارسلونا را در پیروزی ۳-۰ برابر الچه انجام داد که یک گل به ثمر رساند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 8:57
بازديد از اين پست : 250

کمپانی بازی سازی EA اسامی 10 بازیکن برتر در نسخه بعدی بازی معروف فیفا را اعلام کرد.

10 - ادن هازارد، چلسی (بلژیک)

بارسا نیوز


9 - فرانک ریبری، بایرن مونیخ (فرانسه)

بارسا نیوز


8 - باستین شواین اشتایگر، بایرن مونیخ (آلمان)

بارسا نیوز


7 - لوئیس سوارز، بارسلونا (اروگوئه)

بارسا نیوز


6 - آندرس اینیستا، بارسلونا (اسپانیا)

بارسا نیوز


5 - مانوئل نویر، بایرن مونیخ (آلمان)

بارسا نیوز


4 - زلاتان ابراهیموویچ، پاری سن ژرمن (سوئد)

بارسا نیوز


3 - آرین روبن، بایرن مونیخ (هلند)


2 - کریستیانو رونالدو، رئال مادرید (پرتغال)

بارسا نیوز


1 - لیونل مسی، بارسلونا (آرژانتین)

بارسا نیوز

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:8
بازديد از اين پست : 265

به گزارش ولوبا دروازه بان 31 ساله بارسلون، در بازی دوستانه صبح امروز مقابل مکزیک که با تساوی بدون گل به پایان رسید، هشتاد و چهارمین بازی ملی خود را برای تیم ملی شیلی انجام داد تا با رکورد لئونل سانچز برابر شود.

بارسا نیوز


شیلی بازی بهتری از خود به نمایش گذاشت، گرچه مکزیک هم چند فرصت گلزنی داشت که با سیوهای براوو از دست رفت.

دو بازیکن سابق بارسلون یعنی سانچز و دوس سانتوس نیز در این دیدار به میدان رفتند!

بازی بعدی شیلی در تاریخ 9 سپتامبر مقابل هائیتی فرصتی خواهد بود تا براوو به تنهایی رکوردار بازی ملی شود.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:6
بازديد از اين پست : 266

وقتی فصل 2013-2014 به اتمام رسید؛ جوزپ بارتومئو رئیس بارسلونا وعده داد که در بارسلونا یک انقلاب بزرگ به راه می افتد و با جذب بازیکنانی جدید، خون تازه ای به بارسلونا تزریق خواهد شد.

بارسا نیوز

در اولین قدم، لوئیس انریکه به عنوان سرمربی، جایگزین تاتا مارتینو شد. انریکه می دانست که نقطه ضعف بارسا در منطقه دفاعیست و او قصد نداشت تا ریسک تاتا مارتینو را که روی بازگشت پویول حساب باز کرده بود؛تکرار کند.

با خداحافظی پویول و اینکه ماسچرانو در واقع یه هافبک است نه یک مدافع؛ بارسلونا در این تابستان سه مدافع جدید جذب کرد. متئو - فرمائلن و داگلاس.

بارسلونا با جذب سه مدافع در یک تابستان، عملا رکورد ویژه ای در تاریخش به ثبت رساند. در حال حاضر این تیم 10 مدافع در اختیار دارد.

در تاریخ بارسلونا چنین امری بی سابقه بوده است. به این نام ها دقت کنید : دنی آلوس - مونتویا - پیکه - بارترا - آلبا - آدریانو - داگلاس - متئو -  فرمائلن

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:5
بازديد از اين پست : 278

این اسامی را به خاطر بسپارید. لاماسیا هنوز زنده است : سرخی سامپر - آلخاندرو گریمالدو - ساندرو رامیرس - منیر الحدادی و فرانک بانیاک. اینها بازیکنان پرورش یافته لاماسیا، متولد سال 1995 هستند. مشهور به نسل منیر.

بارسا نیوز


بازیکنان با استعدادی که بسیاری از کارشناسان کاتالانی، آینده درخشانی برایشان پیش بینی می کنند. تاکنون منیر - ساندرو و سامپر توانسته اند در ترکیب تیم اول باشگاه حضور یافته و چشم ها را به خود خیره کنند. با آمدن لوئیس انریکه به بارسلونا و شجاعت او در استفاده از جوانان، پیش بینی می شود که به تدریج نسل 95 در تیم اول بارسلونا حضور پررنگ تری داشته باشند. پس از افول نسل درخشان ژاوی و اینیستا، حالا هواداران کاتالان ها امیدوارند تا با جایگزینی نسل 95، آنها بتوانند بارسا را به روزهای درخشان خود در اروپا بازگردانند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:38
بازديد از اين پست : 267

دنی کارواخال امروز همراه با داوید سیلوا به نمایندگی از بازیکنان تیم اسپانیا، در یک نشست خبری شرکت کردند.کارواخال در این نشست گفت : "منیر ال حدادی روند رو به رشدی دارد و تا بدینجا در بارسلونا بازی های خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.اصلا آسان نیست که در تیم بزرگی همچون بارسلونا چنین نمایش هایی را ارائه دهید.

http://parsiup.com/upload/yk2f_2014-08-05entrenomiguel_pic_2014-08-05entreno103.v1409680219.jpg

مطمئنم که در تیم اسپانیا نیز او به ما کمک زیادی خواهد کرد و خیلی زود خودش را با سایر بازیکنان وفق خواهد داد "

بنابر گزارش آی اسپورت، وی ادامه داد : "مصدومیت دیه گو کاستا همه را نارحت کرد. هیچکداممان دوست نداشتیم که او از جمع ما جدا شود. امیدوارم مصدومیت او جدی نباشد.آرزوی من این است که بتوانم اولین بازی خود برای تیم ملی را به بهترین شکل ممکن انجام دهم.استقبال سایر بازیکنان از من بسیار خوب بوده و در بهترین فرم خودم قرار دارم "

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:56
بازديد از اين پست : 261

پدیده جوان باشگاه بارسلونا از دعوت به تیم ملی اسپانیا ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش AS مونیر الحدادی پدیده 19 ساله باشگاه بارسلونا که روز گذشته پس از مصدویت دیگو کوستا به تیم ملی اسپانیا دعوت شده بود، در صحبت هایی اذعان کرد که انتظار دعوت به جمع شاگردان ویسنته دل بوسکه را آن هم تنها پس از انجام دو بازی در رقابت های لالیگا نداشته است.

"وقتی این خبر را شنیدم، دهانم از تعجب باز مانده بود. بازی در تیم ملی اسپانیا از کودکی برایم یک رویا بود و خوشحالم که این آرزو خیلی زود محقق شده است. از حضور در این جا به خود افتخار می کنم و امیدوارم که بتوانم با  نمایش صد در صد توانم  در نهایت در رقابت های یورو 2016 حضور یابم.

"از کودکی بازی های تیم ملی را دنبال می کردم و می خواستم برای این تیم به میدان بروم. از خانواده، دوستان و هم بازیانم که در این مدت مرا حمایت کرده اند واقعا تشکر کنم."

گفتنی است این بازیکن مراکشی - اسپانیایی با این مصاحبه و قبول دعوت ویسنته دل بوسکه به صورت رسمی از تصمیم خود برای بازی در تیم ملی اسپانیا به جای تیم ملی مراکش خبر داد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:27
بازديد از اين پست : 253

مهاجم اول تیم ملی اسپانیا به علت مصدومیت از اردوی این تیم خارج و جای خودش را به مونیر الحدادی جوان داد.

به گزارش AS  فدراسیون فوتبال اسپانیا لحظاتی پیش با تائید مصدومیت دیگو کوستا مهاجم تیم فوتبال چلسی انگلستان به علت کشیدگی عضله  ران پای چپ  اعلام کرد که وی قادر به همراهی شاگردان دل بوسکه برای دیدار روز دوشنبه برابر مقدونیه نخواهد بود و بدین ترتیب با تصمیم دل بوسکه مونیر الحدادی پدیده جوان بارسلونا که هفته گذشته ورود خود به  19 سالگی  را جشن گرفته بود، برای اولین بار به تیم ملی اسپانیا دعوت شد.

گفتنی است الحدادی  که ملیتی مراکشی - اسپانیایی دارد،  هنوز تصمیم خود برای بازی در رده های ملی را اعلام نکرده است و این در حالی است که وی  درصورت قبول دعوت ویسنته دل بوسکه دیگر نخواهد توانست برای تیم ملی مراکش به میدان برود.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 53 صفحه بعد

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش

1 2 3 4 5

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش