Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

جدول گروه F لیگ قهرمانان اروپا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 8:49
بازديد از اين پست : 268

جرارد پیکه از عملکرد فصل گذشته خود انتقاد کرده است و مدعی شده که نمی تواند خود را در میان یکی از بهترین مدافعان جهان قرار دهد. او همچنین در کنفرانس مطبوعاتی خود اظهار امیدواری کرد که سرمربی جدید بارسا، لوئیس انریکه به وی کمک کند تا فرم گذشته خود را به دست آورد.

 

بنا به گزارش Sport، پیکه گفت: "در حال حاضر من حتی در میان 3 مدافع برتر جهان هم نیستم. من به دلیل فصلی که همراه بارسلونا سپری کردم و به دنبال آن عملکردم در تیم ملی [جام جهانی]، نمی توانم در این لیست جای داشته باشم. می دانم که برای بازی در بارسلونا باید در میان سه مدافع برتر جهان جای داشته باشم.

من همچنین می دانم که می توانم فرم قبلی خود را به دست آورم و خواهم آورد. اما اگر نتوانم به بالاترین استاندارد ها برسم، اولین کسی خواهم بود که دستم را بالا برده و می گویم نمی توانم. من متقاعد شده ام که انریکه به من کمک خواهد کرد و من دوباره سطح قبلی خود را باز خواهم یافت."

وقتی از پیکه سؤال شد که در 12 ماه گذشته چه چیزهایی خوب پیش نرفت، وی به طور کامل این موضوع را ارزیابی کرد و گفت:

"این یک ناکامی بود. بارسا تنها فاتح سوپرکاپ اسپانیا شد. ما در کوپا موفق نشدیم و لیگ نیز پایان بدی داشت. اما بدیهی است که اگر بتوانیم پیشرفت کنیم و با تواضع و سخت کوشی کار کنیم، به عناوین قهرمانی نزدیک خواهیم شد. بارسا عناصر لازم برای انجام کاری بزرگ را دارد."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 ... 11 صفحه بعد

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش

1 2 3 4 5

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش