Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

جدول گروه F لیگ قهرمانان اروپا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 13:50
بازديد از اين پست : 306

انتطار می رود آندرس اینیستا، راکیتیچ و بوسکتس امروز در ترکیب ثابت بارسلونا برابر لوانته قرار بگیرند.

احتمال حضور راکیتیچ، اینیستا و بوسکتس در ترکیب ثابت بارسلونا

پاین سه هافبک در دیدار برابر آپوئل در لیگ قهرمانان اروپا استراحت کردند و انتظار می رود لوئیز انریکه دوباره آن ها را در ترکیب ثابت جای دهد.

راکیتیچ و بوسکتس در کل بازی برابر آپوئل استراحت کردند و اینیستا در نیمه دوم به عنوان یار جایگزین به میدان آمد.
ترکیب بارسلونا برابر آپوئل به نسبت بازی با اتلتیکو بیلبائو، 9 تغییر داشت که به نظر می رسد امروز در دیدار برابر لوانته همان ترکیب اصلی در میدان قرار بگیرد.

مارک آندره تراشتگن به جای کلودیو براوو در دیدار لیگ قهرمانان به میدان رفت که خوب کار کرد. نیمار نیز پس از دو گلی که برابر بیلبائو به ثمر رساند، انتظار می رود امشب نیز از ابتدا در کنار مسی، پدرو یا مونیر قرار می گیرد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:45
بازديد از اين پست : 318

ایوان راکیتیچ ژاوی را تحسین می کند و اعتقاد دارد دیگر بازیکنی مانند او به بارسلونا نخواهد آمد.

 ایوان راکیتیچ: ژاوی شگفتی مطلق است؛ مسی و نیمار بارسلونا را متفاوت کرده اند

راکیتیچ تابستان امسال از سویا به بارسلونا پیوست و از او به عنوان جانشین ژاوی یاد شد.

راکیتیچ در گفت و گو با گل می گوید: " هرگز جایگزینی برای ژاوی وجود ندارد. او شگفتی مطلق فوتبال است.

ژاوی نه تنها یکی از بهترین بازیکنان در جهان، بلکه یک کاپیتان و فرد خوب است. هرگز کسی مانند او دوباره نخواهد آمد.

من فقط می خواهم ایوان راکیتیج باشم. می خواهم به بازی های خودم نگاه کنم و برای به رسمیت شناخته شدن تلاش کنم. این جا هستم تا خودم را در زمین ثابت کنم.

بازیکنانی نظیر ژاوی و اینیستا بازی کردن در زمین را برای شما آسان تر می کنند. آن ها همه عناوین را در حرفه خود کسب کرده اند، اما هم چنان تشنه موفقیت هستند. من برای بهبود و پیشرفت این جا هستم و شما هر روز می توانید چیزهای بیشتری در این باشگاه یاد بگیرید."

بازیکن 26 سال اهل کرواسی در مورد مسی و نیمار توضیح داد و اذعان کار از بازی کردن در کنار آن ها بسیار خوشحال است.

او افزود: " اگر مسی یک پاس بد به شما بدهد، اما می دانید که هنوز فرصت برای انجام کارهای فوق العاده دارد، همیشه همین چیزها هستند که بهترین ها را با دیگران متفاوت می کند.

ما می دانیم که به لطف حضور مسی و نیمار یک چیز اضافی در مقایسه با دیگر باشگاه ها داریم. ما قادر هستیم هر حریفی را شکست دهیم."

راکیتیچ در مورد انریکه گفت: " او فوق العاده حرفه ای است. انریکه به تمام جزئیات کار دارد، ما باید ایده های او را درک کنیم و بدانیم چه چیزی برای تیم و بارسلونا مفید است."

بارسلونا در چهار بازی رسمی امسال خودش موفق به پیروزی شده و گلی هم دریافت نکرده است

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:51
بازديد از اين پست : 299

کفش جدید راکیتیچ

این کفش جدید برای بازی راکیتیچ در چمپیونز لیگ در نظر گرفته شده است.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:13
بازديد از اين پست : 304

تیم ملی کرواسی در حالی با مالت بازی کرد که ایوان راکیتیچ و آلن هالیلوویچ دو بازیکن کروات بارسلونا را در ترکیب خود داشت . این بازی که از دیدارهای مقدماتی یورو 2016 برگزار شد با پیروزی تیم ملی کرواسی پایان یافت . کرواسی با نتیجه ی 2 بر صفر , موفق به شکست مالت شد .

بارسا نیوز


ایوان راکیتیچ 90 دقیقه برای تیم ملی کرواسی بازی کرد اما آلن هالیلوویچ در دقیقه ی 67 جای خود را به کراماریچ داد .

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:11
بازديد از اين پست : 267

هر روز که به تمرین می روم؛ لبخند به لب دارم و از تمرین کردن در بارسلونا لذت می برم.

 ایوان راکیتیچ ستاره کرواتی که در این تابستان، از سویا به بارسلونا پیوسته، امروز در مصاحبه ای ادعا کرد که لوئیس سوارس دیگر هیچ فوتبالیستی را حداقل در دوران حضورش در بارسلونا گاز نخواهد گرفت.
سوارس در حال حاضر مشغول گذراندن محرومیت 4 ماهه اش از سوی فیفا بخاطر گاز گرفتن جورجو کیه لینی مدافع تیم ملی ایتالیاست.
راکیتیچ گفت :" سوارس بازیکن بزرگیست و او به ما گفته است که دیگر هرگز چنین حرکتی را از سوی او در آینده شاهد نخواهیم بود."
وی در مورد شرایط این روزهایش در بارسا گفت : " من به بارسلونا آمدم تا از فوتبال لذت ببرم.به اینجا آمده ام تا به سختی تلاش کنم و بهترین عملکردم را برای بارسا به نمایش بگذارم.می خواهم به بارسا کمک کنم تا به موفقیت های بیشتری برسد.
در تیم ما بازیکنان بسیار بزرگی حضور دارند. هر روز که به تمرین می روم؛ لبخند به لب دارم و از تمرین کردن در بارسلونا لذت می برم. فکر می کنم اینکه شما از حضور در تیمی لذت ببرید؛ مساله بسیار مهمی باشد"
راکیتیچ در مورد قرعه بارسا در لیگ قهرمانان گفت : " در گروه آسانی قرار نداریم. پاری سن ژرمن، سخت ترین رقیب ماست و آژاکس و آپوئل نیز حریفان راحتی نیستند.پاری سن ژرمن زلاتان را دارد. شاید او بهترین مهاجم دنیا باشد. زلاتان سعی می کند حتما به ما گل بزند. امیدوارم به عنوان تیم اول از گروهمان صعود کنیم"
 

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:27
بازديد از اين پست : 325

بارسلونا فصل جدید لالیگا را با دو پیروزی خوب شروع کرده و فعلا صدرنشین فوتبال اسپانیاست. بارسا در این تابستان در بازار نقل و انتقالات بسیار فعال بود و در مجموع، 24 فعل و انفعال نقل و انتقالاتی را در این تیم شاهد بودیم.

http://storage.isport.ir/images/1b7fb8fe-9104-4332-bfb0-a8aaba54a672-cb.Jpeg

بازیکنان بعضا شاخصی که به این تیم آمدند و بازیکنانی که به باشگاه های دیگر فروخته یا قرض داده شدند.

به نظر می رسد که انریکه از میان 8 خرید جدید این فصل بارسلونا، روی 4 بازیکن نظر مساعد تری دارد.

این بازیکنان عبارتند از : برواوو - راکیتیچ - جرمی متئو و لوئیس سوارس. به نوعی این بازیکنان آس های انریکه در بارسلونای مدل جدید هستند

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:36
بازديد از اين پست : 264

بارسلونا در اولين روزهاى مهلت نقل و انتقالات تابستانى موفق به جذب ايوان راكيتيچ كروات شد. بسيارى از كارشناسان فوتبال به او براى درخشش در تيم جديدش كاملا اطمينان دارند و البته انتظارات از اين هافبك خلاق در بارسا نيز به نظر بالا مى باشد.

گزارش کامل در ادامه خبر

http://photos-f.ak.instagram.com/hphotos-ak-xaf1/10597480_280152508856077_206795487_n.jpg

پيوستن لوئيز سوارز ستاره جنجالى ليورپول به بارسلونا بسيار پر سر وصدا بود و توجه همه فوتبال دوستان و مطبوعات را به خود جلب نمود،‌ اما بر خلاف اين نقل و انتقال هيجان انگيز، پيوستن ايوان راكيتيچ  كروات از سويا به بارسلونا در كمال آرامش و بدون كوچكترين حاشيه اى اتفاق افتاد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:9
بازديد از اين پست : 265

بازیکن کروات تیم بارسلونا که در فصل نقل و انتقالات تابستانی به این تیم ملحق شد، پس از انجام اولین حضورش در لالیگا با پیراهن این تیم از بودن در کنار هم‌تیمی هایش ابراز خشنودی کرد.

http://www.parsiup.com/upload/rzma_rakitic_4.jpg

ایوان راکیتیچ، پس از برتری 3-0 بارسلونا مقابل الچه در نخستین دیدار فصل جدید لالیگا گفت: "وظیفه من این است که بهترین بازی‌ام را ارائه کنم، تا تیم به پیروزی برسد. بازی در کنار بهترین بازیکنان دنیا کار را برای شما راحت تر می‌کند. بازی ساده ای نبود، بازی ابتدای فصل همیشه سخت است و افزون بر این که ما نیمه دوم را 10 نفره دنبال کردیم. اما ما اعتماد به نفس خوبی به فوتبال خود داشتیم و علی رغم مشکلات، نتیجه هم گرفتیم. امروز روز بسیار خوبی بود."

راکیتیچ در خصوص مونیر الحدادی نیز گفت: "او بازیکن بسیار با استعدادی است و باید با همین شور و اشتیاق به تلاش کردن ادامه دهد و تیم بتواند در بازی های آینده به حضور او اعتماد کند."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:54
بازديد از اين پست : 340

http://photos-f.ak.instagram.com/hphotos-ak-xaf1/10597480_280152508856077_206795487_n.jpg

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:30
بازديد از اين پست : 287

ستاره کروات باشگاه بارسلونا در صحبت هایی از مقایسه خودش با ژاوی هرناندز ابراز رضایت کرد.

بارسا نیوز

ایوان راکیتیچ ستاره کروات و تازه وارد باشگاه بارسلونا در مصاحبه ای با Sportske novosti از این که او را به عنوان جانشین ژاوی هرناندز 35 ساله در بارسلونا نام می برند، ابراز خوشحالی کرد.

"برای شروع رقابت های لالیگا نمی توانم صبر کنم. ما در این مدت تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدوار که بتوانیم ثمره آن را در مسابقات آینده خود ببینیم. درست است، از اینکه مردم می گویند که من جانشین ژاوی هستم، خوشحال می شوم، اما حقیقت این است که من راکتیچ هستم و نه ژاوی. او یک بازیکن فوق العاده است که جانشینی برایش وجود نخواهد داشت. 

"لیونل مسی؟ با این همه افتخار، رفتار او هیچ فرقی با بقیه بازیکنان ندارد. او  در روزهای ابتدایی کمک بسیاری برای تطبیق یافتن در بارسلونا به من کرد و حتی یکی از دوستانش را برای یافتن خانه ای مناسب در بارسلونا به من معرفی کرد.

"نیازی نیست که  به تعریف از لوئیز سوارز بپردازم. زیرا که همگان می دانند که او از چه کیفیت بالایی برخوردار است . از حضور او در تمرینات تیم  خوشحالم زیرا که  این امر هم برای ما و هم برای خودش بسیار مهم و سودمند است."

گفتنی است آبی اناری ها اولین بازی خود در فصل جدید رقابت های لالیگا را یک شنبه شب و در استادیوم نیوکمپ برابر تیم فوتبال الچه برگزار خواهند کرد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:25
بازديد از اين پست : 263

بازیکن سابق سویا و حال حاضر بارسلونا اصرار دارد که به بارسلونا آمده تا با بازی هایش وضعیت بارسا را بهبود بخشد و لبخند را به هواداران بارسا هدیه کند.

http://parsiup.com/upload/1nnm_10522334_548718471921657_930153328_n.jpg

ایوان راکتیچ در یک پیام به هواداران بارسلونا می گوید: " من می خواهم بهترین کارم را برای شما انجام دهم، می خواهم همه شما را خوشحال کنم. دوست دارم لبخند را بر روی چهره هواداران ببینم، من این جا هستم که فوتبال بازی کنم. سعی می کنم به موفقیت باشگاه کمک کنم."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 8:59
بازديد از اين پست : 269

ستاره کروات جدید تیم فوتبال بارسلونا در مصاحبه ای با روزنامه مارکا پیرامون مسال مختلفی به صحبت پرداخت.

گزارش کامل در ادامه خبر

بارسا نیوز

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 11:7
بازديد از اين پست : 280

دروازه بان جوان آلمانی تیم فوتبال بارسلونا از شرایطش در روزهای آغازین حضورش در جمع آبی اناری ها ابراز رضایت کرد.

http://www.khanevarzesh.com//uploads/gallery/Picture/tratesh.jpg

مارک آندره تر اشتگن دروازه جوان و آلمانی تیم فوتبال بارسلونا با ابراز رضایت از روزهای آغازین حضورش در جمع آبی اناری ها اذعان کرد که به کمک ایوان راکیتیچ ستاره جدید بارسلونا که سابقه 4  سال حضور در آلمان و بازی در تیم فوتبال شالکه را دارا است، زبان اسپانیایی اش هر روز نسبت به قبل پیشرفت قابل ملاحظه ای کرده است.

"همه چیز فوق العاده است. بسیار بهتر از آن چیزی که انتظارش را داشتم. تمرینات بارسلونا شگفت انگیز است. بسیار سریع. همه چیز به طور دقیق برنامه ریزی شده و سطح تمرینات بسیار نسبت به تیم قبلی ام مونشن گلادباخ بالاتر است. زبان اسپانیایی من هر روز بهتر از گذشته می شود، هر چند که هنوز نیز مشکلاتی دارم،اما حضور ایوان راکیتیچ واقعا کمک بزرگی در این زمینه است.

هم تیمی هایم از من استقبال فوق العاده را انجام دادند و بین ما خیلی زود چه در داخل و خارج از زمین رابطه عالی برقرار شده است. دوستان نزدیک من در این مدت ،مارک بارترا و سرجیو روبرتو بوده اند. رقابت با کلودیو براوو و جوردی ماسیپ؟ کلودیو تازه به تیم ملحق شده و هنوز با هم دیگر به آن صورت آشنا نشده ایم اما چیزی که مشخص است این است که ما رابطه بسیار خوبی داریم و در تمرینات با وجود آن دو  واقعا به من خوش می گذرد.

اردوی انگلستان؟ امکانات اینجا برای برگزاری چنین اردوهایی ایده آل است و علاوه بر آن فرصت خیلی خوبی برای من بود تا با هم تیمی هایم بیشتر آشنا شوم و صحبت کنم."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 17:4
بازديد از اين پست : 281

باشگاه بارسلونا در تلاش است الکس سانگ را به فروش برساند.

 

در حال حاضر بارسلونا در خط میانی هیچ مشکلی ندارد. ژاوی تصمیم گرفت که این باشگاه را ترک نکند، سانگ هم که فعلا مانده است، اما نقطه قوت انتقال ماسکرانو به خط میانی می باشد، او یک گام به جلو آمده تا در کنار بوسکتس قرار بگیرد.

سانگ، سرجی روبرتو، رافینیا، راکتیچ و اینیستا نیز دیگر بازیکنان میانه میدان بارسلونا هستند. به گفته خیلی ها، امسال، سال اوج گرفتن سرجی روبرتو می باشد، گفته می شود وی از کیفیت بالایی برخوردار است و در فصل پیش رو می تواند زیر نظر لوئیز انریکه تبدیل به یک ستاره شود.

الموندو گزارش می دهد، بازیکنان نام برده شده در حال حاضر همگی در تمرینات حضور دارند، به جز الکس سانگ که به دلیل مشکلات خانوادگی مجبور شد کمپ پارک سنت جورج را ترک کند. مدیرت بارسا در حال تلاش برای فروش این بازیکن است، زیرا که به نظر می رسد در فصل آینده فرصتی برای بازی کردن، در بین این بازیکنان جوان و با تجربه خوب پیدا نکند.

انریکه با مهره هایی که در اختیار دارد، خیلی راحت می تواند 4-3-3 و 3-4-3 بازی کند. راکتیچ و رافینیا می توانند در کنار یکدیگر زوج خوبی را تشکیل دهند، بازیکن جوان بارسلونا می تواند با بازی در کنار بازیکن با کیفیتی همچون راکتیچ، با تجربه شود. گفته می شود تطبیق پذیری رافینیا بسیار خوب است. اما این بازیکن جوان باید بیشتر با ژاوی رقابت کند تا در ترکیب تیم بارسلونا جای بگیرد.

بنابراین به نظر می رسد تصمیم لوئیز انریکه مبنی بر اضافه نکردن هافبکی دیگر به این جمع کاملا صحیح بوده است، زیرا که با آمدن بازیکنان جدید در پست هافبک، جا برای بازیکنان جوان و آینده دار باشگاه، همچون سرجی روبرتو تنگ می شود.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 21:15
بازديد از اين پست : 257

ستاره کروات باشگاه بارسلونا با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیرامون مسائل مختلفی به صحبت پرداخت.

گزارش کامل در ادامه خبر

بارسا نیوز

 ایوان راکیتیچ فوق ستاره کروات آبی اناری ها در پایان جلسه تمرینی امروز شاگردان لوئیز انریکه در کمپ ستن جورج پارک انگلستان با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیرامون مسائل مختلفی به صحبت پرداخت.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 19 صفحه بعد

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش

1 2 3 4 5

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش