Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

جدول گروه F لیگ قهرمانان اروپا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:15
بازديد از اين پست : 295

جرمی متئو به لیست مصدومان بارسا اضافه شد. خرید فرانسوی جدید بارسا پس از بازگشت از بازی های ملی، دیروز در تمرینات بارسا شرکت کرد؛ اما امروز به مربیان تیم اعلام کرد که از ناحیه مچ پا احساس درد می کند و به همین دلیل در اختیار تیم پزشکی بارسا قرار گرفت.

بارسا نیوز

طبق اعلام پزشکان باشگاه،تا روز بازی با اتلتیک مشخص نیست که این بازیکن می تواند بارسا را در این دیدار حساس همراهی کند یا خیر.

از سوی دیگر،مسی - اینیستا و فرمائلن در دور اول تمرینات شرکت کردند ولی در دور بعدی که به کار با توپ مربوط بود؛ از سایرین جدا شده و مشغول تمرینات اختصاصی شدند.

پدرو - منیر و بوسکتس نیز از امروز به سایر بازیکنان اضافه شدند و در تمرینات گروهی شرکت کردند. بارسا خود را برای بازی با اتلتیک در هفته سوم لالیگا آماده می کند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:14
بازديد از اين پست : 294

جرمی متیو ، مدافع بارسلونا بدلیل ناراحتی در مچ پای راست خود در تمرینات صبح چهارشنبه غائب بود . این مدافع فرانسوی روز گذشته پس از بازی فرانسه به تیم ملحق شده بود .

بارسا نیوز

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:16
بازديد از اين پست : 321

سه بازیکن بارسلونا که در خدمت تیم ملی کشورشان بودند به تمرینات تحت سرمربیگری انریکه بازگشتند . در جلسه  ی تمرینی امروز صبح در پالما کلودیو براوو , جرمی متیو و مارک بارترا به تمرینات بازگشتند .

بارسا نیوز


لوئیس انریکه در حال حاضر این بازیکنان را در اختیار دارد : براوو , تر اشتگن , جرمی متیو , بارترا , مونتویا , ژاوی , ماسچرانو , داگلاس , آدریانو , روبرتو , سوارز و از باسای ب سامپر . تمرین بعدی چهارشنبه ساعت 13 به وقت تهران برگزار میشود .

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:11
بازديد از اين پست : 279

جرمی متیو مدافع جدید بارسلونا در مصاحبه ای در مورد حضورش در بارسلونا و تیم ملی فرانسه صحبت کرد . جرمی متیو گفت که همان بازیکنی است که در والنسیا 5 فصل بازی کرده اما پس از پیوستن به بارسلونا , حالا در کانون توجهات قرار گرفته است .

بارسا نیوز


او گفت میخواهد در بازی های بزرگ بارسلونا در ترکیب قرار بگیرد . متیو همچنین در رابطه با حضورش در تیم ملی فرانسه نیز گفت بعد از ورودش به تیم ملی احساس میکند همه چیز تغییر کرده است .

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:59
بازديد از اين پست : 269

پس از ماه ها دوری از تیم ملی فرانسه جرمی متیو مدافع جدید بارسلونا به تیم ملی بازگشته است . جرمی متیو در یک دیدار دوستانه به مدت 90 دقیقه در بازی برابر صربستان به میدان رفت .

بارسا نیوز


فرانسه در این بازی با گل دقیقه ی 13 پوگبا تا دقیقه ی 80 از صربستان جلو بود اما الکساندر کولاروف موفق شد گل تساوی بخش بازی را به ثمر برساند . این بازی در نهایت با همین نتیجه ( تساوی ) پایان یافت .

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:27
بازديد از اين پست : 325

بارسلونا فصل جدید لالیگا را با دو پیروزی خوب شروع کرده و فعلا صدرنشین فوتبال اسپانیاست. بارسا در این تابستان در بازار نقل و انتقالات بسیار فعال بود و در مجموع، 24 فعل و انفعال نقل و انتقالاتی را در این تیم شاهد بودیم.

http://storage.isport.ir/images/1b7fb8fe-9104-4332-bfb0-a8aaba54a672-cb.Jpeg

بازیکنان بعضا شاخصی که به این تیم آمدند و بازیکنانی که به باشگاه های دیگر فروخته یا قرض داده شدند.

به نظر می رسد که انریکه از میان 8 خرید جدید این فصل بارسلونا، روی 4 بازیکن نظر مساعد تری دارد.

این بازیکنان عبارتند از : برواوو - راکیتیچ - جرمی متئو و لوئیس سوارس. به نوعی این بازیکنان آس های انریکه در بارسلونای مدل جدید هستند

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:29
بازديد از اين پست : 271

پس از مصدومیت کوسیلینی مدافع آرسنال در بازی با لستر، متیو مدافع فرانسوی باشگاه بارسلونا جانشین وی در تیم‌ ملی‌ فرانسه شد.

این مدافع ۲۸ ساله توپچی‌ها در تساوی ۱-۱ آرسنال برابر لستر در روز یکشنبه مصدوم شد. کوسیلینی جای خود را به کالوم چمبرز داد. حالا فرانسه برای بازی دوستانه با اسپانیا و صربستان به جای وی از متیو مدافع ۳۱ ساله باشگاه بارسلونا استفاده خواهد کرد. متیو تنها ۲ بازی ملی‌ دارد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 13:39
بازديد از اين پست : 282

http://photos-d.ak.instagram.com/hphotos-ak-xaf1/915711_1455639294711955_891953897_n.jpg

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 12:13
بازديد از اين پست : 264

مدافع بلژیکی محبوب ترین گزینه در خط دفاعی کاتالان هاست.

http://parsiup.com/upload/twrb_9.jpg

نشریه اسپانیایی MARCA پس از جذب توماس فرمائلن توسط بارسا، یک نظرسنجی برای زوج خط دفاعی بارسا ترتیب داد، که نتیجه آن تا به الان به شرح زیر می باشد:

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 11:4
بازديد از اين پست : 312

مدافع جدید بارسلونا این موضوع را یک موضوع شخصی می داند.

http://parsiup.com/upload/rxig_bt_eecacyaiw_da.jpg_large.jpg

جرمی متئو مدافع جدید بارسلونا که چندی پیش تصویری از او در حال سیگار کشیدن در شبکه های اجتماعی بخش شد، در مصاحبه ای گفت:

"من زیاد سیگار نمی کشم اما هر موقع که بخواهم، این کار را انجام می دهم. این یک موضوع شخصی است. مردم باید در زمین بر روی من حساب کنند و با دیدن دویدن من، این موضوع را فراموش خواهند کرد."

این مدافع فرانسوی پیش از این در مصاحبه با El Mundo Deportivo گفته بود: "آیا من سیگار می کشم؟ این یک موضوع شخصی است. من از آن نوع سیگاری هایی نیستم که روزی یک پاکت می کشند. من در حال حاضر برای دو هفته است که سیگار نکشیده ام و این موضوعی است که من گرفتار آن شده ام و در مسیر آن افتاده ام. می دانم که چه چیزهایی از من منتشر شده است اما زیاد برایم مهم نیست."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 8:49
بازديد از اين پست : 268

جرارد پیکه از عملکرد فصل گذشته خود انتقاد کرده است و مدعی شده که نمی تواند خود را در میان یکی از بهترین مدافعان جهان قرار دهد. او همچنین در کنفرانس مطبوعاتی خود اظهار امیدواری کرد که سرمربی جدید بارسا، لوئیس انریکه به وی کمک کند تا فرم گذشته خود را به دست آورد.

 

بنا به گزارش Sport، پیکه گفت: "در حال حاضر من حتی در میان 3 مدافع برتر جهان هم نیستم. من به دلیل فصلی که همراه بارسلونا سپری کردم و به دنبال آن عملکردم در تیم ملی [جام جهانی]، نمی توانم در این لیست جای داشته باشم. می دانم که برای بازی در بارسلونا باید در میان سه مدافع برتر جهان جای داشته باشم.

من همچنین می دانم که می توانم فرم قبلی خود را به دست آورم و خواهم آورد. اما اگر نتوانم به بالاترین استاندارد ها برسم، اولین کسی خواهم بود که دستم را بالا برده و می گویم نمی توانم. من متقاعد شده ام که انریکه به من کمک خواهد کرد و من دوباره سطح قبلی خود را باز خواهم یافت."

وقتی از پیکه سؤال شد که در 12 ماه گذشته چه چیزهایی خوب پیش نرفت، وی به طور کامل این موضوع را ارزیابی کرد و گفت:

"این یک ناکامی بود. بارسا تنها فاتح سوپرکاپ اسپانیا شد. ما در کوپا موفق نشدیم و لیگ نیز پایان بدی داشت. اما بدیهی است که اگر بتوانیم پیشرفت کنیم و با تواضع و سخت کوشی کار کنیم، به عناوین قهرمانی نزدیک خواهیم شد. بارسا عناصر لازم برای انجام کاری بزرگ را دارد."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 16:57
بازديد از اين پست : 280

انریکه امیدوار است ستاره تازه وارد تیمش هر چه زود تر به تمرینات تیمی اضافه شود.

پس از استراحت، در حال حاضر لوئیز سوارز به تنهایی به تمرین می پردازد و می خواهد برای فصل جدید آماده شود.
سوارز، از پنج شنبه گذشته در حال تمرین کردن است، او می خواهد خودش را آماده نگاه دارد تا اگر از سوی فیفا محرومیتش بخشیده شد، به صورت آماده در اختیار لوئیز انریکه قرار گیرد و تمرینات را زیر نظر وی دنبال کند.

الموندو می نویسد، در حال حاضر تمرینات بدن سازی او انجام گرفته است، بارسا امیدوار است محرومیت او قطع شود و بتواند آزادانه در تمرینات تیم نیز شرکت نماید.
لوئیز، به همراه همسر و فرزندانش به بارسلونا نقل مکان کرده است، امکان دارد این چند روز آخر باشد که می تواند رسانه ها را دریبل بزند، زیرا با توجه به گزارش ها به احتمال فراوان باقی مانده محرومیت از سوی فیفا بخشیده خواهد شد.

لوئیز سوارز در چند روز آینده نیز کار با توپ را آغاز خواهد کرد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش

1 2 3 4 5

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش