Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

جدول گروه F لیگ قهرمانان اروپا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 13:57
بازديد از اين پست : 282

در بازی چهارشنبه شب بارسلونا در برابر آپوئل ایوان راکیتیچ و سرجیو بوسکتس به میدان نرفتند و آندرس اینیستا هم نیمه دوم دقایقی برای بارسلونا به میدان رفت .

در بازی فردا شب برابر لوانته که در شهر والنسیا برگزار خواهد شد، اگر اتفاق غیر معمولی رخ ندهد به نظر میرسد این سه بازی را در خط هافبک آغاز خواهند کرد . پس از آنکه در بازی با آپوئل لوییز انریکه نه تغییر در ترکیب اصلی خود داشت هنوز چیزی برای پیش بینی ترکیب بارسلونا مشخص نیست .

بازگشت بوسکتس ، راکیتیچ و اینیستا به ترکیب

 در درون دروازه نیز هنوز نمیتوان پیش بینی کرد که تراشتگن سنگربان آلمانی مسئولیت دروازه ی آبی اناری ها را بر عهده خواهد داشت یا کلودیو براوو چرا که هر دو در بازی های خود دروازه بارسلونا را بسته نگه داشتند .

در خط حمله نیز به نظر میرسد رقابت برای قرار گیری در ترکیب اصلی بین پدرو و مونیر باشد تا در کنار مسی و نیمار در ترکیب خط حمله بارسلونا قرار گیرند .

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 12:7
بازديد از اين پست : 288

هیئت مدیره بارسلونا تصمیم گرفت که نام کمپ ۱ زمین تمرین این باشگاه به نام "زمین تمرین تیتو ویلانوا" تغییر بدهد. ویلانوا که به همراه بارسلونا یک بار قهرمان لالیگا شده بود، سال گذشته به علت بیماری درگذشت.

تغيير نام زمين تمرين بارسا به ياد ويلانوا

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 8:57
بازديد از اين پست : 284

کارلوس پویول کاپیتان بـــا سابقه بارسا امروز برای اولین بار بر سرکـــــار در بخش مدیریت ورزشی رفت!

کارلس پویول کار جدیدی شروع می شود

امروز پوپول بر سر تمرینات بارسا رفت و تمرینات این تیم را از نزدیک دید! لوییز انریکه و شاگردانش برای چمپیزلیگ خودشان را اماده میکنند.

 

همچنین : پویول اخرین بازی بارسا را که با برتری 2بر0 این تیم همراه بود در جایگاه ویژه دید.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 8:23
بازديد از اين پست : 291

بارسلونا در طول یک هفته ی آینده در دو بازی رسمی به میدان میرود . بازی اول چهارشنبه ی همین هفته شاگردان لوئیس انریکه در نیوکمپ به مصاف آپوئل نیکوزیا از مرحله ی گروهی لیگ قهرمانان اروپا میروند . پس از این بازی بازیکنان باید برای بازی دیگری در لالیگا آماده شوند . یک شنبه ی آینده بارسلونا با لوانته از هفته ی چهارم رقابت های لالیگا بازی دارد .

http://barcanews.org/uploads/images/news/139306/thumbnail/thumbs_570/58572-1410710055.jpg

در طول این یک هفته فشار زیادی به بازیکنان وارد میشود . در طول این یک هفته شش جلسه تمرین برای آماده سازی بازیکنان در نظر گرفته شده است . تمرینات از روز دوشنبه تا شنبه هر روز صبح ساعت 11 برگزار میگردد . پس از پایان تمرین روز سه شنبه یک کنفرانس خبری قبل از بازی با آپوئل انجام میشود که در این کنفرانس مطبوعاتی لوئیس انریکه و یکی دیگر از بازیکنان شرکت میکنند . سخت ترین روز بازیکنان نیز چهارشنبه است که بازیکنان باید صبح تمرین کنند و شب به مصاف آپوئل بروند .

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:11
بازديد از اين پست : 281

یک روز پس از پیروزی بارسلونا برابر اتلتیکو بیلبائو تمرینات برای آماده سازی تیم قبل از بازی بعدی برابر آپوئل آغاز شد . اعضای تیم حتی فرصت برای لذت بردن از پیروزی روز گذشته را نداشتند چرا که تنها چند ساعت بعد مجبور بودند تمرین کنند .

http://barcanews.org/uploads/images/news/139306/thumbnail/thumbs_570/58568-1410689111.jpg

بارسلونا چهارشنبه ساعت 20:45 دقیقه به وقت محلی به مصاف آپوئل میرود . این اولین بازی بارسلونا با آپوئل است .

در تمرینات امروز تمام بازیکنان در دسترس بودند اما جوردی ماسیپ و توماس ورمائلن هنوز اجازه ی بازی را دریافت نکرده اند .  دنی آلوز از ناحیه ی زانوی پای چپ احساس ناراحتی میکند و امروز تمرینات ویژه ای برای او  در نظر گرفته شد .

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:30
بازديد از اين پست : 269

امروز جمعه 12 سپتامبر آخرین جلسه ی تمرین تیم قبل از دیدار با اتلتیکو بیلبائو برگزار شد . لوئیس انریکه امروز هم تمام بازیکنان اصلی را در اختیار داشت اما اینیستا , ورمائلن , مسی و جرمی متیو هنوز اجازه ی بازی دریافت نکرده اند اما در تمرینات حضور داشتند .


بارسا نیوز


علاوه بر حضور بازیکنان تیم اصلی در تمرینات باز هم منیر و ساندرو از بارسای ب نیز در تمرینات شرکت کردند . جوردی ماسیپ که از انگشت مصدوم شده است بر اساس یک برنامه ی ویژه تمرین میکند . فردا ساعت 16 به وقت محلی و ساعت 18:30 دقیقه به وقت تهران بارسلونا به مصاف اتلتیکو بیلبائو میرود .

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:29
بازديد از اين پست : 266

ایوان راکیتیچ , نیمار و رافینیا نیز به بارسلون بازگشتند تا تحت نظر لوئیس انریکه تمرین کنند . امروز تمرینات با حضور تمام بازیکنان انجام شد . جرمی متیو نیز در تمرینات شرکت کرد اما هنوز اجازه ی بازی دریافت نکرده است .

بارسا نیوز



همانطور که در روزهای اخیر نیز اشاره شد مسی , اینیستا و ورمائلن اجازه ی حضور در بخش هایی از تمرینات را دریافت کرده اند اما جوردی ماسیپ همچنان باید تمرینات خاصی انجام دهد .

امروز همچنین از بارسای ب دو بازیکن حضور داشتند . منیر الحدادی و ساندرو رامیرز دو بازیکن بارسای ب بودند که با اعضای تیم اصلی به تمرین پرداختند .

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:15
بازديد از اين پست : 294

جرمی متئو به لیست مصدومان بارسا اضافه شد. خرید فرانسوی جدید بارسا پس از بازگشت از بازی های ملی، دیروز در تمرینات بارسا شرکت کرد؛ اما امروز به مربیان تیم اعلام کرد که از ناحیه مچ پا احساس درد می کند و به همین دلیل در اختیار تیم پزشکی بارسا قرار گرفت.

بارسا نیوز

طبق اعلام پزشکان باشگاه،تا روز بازی با اتلتیک مشخص نیست که این بازیکن می تواند بارسا را در این دیدار حساس همراهی کند یا خیر.

از سوی دیگر،مسی - اینیستا و فرمائلن در دور اول تمرینات شرکت کردند ولی در دور بعدی که به کار با توپ مربوط بود؛ از سایرین جدا شده و مشغول تمرینات اختصاصی شدند.

پدرو - منیر و بوسکتس نیز از امروز به سایر بازیکنان اضافه شدند و در تمرینات گروهی شرکت کردند. بارسا خود را برای بازی با اتلتیک در هفته سوم لالیگا آماده می کند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:16
بازديد از اين پست : 320

سه بازیکن بارسلونا که در خدمت تیم ملی کشورشان بودند به تمرینات تحت سرمربیگری انریکه بازگشتند . در جلسه  ی تمرینی امروز صبح در پالما کلودیو براوو , جرمی متیو و مارک بارترا به تمرینات بازگشتند .

بارسا نیوز


لوئیس انریکه در حال حاضر این بازیکنان را در اختیار دارد : براوو , تر اشتگن , جرمی متیو , بارترا , مونتویا , ژاوی , ماسچرانو , داگلاس , آدریانو , روبرتو , سوارز و از باسای ب سامپر . تمرین بعدی چهارشنبه ساعت 13 به وقت تهران برگزار میشود .

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:10
بازديد از اين پست : 319

سه ستاره تیم فوتبال بارسلونا با رهایی از مصدومیت به تمرینات عمومی این تیم برگشتند.به گزارش رویترز از بارسلون ، بر این اساس لیونل مسی ، آندرس اینیستا و توماس فرمایلن از دیروز در تمرینات تیم خود شرکت کردند.

بارسا نیوز


باشگاه بارسلونا در مورد اینکه آیا این 3 بازیکن به دیدار شنبه آینده در نیوکمپ برابر آتلتیک بیلبائو خواهند رسید اشاره ای نکرد.مسی از ناحیه عضله کشاله ران ، اینیستا از ناحیه زانو و فرمایلن از ناحیه زردپی زانو مصدوم بودند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:17
بازديد از اين پست : 257

ملی پوشان باسلونا که در طی هفته گذشته و ابتدای هفته جاری، در تمرینات تیم ملی خود حضور داشتند؛ امروز خود را به لوئیس انریکه سرمربی بارسا معرفی کردند. تنها کلودیو براوو و نیمار هستند که فردا به تمرینات بارسلونا باز می گردند. براوو همراه تیم ملی شیلی مقابل اکوادور قرار می گیرد و نیمار نیز با تیم ملی برزیل مقابل هائیتی به میدان خواهد رفت.

بارسا نیوز


پیش بینی می شود که این دو بازیکن از روز 5 شنبه در تمرینات گروهی بارسلونا شرکت کنند. تمرینات بارسا در تمام این روزها بصورت منظم برگزار شده و قرار است که روز جمعه بازیکنانی که در بازی های ملی حضور نداشتنند؛ به استراحت بپردازند. بازی بعدی بارسا در نوکمپ مقابل اتلتیک بیلبائو خواهد بود

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:36
بازديد از اين پست : 284

ستاره بخت و اقبال این هفته ها روی شانه منیر ال حدادی ستاره 18 ساله بارسلونا نشسته است. پس از اینکه منیر با استفاده از مصدومیت نیمار و محرومیت سوارس، توانست خیلی سریع به ترکیب ثابت تیم اول بارسلونا راه یابد؛ این بار مصدومیت دیه گو کاستا، دل بوسکه را مجاب کرد که وی را به تیم ملی اسپانیا دعوت کند.

http://www.xum.ir/images/2014/09/06/8bbbaf9e-ec49-4f32-a3a0-f11d77b54d63-cb.jpg

نمایش های عالی منیر در ترکیب بارسا باعث شگفتی بسیاری از کارشناسان شده و حالا این جوان 18 ساله که تا همین چندی پیش در تیم دوم بارسا توپ می زد؛ حالا می تواند اولین بازی ملی خود را برای اسپانیا نیز برگزار کند.

منیر که اصالتا مراکشی است؛ بدین ترتیب به تمام گمانه زنی ها برای انتخاب مراکش به عنوان کشور اصلی خود پایان داد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:39
بازديد از اين پست : 263

از روزهای گذشته خبرگزاری های وابسته به باشگاه بارسلونا خبر از بازی میان تیم اصلی بارسلونا و بارسای ب دادند . امروز پنج شنبه تیم های اول و دوم بارسلونا تمرینات مشترک انجام دادند  .

بارسا نیوز

به نظر میرسد در بخشی از تمرینات امروز بازی نیز میان تیم اصلی و بارسای ب برای آشنایی بیشتر لوئیس سوارز و سایر بازیکنان جدید همچون داگلاس انجام شده است . در صورت انتشار اخبار جدید در این خصوص اطلاع رسانی خواهیم کرد .

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:15
بازديد از اين پست : 275

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:14
بازديد از اين پست : 279

مونیر ال حدادی در مورد تیم ملی زیر 21 ساله های اسپانیا و نقش خود در ترکیب اصلی تیم بارسلونا صحبت کرده است.

این بازیکن نوجوان در اولین بازی خود برای تیم اصلی بارسلونا در مقابل الچه موفق به گلزنی شد، و سپس به ترکیب روخیتا دعوت شد.

بنا به گزارش Marca، مونیر گفت: "من باید آرامش خود را حفظ کرده و تنها روی بازی کردن تمرکز کنم اما می دانم که خوش شانس بوده ام. من هنوز مثل همیشه ام، هرچند تمرین کردن با لیونل مسی و آندرس اینیستا و دیگران مانند یک رؤیا است.

در حال حاضر من با تیم ملی اسپانیا هستم، خیلی خوشحالم و در مورد چیز دیگری فکر نمی کنم."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 8:36
بازديد از اين پست : 295

فوق ستاره باشگاه بارسلونا با مصدومیت جزئی رو به رو شده است.

آندرس اینیستا فوق ستاره خط میانی آبی اناری ها به علت ناراحتی در زانوی پای خود نتوانست در تمرین امروز صبح تیم فوتبال بارسلونا حضور یابد تا قرار گیری اش در ترکیب شاگردان انریکه برای بازی یک شنب شب برابر ویارئال در هالی ای از ابهام قرار گیرد. همچین  Mundo Deporivo  نیز در گزارشی از عدم حضور اینیستا در مسابقه فردا و احتمال غیبتش در دیدار های هفته آینده تیم ملی اسپانیا سخن گفته است.

بر اساس این گزارش خبری نیمار  و آدریانو بدون هیچ مشکلی در تمرینات امروز صبح حضور یافتند و به احتمال فراوان  فوق ستاره برزیلی آبی اناری ها در دیدار برابر ویارئال نخستین بازی رسمی اش برای بارسا در فصل جدید را به انجام خواهد رساند. 

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:10
بازديد از اين پست : 323

سه بازیکن مصدوم بارسلونا، نیمار، فرمالن و تر اشتگن، در تمرین روز سه شنبه این تیم شرکت کردند.

نیمار در دیدار برابر الچه هم می توانست بازی کند اما با این وجود کادر فنی باشگاه تصمیم گرفت که از این بازیکن استفاده نکند تا به طور کامل آسیب دیدگی اش بهبود یابد.

فرمالن مدافع بلژیکی بارسلونا نیز هنوز از ناحیه همسترینگ که در بازی های جام جهانی دچار مصدومیت شد، احساس ناراحتی می کند و اشتگن نیز به علت ضربه ای که دو هفته پیش در تمرینات به او وارد شد، آسیب دیده بود.

با این وجود، هر سه این بازیکنان در تمرین روز سه شنبه شرکت کردند، ولی به طور جداگانه. بارسلونا در دیدار هفته اول موفق شد با نتیجه 3 - 0 الچه را شکست دهد و در دیدار بعدی باید روز یک شنبه در ال مادریگال به مصاف ویارئال بروند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:23
بازديد از اين پست : 258

الکس سانگ عکسی از آماده سازی اش در تمرینات بارسلونا به منظور شرکت در رقابت های لالیگا به اشتراک گذشته است.

http://parsiup.com/upload/9vtv_10554274_327550417403375_1292280333_n.jpg


در حالی که لوئیز انریکه و باشگاه بارسلونا قصد داشتند هافبک کامرونی را به فروش برسانند، به نظر می رسد او در نیوکمپ ماندنی شده و در حال آماده کردن خود برای شرکت در بازی های لالیگا است. سانگ آماده می شود تا در تاریخ 24 آگوست در دیدار ابتدایی برابر الچه به میدان برود.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:29
بازديد از اين پست : 284

دادگاه CAS لحظاتی پیش حکم خود را پیرامون محرومیت لوئیز سوارز را اعلام کرد.

لحظاتی پیش دادگاه CAS حکم محرومیت لوئیز سوارز فوق ستاره خط حمله تیم فوتبال بارسلونا را که به به علت برخورد با جورجو کیه‌لینی مدافع تیم ملی ایتالیا ازسوی فیفا با 4 ماه دوری از کلیه میادین فوتبال محکوم شده بود، تایید کرد اما وی بر خلاف حکم اولیه فیفا،از این پس می تواند در تمرینات تیم فوتبال بارسلونا حضور یابد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 15:7
بازديد از اين پست : 371

سنگربان جوان آلمانی دچار مصدومیت شد.

 

مارک آندره ترشتگن دروازه بان جوان آلمانی بارسلونا که در این فصل به این تیم پیوست، در تمرینات امروز آبی اناری ها مصدوم شد و تمرین را نیمه کاره رها کرد.

مصدومیت او از ناحیه نخاع بوده است و هنوز میزان آسیبی که به او وارد شده است، مشخص نیست. باشگاه بارسلونا اعلام کرده است که وی فردا آزمایشات لازم را انجام خواهد داد تا میزان مصدومیت و مدت زمان ریکاوری اش مشخص شود. پیش از این امروز عصر نیز باشگاه کاتالانی خبر از مصدومیتن توماس فرمالن مدافع بلژیکی جدید این تیم داده بود.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:23
بازديد از اين پست : 274

ستاره جوان و برزیلی تیم بارسلونا بهبود یافته و به با تیم به تمرین پرداخته است.

این بازیکن 22 سال در جریان مسابقه یک چهارم نهایی جام جهانی، در برخورد با زونیگا از ناحیه کمر به شدت آسیب دید و ادامه مسابقات را از دست داد.

اما حال پس از گذشت کمتر 6 هفته توان خود را به دست آورده و روز دوشنبه (امروز) به طور کامل در تمرینات تیم بارسا شرکت کرده است. ژاوی و متئو نیز بدون مشکل می توانند در تمرینات شرکت کنند.

بنابراین تنها بازیکنی که در حال حاضر مصدوم است و باید به شکل جداگانه تمرین کند، توماس فرمالن می باشد که دیروز با مبلغ 19 میلیون یورو از آرسنال به نیوکمپ آمد و فعلا باید زیر نظر فیزیوتراپ کار کند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:33
بازديد از اين پست : 288

فوق ستاره آرژانتینی صبح امروز پس از گذراندن تعطیلاتش در تمرینات آبی اناری ها با ظاهری جدید حاضر شد.

 

 
 
بارسا نیوز
 

 

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 16:57
بازديد از اين پست : 280

انریکه امیدوار است ستاره تازه وارد تیمش هر چه زود تر به تمرینات تیمی اضافه شود.

پس از استراحت، در حال حاضر لوئیز سوارز به تنهایی به تمرین می پردازد و می خواهد برای فصل جدید آماده شود.
سوارز، از پنج شنبه گذشته در حال تمرین کردن است، او می خواهد خودش را آماده نگاه دارد تا اگر از سوی فیفا محرومیتش بخشیده شد، به صورت آماده در اختیار لوئیز انریکه قرار گیرد و تمرینات را زیر نظر وی دنبال کند.

الموندو می نویسد، در حال حاضر تمرینات بدن سازی او انجام گرفته است، بارسا امیدوار است محرومیت او قطع شود و بتواند آزادانه در تمرینات تیم نیز شرکت نماید.
لوئیز، به همراه همسر و فرزندانش به بارسلونا نقل مکان کرده است، امکان دارد این چند روز آخر باشد که می تواند رسانه ها را دریبل بزند، زیرا با توجه به گزارش ها به احتمال فراوان باقی مانده محرومیت از سوی فیفا بخشیده خواهد شد.

لوئیز سوارز در چند روز آینده نیز کار با توپ را آغاز خواهد کرد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 18:16
بازديد از اين پست : 285

هافبک کامرونی تیم بارسلونا بنا به دلایل خانوادگی اردوی این تیم در انگلستان را ترک کرد.

http://parsiup.com/upload/dcfw_57140_1405068414.jpg

گزارش شده است که الکس سانگ، دوشنبه بعد از ظهر اردوی تیم بارسلونا را به دلایل خانوادگی ترک کرده است!

الموندو می نویسد، بازیکن کامرونی تیم بارسلونا، همراه این تیم به انگلستان سفر کرد اما مشکل فوری برایش پیش آمد و خیلی سریع دوباره به کاتالان بازگشت.

سانگ هفته گذشته با باقی ملی پوشانی نظیر، اینیستا، آلبا، بوسکتس، ژاوی، پدرو، پیکه و راکتیچ به تمرینات تیم بارسلونا اضافه شده بودند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 18:11
بازديد از اين پست : 273

بر اساس عکس های مخابره شده از انگلستان، لوئیز انریکه سرمربی تیم فوتبال بارسلونا همچون دوران حضورش در تیم فوتبال سلتاویگو، تمرینات شاگردانش را از فراز جایگاه تعبیه شده مخصوص خود و از ارتفاعی بالاتر از سطح زمین زیر نظر می گیرد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 17:55
بازديد از اين پست : 323

ژاوی هرناندز، جرارد پیکه، آندرس اینیستا، الکس سانگ، ایوان راکیتیچ، جوردی آلبا، سرجیو بوسکتس و پدرو رودریگز، 8 ملی پوش باشگاه بارسلونا در رقابت های جام جهانی 2014 که تیم ملی شان در مرحله گروهی از گردونه رقابت ها خارج شده بود، در حالی صبح امروز و پس از پشت سر گذاشتن تعطیلات تابستانی خود، با انجام آزمایش های پزشکی به تمرینات شاگردان لوئیز انریکه ملحق شدند که از نکات قابل توجه آن اولین حضور ایوان راکیتیچ به عنوان بازیکن بارسلونا و همچنین حضور ژاوی هرناندز پس از تصمیمش مبنی بر ماندن در جمع آبی اناری ها اشاره کرد.

 

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 26 صفحه بعد

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش

1 2 3 4 5

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش