Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

جدول گروه F لیگ قهرمانان اروپا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 13:43
بازديد از اين پست : 273

دروازه بان سابق و مدیر ورزشی کنونی آبی اناری ها احساس می کند که بازیکنان جوان و چهره های جدیدی که لوئیز انریکه در ترکیب تیم استفاده کرده بود به کمی زمان نیاز دارند تا به بازی کردن در رقابت های اروپایی عادت کنند.

زوبی زارتا از عملکرد بارسلونا دفاع کرد: ما در حال پیشرفت هستیم؛ مهم کسب 3 امتیاز بود

زوبی بلافاصله بعد از سوت پایان مسابقه به + Canal گفت: "ما تازه مرحله گروهی را شروع کردیم و هر سه امتیاز را به دست آوردیم. برای بسیاری از بازیکنان ما این اولین تجربه حضورشان در چمپیونزلیگ بود و علاوه بر این ما ترکیبی داشتیم که مربی بهترین گزینه های خود را انتخاب کرده بود.

ما در حال پیشرفت هستیم چون این اولین باری بود که تعداد زیادی بازیکن جوان و جدید در ترکیب تیم حضور داشتند. ما اولین درس خود را پاس کردیم و هنوز در حال یادگیری هستیم، هرچند نتوانستیم در داخل زمین برتری خود را نشان دهیم و توپ را آنطور که می خواستیم به گردش در آوریم."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 17:55
بازديد از اين پست : 276

قهرمانی در لالیگا،لیگ قهرمانان و کوپا دل ری را نشانه رفته ایم. از فتح هر کدام از این جام ها خوشحال خواهم شد. ببینیم در انتها چه خواهیم کرد.

گزارش کامل مصاحبه در ادامه خبر

انریکه:آپوئل می تواند برای ما دردسرساز شود

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 12:7
بازديد از اين پست : 289

هیئت مدیره بارسلونا تصمیم گرفت که نام کمپ ۱ زمین تمرین این باشگاه به نام "زمین تمرین تیتو ویلانوا" تغییر بدهد. ویلانوا که به همراه بارسلونا یک بار قهرمان لالیگا شده بود، سال گذشته به علت بیماری درگذشت.

تغيير نام زمين تمرين بارسا به ياد ويلانوا

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:9
بازديد از اين پست : 280

تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته (شنبه) با شکست اتلتیک بیلبائو موفق شد سومین پیروزی متوالی خود را کسب و جایگاهش را در صدر جدول رده‌بندی لالیگا تثبیت کند اما این پیروزی در حالی در کارنامه کاتالان‌ها رقم خورد که هیچ توپی از خط دروازه این تیم عبور نکرد. در واقع، بارسایی‌ها هر سه بازی اخیر خود را بدون گل خورده بردند که در هر سه این بازی‌ها کلودیو براوو، سنگربان شیلیایی جدید کاتالان‌ها در ترکیب آنها قرار داشت.

http://barcanews.org/uploads/images/news/139306/thumbnail/thumbs_570/q5tl-58148-1409056933.jpg

با این کورد دروازه‌بان شیلیایی آبی‌واناری‌ها توانست با رکوردی که آندونی سوبی‌سارتا، دروازه‌بان سابق کاتالان‌ها که اکنون مدیرورزشی کاتالان‌هاست، برابر شود.

آخرین دروازه‌بان بارسلونا که در سه هفته اول لالیگا هیچ گلی دریافت نکرد، سوبی‌سارتا بود که 21 سال پیش در فصل 94-1993 چنین رکوردی را برجای گذاشت.

براوو در شرایطی توانسته دروازه‌اش را در سه هفته اول لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا بسته نگه دارد که بسیاری پیش‌بینی می‌کردند او در نیوکمپ نقش دروازه‌بان ذخیره را برای کاتالان‌ها ایفا خواهد کرد و مارک آندره تراشتگن آن دروازه‌بانی خواهد بود که جای ویکتور والدس را برای آبی‌واناری‌ها پر می‌کند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 13:56
بازديد از اين پست : 280

آندونی سوبی سارتا، مدیر ورزشی بارسلونا عنوان کرد که مسی هیچگاه در کمک کردن به تیمش ناموفق نبوده است.

گزارش کامل مصاحبه در ادامه خبر

 زوبی زارتا : مسی همیشه به تیم کمک کرده است

بسیاری از کارشناسان، عملکرد مسی در دو فصل اخیر را در اندازه های نام مسی نمی‌دانند و معتقدند که او دچار افت شده است.سوبی سارتا معتقد است که مسی ، در هر شرایطی موفق شده که به تیمش کمک کند. او در مصاحبه ای با آ.اس، به صحبت راجع به مسائل مختلفی پرداخت..

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 8:49
بازديد از اين پست : 272

انریکه در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و اظهار داشت:" خیلی راضی هستم. حقیقت این است که چنین بردی مقابل اتلتیک با ایجاد این همه موقعیت باعث افتخار است."
وی در ادامه گفت :" به آن چه که می خواستیم دست پیدا کردیم. جا برای بهتر شدن داریم اما فصل را عالی شروع کردیم."

گزارش کامل مصاحبه در ادامه خبر

لوئيز انريکه: خيلي راضي هستم

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 8:46
بازديد از اين پست : 258

بارسا فصل گذشته با هدایت مارتینو نتوانست نتایج خوبی کسب کند و کرویف معتقد است عدم توانایی این مربی آرژانتینی در کنترل ستاره های تیم، باعث ناکامی آنها شد. یوهان کرویف، اسطوره باشگاه بارسلونا، معتقد است که عدم توانایی سرمربی های این باشگاه در کنترل بازیکنانی مانند لیونل مسی و نیمار، باعث پسرفت این تیم در چند سال اخیر شده است.

 

بارسا نیوز

کرویف سال گذشته و بعد از پیوستن نیمار به بارسا گفته بود که این باشگاه باید مسی را بفروشد تا ستاره برزیلی بتواند راحت تر در این تیم جا بیفتد. بارسا فصل گذشته با هدایت مارتینو نتوانست نتایج خوبی کسب کند و کرویف معتقد است عدم توانایی این مربی آرژانتینی در کنترل ستاره های تیم، باعث ناکامی آنها شد. او شرایط باشگاه کاتالانی با مارتینو را به اوضاع فصل گذشته منچستریونایتد با هدایت دیوید مویس مقایسه کرد و گفت:" من هنوز بارسا را خیلی دوست دارم. من رئال را هم دوست دارم.

بارسا به دلیل کسانی که به عنوان مربی در این تیم کار کردند، پسرفت داشت. نمی گویم آنها مربیان خوبی بودند یا بد اما کنترل بازیکنانی مانند نیمار یا مسی دشوار است. اگر نتوانید آنها را کنترل کنید، شرایط دشوار می شود. دیوید مویس هم در منچستریونایتد شرایط مشابهی داشت.

بعضی مربیان می توانند بعضی بازیکنان را کنترل کنند و نیاز دارید که حتما این کار را بکنید. در غیر این صورت، به مشکل برمی خورید. مویس مربی خوبی است اما نه برای منچستریونایتد."

کرویف همچنین معتقد است که ستاره هایی بارسا مانند مسی و اینیستا با اطلاع از کمبودهای بازی شان، توانستند خود را به سطحی که اکنون در آن هستند، برسانند.

" مهمترین موضوع برای یک مربی است که بتواند بر مشکلاتی که بازیکنان شان دارند، غلبه کنند. مثلا در مورد کار کردن با گواردیولا، او مانند من لاغر بود و باید از تاکتیکش مراقبت می کرد. در مورد اینیستا و مسی هم این را دیدید. آنها باید حرکات شان را سریع انچام بدهند؛ وگرنه نمی توانند به هدف شان برسند. این نشان می دهد که آنها از جزئیات آگاه هستند."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:37
بازديد از اين پست : 274

نیمار از زمان پیوستن به بارسا با انتقالی که جنجال های زیادی را به همراهی داشت، به شدت زیر ذره بین رسانه ها قرار داشته است. لوئیس انریکه، سرمربی بارسا، معتقد است که فشارها روی نیمار، ستاره برزیلی تیمش، بی رحمانه است.


بارسا نیوز

 

نیمار از زمان پیوستن به بارسا با انتقالی که جنجال های زیادی را به همراهی داشت، به شدت زیر ذره بین رسانه ها قرار داشته است. او که به دلیل آسیب دیدگی در جام جهانی، هنوز نتوانسته در این فصل برای آبی و اناری ها به میدان برود، احتمالا در دیدار فردا مقابل بیلبائو، در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت و انریکه معتقد است که او می تواند با توجه به استعداد فوق العاده اش، بیش از این پیشرفت کند.

او به خبرنگاران گفت:" او آماده مسابقه است. کادر پزشکی تیم فردا اجازه بازی را باید صادر کند. او بازیکن ویژه ای است اما به خاطر بازی برای بارسا و تیم ملی برزیل، سوژه نقدهای بی رحمانه ای شده است. امیدوارم او با سختکوشی بتواند به یکی از بهترین بازیکنان دنیا تبدیل شود."

انریکه همچنین مطئن است که علی رغم تمرینات انفرادی لیونل مسی در چند روز گذشته، او برای بازی مقابل بیلبائو کاملا آماده است اما هنوز در مورد دروازه بان اصلی تیمش برای دیدار فردا تصمیم نهایی را نگرفته است.

"  باید تصمیم بگیرم که تراشتگن بازی کند یا براوو اما اول از همه به خودشان می گویم.مسی آماده بازی است. او جدا از تیم تمرین کرد اما با تیم هم تمرین داشت. آنچه برای من مهم است، رابطه بازیکن با باشگاه است و تا آنجا که به من مربوط است، این رابطه فوتبال است."

او همچنین در مورد شرایط منیر الحدادی، ستاره جوان بارسا، گفت:" او در حال تبدیل شدن به یک بازیکن بزرگ است. هرچند هنوز به آن نقطه نرسیده است. البته می توانم ببینم که او روی همه جنبه های بازی اش که باید بهتر شود، تمرکز دارد."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:33
بازديد از اين پست : 270

در آستانه دیدار با اتلتیک بیلبائو لوئیز انریکه سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پیرامون مسائل مختلفی به صحبت پرداخت.

گزارش کامل مصاحبه در ادامه خبر

بارسا نیوز


به گزارش AS لوئیز انریکه سرمربی تیم فوتبال بارسلونا با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار برابر اتلتیک بیلبائو پیرامون مسائل مختلفی به صحبت پرداخت.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:21
بازديد از اين پست : 275

به گزارش آ. اس در روزهای آینده مسئولان باشگاه بارسلونا با نمایندگان جوردی آلبا گفتگو خواهند کرد تا بر سر گسترش قرارداد جوردی آلبا به توافق برسند .


بارسا نیوز



آندونی زوبی زارتا مدیر ورزشی بارسلونا فردا از تعطیلات باز میگردد . گفته میشود قرار است زوبی زارتا علاوه بر گسترش قرارداد جوردی آلبا با سرجی روبرتو , رافینیا و پدرو نیز مذاکره خواهد کرد .

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:15
بازديد از اين پست : 287

بارسلونا در قرن جدید هنوز نتوانسته است تا به یک رکورد مثبت که آخرین بار در سال 1999 بدان دست یافته بود؛ برسد. باشگاه بارسلونا در قرن 21 با وجود خلق رکوردهایی تکرارنشدنی و کسب افتخارات متعدد، در زمینه تکرار یک رکورد مثبت هنوز به موفقیتی دست نیافته است. بارسا هرگز نتوانسته است که در قرن جدید، در سه بازی متوالی بدون دریافت هیچ گلی به پیروزی برسد.

 

بارسا نیوز

آخرین بار در فصل 99-2000 بود بارسا توانسته بود در سه بازی متوالی گلی دریافت نکند و پیروز هم بشود.

در 5 موقعیت این امکان وجود داشته که بارسا به رکورد سه پیروزی متوالی بدون گل خورده دست یابد؛ اما هرگز موفق به انجام آن نشد. در فصول 2004-2005 ، 2005-2006 ،2009-2010 ، 2010-2011 و 2013-2014، بارسا در دو بازی متوالی گلی در لالیگا گلی دریافت نکرد اما در سومین بازی دروازه اش باز شده بود.

در این زمینه رکورد در دست بارسای رینوس میشل فصل 77-78 است که در 6 بازی متوالی پیروز شده و گلی هم دریافت نکرده بود.

بارسای فصل 93-94 با یوهان کرویف نیز توانسته بود سه بازی ابتدای فصل را با پیروزی و بدون دریافت گل پشت سر بگذارد.

حالا باید ببینیم که بارسلونای این فصل، پس از کسب دو پیروزی در مقابل الچه و ویارئال که بدون دریافت گل حاصل شده، قادر خواهد بود تا در بازی با اتلتیک بیلبائو نیز یک پیروزی بدون گل خورده را بدست بیاورد یا خیر؟

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:15
بازديد از اين پست : 256

چندی پیش آقای بارتومئو اعلام کرده بود که بهتر است برای بسته شدن این پرونده حقایق را بازگو کنیم. مورد نیمار یا همان "Caso neymar" دست از سر بارسلونا و مدیرانش بر نمی دارد. پس از اینکه در 29 جولای، وکیل باشگاه بارسلونا دعوی جدیدی در این رابطه به دادگاه ارائه داد؛
حالا خبر می رسد که به احتمال فراوان هفته آینده، قاضی این پرونده آقای پابلو روس از جوزپ بارتومئو رئیس باشگاه و آقای خاویر فائوس مدیر اقتصادی باشگاه بارسلونا برای حضور در دادگاه دعوت به عمل خواهد آورد.

http://www.xum.ir/images/2014/09/06/neymar-ap-g.jpg

در این پرونده عجیب، آقای ساندرو راسل مدیر پیشین بارسلونا متهم است به مخفی کردن حقایق در مورد انتقال نیمار از سانتوس به بارسلونا و اینکه برای این انتقال، مبلغی بسیار بیشتر نسبت به آنچه که در رسانه ها اعلام شده؛ هزینه کرده است.

چندی پیش آقای بارتومئو اعلام کرده بود که بهتر است برای بسته شدن این پرونده حقایق را بازگو کنیم.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:10
بازديد از اين پست : 254

امروز باشگاه بارسلونا خبر خوشی را دریافت کرد. اینکه فدراسیون فوتبال اروگوئه قصد دارد تا از لوئیس سوارز برای دو بازی دوستانه این کشور، در ماه اکتبر مقابل عربستان و عمان دعوت به عمل بیارود.

سوارز به حکم دادگاه حکمیت ورزشی، مجوز حضور در بازی های دوستانه همراه با تیم باشگاهیش و نیز تیم ملی کشورش را دریافت کرده است.
این دو بازی، دقیقا هفته ماقبل ال کلاسیکوی رفت(25-26 اکتبر) برگزار خواهد شد. دیداری که تصور می شود اولین بازی رسمی سوارز برای بارسلونا باشد.
بدین ترتیب لوئیس انریکه می تواند امیدوار باشد که سوارز از لحاظ فرم بدنی برای بازی با رئال در شرایط ایده الی قرار بگیرد.
 

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:21
بازديد از اين پست : 271

دیروز ژوزه مورینیو در مصاحبه ای، به تعریف و تمجید از لوئیس انریکه سرمربی جدید بارسلونا پرداخت و برای او در پست جدیدش آرزوی موفقیت نمود.مساله ای که تعجب بسیاری از کارشناسان و علاقمندان به فوتبال، بخصوص در کاتالونیا را باعث شد.

http://0up.ir/up8/guest/d-jos%C3%A9-mourinho-and-luis-enrique-2533.jpg


اما علاقه مورینیو به انریکه به سالها پیش باز می گردد.تابستان سال 2008 که بارسلونا پس از استعفای فرانک رایکارد، به دنبال انتخاب یک مربی جدید بود؛ از ژوزه مورینیو مربی وقت تیم اینتر به عنوان جدی ترین گزینه هدایت بارسا یاد می شد.

حتی تیکی بگریستین مدیر ورزشی وقت بارسلونا در لیسبون مذاکرات متعددی را با این مربی انجام داد. در طی این مذاکرات، مورینیو به بگریستین گفته بود که لوئیس انریکه را به عنوان دستیار اول خود می خواهد.

جالب است که بدانید؛ مورینیو در هر تیمی که مربی می شود؛ یکی از بازیکنان قدیمی آن باشگاه را به عنوان دستیار اول خود برمی گزیند و در بارسا هم قصد داشت تا با استفاده از روابط بسیار خوبش با انریکه در طول 4 سال حضورش در بارسلونا(دستیار بابی رابسون)، او را در کنار خود داشته باشد.

بعد ها مشخص شد که باشگاه بارسلونا به مورینیو اطلاع داده بود که بهتر است از گواردیولا یا اوزه بیو(مربی فعلی تیم دوم بارسا) به عنوان دستیاران خود استفاده کند.

اما در نهایت مذاکرات دو طرف به جایی نرسید و پپ گواردیولا به عنوان سرمربی جدید بارسا انتخاب شد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:37
بازديد از اين پست : 274

این ستاره آرژانتینی در دیدار بارسا مقابل ویارئال دچار آسیب دیدگی شد و نتوانست تیم ملی آرژانتین را در دیدار دوستانه مقابل آلمان که با پیروزی 4-2 آلبی سلسته به پایان رسید، همراهی کند.

باشگاه بارسلونا اعلام کرد که روند بهبودی لیونل مسی، ستاره این باشگاه، که از ناحیه ران دچار آسیب دیدگی شده بود، قابل توجه بوده است.

http://storage.isport.ir/images/586ea847-5208-4089-a6c4-011d2381de40-cb.Jpeg

این ستاره آرژانتینی در دیدار بارسا مقابل ویارئال دچار آسیب دیدگی شد و نتوانست تیم ملی آرژانتین را در دیدار دوستانه مقابل آلمان که با پیروزی 4-2 آلبی سلسته به پایان رسید، همراهی کند.

در بیانیه باشگاه بارسلونا آمده است:" دنیل مارتینس، پزشک تیم ملی آرژانتین و کادر پزشکی بارسلونا، شرایط مصدومیت لئو مسی که در دیدار مقابل ویارئال برایش رخ داد را ارزیابی کردند. هر دو طرف تایید کردند که روند بهبودی او قابل توجه بوده و این بازیکن به تمرینات اختصاصی اش ادامه خواهد داد تا زمانی که بتواند به تمرینات گروهی برگردد."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:34
بازديد از اين پست : 262

ژوزه مورینیو و لوئیز انریکه سرمربیان حال حاضر تیم های چلسی و بارسلونا در بین سال های 1996 تا 2000 در این تیم اسپانیایی با یکدیگر هم کاری کرده اند و حالا و به مناسبت گفت گو ی امروز ژوزه مورینیو پیرامون اولین ملاقاتش با انریکه پس از آن دوران در حاشیه اجلاس سرمربیان منتخب یوفا در نیون سوئیس، تصویری از آن دوران را تقدیم حضورتان کرده ایم.

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/users/user9244/enriquemou.jpg

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:29
بازديد از اين پست : 251

به گزارش AS اجلاس سالانه سرمربیان منتخب یوفا که از روز گذشته در شهر نیون سوئیس آغاز شده بود امروز پذیرای یک میهمان ویژه بود. ژوره مورینیو سرمربی تیم فوتبال چلسی با حضور در سوئیس در روز دوم این اجلاس شرکت کرد و در پایان در صحبت هایی کوتاه با خبرنگاران پیرامون مسال مختلفی به صحبت پرداخت.

گزارش کامل مصاحبه در ادامه خبر

http://img02.mundodeportivo.com/2014/09/04/Luis-Enrique-y-Mourinho-en-su-_54415662173_54115221154_600_396.jpg

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:27
بازديد از اين پست : 325

بارسلونا فصل جدید لالیگا را با دو پیروزی خوب شروع کرده و فعلا صدرنشین فوتبال اسپانیاست. بارسا در این تابستان در بازار نقل و انتقالات بسیار فعال بود و در مجموع، 24 فعل و انفعال نقل و انتقالاتی را در این تیم شاهد بودیم.

http://storage.isport.ir/images/1b7fb8fe-9104-4332-bfb0-a8aaba54a672-cb.Jpeg

بازیکنان بعضا شاخصی که به این تیم آمدند و بازیکنانی که به باشگاه های دیگر فروخته یا قرض داده شدند.

به نظر می رسد که انریکه از میان 8 خرید جدید این فصل بارسلونا، روی 4 بازیکن نظر مساعد تری دارد.

این بازیکنان عبارتند از : برواوو - راکیتیچ - جرمی متئو و لوئیس سوارس. به نوعی این بازیکنان آس های انریکه در بارسلونای مدل جدید هستند

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:24
بازديد از اين پست : 268

پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ، مطمئن است که لوئیس انریکه بهترین گزینه برای هدایت بارسا محسوب می شود و معتقد است که همبازی سابقش می تواند در نوکمپ حتی بهتر از خودش نتیجه بگیرد.

http://storage.isport.ir/images/a37e2cd5-0fe9-4c18-b530-78b26b8f5489-cb.Jpeg

گواردیولا بین سال های 2008 تا 2012 هدایت بارسا را برعهده داشت و با این تیم به 14 جام مختلف از جمله سه قهرمانی در لالیگا و دو قهرمانی در چمپیونزلیگ رسید. او اکنون معتقد است که با حضور لوئیس انریکه در نوکمپ، بارسا می تواند یک عصر طلایی دیگر را پشت سر بگذارد.

او به خبرنگاران گفت:" البته او می تواند با دستاوردهای من در بارسا برابری کند. من توانایی های زیادی در او می بینم. او می تواند بهتر از من در بارسا کار کند. برای بارسا بسیار مهم است که بار دیگر هویتش را به دست بیاورد؛ فلسفه ای که همه ما آن را می شناسیم. فکر می کنم تنها زیر نظر لوئیس انریکه می توانیم به چنین دستاوردی برسیم."

گواردیولا و انریکه بین سال های 1996 تا 2001 در بارسا همبازی بودند و در زمان حضور گواردیولا روی نیمکت تیم اول بارسا، انریکه سرمربی تیم B بارسا بود.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 13:24
بازديد از اين پست : 253

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان به تمجید از دوست و هم بازی قدیمی اش در تیم فوتبال بارسلونا پرداخت.

پپ گواردیولا سرمربی سابق تیم فوتبال بارسلونا که در حال حاضر هدایت بایرن مونیخ آلمان را بر عهده دارد در صحبت هایی کوتاه در حاشیه نشست سالانه سرمربیان یوفا به تمجید از لوئیز انریکه هم بازی سابق و سرمربی فعلی تیم فوتبال بارسلونا پرداخت.

" البته که می تواند من را در بارسلونا پشت سر بگذارد. من او را بسیار قبول دارم و معتقدم می تواند بهتر از من برای بارسا عمل کند."

"برای بارسلونا مهم ترین چیز بازیابی هویت و فلسفه خودش است و گمان می کنم که بار دیگر تحت هدایت لوئیز انریکه این را خواهیم  دید."

گفتنی است در دوران حضور گورادیولا در بارسلونا که با کسب 14 جا قهرمانی از 18 جام ممکن برای بارسا همراه بود، لوئیز انریکه به عنوان سرمربی تیم ب بارسلونا مشغول به کار بود و  همچنین این دو در بین سال های 1996 تا 2001  نیز برای 5  سال  در کنار هم در تیم فوتبال بارسلونا هم بازی بوده اند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 8:46
بازديد از اين پست : 279

پپ گواردیولا و لوئیس انریکه، هم تیمی های سابق و سرمربی های فعلی بایرن مونیخ و بارسلونا، امروز در نیون سوئیس با هم دیدار کردند.

http://storage.isport.ir/images/3ac645c5-83c1-449e-8726-ee160d806a9f-cb.Jpeg

آنها که برای ششمین اجلاس سالانه مربیان باشگاه های برتر اروپا به سوئیس سفر کرده اند، برای دقایقی با هم صحبت کردند تا خاطره سال های نه چندان دور زنده شود.

در این اجلاس که فردا به پایان می رسد، مربیان بزرگ دیگری مانند آرسن ونگر، کارلو آنچلوتی، ژوزه مورینیو، یورگن کلوپ، پیپو اینزاگی، مانوئل پیگرینی، ینس کلر، راجر اشمیت، لورن بلان، آندره ویلاس بواس، ماکسی آلگری، ژرژ ژسوس، میشل، اونای امری، رافا بنیتس و نونو اسپیریتو سانتو نیز حضور دارند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 13:41
بازديد از اين پست : 264

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از پیروزی شاگردانش برابر ویارئال ابراز رضایت کرد.

لوئیز انریکه سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از پیروزی 1-0 و دیرهنگام شاگردانش در دیداری دشوار برابر ویارئال از تلاش و سخت کوشی شاگردانش در این مسابقه ابراز رضایت کرد.

"از تلاش و سخت کوشی بازیکنانم رضایت دارم. ما تا انتها دست از مبارزه برنداشتیم و  ایمان خود را به کسب پیروزی حفظ کردیم. هر دو تیم موقعیت های زیادی را بر روی دروازه ها ایجاد کردند و در این زمین واقعا دچار مشکل شدیم.

"برای سرمربی هیچ چیز بهتر از گلزنی و درخشش بازیکنان جوانش وجود ندارد و این اتفاقی بود که در این دو هفته برای مونیر و باندرو به وقوع پیوست. آن دو در اولین دیدار شان در لالیگا گلزنی کردند و این اهمیت زیادی در آینده و اعتماد به نفس شان خواهد گذاشت.

"هنوز به هیچ جا نرسیده ایم و 36 قدم دیگر باقی مانده است اما طبیعی است که پیروزی در چنین دیدار دشوار خارج از خانه ای شما را به آینده تیم خوشبین و امیدواری شما را برای ادامه مسابقات افزایش خواهد داد.

"دنی آلوز؟ علی الخصوص در نیمه دوم مسابقه فوق العاده بازی کرد."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:18
بازديد از اين پست : 256

گلزن جوان آبی اناری ها از به ثمر رساندن الوین گلش برای این تیم ابراز خوشحال کرد.

به گزارش AS ساندرو مهاجم جوان و 19 ساله باشگاه بارسلونا پس از به ثمر رساندن تک گل برتری بخش تیمش برابر ویارئال در صحبت هایی از اعتماد لوئیز انریکه به خودش ابراز خوشحالی کرد.

" همه چیز عالی بود. از گلزنی ام که باعث به ثمر رسیدن تلاش همه تیم بود واقعا خوشحالم. پاس گل لیونل مسی؟  حرکت لئو در آن صحنه فوق العاده بود.

لوئیز انریکه مربی است که به جوانان ایمان دارد و ما نیز متقابلا باید بتوانیم که از فصد هایی که در اختیارمان قرار می گیرد استفاده کنیم."

گفتنی است این دومین هفته پیاپی است که جوانان آکادمی باشگاه بارسلونا و مهاجمان زیر 20 سال این تیم موفق به گلزنی برای تیم اصلی آبی اناری ها شده اند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:0
بازديد از اين پست : 282

جوزپ بارتمئو رئیس باشگاه بارسلونا اصرار دارد که بهنرین انتقال بارسلونا لوئیز انریکه بوده است.

باشگاه بارسلونا به خاطر تخلف در خرید و انتقال بازیکن های زیر 18 سال، از سوی فیفا محکوم شد و در دو پنجره نقل و انتقال ( زمستان 2014 و تابستان 2015 ) نمی تواند شرکت کند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:35
بازديد از اين پست : 273

درحالی که انتظار می رود دو تیم بارسلونا و قهرمان لوشامپیونیه از گروه شش رقابت های لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند، اما اسطوره فوتبال اسپانیا اعتقاد دارد که تیم های آپوئل نیکوزیا و آیاکس می توانند تهدیدهایی جدی باشند.

مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا، زوبی زارتا اعتاد دارد پاریسن ژرمن تیم بزرگی است اما نباید از قدرت تیم های دیگر غافل شد. این دو تیم در فصل 2012/13 نیز با یکدیگر رو به رو شدند که در آن بازی بارسلونا موفق شد به لطف گل زده بیشتر در خانه حریف راهی مرحله بعد شود. زوبی زارتا اما در مورد قرعه بارسلونا گفت:"زمانی که شما با چنین قرعه ای مواجه می شوید، شما می دانید که همیشه با یک تیم بزرگ بازی خواهید کرد. اگر شما اعتماد به نفس نداشته باشید، هر تیمی در چمپیونز لیگ می تواند به شما آسیب برساند. ما نیز به مصاف اشکال سخت و متفاوتی از فوتبال خواهیم رفت. 

"ما با پی اس جی بازی کرده ایم، این تیم بزرگ و قدرتمند است. آن ها تیم بزرگی  هستند و از شخصیت بالای تیمی برخوردار هستند. اما این گروه در بارسلونا و پی اس جی خلاصه نمی شود، ایاکس پیشتر به ما نشان داده است که تیم قدرتمندی است و آپوئل نیز به سختی برای نتیجه گیری تلاش خواهد کرد. در این رقابت ها هر تیمی آرزوی خاص خود را دارد و ما هم آرزوی خود را داریم."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:46
بازديد از اين پست : 262

آندونی زوبیزارتا، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا نسبت به مراسم قرعه کشی امروز چمپیونزلیگ واکنش نشان داده و همچنین در مورد خرید داگلاس نیز صحبت کرده است.

زوبی گفت: "ما به یک مدافع کناری بیشتر نیاز داشتیم، یک گزینه دیگر برای افزایش رقابت. ما دو مدافع کناری با خصوصیات متفاوت داریم. ما تلاش می کنیم بهترین تیم ممکن را بسازیم تا در 2 سپتامبر بتوانیم بگوییم که تیمی داریم و از آن راضی هستیم. در طول چند ساعت اخیر اتفاقات زیادی رخ داده است. بازار نقل و انتقالات همچنان بسیار فعال است. فردا ما داگلاس را معرفی خواهیم کرد؛ در پایان هفته با ویارئال روبرو خواهیم شد و باید دید چه کار دیگری می توانیم انجام دهیم. نقل و انتقالات زیادی در اینجا و در موناکو به نتیجه می رسند..."

در مورد رقبای بارسا در گروه F، زوبیزارتا افزود: "ما تسلیم نخواهیم شد؛ گروه با پاریسن ژرمن شروع و تمام نمی شود. این دو بازی بیشترین جذابیت را خواهند داشت اما ما نگران نیستیم که آیا به عنوان مدعی به نظر خواهیم رسید یا نه – تنها می خواهیم مطمئن شویم که بارسلونا در سطحی که توقع داریم بازی کند و تیم به سبک بازی خود پایبند بماند. ما هرگز با آژاکس دیدار نکرده بودیم اما در طول دو سال گذشته دو بار با آنها روبرو شده ایم؛ آنها فوتبال با کیفیتی ارائه می کنند.

آپوئل را نیز به عنوان رقیبی سرسخت به یاد می آورم. برای برخی باشگاه ها، ما فقط موظف نیستیم که به دور حذفی صعود کنیم، بلکه باید به نیمه نهایی برسیم، اما همه تیم ها می توانند رؤیایی داشته باشند. ما به همان روشی که به مصاف پاریسن ژرمن خواهیم رفت، با آژاکس نیز دیدار خواهیم داشت و این خاصیت چمپیونزلیگ است."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:5
بازديد از اين پست : 273

لوئیز انریکه در آستانه دیدار بارسلونا برابر الچه در اولین کنفرانس پیش از بازی خود در قامت سرمربی تیم فوتبال بارسلونا شرکت کرد.

گزارش کامل مصاحبه در ادامه خبر

 

لوئیز انریکه سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در آستانه اولین دیدار تیمش در رقابت های این فصل لالیگا برابرالچه، از شرایط بازیکنانش و تمرینات پیش فصل آبی اناری ها ابراز رضایت کرد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:43
بازديد از اين پست : 297

مدافع تیم فوتبال بارسلونا پیرامون شرایطش در این روز در جمع آبی اناری ها سخن گفت.

گزارش کامل در ادامه خبر

بارسا نیوز

دنی آلوز مدافع کناری و برزیلی باشگاه بارسلونا در پایان جلسه تمرین امروز صبح آبی اناری ها در صحبت هایی به شایعات جدایی اش از بارسلونا در هفته های گذشته واکنش نشان داد.

"از کار کردن با لوئیز انریکه فوق العاده خوشحالم و آماده ام تا فصل جدید را برای کسب موفقیت آغاز کنم. اهداف من نسبت به سال های گذشته هیچ تغییری در این فصل نکرده است. من همواره از انتقادات جهت بهتر شدن و پیشرفت کردن استفاده کرده ام و اجازه نداده ام که در کارم اثر منفی بگذارد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 11:8
بازديد از اين پست : 288

آندونی زوبیزارتا، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا، گزارش هایی که از قصد باشگاه برای فروش دنی آلوز خبر می دهند، تکذیب کرد.

http://www.parsiup.com/upload/fb7x_fe3cdce1-747a-37c6-9aa0-ba6eca57145e.jpg

رئیس باشگاه سائوپائو مدعی شده که بارسا مصمم است تا مدافع ملی پوش برزیلی خود را به فروش رسانده و داگلاس را به عنوان جانشین به خدمت بگیرد.

از آنجایی که تنها یک سال از قرارداد آلوز با باشگاه بارسلونا باقی مانده است، باشگاه های متعددی در سراسر اروپا به جذب این بازیکن 31 ساله علاقه نشان داده اند. روز سه شنبه، زوبیزارتا صحبت ها در مورد اینکه دوران 6 ساله آلوز در بارسلونا به پایان خواهد رسید را تکذیب کرد اما اعلام کرد که باشگاه همچنان برای خرید بازیکنان جدید در بازار فعالیت خواهد داشت.

بنا به گزارش Soccerway، زوبیزارتا در جریان مراسم معارفه لوئیس سوارز گفت: "دنی آلوز یکی از بازیکن بارسلونا است. او بازیکن فوق العاده ای است و در طول پیش فصل نیز خیلی خوب تمرین کرده است. ما مثل همیشه در نقل و انتقالات فعالیت خواهیم کرد و تلاش می کنیم تا جایی که ممکن است در تمام پست ها و برای تمام رقابت ها، گزینه های بیشتری در اختیار مربی قرار دهیم.

اما نه من و نه آقای مستر [نایب رئیس باشگاه] هیچ اسمی را اعلام نخواهیم کرد. فکر نمی کنم این حرکت مناسبی باشد."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 21:10
بازديد از اين پست : 274

سرمربی بارسلونا بیان کرد که تحت تاثیر تلاش این مهاجم اروگوئه ای در تمرینات قرار گرفته و می خواهد در بازی فردا شب در جام خوان گمپر او را به میدان بفرستد.

 

 

سوارز که اواخر هفته به  تمرینات بارسلونا اضافه شده است،  با جلب نظر انریکه می تواند در بازی دوستانه پیش فصل برای بارسلونا به میدان رود.

انریکه در این باره می گوید:"سوارز در بازی فردا شب در جام خوان گامپر دقایقی بازی می کند. او در دو جلسه تمرین کاملا میل و استعدادش را نشان داده است. او همان بازیکنی است که به دنبالش بودیم."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 21:8
بازديد از اين پست : 280

در آستانه دیدار جام خوان گامپبر، لوئیز انریکه سرمربی تیم فوتبال بارسلونا با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیرامون مسائل ختلفی به صحبت پرداخت.

گزارش کامل مصاحبه در ادامه خبر

 

لوئیز انریکه سرمربی تیم فوتبال بارسلونا با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار برابر لئون مکزیک در جام خوان گامپر که از ساعت 22:30 دقیقه دوشنبه شب به وقت تهران  در استادیوم نیوکمپ آغاز خواهد شد، پیرامون مسائل مختلفی به صحبت پرداخت.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 12:11
بازديد از اين پست : 270

به نظر می رسد یکی از ستارگانی که در آینده بیشتر اسمش را خواهیم شنید، مونیر الحدادی مهاجم جوان تیم بارسلونا است.

http://parsiup.com/upload/cn7p_mwnyr.jpg

مهاجم جوان بارسلونا، مونیر الحدادی امروز در دیداری دوستانه برابر هلسینکی دو گل به ثمر رساند و بازی بسیار خوبی را نیز به نمایش گذاشت. وی پس از بازی گفت: "من به خاطر دو گلم و بازی خوبی که تیم به نمایش گذاشت خوشحال هستم. تیم بازی را به خوبی در دقایق مختلف حفظ کرد و هم چنین گل های خوبی به ثمر رساند."

در مورد اولین حضور در ترکیب اصلی تیم، لوئیز انریکه و بازی کنار دلوفوئو: "جرارد یک هم تیمی بسیار خوب است، مربی تصمیم می گیرد که چه کسی در زمین باشد، لوئیز انریکه همیشه به من می گوید که کارم را باید به خوبی انجام دهم."

در مورد ماسیب، دروازبان جوان تیم: "سه دروازبان ما برابر هستند. مربی به ما گفته که نگران نباشیم و سخت تمرین کنیم، من واقعا فکر می کنم که با کار و تلاش زیاد به هدف های دشوار دست پیدا کنیم."

در مورد اشتباه براوو: "او به سرعت بر این وضعیتش غلبه خواهد کرد."

در مورد مارک بارترا: "او از لحاظ فیزیکی بسیار آماده است و با دیگر هم تیمی ها بسیار خوب همکاری می کند. در کل من شور و شوق بسیاری دارم و نسبت به روز اول بسیار آماده تر هستم."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:10
بازديد از اين پست : 298

اینستاگرام بارسلونا با انتشار این عکس چهار کاپیتان فصل پیشروی آبی و آناری ها را معرفی کرد.

 

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 17:10
بازديد از اين پست : 259

سرمربی آبی و اناری پوشان احتمال فروش مدافع راست برزیلی تیمش را رد کرد.

 

دنی آلوز مدافع برزیلی بارسلونا در روزهای گذشته به چند تیم از جمله لیورپول لینک شده بود و شایعاتی مبنی بر فروش او به گوش می رسید.

بعد از بازی دوستانه کاتالانها در برابر ناپولی که با شکست 1-0 آنها همراه بود، لوئیز انریکه سرمربی این فصل بارسلونا احتمال ترک نیوکمپ از سوی آلوز را رد کرد.

وی در همین رابطه به خبرنگاران گفت:" من از حضور او در تیم خوشحال هستم، آلوز یکی از بازیکنان خوب بارسلونا است، من او را به خوبی می شناسم و می گویم که او با ما هست."

همچنین انریکه در مورد واکنش کلادیو براوو دروازه بان شیلیایی و جدید بارسلونا که در صحنه گل تیم ناپولی اشتباه تاثیر گذاری داشت و نتوانست روی شوت دزمایلی واکنش خوبی نشان بدهد گفته است که آن تنها یک اشتباه کوچک بود.

لوئیز انریکه در مورد همین مسئله به خبرنگاران گفت:"او نمی توانست در آن صحنه کار خاصی انجام بدهد، اما به غیر از آن هر وقت واکنشی انجام داد توانست به خوبی از دروازه مراقبت کند، اشتاباهات اتفاق می افتند."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 15:20
بازديد از اين پست : 275

پس از شکست برابر ناپولی لوئیس انریکه ترجیح می‌‌دهد که تنها نقاط روشن تیم‌ خود را ببیند.

لوئیس انریکه سرمربی بلوگرانا در پایان بازی با ناپولی می‌‌گوید:"من تنها نقاط مثبت را می‌‌بینم و متاسفم که به خاطر یک اشتباه بازی را واگذار کردیم. ما بهتر از بازی با نیس بازی کردیم. تیم‌ برتر بودیم اما این اتفاقات در فوتبال رخ می‌‌دهد."

وی ادامه می‌‌دهد:"همه بازیکنان را با یک چشم می‌‌بینم. شما نمی‌‌توانید بگوییم که چه بازیکنی در ترکیب اصلی‌ من قرار دارد و چه بازیکنی در تیم‌ B است."

وی در مورد اشتباه کلودیو براوو در اولین بازی خود برای بارسلونا هم گفت:"آنچنان با تیم‌ تمرین نکرده بود اما بازی کرد و خیلی‌ خوب بود. این اتفاقات رخ می‌‌دهد. من از بازیکنان حاضر در تیم‌ راضی‌ هستم و از بازگشت بازیکنان حاضر در جام جهانی‌ هم خوشحالم."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 17:4
بازديد از اين پست : 259

از زمان جدایی پپ از میزان خلاقیت بارسا کم شد وباعث شد بازی بارسا بسیار قابل پیش بینی بشه تیتو ویلانوا فقید و تاتا مارتینیو در ایجاد تنوع تاکتیکی موفق نبودند اما انریکه کاملا متوجه شده که مشکل اصلی بارسا تاکتیکی است و برای به اوج برگرداندن این تیم باید تغییرات تاکتیکی زیادی در بارسا صورت بدهد.

پیش بینی ها حاکی از آن است که لویئز انریکه از سیستم جدید و بی نظیر 2-3-2-3 برای ایجاد تنوع و برتری تاکتیکی در بارسلونا استفاده خواهد کرد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:14
بازديد از اين پست : 254

بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا اعتقاد دارد که لوئیز سوارز به اشتباهش پی برده و به همین دلیل از همه معذرت خواهی کرده است.

http://storage.isport.ir/images/254ee201-2587-4961-ae44-f8da7ce706fd-cb.Jpeg

بارسلونا در فصل نقل و انتقالات لوئیز سوارز، ستاره باشگاه لیورپول را به خدمت گرفت، اما این بازیکن به علت گاز گرفتن شانه جورجو کلینی در دیدار ایتالیا و اروگوئه، از سوی فیفا محروم شد.

مدیر بارسا در گفت و گو با نشریه Times بیان کرد: "قرار نیست شهرت سوارز ما را تحت تاثیر قرار دهد؛ ما به او کمک می کنیم که به شکل مناسب و راه درست به میدان و بازی ها بازگردد. سوارز می داند که کارش اشتباه بوده است، به همین دلیل عذرخواهی کرد. همین که می داند چه اشتباهی کرده برای ما کافی است.

در لاماسیا ما تنها بازیکن سازی نمی کنیم، ما به آن ها یاد می دهیم که چه چیزهایی میان مردم با ارزش است، زمانی که ما یک بازیکن هم به خدمت می گیرم، یکی از تعهدات و الزامات این است که بازیکن منتقل شده، خواسته های باشگاه را عملی کند.

ما باید فشار را در همه زمینه ها تحمل کنیم، نه تنها در حوزه فوتبالی. هم در حوزه اقتصادی و هم در بخش اجتماعی، و ما به عنوان یک باشگاه این را می دانیم. ما باید در هر زمینه و حوزه ای بهتر و بهتر شویم، حرفه ای تر و کار آمد تر عمل کنیم، این چیزی است که باشگاه تلاش می کند تا آن را انجام دهد.

ما می خواهیم پیروز شویم، احساس می کنیم که می توانیم با پایبندی به اصول اخلاقی کار ها را انجام دهیم."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:10
بازديد از اين پست : 275

مدافع جوان بارسلونا که به دنبال یک دوران جدید زیر نظر سرمبی تیمش است، اعتقاد دارد لوئیز انریکه یک محرک بزرک است.

لوئیز انریکه به تازگی هدایت بارسلونا را در دست گرفته است و مارک بارترا مدافع جوان این تیم امید زیادی دارد که انریکه بتواند به پیشرفت او کمک بزرگی بکند.

بارترا در همین رابطه به خبرنگاران گفت:"لوئیز انریکه یک محرک بزرگ است، ما او را از تیم دوم بارسلونا می شناسیم و کار او در رم را دیدیم، او حتی سلتا را تیم بهتری کرد."

بارترا همچنین راجع به تمرینات بارسلونا در انگلستان گفت:"من تمریناتی را که در این هفته انجام دادیم دوست داشتم، نه فقط بخاطر تمرین کردن، برای اینکه وقت بیشتری را با هم تیمی هایم گذراندم."

بارسلونا در هفته اول فصل جدید رقابتهای لالیگا باید به مصاف تیم الچه برود.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 12:26
بازديد از اين پست : 270

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از تساوی این تیم برابر نیس فرانسه به تمجید از عملکرد کاپیتان اول بارسلونا برای فصل آینده پرداخت.

 
 

لوئیز انریکه سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از تساوی 1-1 شاگردانش برابر تیم فوتبال نیس فرانسه به تمجید از عملکرد ژاوی هرناندز، کاپیتان اول تیمش پرداخت.

"در نیمه اول مسابقه نتوانستیم هیچ فضایی در زمین حریف پیدا کنیم. اگر چه که این فضا  وجود داشت ، اما به هر حال در نیمه دوم بهتر شدیم و توانستیم موقعیت هایی ایجاد کنیم. به طور حتم  ما در پایان هر بازی به صورت خصوصی به هر بازیکنان ایرادات و نقاط ضعف و قوتش را بازگو خواهیم کرد.

دروازه بان اصلی تیم؟ تراشتگن در این دیدار کامل بازی کرد و ماسیپ و براوو نیز در دو بازی دیگر کامل بازی خواهند کرد. هنوز برای انتخاب دروازه بان اصلی تیم در لالیگا تصمیم نگرفته ام.

ژاوی؟ باقی ماندن او در تیم خبر فوق العاده ای بود. او امشب نیز هم از نظر شرایط جسمانی و هم از نظر ذهینیت بازی، عالی کار کرد. باقی ماندن او تا آخر فصل؟ این چیزی است که من می خواهم زیرا همواره اعتقاد داشته ام که با بازیکنانی که فصل را با آن ها آغاز می کنم تا آخر نیز ادامه خواهم داد.

نقل و انتقالات؟ بدون هیچ عجله ای مشغول به کار هستیم. تیم در برخی از نقاط احتیاج به تقویت دارد و باشگاه نیز در جریان خواسته های من قرار گرفته است."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:3
بازديد از اين پست : 248

لوئیز انریکه مربی بارسلونا در پنجمین سالگرد از دنیا رفتن سر بابی رابسون، به وی ادای احترام کرده است.

http://static.goal.com/152000/152061_heroa.jpg

رابسون در سال 2009 درگذشت و امروز لوئیز انریکه مارتینز پس از اتمام تمرین تیمش در کمپ برتون، در مورد این مربی یزرگ صحبت کرد. انریکه در گفت و گو با گاردین گفت: " در آن سال ما سه جام به دست آوردیم، جام برندگان، کوپا دل ری و سوپر کاپ اسپانیا. آن یک فصل دشوار بود، چون یوهان کرایوف به تازگی رفته بود، و بارسلونا تصمیم داشت از تجربیات رابسون استفاده کند.

من فکر می کنم او انتظارات را کامل برآورده کرد؛ به عنوان یک مدیر، او یک بازی حمله ای و فلسفه ای آسان را در اختیار داشت، ایده های او بسیار روشن بود.کارها به طور طبیعی راه خود را پیش می برد، رابسون قادر به مدیریت یک تیم بود، او خودش را سریع با یک تیم بزرگ هماهنگ و منطبق کرد. رابسون یک فرد بسیار با استعداد بود."

فدراسیون فوتبال انگلستان، روز فوت سر بابی رابسون را روز ملی فوتبال نام گذاری کرده است و لوئیز انریکه مربی سابق سلتاویگو می گوید: " من فکر نمی کنم این امر جای تعجب داشته باشد، او یک مرد واقعی فوتبال بود. فکر می کنم که رابسون می تواند فکرش را به ما منعکس کند، ما را به درک فوتبال نزدیک کند؛ من فوتبالم را به عنوان یک مدفاع شروع کردم ولی رابسون به من فرصت داد در کارهای تهاجمی شرکت کنم، من همیشه بیان کرده ام که گل ها و موفقیت هایم را مدیون سر بابی رابسون هستم. من همیشه یک رابطه خوب با او داشتم، آقای رابسون همیشه در مورد چیزهای خوب با من صحبت می کرد."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 45 صفحه بعد

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش

1 2 3 4 5

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش