Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

جدول گروه F لیگ قهرمانان اروپا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 8:54
بازديد از اين پست : 255

خرید جدید تیم فوتبال بارسلونا از اهداف حضور در تیم جدیدش سخن گفت.

داگلاس پریرا مدافع راست جدید و برزیلی باشگاه بارسلونا پس از امضا رسمی قراردادش با این تیم از انگیزه هایش برای حضور در جمع آبی اناری ها سخن گفت.

"در اینجا همه چیز در سطح بالاتری نسبت به برزیل قرار دارد. باشگاه، شهر، استادیوم همه چیز. از بودن در اینجا فوق العاده خوشحالم و آماده ام تا هر چه زودتر تمریناتم را با تیم و هم بازیان جدیدم آغاز کنم. 

"از اعتماد باشگاه به خود افتخار می کنم و  می دانم که هر آنچه که از این پس اتفاق بیفتد، تنها به عملکرد خود من بستگی خواهد داشت. در شرایط ایده آلی به سر می برم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ام. از صبح شنبه در تمرینات بارسلونا حاضر خواهم بود و آماده ام تا برای به دست آوردن جایگاهم در تیم و برآورده کردن خواسته های سرمربی مبارزه کنم.

"با دنی آلوز صحبت کردم تا هر چه زودتر به شرایط زئندگی در اینجا و حضور در باشگاه عادت کنم.اینجا بهترین باشگاه جهان است که می تواند مرا به بازیکن بهتری تبدیل کند و باید بگویم که اگر به تعداد قهرمانی هایی که آلوز با بارسا کسب کرده است، نایل آیم، به هدف خود رسیده و بازیکن موفقی خواهم بود."

گفتنی است این مدافع 24 ساله سابق باشگاه سائوپائولو از فصل آینده پیراهن شماره 16 بارسلونا را بر تن خواهد کرد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:18
بازديد از اين پست : 259
La revisión médica de Douglas

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:3
بازديد از اين پست : 264

بارسلونا با مبلغ 5.5 میلیون یورو و به مدت 5 سال، مدافع 25 سال برزیلی تیم سائوپائولو را به خدمت گرف

روز سه شنبه قرارداد این بازیکن به امضا رسید و در ساعات اولیه امروز، به شکل رسمی اعلام گردید. داگلاس فردا به بارسلونا خواهد آمد.

اگر چه باشگاه سائوپائولو قیمت 6 میلیون یورو را مد نظر داشت اما در نهایت بارسلونا موفق شد کمی پایین تر از آن مبلغ انتقال را اناجم دهد و داگلاس با مبلغ 5.5 میلیون یورو راهی نیوکمپ شد.

بارسلونا 4 میلیون یورو را پرداخت خواهد کرد و 1 میلیون باقی مانده به صورت متغیر خواهد بود.

همان طور که قبل تر گفته شد، 60 % از حقوق داگلاس را باشگاه سائوپائولو در اختیار داشت و گروه ایجنتی (مدیر برنامه) به نام ترافیک، که 40 % باقی مانده از حقوق این بازیکن را مختار بود، که بارسلونا با هر دو طرف به شکل کامل به توافق کامل رسید.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش

1 2 3 4 5

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش