Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

جدول گروه F لیگ قهرمانان اروپا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:48
بازديد از اين پست : 291

مربی تیم المپیک برزیل , الکساندر گالو , اسامی 23 بازیکن دعوت شده برای دو بازی دوستانه ی این تیم در ماه اکتبر را اعلام کرد . در بین اسامی نام هافبک بارسلونا , رافینیا آلکانتارا نیز به چشم میخورد . تیم ملی المپیک برزیل در اولین بازی دوستانه ی خود در تاریخ 10 اکتبر به مصاف بولیوی میرود .

رافینیا به تیم المپیک برزیل دعوت شد !

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 13:59
بازديد از اين پست : 286

سایت فیفا فهرست برترین تیم‌های ملی فوتبال دنیا را در بازه زمانی 14 آگوست تا 18 سپتامبر(23 مرداد تا 27 شهریور) منتشر کرد که در رنکیگ جدید تیم های ملی آلمان و آرژانتین بدون تغییر صدرنشین هستند .

 رنکینگ جدید فیفا اعلام شد / آلمان و آرژانتین در صدر , اسپانیا هشتم

10 تیم برتر رده‌بندی کلی فیفا به شرح زیر هستند:

 

1- آلمان (بدون تغییر جایگاه) 1765 امتیاز


2- آرژانتین (بدون تغییر جایگاه) 1631 امتیاز


3- کلمبیا ( یک پله صعود) 1488 امتیاز


4- هلند (یک پله سقوط) 1456 امتیاز


5-بلژیک ( بدون تغییر جایگاه) 1444 امتیاز


6- برزیل (یک پله صعود) 1291 امتیاز


7-اروگوئه (یک پله سقوط) 1243 امتیاز


8-اسپانیا (یک پله سقوط) 1228 امتیاز


9-فرانسه (یک پله صعود) 1202 امتیاز


10-سوئیس (یک پله سقوط) 1175 امتیاز

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:13
بازديد از اين پست : 293

تيم ملي برزيل کمتر از يک ماه ديگر در دو ديدار دوستانه ابتدا در پکن برابر آرژانتين فيناليست جام جهاني و پس از آن در سنگاپور برابر ژاپن به ميدان خواهد رفت.

در میان اسامی اعلام‌شده نام بازیکن جدید چلسی فیلیپه لوییس به چشم می‌خورد که تا به حال در ترکیب ژوزه مورینیو در این فصل به میدان نرفته است. او به جای مارسلو مدافع چپ رئال مادرید به تیم دعوت می‌شود. ماریو فرناندز از زسکا مسکو و دودو از اینترمیلان نخستین حضور خود را در تیم ملی تجربه خواهند کرد.
اسکار، ویلیان و رامیرز از چلسی همراه با کوتینیو از لیورپول و نیز فرناندینیو از منچستر سیتی، دیگر ستاره‌هایی هستند که از لیگ برتر انگلیس به سلسائو دعوت می‌شوند، اما پائولینیو ستاره‌ی تاتنهام از این لیست بیرون مانده است. روبینیو مجدداً خود را به تیم دونگا تحمیل کرده و نیمار نیز مطابق انتظار در تیم حضور خواهد داشت.

اعلام اسامي دعوت‌شدگان به تيم ملي برزيل

اسامی دعوت‌شدگان:

دروازه‌بانان:

جفرسون (بوتافوگو)، رافائل کابرال (ناپولی).


مدافعان:

داوید لوییز و مارکینیوش (PSG)، ژیل (کورینتیانس)، میراندا (اتلتیکو مادرید)، دودو (اینترمیلان)، فیلیپه لوییس (چلسی)، فرناندز (زسکا)، دانیلو (پورتو).


هافبک‌ها:

لوییز گوستاوو (وولفسبورگ)، الیاس (کورینتیانس)، فرناندینیو (منچستر سیتی)، رامیرز، ویلیان و اسکار (چلسی)، اورتون ریبیرو (کروزیرو)، کوتینیو (لیورپول).


مهاجمان:

ریکاردو گولارت (کروزیرو)، روبینیو (سانتوس)، نیمار (بارسلونا)، دیه‌گو تاردلی (اتلتیکو مینیرو).

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:11
بازديد از اين پست : 265

پس از پیروزی تیم ملی برزیل در دو دیدار دوستانه برابر اکوادور و کلمبیا در اولین مسابقات این تیم با هدایت کارلوس دونگا پس از رقابت های جام جهانی، نیمار فوق ستاره این تیم با خوشحالی از بستن بازوبند کاپیتانی سلسائو از عملکرد یارانش در این مسابقه ابراز رضایت کرد.

http://www.varzesh11.com/images/gallery/neymar-and-david-ospina-24464.jpg

"می دانم که یک کاپیتان جوان به شمار می روم و هنوز نیز یکی از جوان ترین بازیکنان حاضر در اردوی برزیل هستم. من در این چهار سال که در تیم ملی حضور دارم درس های زیادی را از بازیکنان بزرگ برزیل فرا گرفته ام و از روز اول تلاش کردم تا بازیکنان جدیدی که برای اولین بار به اردوی تیم اضافه می شوند در تیم احساس ناراحتی و نا آشنایی نکنند.
 
"تیم هفته رضایت بخشی را پشت سر گذاشت. ما دو دیدار دشوار را با پیروزی به پایان بردیم و عملکرد مثبتی را به نمایش گذاشتیم."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:13
بازديد از اين پست : 304

تیم ملی کرواسی در حالی با مالت بازی کرد که ایوان راکیتیچ و آلن هالیلوویچ دو بازیکن کروات بارسلونا را در ترکیب خود داشت . این بازی که از دیدارهای مقدماتی یورو 2016 برگزار شد با پیروزی تیم ملی کرواسی پایان یافت . کرواسی با نتیجه ی 2 بر صفر , موفق به شکست مالت شد .

بارسا نیوز


ایوان راکیتیچ 90 دقیقه برای تیم ملی کرواسی بازی کرد اما آلن هالیلوویچ در دقیقه ی 67 جای خود را به کراماریچ داد .

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:4
بازديد از اين پست : 250

دو تیم برزیل و اکوادور، صبح امروز در دیداری دوستانه به مصاف یکدیگر رفتند که سلسائو موفق شد با تک گل ویلیان، 1-0 حریف خود را شکست دهد.

 

بارسا نیوز

دومین حضور دونگا روی نیمکت سلسائو با دو پیروزی و دو کلین شیت همراه بوده است. برزیل مقابل کلمبیا نیز 1-0 پیروز شد. سلسائو نسبت به بازی گذشته، دو تغییر در ترکیب خود می‌دید. مایکون از اردوی تیم اخراج شده بود و داوید لوئیز به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم نبود.

تمرینات روز دوشنبه برزیل، روی ضربات کرنر و ایستگاهی بود و گل بازی دیروز نیز از یک ضربه آزاد به ثمر رسید و دونگا از این بابت بسیار خوشحال خواهد بود. پس از گل برزیل، اکوادور حملات خود را شروع کرد و موقعیت های خوبی هم داشت ولی موفق به گلزنی نشد. همچنین نیمار نیز یک موقعیت بسیار خوب را به تیرک دروازه کوبید. نیمه اول با نتیجه 1-0 به پایان رسید.

در نیمه دوم دونگا 5 تغییر در تیمش ایجاد کرد و به جوان‌تر ها بازی داد. برزیل در دقیقه 80 نیز یک موقعیت عالی دیگر داشت که مدافعان اکوادور در محوطه جریمه روی نیمار خطا کردند ولی داور، به اشتباه ضربه آزاد اعلام کرد. این دو پیروزی مسلما از لحاظ روحی روانی، پس از دو شکست سنگین مقابل آلمان و هلند به برزیل و هوادارانش کمک زیادی خواهد کرد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 10:21
بازديد از اين پست : 257

یک اشتباه اداری موجب شد تا منیر در ماه فوریه گذشته،شانس بازی برای تیم سرزمین مادریش را از دست بدهد.منیر الحدادی که شب گذشته اولین بازی ملیش را برای اسپانیا انجام داد؛ ماه فوریه گذشته در آستانه بازی برای تیم زیر 21 ساله های مراکش قرار داشت اما یک اشتباه اداری موجب شد تا او شانس بازی برای تیم سرزمین مادریش را از دست بدهد.

 

بارسا نیوز

از سوی فدراسیون فوتبال مراکش، فوریه گذشته دعوتنامه ای برای باشگاه بارسلونا ارسال شد تا اجازه دهند منیر الحدادی برای تیم زیر 21 ساله های این کشور به میدان برود.

با این وجود، به علت وجود یک نقص در پاسپورت این بازیکن، امکان ملحق شدن منیر به تیم مراکش مقدر نشد. این روزنامه گزارش داده است که اهمال کاری مسئولان فدراسیون فوتبال مراکش در عدم پیگیری جدی مشکل منیر، باعث شد که این بازیکن حالا برای تیم ملی اسپانیا به میدان برود.

پدر منیر هم شب گذشته در مصاحبه ای گفته بود که اگر مراکش زودتر از منیر دعوت به عمل می آورد،پسرش الان برای این تیم بازی می کرد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:14
بازديد از اين پست : 279

دیشب پاکو آلکاسر، مهاجم والنسیا در دومین بازی ملی خود برای اسپانیا اولین گل ملی خود را نیز به ثمر رساند اما یک بازیکن دیگر هم از گلزنی به مقدونیه خوشحال است.

بارسا نیوز


در حقیقت بوسکتس پس از هفتاد بازی ملی برای اولین بار موفق به گلزنی در تیم ملی اسپانیا شد تا یک شب خوش را جشن بگیرد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:13
بازديد از اين پست : 253

پدرو رودریگز پس از دیدار برابر مقدونیه به خبرنگاران گفت: "دو بازی آخر خود را در تیم ملی به خوبی گذراندم اما هنوز با تیم مشکل هماهنگی دارم.

بارسا نیوز


قدم به قدم ما باید بهتر می شوم و با کمک هم تیمی هایم به همان سطح همیشگی خواهم رسید. من موقعیت هایی در این دیدار داشتم که موفق به گل کردن یکی از آن ها شدم."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:12
بازديد از اين پست : 270

برای پسرم بخاطر اولین بازی ملیش برای اسپانیا بسیار خوشحالم. او فکرش را نمی کرد که روزی به چنین جایگاهی دست یابد. محمد الحدادی پدر منیر الحدادی ستاره 18 ساله مراکشی الاصل بارسلونا که شب گذشته اولین بازی ملی خود برای اسپانیا را انجام داد با شرکت در برنامه "Al primer toque" شبکه "Onda cero" در مورد بازی پسرش برای تیم اسپانیا چنین گفت :

بارسا نیوز


او را برای تصمیم گیری آزاد گذاشته بودم.او مختار بود که هر دری که دلش می خواست را باز کند. چندی پیش منیر به من زنگ زد و گفت : پدر نمی دانم چه باید بکنم. باید پیراهن کدام تیم ملی را بپوشم. اسپانیا یا مراکش ؟

من هم در جواب به او گفتم: هر کدام که زودتر تو را دعوت کردند به همانجا برو. اسپانیا و دل بوسکه زودنر از مراکش از منیر دعوت به عمل آوردند و او هم با افتخار این دعوت را قبول کرد. البته شکی ندارم که اگر مراکشی ها از او زودتر دعوت می کردند او پیراهن تیم ملی مراکش را به تن می کرد.آنها در دعوت از پسرم تعلل به خرج دادند.

برای پسرم بسیار خوشحالم. او فکرش را نمی کرد که روزی به چنین جایگاهی دست یابد.من هم فکرش را نمی کردم که او اینقدر سریع مدارج ترقی را طی کند.اما خوشبختانه همه چیز به خوبی پیش رفته است "

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:9
بازديد از اين پست : 260

نیمار عنوان کرد که برایش اهمیتی ندارد که چه کسی سرمربی است و از حضور در تیم ملی، خوشحال است.دونگا پس از جام جهانی، جایگزین فیلیپه اسکولاری شد و به نظر روخ جدیدی به تمرینات برزیل اضافه کرده است و کاپیتان جدید، از این موضوع خوشحال است.

بارسا نیوز


او گفت: "تیم ما همیشه زیبا بازی می‌کند. بدون توجه به اینکه چه اتفاقاتی در جام جهانی رخ داد، همیشه از حضور در تمرینات خوشحال هستم. به نظرم باید در کار، کمی خوشحالی وجود داشته باشد.

" نیمار در جام جهانی دچار مصدومیت سنگینی شد و از نیمه نهایی و رده بندی را از دست داد و حالا عنوان کرد که خوش شانس بوده که بار دیگر مصدوم نشده است.  او گفت: "نباید نگران باشم، این داور است که باید نگران باشد.

یکی از تکل‌ها ممکن بود من را مصدوم کند و خوش شانس هستم که مشکلی برایم پیش نیامد. داور خطاهای کمی گرفت و کارت‌های کمی نشان داد. باید مراقب باشیم."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:11
بازديد از اين پست : 254

زکی بادو سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش از بازی منیر برای تیم ملی اسپانیا عصبانی است و میگوید میهن پرستی را نمیشود با پول خرید . زکی بادو همچنین گفته است ما با منیر و خانواده اش برای پیوستن منیر به تیم ملی مراکش صحبت کرده بودیم اما حالا که منیر برای تیم ملی اسپانیا به میدان رفته است دیگر راه بازگشتی نیست .

بارسا نیوز


منیر الحدادی مهاجم بارسلونا در اسپانیا به دنیا آمده  اما پدرش مراکشی است . منیر شب گذشته در اولین بازی خود برای تیم ملی اسپانیا در دقیقه 76 به جای کوکه وارد زمین شد .

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:1
بازديد از اين پست : 274

مونیر دقایقی با پیراهن اسپانیا در مقابل مقدونیه به میدان رفت. این بازیکن می توانست تیم ملی مراکش را نیز انتخاب کند اما در نهایت ترجیح داد که برای اسپانیا بازی کند.

مونیر اظهار داشت :" رویایم به تحقق پیوست. با تصمیم خودم برای تیم ملی اسپانیا بازی کردم. از کودکی در اسپانیا توپ می زدم و فقط به حضور در تیم ملی این کشور می اندیشیدم. با فدراسیون فوتبال مراکش صحبت کردم و گفتم که می خواهم برای اسپانیا توپ بزنم."
 
وی افزود:" دل بوسکه به من گفت که آرامش داشته باشم و از این بازی لذت ببرم. باید به روندم ادامه بدهم و همچنان سخت تلاش کنم. فعلا جایگاه اصلی من در تیم زیر 21 سال است اما سخت تلاش می کنم تا بتوانم به تیم بزرگسالان برسم و فرصت های دیگری بدست بیاورم. حضور در این جا اعتماد به نفس من را بالا برد."
 
بارسا نیوز

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 13:59
بازديد از اين پست : 250

در ادامه شب اول مرحله گروهی رقابت های مقدماتی یورو 2016، ساعاتی پیش 9 دیدار برگزار شد که در مهمترین دیدارها، تیم های اسپانیا و انگلیس مقابل حریفان شان به پیروزی رسیدند. اسپانیا که میزبان مقدونیه بود، توانست با نتیجه 5-1 این تیم را شکست بدهد. انگلیس هم با گل های دنی ولبک توانست در خانه سوئیس به پیروزی برسد.

http://parsiup.com/upload/do2j_spain-player-s-sergio-busquets_54414800637_54115221152_960_640.jpg

نتایج کامل دیدارهای امشب:
گروه C:
لوکزامبورگ 1-1 بلاروس
اسپانیا 5-1 مقدونیه
اوکراین 0-1 اسلواکی
 گروه E:
استونی 1-0 اسلوونی
سن مارینو 0-2 لیتوانی
سوئیس 0-2 انگلیس
 
گروه G:
روسیه 4-0 لیختن اشتاین
اتریش 1-1 سوئد
مونته نگرو 2-0 مولداوی

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 8:45
بازديد از اين پست : 252

شاگردان ویسنته دل بوسکه نخستین دیدار خود در مرحله مقدماتی رقابت های یورو 2016 را تا پایان نیمه اول با گل های سرجیو راموس، پاکو آلکاسر، سرجیو بوسکتس، داوید سیلوا و پدرو با پیروزی پشت سر گذاشته اند.

گزارش کامل بازی در ادامه خبر

بارسا نیوز

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:13
بازديد از اين پست : 267

منیر الحدادی مهاجم بارسلونا آماده است در بازی مقابل مقدونیه در چارچوب دیدارهای مقدماتی یورو 2016 به میدان برود . منیر به دلیل مصدومیت دیگو کوستا توسط دل بوسکه به تیم ملی اسپانیا دعوت شد . این احتمال وجود دارد منیر الحدادی امشب حتی برای دقایقی هم که شده به میدان برود .


بارسا نیوز

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:59
بازديد از اين پست : 269

پس از ماه ها دوری از تیم ملی فرانسه جرمی متیو مدافع جدید بارسلونا به تیم ملی بازگشته است . جرمی متیو در یک دیدار دوستانه به مدت 90 دقیقه در بازی برابر صربستان به میدان رفت .

بارسا نیوز


فرانسه در این بازی با گل دقیقه ی 13 پوگبا تا دقیقه ی 80 از صربستان جلو بود اما الکساندر کولاروف موفق شد گل تساوی بخش بازی را به ثمر برساند . این بازی در نهایت با همین نتیجه ( تساوی ) پایان یافت .

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:58
بازديد از اين پست : 265

ویسنته دل بوسکه، سرمربی اسپانیا پیش از دیدار مقابل مقدونیه در مقدماتی یورو 2016، عنوان کرد که حریف خود را دست کم نمی‌گیرند. اسپانیا امروز در ورزشگاه والنسیا میزبان مقدونیه است و انتظار می‌رود که قهرمان اروپا، کار آسانی مقابل این تیم داشته باشد، هر چند که آنها جام جهانی بسیار ضعیفی پشت سر گذاشتند.

بارسا نیوز


دل بوسکه در جمع خبرنگاران گفت: "اول باید بگویم که این بازی برای ما بسیار مهم است بنابراین کاسیاس بازی خواهد کرد. می‌دانیم که در چنین بازی‌هایی، اشتباه می‌تواند بسیار خطرناک باشد بنابراین باید بسیار مراقب باشیم. می‌خواهیم این تورنمونت را خوب شروع کنیم پس حریف را دست کم نمی‌گیرم. آنها پیروزی‌های زیادی کسب نکردند ولی همیشه حریف سختی برای ما بودند.ذهنیت ها نسبت به مقدونیه و تیمی که در حال حاضر دارند، متفاوت است."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:56
بازديد از اين پست : 258
 اسپانیا و مقدونیه در اولین روز دیدارهای مقدماتی یورو 2016، امشب در استادیوم والنسیا در اسپانیا به مصاف یکدیگر می‌روند.
 
http://parsiup.com/upload/wre2_3da25ea7-7b8d-414b-aa0c-42ee224a04bd-cb.jpeg
 
اسپانیا ظاهری جدید به خود گرفته و دچار تغییرات زیادی شده است.  پس از عملکرد بسیار ضعیف در جام جهانی 2014 و شکست مقابل شیلی و هلند و حذف در مرحله مقدماتی، دل بوسکه به دلیل عدم تغییر و نوآوری در سبک بازی تیمش، مورد انتقادات زیادی قرار گرفت. با خداحافظی کارلس پویول، دیوید ویا، ژاوی و ژابی آلونسو، اسپانیا چهره جدیدی به خود گرفت و بازیکنانی مثل دیگو کاستا، ایسکو، کارواخال، منیر و ... به تیم اضافه شدند. همچنین فرناندو تورس، یکی دیگر از ستاره های دوران طلایی اسپانیا نیز به تیم ملی دعوت نشد. جرارد پیکه و آندرس اینیستا نیز مصدومین اسپانیا هستند. دنیل کارواخال، میکل سن خوسه و رائول گارسیا ، اولین بازی ملی خود را در پیروزی 1-0 مقابل فرانسه تجربه کردند و احتمال تغییرات در ترکیب اسپانیا نسبت به گذشته وجود دارد.
در دیگر سو، مقدونیه که در مقدماتی یورو 2012 و جام جهانی 2014 موفق عمل نکرد، حالا با خبری بسیار بد روبروست. گوران پاندف که به عنوان بهترین بازیکن تاریخ مقدونیه شناخته می‌شود، از تیم ملی خداحافظی کرده است. به علاوه، آنها نتوانستند در 4 بازی اخیر خود، پیروزی به دست آورند. یوهاویچ، مهاجم مقدونیه از زمان پیوستن به سوتوف، نتوانسته جایگاهی برای خود پیدا کند  در حالی که کوستوفسکی، دیگر مهاجم این تیم، عملکرد خوبی در تیم باشگاهی خود داشته و موفق شد مقابل بلژیک نیز گلزنی کند.
اسپانیا، اوکراین، اسلوواکی، بلاروس، لوکزامبورگ و مقدونیه در گروه سی قرار دارند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:51
بازديد از اين پست : 265
سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا اعلام کرد که بازیکن مراکشی‌الاصل بارسلونا تصمیم گرفت در تیم ماتادورها بازی کند.
ویسنته دل بوسکه پیش از دیدار امشب تیمش مقابل مقدونیه در رقابت‌های مقدماتی یورو 2016 در پاسخ به سوالات خبرنگاران در خصوص اینکه آیا الحدادی تمایل دارد در تیم ملی اسپانیا بازی کند یا در تیم ملی مراکش، گفت: مونیر متقاعد شده است که می‌خواهد برای اسپانیا بازی کند. او اهل گالاپاگار (شهر کوچکی در شمال غربی مادرید) است. این یک بازی بسیار مهم برای ما است. تیم زیر 21 سال به مسابقات پلی‌آف اروپا راه یافت و ما تصمیم گرفتیم به یکی از بازیکنان آنها فرصت بدهیم و در نتیجه مونیر را انتخاب کردیم. شاید این تصمیم خیلی طبیعی نباشد اما کاری است که ما می‌خواهیم انجام دهیم.
 
http://parsiup.com/upload/m3mj_neymar-and-munir-el-haddadi-24085.jpg
 
وی ادامه داد: ما باید در یک مسابقه مهم در رقابت‌های مقدماتی یورو 2016 بازی کنیم. مونیر بازیکن بسیار خوبی است و این فصل را عالی شروع کرده است. آرزوی پدر و مادر او این است که برای تیم ملی اسپانیا بازی کند. ما به او توصیه کردیم که آزادانه تصمیم بگیرد و  او تصمیمش را گرفت. الحدادی به این نتیجه رسید که می‌خواهد برای تیم ملی اسپانیا بازی کند.
 
سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا با بیان اینکه احتمالا کاسیاس در این بازی درون دروازه قرار خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: بازی با مقدونیه بازی بسیار مهمی برای ما است. در مسابقات کوتاه، هر اشتباهی می‌تواند گران تمام شود و ما نمی‌توانیم هیچ یک از رقیبانمان را دست کم بگیریم. آنها با اختلاف کم در بازی‌های اخیر خود شکست خورده‌اند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 8:54
بازديد از اين پست : 253

شاگردان دل بوسکه به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی، پای به رقابت های جام جهانی 2014 برزیل گذاشتند اما در همان مرحله گروهی ، با شکشت مقابل هلند و شیلی، از دور رقابت ها کنار رفتند.

بارسا نیوز


یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان، معتقد است که اسپانیا می تواند با پشت سر گذاشتن ناکامی جام جهانی 2014، در یورو 2016 حداقل تا مرحله نیمه نهایی پیش برود.

شاگردان دل بوسکه به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی، پای به رقابت های جام جهانی 2014 برزیل گذاشتند اما در همان مرحله گروهی ، با شکشت مقابل هلند و شیلی، از دور رقابت ها کنار رفتند.

با این وجود، لوو معتقد است که لا روخا خیلی زود می تواند این ناکامی را پشت سر بگذارد و بار دیگر به جمع بهترین های فوتبال اروپا برگردد.

او به آ.اس گفت:" اسپانیا را باید الگو قرار داد. در دیدار مقابل فرانسه می توانستید ببینید که آنها تیمی در مرحله گذار هستند اما همچنان خوب بازی می کنند. من کاملا مطمئنم که اسپانیا را در یورو 2016 در جمع چهار تیم پایانی خواهیم دید."

اسپانیا فردا شب در اولین دیدارش در مرحله مقدماتی یورو 2016 مقابل مقدونیه قرار خواهد گرفت.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:13
بازديد از اين پست : 279

تنها خبر منفی تیم ملی اسپانیا در روز گذشته، مصدومیت جوردی آلبا دفاع چپ تیم ملی اسپانیا بود، که از ناحیه مچ پا دچار مصدوم شد. اسپانیا در بازی دوستانه مقابل فرانسه با ترکیب متفاوت به مصاف فرانسه رفت، ولی در این بازی نیز آلبا برای تیم فرانسه به میدان نرفت و استراحت کرد و آزپیکوئتا جایگزین او در دفاع چپ شد.

بارسا نیوز


هنوز خبر قطعی درباره اینکه او به بازی مقابل مقدونیه می رسد یا خیر منتشر نشده است.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:47
بازديد از اين پست : 276

ساندرو رامیرز بازیکن بارسای ب که پس از دعوت از منیر الحدادی به تیم ملی اسپانیا جایگزین منیر در تیم ملی زیر 21 ساله های اسپانیا شد امروز در تمرینات این تیم شرکت کرد تا برای بازی دوشنبه مقابل اتریش آماده شوند . ساندرو رامیرز بازیکن جوان بارسلونا احساسات خود را به اشتراک گذاشته است .

بارسا نیوز


ساندرو گفته است : " من بسیار خوشحالم که در اینجا هستم . من خوشحالم و اعتماد به نفس بالایی دارم . به سختی تمرین میکنم و 100 درصد آماده میشوم " . ساندرو همچنین گفته است که آرزویش بازی در مقابل اتریش است و اگر به میدان برود هدفش گلزنی خواهد بود .

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:31
بازديد از اين پست : 278

دیدار دوستانه برزیل و کلمبیا با تک گل نیمار به سود سلسائو پایان یافت. نیمار در دقیقه 83 از روی ضربه ایستگاهی به زیبایی دروازه دیوید اوسپینا سنگربان جدید آرسنال را باز کرد تا ضمن پیروزی تیمش، خاطره بد جام جهانی را به فراموشی بسپارد. این دیدار در ورزشگاه سان لایف میامی در فلوریدا آمریکا برگزار شد.

http://p30up.ir/images/8fxg2oqrc35zv4ukf1d5.gif

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:36
بازديد از اين پست : 284

ستاره بخت و اقبال این هفته ها روی شانه منیر ال حدادی ستاره 18 ساله بارسلونا نشسته است. پس از اینکه منیر با استفاده از مصدومیت نیمار و محرومیت سوارس، توانست خیلی سریع به ترکیب ثابت تیم اول بارسلونا راه یابد؛ این بار مصدومیت دیه گو کاستا، دل بوسکه را مجاب کرد که وی را به تیم ملی اسپانیا دعوت کند.

http://www.xum.ir/images/2014/09/06/8bbbaf9e-ec49-4f32-a3a0-f11d77b54d63-cb.jpg

نمایش های عالی منیر در ترکیب بارسا باعث شگفتی بسیاری از کارشناسان شده و حالا این جوان 18 ساله که تا همین چندی پیش در تیم دوم بارسا توپ می زد؛ حالا می تواند اولین بازی ملی خود را برای اسپانیا نیز برگزار کند.

منیر که اصالتا مراکشی است؛ بدین ترتیب به تمام گمانه زنی ها برای انتخاب مراکش به عنوان کشور اصلی خود پایان داد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:32
بازديد از اين پست : 271

رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین لوئیس سگورا روز گذشته در بوینس آیرس گفت که لیونل مسی در دو بازی آینده ی تیم ملی آرژانتین که در ماه اکتبر در آسیا برگزار میشود به میدان خواهد . لوئیس سگورا هنچنین علت عدم حضور مسی در بازی برابر تیم ملی آلمان را مصدومیت دانست .

http://www.xum.ir/images/2014/09/06/58371_1409989941.jpg

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:33
بازديد از اين پست : 258

کاپیتان جدید تیم ملی برزیل از بازی شب گذشته تیمش برابر کلمبیا ابراز رضایت کرد.

پس از پیروزی 1-0 شاگردان کارلوس دونگا در دیدار دوستانه شب گذشته برابر کلمبیا، نیمار کاپیتان جدید سلسائو از نمابش همبازیانش ابراز رضایت کرد.

"کاپیتانی تیم ملی برزیل مسئولیت بسیار بزرگی است و برای همین از اعتماد سرمربی  و کادر فنی به خود بسیار خوشحالم اما فراموش نکنید که تیم از یازده بازیکن تشکیل شده که همه آن ها لیاقت کاپیتانی تیم را دارند.. ما یک تیم  و گروه همدل هستیم  که مجددا در رقابت های مختلف به قهرمانی خواهیم رسید."

وی همچنین پیرامون دیدار دوباره با زونیگا پس از اتفاقات جام جهانی 2014 نیز گفت:

"زونیگا به من گفت که از آن اتفاق متاسف است و آرزو کرد که دیدار خوبی را برابر یکدیگر برگزار کنیم."

گفتنی است دیدار دیشب  دو تیم برزیل - کلمبیا که در شهر میامی ایالات متحده برگزار شد با حضور 73429 تماشاگر رکورد پرهوادارترین بازی فوتبال در ایالت فلوریدای آمریکا را شکست.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:30
بازديد از اين پست : 239

کارلوس دونگا سرمربی جدید تیم ملی برزیل بازگشت خود به نیمکت این تیم را با پیروزی آغاز کرد.

برزیل در دیداری دوستانه از ساعت 05:45 دقیقه امروز صبح به مصاف هم رفتند. این دیدار که اولین بازی کارلوس دونگا به عنوان سرمربی جدید برزیلی ها نیز بود، در شرایطی آغاز شد که با توجه به اعلام کاپیتانی نیمار در تیم ملی برزیل، خوزه پکرمن در غیاب رادامل فالکائو بازوبند کاپیتانی تیمش را به خوان زونیگا داده بود تا در مراسم ابتدایی این مسابقه این دو بازیکن به ملاقات یکدیگر رفته و اتفاقات جام جاهنی 2014 ره به فراموشی بسپارند.

تنها نکته برجسته نیمه اول مسابقه علی رغم حملات نصف و نیمه دو تیم پیشرفت شاگردان دونگا در فاز دفاعی بود و آ« ها با اضافه شدن میراندا و فیلیپه لوئیز که به علت بازی در اتلتیکو مادرید در سالیان گذشته هماهنگی خوبی داشتند توانستند که  حملات جیمز رودریگز  و خوان کوادرادو را مهار کنند.

نیمه دوم مسابقه با اخراج عجیب خوان کوادرادو همراه شد. بی احتیاطی این ستاره فیورنتینا باغث دریافت کارت قرمز برای این بازیکن شد تا پس آن و با ورود روبینیو و کوتینیو برزیلی ها کنترل بیشتری را بر بازی داشته باشند. در دقیقه 76 مسابقه رادامل فالکائو نیز به جای جیمز رودریگز به زمین مسابقه آ»د و در حالی که همگان منتظر پایان بازی با نتیجه تساوی بودند نیمار با ضربه ایستگاهی تماشایی خود توانست در شبی که برای اولین بار با بازوبند کاپیتانی به میدان رفته بود، گل برتری تیمش را به ثمر برساند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:46
بازديد از اين پست : 247
 دیشب در نقاط مختلف دنیا دیدارهای دوستانه زیادی برگزار شد که در مهمترین آنها، تیم های ایتالیا و فرانسه، توانستند مقابل هلند و اسپانیا به پیروزی برسند.
 
تیم ملی بوسنی هم موفق شد با گلهای وداد ایبسویچ، سناد ایبریکیچ و ادین ژکو، با نتیجه 3-0 لیختن اشتاین را از پیش رو بردارد.
 
نتایج کامل دیدارهای امشب:
 
چین 3-1 کویت
 
ازبکستان 2-0 اردن
 
بوسنی 3-0 لیختن اشتاین
 
بلاروس 6-1 تاجیکستان
 
اسلواکی 1-0 مالت
 
عراق 0-2 پرو
 
سوئد 2-0 استونی
 
کرواسی 2-0 قبرس
 
بلژیک 2-0 استرالیا
 
ایتالیا 2-0 هلند
 
فرانسه 1-0 اسپانیا
 

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:41
بازديد از اين پست : 295

لیونل مسی: به هم تیمی هایم که روز گذشته در اولین تجربه تاتا به عنوان مربی موفق شدند آلمان را شکست دهند، تبریک می گویم. من شرمنده ام که نتوانستم آن ها را همراهی کنم.

http://parsiup.com/upload/52xs_leo_messi_4.jpg

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 8:31
بازديد از اين پست : 241

دو فینالیست رقابت های جام جهانی 2014 برزیل در دیداری دوستانه در شهر دوسلدورف آلمان به مصاف هم رفته اند

گزارش کامل بازی در ادامه خبر

از ساعت 23:15 دقیقه امشب و پس از یک دقیقه سکوت برای احترام به خولیو گروندونا ریاست سابق فدراسیون فوتبال آرژانتین دو تیم فینالیست رقابت های جام جهانی در شهر دوسلدورف آلمان به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با درخشش آنخل دی ماریا با برتری 2-0 شاگردان تاتا مارتینو به اتمام رسید.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 31 صفحه بعد

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش

1 2 3 4 5

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش