بارسا نیوز

Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 17:46
بازديد از اين پست : 224

آندونی زوبیزارتا پس از بازی بارسلونا برابر نیس فرانسه در مورد موارد زیر به سوالات AS پاسخ داد.

 

 آماده سازی

ما مربی‌ جدیدی داریم که به تیم‌ در ساختن خود کمک می‌‌کند. ما قادر بودیم که با قوانین فوتبال بازی کنیم. از بارسلونا دور شدن برای تیم‌ کمی‌ دشوار است اما اینکه بازیکنان در اردو کنار هم باشند بسیار خوب است. آنها از ۹ یا ۱۰ صبح تا شب در کنار هم هستند و از این هماهنگی‌ لذت خواهند برد و تمرکز خود را روی تمرینات می‌‌گذارند.

ژاوی

وی فوتبال بارسلونا را به جهان نشان می‌‌دهد. وی فوتبالی را به نمایش می‌‌گذارد که مثل شماره ۶ مختص خودش است. شروع‌اش فوق العاده بود. مانند اینکه هیچ اتفاقی‌ نیفتاده است بازی می‌‌کند. از فوتبال لذت می‌‌برد و عاشق آن است. وی فوتبالیستی است که در اتمسفر خوبی‌ کشف شده است.

بازیکنان جوان

همه خوب بودند. بارسلونا B نشان دادند که تنها یک قدم تا تیم‌ اصلی‌ دور هستند.

خرید ها

خرید‌ها با تیم‌ خیلی‌ سریع مطابقت پیدا کردند. این یک تیم‌ فوتبال کامل است. آنها ذهنیت فوق العاده‌ای به تیم‌ اضافه کرده اند و به خوبی‌ می‌‌دانند که چالش پیش رو به چه شکل است.

بوسکتس شماره 5

این تقاضای بود که کارلوس پویول از سرجیو کرده بود که وی آن را افتخار بزرگی‌ دانست و آن را پذیرفت. از این کار خوشم آمد. آنها نشان دادند که بالغ هستند و DNA آنها فوتبال را می‌‌فهمد. این کار در رختکن معنای بالایی‌ دارد. این یعنی‌ اسطورگی شماره ۵ ادامه پیدا می‌‌کند که بازیکن جدید تنها جوان تر است. کسی‌ که قهرمان جهان و اروپا شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »