بارسا نیوز

Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 22:22
بازديد از اين پست : 220

آندرس اینیستا می گوید به دنبال بازنشستگی کارلس پویول، بستن بازو بند کاپیتانی تحقق یک رؤیا خواهد بود.

http://cdn1.sbnation.com/uploads/chorus_image/image/16766621/169779973.0_standard_709.0.jpg

اینیستا پیش از این نیز یکی از کاپیتان های بارسلونا محسوب می شد اما پست سر کارلس پویول و ویکتور والدز قرار داشت که هر دو در تابستان امسال از تیم کنار رفتند.

اینیستا در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: "بستن بازو بند کاپیتانی لحظه ای است که شما احساس خوشحالی و غرور می کنید. برای بازیکنانی که مدتی طولانی در اینجا و در خانه خود بوده اند و بخشی از مردم این منطقه محسوب می شوند، بستن بازوبند کاپیتانی تیم اصلی همیشه یک رؤیا بوده است.

این یک درجه است، به این دلیل که یعنی شما هنوز در ترکیب اصلی حضور دارید و به پیشرفت کردن ادامه می دهید و از احترام همتایان خود برخوردار هستید. بخش دیگر به این معنی است که در حال پیر شدن هستید. همه چیز نکات منفی و مثبت خود را دارد.

واقعیت این است که من خیلی خوشحالم که در این گروه حضور دارم و از پویول، ژاوی و ویکتور پیش افتاده ام، چرا که برای من آنها همیشه نقطه عطف بوده اند."

اینیستا می گوید که بازیکن و کاپیتان تیم بودن تنها به داخل زمین مربوط نمی شود، بلکه به همان اندازه مسئولیت هایی در خارج از زمین نیز به وجود می آورد.

"تجربه هایی که در زندگی به دست می آورید، نه تنها در فوتبال، بلکه در زندگی شخصی، شما را به جلو هدایت می کند و باعث می شود که انسان و بازیکن بهتری شوید. شما همیشه در حال یادگیری هستید، و من این بار در این زمینه شفاف صحبت کردم و هر سال چالش بهتر شدن وجود دارد.

من یادگرفته ام که رؤیا و آرزو داشته باشم تا به پیشرفت کردن ادامه دهم. این چالش من بوده است: کاری که امروز می توانم را انجام دهم، و سالهایی برای ادامه دادن این کار دارم."



نظرات شما عزیزان:

جواد
ساعت9:59---2 مرداد 1393
اینیستا جون هم واقعا لیاقت بستن بازوبند کاپیتانی رو داره
پاسخ:بله ولی حیف شد پویول رفت اون بیشتر از همه لیاقت کاپیتانی رو داشت.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »