Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

جدول گروه F لیگ قهرمانان اروپا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:26
بازديد از اين پست : 245

فن خال تصمیم دارد بلیند را به تیمش اضافه کند.

Blind, De Guzman savour Dutch success

منچستر یونایتد قصد دارد قبل از ان که بارسلونا بتواند دالی بلیند را به خدمت بگیرد، او را به ترکیب تیمش اضافه کند. بلیند 24 سال پس از منتفی شدن انتقال متئو و مارکینیوس به گزینه شماره یک بارسا تبدیل شد، اما حالا الموندو گزارش می دهد که یونایتد می خواهد با مبلغ 22 میلیون یورو وی را به خدمت بگیرد.

پس از جام جهانی، این مدافع به علت بازی های خوبی که به نمایش گذاشت مورد توجه چند باشگاه قرار گرفت، اما جدال اصلی بین یونایتد و بارسلونا بوده است، حال لوئیز فن خال تصمیم دارد این بازیکن را که زیر نظر خودش در تیم ملی هلند کار می کرد را به اولدترافورد ببرد.

بر اساس گزارش های روزنامه های ایتالیایی، فن خال قصد دارد بلیند و وریخ را برای تقویت تیمش به منچستر یونایتد ملحق کند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:14
بازديد از اين پست : 242

کاپیتان سابق ابی اناری ها در مصاحبه ای با وب سایت فیفا پیرامون سائل مختلفی به صحبت پرداخت.

گزارش کامل مصاحبه ی کارلوس پویول در ادامه خبر

Puyol: I’m not a big fan of revolutions

به گزارش Mundo Deportivo، کارلس پویول کاپیتان سابق باشگاه بارسلونا در مصاحبه ای با وب سایت FIFA پیرامون مسائل مختلفی به صحبت پرداخت.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:12
بازديد از اين پست : 285

ژاوی هرناندز، بازیکن بارسلونای اسپانیا برای پیوستن به باشگاه نیویورک سیتی به مدت سه سال با این تیم به توافق رسید.

http://newsroyal.com/upload/818.png

بر اساس گزارش روزنامه Sport اسپانیا، مدیربرنامه های ژاوی در حال نهایی کردن قرارداد انتقال هافبک بارسلونا به تیم نیویورک سیتی است و احتمال می‌رود که تا قبل از بازگشتش به تمرینات بارسلونا، این انتقال رسمی شود.

گفته می‌شود این هافبک 34 ساله با تیم نیویورک سیتی آمریکا به توافق رسیده است.قرار است این قرارداد تا پایان هفته امضا شود.

گزارشات تکمیلی ارسال می‌گردد...

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 16:52
بازديد از اين پست : 241

طی چند روز آینده، اطلاعات بیشتری در مورد وضعیت آینده ژاوی هرناندز به دست خواهد آمد.

Mundo Deportivo گزارش می دهد که ژاوی روز پنجشنبه به تمرینات بارسلونا باز خواهد گشت و با وجود اینکه او اعلام کرده قصد جدایی از بارسلونا را دارد، هنوز مقصد بعدی اش مشخص نیست.

یک فرصت وجود دارد که ژاوی بتواند در بارسلونای تحت هدایت لوئیس انریکه بماند، کسی که درها را به روی هافبک با تجربه نبسته است، اما انتقال به قطر یا ایالات متحده چیزی است که ژاوی ترجیح می دهد.

با اینحال، باشگاه های MLS گوش به زنگ هستند - نیویورک سیتی و نیویورک رد بولز - حقوق و دستمزد قابل مقایسه با مبلغی که ژاوی در بارسلونا دریافت می کند را به او پیشنهاد نمی کنند، و بارسا هم تاکنون تمایلی برای ایجاد تغییر نشان نداده است.

پیشنهادات از قطر نیز واقعاً محقق نشده اند، اما به نظر می رسد که وضعیت آینده ژاوی تا پایان این هفته مشخص شود.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 16:46
بازديد از اين پست : 264

رییس جمهور ادعا کرد که لوییس سوارز نیاز به درمان و کمک دارد.

رییس جمهور اروگوئه ضمن انتقاد از فیفا به علت محروم کردن لوییس سوارز ادعا می کند که سوارز از نظر روانی باید مورد درمان قرار بگیرد. این ستاره سابق لیورپول و کنونی بارسلونا به علت گاز گرفتن شانه ی جورجیو کیه لینی به مدت چهار ماه از انجام هرگونه فعالیت فوتبال منع شده است. رییس جمهور اروگوئه نیز پس از منتشر شدن این رای با بدترین لحن ممکن سران فیفا را حرامزاده و ... خواند. وی اما در جدیدترین اظهار نظر خود در گفت و گویی با روزنامه ی برزیلی فولا دو سائوپائولو گفت:"او از خانواده ای فقیر می آید، اما پاهای او بسیار قوی و قدرتمند هستند. بهتر است او به بیمارستان منتقل شود و از نظر روانی مورد درمان قرار گیرد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 22:47
بازديد از اين پست : 259

ظاهراً در ملاقاتی که صبح روز گذشته میان ژرمی متیو، روفه ته، مدیر باشگاه والنسیا و مربی تیم، نونو برگزار شد، پیمانی منعقد شده است.

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user7163/news/thumbnail/f6ee4b1e-ece7-37bb-84ee-d7f844aec293.jpg

این مدافع با تجربه تا روز سه شنبه صبر خواهد کرد تا وضعیت آینده او در مستایا مشخص شود، و باید دید که آیا او بالاخره به بارسلونا منتقل می شود یا در باشگاه فعلی خود به فعالیت ادامه خواهد داد.

برای اینکه این انتقال او صورت بگیرد، باشگاه کاتالانی باید پیشنهاد 15 میلیون یورویی خود را به 20 میلیون یورو افزایش دهند که رقم فسخ قرارداد اوست. اگر بارسلونا با افزایش پیشنهاد موافقت نکند، این بازیکن به تور پیش فصل والنسیا در شیلی و پرو ملحق خواهد شد.

بارسلونایی ها عجله ای برای نهایی کردن این معامله ندارند. هیئت مدیره و مدیران باشگاه بارسلونا نوعی از آرامش و تحمل را دارند که هواداران فاقد آن هستند. تاکنون اسامی زیادی مطرح شده است، اما متیو درخواست مربی تیم، یعنی لوئیس انریکه است.

پلان B، خرید مدافع 24 ساله آژاکس، دالی بلیند است. این مدافع که توانایی بازی در چند پست را دارد و اخیراً برای سپری کردن تعطلات خود به کاتالان سفر کرده است. فن خال، سرمربی منچستر یونایتد هم او را در اولدترافورد می خواهد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 22:45
بازديد از اين پست : 262

مارک آندره تراشتگن معتقد است که بعد از پشت سر گذاشتن اولین بازی خود برای بارسلونا، اکنون می تواند به سبک این تیم بازی کند.

این دروازه بان آلمانی شنبه شب نخستین بازی خود برای آبی اناری ها را پشت سر گذاشت و در جریان پیروزی 1-0 مقابل رکرتیو اوئلوا، بین دو نیمه به میدان آمد. و اکنون او تأکید می کند که برای فلسفه تیکی تاکا مناسب می باشد.

تراشتگن در کنفرانس مطبوعاتی گفت: "اینکه بازی کنم، خوب است. من سبک بازی بارسلونا را دوست دارم - و امیدوارم که در آینده هم به همین ترتیب باقی بماند. این بازی برای من بیشتر به پاس دادن توپ مربوط می شد تا مهار آن (توپ)، اما این برای بازی ما مهم است و فکر می کنم عملکرد خوبی داشتم. این اولین بازی من بود که به خوبی پشت سر گذاشتم."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 22:42
بازديد از اين پست : 265

ستاره سابق و مدیر فعلی باشگاه یوونتوس می گوید آنها علاقه ای به فروش ستاره های خود ندارند.

پاول ندود این ضمانت را می دهد که یوونتوس قصد دارد هافبک های بزرگ خود را در تیم نگه دارد. وی در مصاحبه ای تلویزیونی با شبکه ملی چک گفت:

"هر کس فکر می کند کونته به خاطر استراتژی نقل و انتقالات ما رفته است، اشتباه می کند. نقشه ما کاملا واضح است: ما می خواهیم بهترین بازیکنانمان را حفظ کنیم و ویدال یا پوگبا از این قاعده مستثنی نیستند. باشگاه نمی خواهد بازیکنی را بفروشد، مخصوصا آرتورو ویدال. اگر پیشنهادی سنگین دریافت کنیم، به آن فکر می کنیم اما در هر صورت علاقه ای به فروش قهرمان هایمان نداریم. یوونتوس قصد دارد در لیگ قهرمانان رقابت کند و به  همین منظور، بازیکنانی را می فروشد که در ترکیب سرمربی جایی نداشته باشند."

ندود در مورد برخورد پیش آمده بین کیه لینی و سوارز گفت: "من از واکنش کیه لینی بسیار عصبانی بودم، زیرا وی مانند یک بچه، جای گاز سوارز را به داور نشان داد. در این باره با ماروتا حرف زدم و در آینده، مستقیما با کیه لینی صحبت خواهم کرد. اگر چه چند روز بعد از آن ماجرا، جورجیو با درخواست کاهش محرومیت سوارز، هوش خود را نشان داد. سوارز بازیکن بزرگی است و درست دو سال قبل، من با او کاملا به توافق رسیده بودم. سوارز یک قهرمان فوتبالی است."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 22:39
بازديد از اين پست : 262

گفته می شود دالی بلیند نزدیک به امضای قرارداد با باشگاه بارسلونا قرار دارد.

گزارش کامل در ادامه خبر

رقابت برای به خدمت گرفتن دالی بلیند بسیار شدت یافته است. علاوه بر بارسلونا و منچستر یونایتد، آرسنال، لیورپول و دورتمند هم خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن جوان شده اند. پس از این که بلیند در مسابقات جام جهانی 2014 نمایش خوبی از خودش نشان داد، باشگاه های بزرگ اروپا به فکر امضای قرارداد با این بازیکن آینده دار افتادند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 22:37
بازديد از اين پست : 255

بایرن مونیخ کماکان علاقه مند به جذب خوان کوادرادو هافبک کلمبیایی فیورنتینا است.

http://cdn.tuttosport.com//images/37/C_3_Media_1808737_immagine_ts673_400.jpg

به نقل از ترانسفرمارکت، روزنامه کاتالانی Sport گزارش داده است که بایرن مونیخ می خواهد برای جذب کوادرادو پیشنهادی 42 میلیون یورویی به فیورنتینا ارائه دهد. بارسلونا، دیگر تیمی است که به شدت به دنبال جذب کوادرادو می باشد.

کوادرادو 26 ساله تا 2017 با فیورنتینا قرارداد دارد. رئیس باشگاه فیورنتینا دیروز اعلام کرد کوادرادو در صورتی که تمایل نداشته باشد در این تیم بماند می تواند این تیم را ترک کند. او همچنین عنوان کرد تاکنون پیشنهادی رسمی برای او دریافت نکرده اند و با کمتر از 40 میلیون یورو اجازه خروج را به او نمی دهند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 10:42
بازديد از اين پست : 247

سرمربی جدید تیم فوتبال بارسلونا از عملکرد شاگردانش در دیدار دوستانه امشب برابر رکرتیو اوئلوا ابراز رضایت کرد.

Barcelona's coach Luis Enrique Martinez walks during the Trofeo Colombino friendly football match Recreativo Huelva vs Barcelona at the Nuevo Colombino stadium in Huelva on July 19, 2014. AFP PHOTO / CRISTINA QUICLER

لوئیز انریکه سرمربی جدید تیم فوتبال بارسلونا پس از برتری 1-0 شاگردانش برابر تیم رکرتیو اوئلوا در اولین دیدار دوستانه آبی اناری ها برای فصل جدید رقابت ها اذعان کرد که از عملکرد بازیکنان جوان بارسا در این مسابقه خوشحال شده است.

"بازی خوبی بود و توانستم عملکرد بازیکنان جوان بارسا را مشاهده کنم. عملکرد عالی دلوفئو؟ همه تیم خوب بازی کرد و این اشتباه است که تنها بر روی نمایش یک بازیکن متمرکز شوید. ابراهیم آفلای؟ او نمایش خوبی داشت و بازیکن جذابی است. ابراهیم می تواند در تیم بماند و می تواند جدا شود، باید منتظر بمانیم تا ببینیم چه خواهد شد."

"هلیلویچ؟ او به روشنی نشان داد که بازیکن با استعدادی است اما به غیر از او سایر بازیکنان بارسلونای ب نیز عملکرد قابل قبولی را به نمایش گذاشتند. بیانیه جدایی جرمی متئو؟ نمی توانم در این باره صحبت کنم زیرا مسئول نقل و انتقالات تیم آندونی زوبیزارتا است."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 10:39
بازديد از اين پست : 255

شاگردان لوئیز انریکه در تیم فوتبال بارسلونا موفق شدند در اولین دیدار دوستانه خود در این فصل از رقابت ها به پیروزی برسند.

گزارش کامل بازی در ادامه خبر

Enrique wins first friendly as Barça coach

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 10:28
بازديد از اين پست : 265

مهاجم سابق بارسلونا با آرزوی خوشبختی برای لوییز سوارز در بارسلونا اذعان داشت که استعداد و نبوغ مسی بسیار بیشتر از سایر بازیکنان است و هیچ بازیکنی، حتی کریس رونالدو نیز در حد و اندازه های او نیست.

گزارش کامل در ادامه خبر

http://www.varzesh11.com/images/news/lionel-messi-ronaldo-2013-2014-6015.jpg

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 19:13
بازديد از اين پست : 258

خراردو هوئییر که به عنوان یکی از اعضای کمیته فنی فیفا فعالیت می کند، در رابطه با انتخاب لئو مسی به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی توضیح داد.

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا پس از اتمام جام جهانی در حالی به عنوان بهترین بازیکن این جام شناخته شد که بسیاری این جایزه را شایسته بازیکنان دیگری چون جیمز رودریگز و توماس مولر می دانستند. اما هوئیر در گفت و گویی با موندو دپورتیوو در این باره گفت:"من می دانم که شما با این انتخا شگفت زده شده اید، چرا که فقط بازی مسی در نیمه دوم جام جهانی را به یاد می آورید. اما این کمیته بر اساس سنجیدن تمام بازی ها تصمیم گیری می کند و مهم ترین نکته این است که او برای تیمش بهترین بازیکن بوده است. همچنین او در فینال بازی کرده است، چیزی که احتمال دریافت جایزه را افزایش می دهد. 

"مسی در چهار بازی اول آرژانتین بر روی برد آلبی سلسته تاثیر گذار بوده است. در نیمه نهایی و در برابر هلند او پنالتی اول را گل کرد و تحلیل ها نشان می دهد که با کاپیتانیِ او تیم اتحاد داشته است. به خاطر این موارد ما جایزه را به مسی اهدا کردیم. مسی واقعا یک بازیکن کلیدی بود و به نظر من کاملاً شایسته کسب این عنوان بود. او تیم خود را تا فینال بالا کشید و باید این جایزه را می گرفت."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 19:3
بازديد از اين پست : 267

به نظر می رسد تا هفته آینده باشگاه بارسلونا بتواند دالی بلیند را به خدمت بگیرد.

گزارش کامل در ادامه خبر

دالی بلیند، در حال حاضر و پس از بازی های جام جهانی برای تعطیلات در شهر بارسلونا حضور دارد. او جز یکی از یاران اصلی لوئیز فن خال در مسابقات جام جهانی 2014 برزیل بود. اقامت این بازیکن در بارسلونا، مصادف شده است با علاقمندی این باشگاه به او، بلیند پس از آن که جرمی متئو آمدنش به نیوکمپ منتفی شد، به گزینه اول برای جایگزینی آن مدافع فرانسوی تبدیل گردید.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 15:40
بازديد از اين پست : 293

لوئیز انریکه قصد دارد قبل از هر تصمیمی با دنی آلوز در مورد آینده صحبت کند.

http://www.varzesh11.com/images/news/dani-alves-2013-6698.jpg

در حال حاضر دنی آلوز به بارسلونا سفر کرده و به همراه خانواده اش در تعطیلات به سر می برد. او می داند که فعلا هیچ چیز بین بارسا و پی اس جی وجود ندارد؛ آلوز دوست دارد در بارسلونا بماند و لوئیز انریکه مارتینز قبل از هر تصمیمی قصد دارد با بازیکن برزیلی صحبت کند.

با توجه به گزارش الموندو، زوبی زارتا و باشگاه شایعات مبنی بر جایگزین کردن بازیکن دیگر به جای آلوز را رد می کنند، اما از سوی دیگر شکی نیست که آلوز نگران آینده اش است و دوست ندارد نیوکمپ را ترک کند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 15:37
بازديد از اين پست : 280

به نظر می رسد با وجود مخالفت والنسیا بر انتقال متئو به بارسلونا، سران کاتالان به فکر بازیکن دیگری افتاده اند.

http://metafootball.ir/m/filer_public_thumbnails/filer_public/ac/ce/acce5501-a562-4f24-ac0c-84d509b6be85/08_daley_blind_netherlands.jpg__580x349_q85_crop_upscale.jpg

بارسلونا تمام تلاشش را کرد تا متئو را به خدمت بگیرد، پس از رد پیشنهاد اولیه، کاتالان ها پیشنهادی 15 میلیون یورویی به علاوه آفلای را ارائه کردند که باز هم از سوی والنسیا رد شد. به همین دلیل زوبی زارتا تصمیم گرفت تلاش برای این انتقال را متوقف کند و به سراغ گزینه های دیگری برود. مهم ترین و نزدیک ترین گزینه در حال حاضر دالی بلیند مدافع ملی پوش هلندی می باشد.

بازیکن با استعداد اژاکس، که می تواند در سمت چپ و قلب دفاع بازی کند، او قابلیت بازی در مرکز زمین را هم نیز دارد. بارسا علاوه بر او، برای انتقال هوملس، شار و فرتونگن هم تلاش می کند.

آن ها مدافعینی هستند که در جام جهانی بی نقص و خوب کار کردند. به نظر می رسد سران بارسلونا از خرید بازیکن والنسیا به طور کامل دست کشیده اند.

به گزارش الموندو دپورتیوو، بلیند می تواند گزینه بسیار بهتری نسبت به متئو باشد، بازیکنی که در ماه اکتبر 31 ساله خواهد شد و باشگاهش حاضر نمی شود او را کمتر از 20 میلیون یورو به فروش برساند.

اما دالی بلیند، تنها 24 سال دارد، در جام جهانی حضور داشته و بازی های بسیار خوبی را به نمایش گذاشته است. این بازیکن شاید با مبلغ 22 میلیون یورو بتواند در دسترس باشد (2 میلیون یورو بیشتر از متیو).

باشگاه های متعددی خواهان این بازیکن هستند که از جمله می توان به دورتمند، منچستر یونایتد و آرسنال اشاره کرد، بنابراین به نظر می رسد انتقال این بازیکن بسیار بهتر از خرید متئو باشد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 15:34
بازديد از اين پست : 267

دیگو دلا واله، مالک باشگاه فیورنتینا، گفته است که خوان کوادرادو، یکی از اهداف بارسلونا در نقل و انتقلات در صورتی که تمایلی به ماندن در فلورانس نداشته باشد، می تواند جدا شود.

http://setfa.net/images/h7w6gagnc4my3pees6u.jpg

Mundo Deportivo یک مصاحبه رادیویی از دلا واله منتشر کرده است که در آن او تأکید می کند که کوادرادو به آن مرحله نرسیده است (نارضایتی از وضعیت حضور در باشگاه).

دلا واله گفت: "ما به کار خود بازخواهیم گشت و خواهیم دید که آیا او تمایلی به ادامه حضور در فلورانس دارد یا نه، و آیا واقعاً می خواهد با ما بماند یا خیر. ما برای حل این موضوع رو در رو با خود بازیکن صحبت خواهیم کرد.

این موضوع پیچیده شده است اما غیر ممکن نیست. ما حداکثر تلاش خود را خواهیم کرد و فداکاری زیادی خواهیم داشت اما اگر او دیگر انگیزه ای برای ماندن نداشته باشد، ما باید این را در نظر بگیریم. اما در حال حاضر او چنین احساسی ندارد."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 15:32
بازديد از اين پست : 270

بر خلاف گزارشی که چند روز قبل منتشر شد، به نظر می رسد کاتالان ها هیچگاه خواهان ستاره کلمبیایی نبوده اند.

پس از آن که جیمز رودریگز، بازی های درخشانی را در جام جهانی به همراه تیم ملی کلمبیا به نمایش گذاشت، تیم های متعددی خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن شدند.

او فصل گذشته از پورتو به موناکو منتقل شده بود. جیمز چندین بار به طور شفاهی اعلام کرده بود که بیشتر به رئال مادرید علاقه دارد و مایل است به سانتیاوگو برنابئو منتقل شود.

حال با توجه به گزارش الموندو دپورتیوو، بر خلاف آن چه که در گذشته اعلام شده بود، باشگاه بارسلونا تضمین می دهد که هیچ گاه به دنبال جیمز رودریگز نبوده است، چه در سال گذشته که در پورتو بود و چه در این تابستان که در موناکو حضور داشته است.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 15:26
بازديد از اين پست : 324

شاگردان لوئیز انریکه در تیم فوتبال بارسلونا شامگاه امشب اولین دیدار دوستانه خود را برای آماده سازی در فصل 2014/15 رقابت های باشگاهی در اروپا برگزار خواهند کرد.

بارسا نیوز

شاگردان لوئیز انریکه سرمربی جدید آبی اناری ها از ساعت 23:15 دقیقه به وقت تهران به مناسبت 125امین سالگرد تاسیس باشگاه رکرتیو اوئلوا در این شهر به مصاف این تیم خواهند رفت تا لوئیز انریکه برای اولین بار و به صورت رسمی به عنوان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا بر روی نیمکت مربیگری این تیم قرار گیرد.

گفتنی است برای این مسابقه 7 بازیکن از تیم اصلی بارسونا و 15 بازیکن از بارسلونای ب به این شهر سفر کرده اند  و این در حالی است که رافینیا به علت مصدومیت از ناحیه انگشت پای چپ و آدریانو به دلیل مشکلات قلبی و بویان کرکیچ به علت نزدیک شدن توافق باشگاه با تیم دپورتیوو لاکرونیا در این مسابقه غایب هستند و همچنین  مارک آندره تراشتگن دروازه بان جوان و آلمانی آبی اناری ها امشب برای اولین باردر درون دروازه بارسلونا قرار خواهد گرفت.

ترکیب 23 نفره بارسلونا برای دیدار امشب:

تراشتگن - جوردی ماسیپ -  مونتویا - بارترا - سرجیو روبرتو - جرارد دلوفئو  - ایبراهیم آفلای - پاتریچ - بگناک - ادگار لی - لوکاس - گریمالدو - سامپر - دیانه - هلیلوویچ - بابونسکی - مونیر - ساندرو - دانی نیتو - خوان رومن - دونگو و آداما

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 10:41
بازديد از اين پست : 251

مهاجم سلسائو باور دارد که باشگاه هایی که در جام جهانی 2014 میزبان بوده اند، باید با دنبال کردن روش های اروپایی به تیم ملی کمک کنند.

ستاره برزیل، نیمار ادعا می کند که برزیل از کشورهایی مانند اسپانیا و آلمان بسیار عقب تر است. در تابستان گذشته سلسائو با پیروزی 3-0 در برابر اسپانیا در جام کنفدراسیون ها به قهرمانی رسید و با امیدهای زیادی پا به جام جهانی گذاشت. اما در این جام با هفت گل در برابر آلمان تحقیر شد و پس از آن نیز با شکست در برابر هلند به عنوان چهارمی رسید. نیمار 22 ساله که در دو بازی آخر برزیل در برابر آلمان و هلند حاضر نبود درباره شرایط فوتبال در برزیل گفت:"هر جلسه تمرینی در اروپا به صورت جدی برگزار می شود. در برزیل این موضوع متفاوت است. شما گاهی بیشتر از حد معمول تمرین می کنید و گاهی کمتر. اما گاهی اوقات به طور کلی تمرین جدی گرفته نمی شود و تمرکز در تمرینات وجود ندارد. این موضوعی است که برزیل در آن مشکل دارد.

"من فکر می کنم فوتبال برزیلی از اروپا عقب است. عقب تر از آلمان و اسپانیا. ما از آن ها عقب افتاده ایم و باید این فاصله را جبران کنیم." گفتنی است که نیمار به علت مصدومیت نمی تواند در تمرینات بارسلونا شرکت کند و به احتمال زیاد در ماه آگوست به این تیم ملحق خواهد شد. 

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 10:39
بازديد از اين پست : 296

باشگاه یوونتوس موفق شد کارلوس بلانکو مورنو ستاره جوان بارسلونا را که قراردادش با این باشگاه منقضی شده بود به خدمت گیرد.

باشگاه یوونتوس با این مدافع میانی 18 ساله قراردادی سه ساله امضا کرد.

گفتنی است رئال مادرید نیز علاقه مند به جذب این بازیکن جوان بود.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 10:36
بازديد از اين پست : 262

لیونل مسی در فیسبوک خود از مردم آرژانتین بخاطر حمایت از این تیم بعد از فینال جام جهانی تشکر کرد و گفت که آلبی سلسته با همان تعهد کار را برای کسب افتخارات دنبال می کند.

این فوق ستاره آرژانتینی در صفحه شخصی اش نوشت: "می خواهم که از شما خاطر همه حمایتی که از ما بعد از فینال جام جهانی بود تشکر کنم، این فوق العاده بود که این تیم دوباره مردم را خوشحال و شگفت زده کرد."

او افزود: "حالا ما چالش های خوب و جدیدی در پیش رو داریم که با همان تعهد به مصاف آن ها می رویم. از همه متشکرم."

در روزهای قبل مسی از باخت برابر آلمان در ماراکانا ابراز ناراحتی کرد ولی گفت که به دلیل این که تیم کشورش را به جائی آورده که لایق آن بود، به خود افتخار می کند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 10:28
بازديد از اين پست : 282

جرارد دلوفئو بازیکن جوان بارسلونا پیش از تمرین امروز تیم بارسا، زمانی که یکی از دوستانش با ماشین از پارکینگ خارج می شد، حرکت شادی پس از گل رونالدو را انجام داد و به نوعی این حرکت را سخره گرفت.

 

 

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 10:21
بازديد از اين پست : 326

از الساندرو نستا، اسطوره فوتبال ایتالیا در مورد مقایسه مسی و مارادونا سوال پرسیده شده است.

نستا در مورد مقایسه مارادونا و مسی اذعان دارد که هرگاه مسی بازنشسته شد، میتوانیم این قیاس را انجام دهیم، زیرا که لئو هم چنان یک فرصت دیگر برای کسب عنوان جام جهانی را دارد.

نستا می گوید: "البته مارادونا به همراه آرژانتین، موفق شد آلمان را شکست دهد و جام جهانی 1986 را کسب کند، او همچنین در آن مسابقات، جایزه توپ طلا را هم برد."

وقتی که از نستا در مورد این که هم چنان مسی را باید به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ قلمداد کنیم یا خیر، پرسیده شد او گفت: "البته که باید؛ مسی در فینال زیاد خوب بازی نکرد، اما او همیشه کارهای خارق العاده انجام داده و همیشه شگفت انگیز بوده است.

بنابراین آمار چه می گوید؟ مسی در سن 27 سالگی برای تیم ملی بازی های بیشتری انجام داده و گل های بیشتری نسبت به مارادونا به ثمر رسانده است. 42 گل در 93 بازی، در حالیکه مارادونا در 91 بازی، 34 گل به ثمر رسانده بود."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش

1 2 3 4 5

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش