Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

جدول گروه F لیگ قهرمانان اروپا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 21:44
بازديد از اين پست : 273

ژاوی معتقد است دشوار است بارسلونا راهی برای انتقال آنخل دی ماریا در تابستان امسال پیدا کند.

http://realmadridfarsi.ir/images/XaviHernandezCristianoRonaldoFCBarcelonaJnaq9eQtpg6l.jpg

دیروز کارلو آنجلوتی مربی تیم رئال مادرید اعلام کرد که دی ماریا قصد دارد سانتیاگو برنابئو را ترک کند، حدس و گمان بر این است که شاید بارسلونا برای خرید دی ماریا دست به کار شود.

ژاوی در این مورد می گوید: " دی ماریا یک بازیکن بزرگ می باشد، اما واقعیت این است که او در حال حاضر بازیکن رئال مادرید است. تجربه در گذشته نشان داده که انتقال بازیکنی از رئال مادرید به بارسلونا بسیار دشوار بوده."

دی ماریا در چند مدت گذشته سخت مورد توجه باشگاه منچستر یونایتد بوده و پاریسی ها نیز هم چنان وضعیت این بازیکن را زیر نظر دارند.

ژاوی در مورد مصدومیت نیمار می افزاید: " نیمار یک بازیکن مهم برای بارسلونا است و من هنوز نمی دانم که آیا او می تواند تیم را در دیدار روز یک شنبه همراهی کند یا خیر."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 21:36
بازديد از اين پست : 338

با توجه به گزارش روزنامه اسپورت، بارسلونا برای خرید دی ماریا پیشنهادی ارائه کرده است که رئال مادرید حاضر نشده در مورد آن مذاکره کند.

 باشگاه بارسلونا به خرید آنخل دی ماریا علاقمند شده است. در واقع یک نماینده از باشگاه بارسلونا می گوید که پیشنهادی 60 میلیون یورویی برای خرید دی ماریا ارائه شده اما پرز از مذاکره خودداری کرده است.
بارسا می خواست از رابطه ایجاد شده بین دی ماریا و رئال مادرید استفاده کند، دیروز آنجلوتی اعلام کرد که این بازیکن اطلاع داده که می خواهد مادرید را ترک کند.

وضعیت او هم چنان مشخص نیست. دی ماریا از رئال مادرید درخواست کرده بود که باید حقوقش بیشتر شود و سالیانه 8 میلیون یورو دریافت کند، اما پرز این پیشنهاد را نپذیرفت و پس از آن مدیر برنامه های دی ماریا مذاکره با دیگر باشگاه های اروپایی را آغاز کردند.

بارسا هم می خواست از همین فرصت استفاده کند، دی ماریا بازیکن مناسبی برای بارسلونا است و شیوه فوتبال بازی کردن او به مدل بازی بارسا، تناسب دارد.
اما با آمدن سوارز و راکیتیچ به بارسلونا، بعید به نظر می رسد که رئال مادرید قبول کند دی ماریا را به بارسلونا بدهد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 21:35
بازديد از اين پست : 251

فوق ستاره برزیلی باشگاه بارسلونا به علت مصدومیت تمرین امروز تیم فوتبال بارسلونا را نیمه کاره رها کرد.

 


باشگاه بارسلونا لحظاتی پیش با تایید مصدومیت نیمار و مشکل او در ناحیه قوزک پای چپ اذعان کرد که آزمایش های نهایی برای ارزیابی دقیق مصدومیت او به زودی انجام خواهد شد.

به همین دلیل و بر اساس اخبار رسیده از اسپانیا به نظر می رسد که لوئیز انریکه  در صورتی که این ستاره برزیلی نتواند در اولین دیدار بارسلونا برابر الچه در رقابت های لالیگا حضور یابد، با توجه به مشکلات گوارشی پدرو و عدم تمرین او با تیم در چند روز گذشته و همچنین محرویت لوئیز سوارز،  از مونیز الحدادی جوان  به عنوان جانشین نیمار در بازی یک شنبه شب استفاده خواهد کرد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 21:5
بازديد از اين پست : 282

http://photos-c.ak.instagram.com/hphotos-ak-xaf1/10632532_564579670336634_1385067636_n.jpg

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 21:4
بازديد از اين پست : 257

http://photos-e.ak.instagram.com/hphotos-ak-xaf1/10632078_730316157042052_918565426_n.jpg

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:46
بازديد از اين پست : 274

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:43
بازديد از اين پست : 297

مدافع تیم فوتبال بارسلونا پیرامون شرایطش در این روز در جمع آبی اناری ها سخن گفت.

گزارش کامل در ادامه خبر

بارسا نیوز

دنی آلوز مدافع کناری و برزیلی باشگاه بارسلونا در پایان جلسه تمرین امروز صبح آبی اناری ها در صحبت هایی به شایعات جدایی اش از بارسلونا در هفته های گذشته واکنش نشان داد.

"از کار کردن با لوئیز انریکه فوق العاده خوشحالم و آماده ام تا فصل جدید را برای کسب موفقیت آغاز کنم. اهداف من نسبت به سال های گذشته هیچ تغییری در این فصل نکرده است. من همواره از انتقادات جهت بهتر شدن و پیشرفت کردن استفاده کرده ام و اجازه نداده ام که در کارم اثر منفی بگذارد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:7
بازديد از اين پست : 269

با توجه به گزارش دیلی میل، الکس سانگ که در سال 2012 به بارسلونا آمد، در حال حاضر هیچ جایی در برنامه های لوئیز انریکه ندارد و باشگاه می خواهد او را به فروش برساند.

http://www.varzesh11.com/images/news/alex-song-2013-2014-7686.jpg

این روزنامه توضیح می دهد که باشگاه آرسنال می خواهد هافبک کامرونی بارسلونا را با مبلغ 10 میلیون یورو به خدمت بگیرد. توپچی ها در سال 2012، مبلغ 19 میلیون برای فروش الکس سانگ از بارسلونا دریافت کردند.

سانگ دارای یک قرارداد تا سال 2017 با کاتالان ها می باشد، قیمت انتقال او در بازار نقل و انتقالات 12 میلیون یورو تخمین زده می شود. 7 میلیون کمتر از آن چیزی که باشگاه برای خریدش پرداخت کرد.
با توجه به گزارش رسانه های بریتانیایی، آرسن ونگر خوشحال می شود اگر این بازیکن را با مبلغ 10 میلیون یورو دوباره به خدمت بگیرد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:4
بازديد از اين پست : 268

http://photos-d.ak.instagram.com/hphotos-ak-xpa1/927406_717739388292955_674095678_n.jpg

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:1
بازديد از اين پست : 270

بارسلونا تلاش می کند تا جانشینی برای بازیکنان پا به سن گذاشته تیمش پیدا کند.

http://storage.isport.ir/images/a2f6035c-359f-44e7-8eee-31c2ac15c50d-cb.Jpeg

همان طور که زمان حضور دنی آلوز در بارسلونا رو به پایان است، ژاوی نیز همین وضعیت را دارد البته با این تفاوت که آلوز سال دیگر نیوکمپ را ترک خواهد کرد اما هافبک کهنه کار بارسلونا، تا دو فصل دیگر در باشگاهش خواهد ماند.

اولین کاپیتان بارسلونا تا زمانی که جانشینی ایده آل به جایش پا به نیوکمپ بگذارد در بارسلونا می ماند، ژاوی در تاریخ 15 ژوئن 2015، 35 سال خواهد شد و این قابل درک است که مشخصات بازی اش تغییر خواهد کرد.
به گزارش الموندو، دیروز زنگ خطر برای بارسلونا از سوی فیفا به صدا در آمد و باشگاه در حالت اضطراری قرار گرفت. نامی که در باشگاه به عنوان جانشین ژاوی از آن یاد می شود، کوکه هافبک جوان اتلتیکو مادرید است.

بارسلونا در چند روز آینده تلاش می کند تا کوکه را نیز برای سال 2015 به خدمت بگیرد و انتقال او را نهایی کند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 13:56
بازديد از اين پست : 259

بایرن مونیخ به انتقالرویس بسیار نزدیک شده، اما بارسلونا نیز با پیشرفت هایی که در مذاکرات داشته است می خواهد در چند روز باقی مانده خرید او را نهایی کند.

 

حالا که فیفا درخواست تجدید نظر باشگاه بارسلونا مبنی بر لغو محرومیتش در نقل و انتقالات را رد کرده، باشگاه درخواستش را به کمیتته CAS ارائه خواهد کرد.
اما با این حال بارسلونا می خواهد در چند روز باقی مانده از فصل نقل و انتقالات امسال، تیمش را برای فصل 2015-16 نیز تقویت کند.

در حال حاضر یک نام است که مورد آن اورژانسی به نظر می رسد؛ مارکو رویس. تنها راه این است که بازیکنان مورد نظر را در حال حاضر خریداری کنند و سپس به تیم های خودشان قرض بدهند.
رویس فصل آینده قراردادش با دروتموند تمام می شود و مبلغ جدایی او 25 میلیون یورو می باشد. الموندو می گوید باشگاه بایرن مونیخ در یک قدمی خرید رویس قراردارد اما، بارسلونا نیز در مذاکرات پیشرفت داشته و دورتموند خوشحال می شود که ستاره اش را به جای بایرن مونیخ، به نیوکمپ بفرستد.
دورتموندی ها با این کار هم مبلغ بیشتری را به دست خواهند آورد هم این که بازیکنشان یک فصل دیگر در باشگاه خواهد ماند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 13:39
بازديد از اين پست : 284

http://photos-d.ak.instagram.com/hphotos-ak-xaf1/915711_1455639294711955_891953897_n.jpg

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:30
بازديد از اين پست : 262

با صدور حکم فیفا مبنی بر ممنوعیت بارسلونا از حضور در بازار نقل و انتقالات زمستان و تابستان آینده، وضعیت اضطراری در باشگاه اعلام شده و مسئولین تیم قصد دارند در چند روز باقی مانده برای سال آینده نیز خرید کنند.

گزارش کامل در ادامه خبر

فیفا با درخواست تجدید نظر باشگاه بارسلونا مبنی بر لغو محرومیت از فعالیت در فصل نقل و انتقالات مخالفت کرد. بنابراین بارسلونا در زمستان پیش رو و هم چنین تابستان 2015 نمی تواند بازیکنی را خریداری نماید.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:27
بازديد از اين پست : 250

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : احمد رضا...معاون
تاريخ : 21:7
بازديد از اين پست : 248

http://photos-d.ak.instagram.com/hphotos-ak-xfa1/10632554_491024251041171_1456970580_n.jpg

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : احمد رضا...معاون
تاريخ : 20:49
بازديد از اين پست : 256

رونالدینیو تاکید کرد دعوت فرانسیس پاپ واتیکان را برای حضور در این مسابقه که اول سپتامبر در استادیوم المپیکو رم برگزار خواهد شد را قبول کرده است.

بارسا نیوز


ستاره سابق آتلتیکو مینی رو و بارسلونا گفت :« این باعث افتخار من است که به این دیدار دعوت شده ام.»

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : احمد رضا...معاون
تاريخ : 20:45
بازديد از اين پست : 266

ک ماه پس از انتقال مهاجم اروگوئه‌اي پيشين ليورپول به بارسلونا، سران اين باشگاه سرانجام مراسم معارفه گران‌ترين خريد تابستاني خود را برگزار کردند.

در این مراسم جوردی مستره، نایب رئیس باشگاه بارسلونا رقم دقیق قرارداد سوارز با کاتالان‌ها را 81 میلیون یورو و غرامت فسخ آن را 200 میلیون یورویی اعلام کرد.

مستره همچنین اعلام کرد که بارسلونا در شرایطی توانسته سوارز را با 81 میلیون یورو از لیورپول جذب کند که غرامت فسخ قرارداد او با قرمزپوشان مرسی‌ساید 95 میلیون یورو بوده است. وی همچنین فاش کرد که مذاکرات بارسا با لیورپول برای جذب سوارز پیش از جام جهانی 2014 و جنجالی که مهاجم تیم ملی اروگوئه با گاز گرفتن شانه جورجو کیه‌لینی (مدافع تیم ملی ایتالیا) به راه انداخت، آغاز شده است. از قرار معلوم سوارز در بارسلونا همان حقوقی که در لیورپول می‌گرفت، یعنی 160 هزار پوند در هفته دریافت خواهد کرد.

سوارز 27 ساله که دو شب پیش در جام خوان گامپر اولین بازی خود را برای بارسلونا انجام داد، ماه گذشته به آبی‌واناری‌ها پیوست اما به دلیل محرومیت سنگینی که فیفا برای او به خاطر گاز گرفتن کیه‌لینی در نظر گرفته بود اجازه شرکت در هیچ رویداد مرتبط با فوتبال را نداشت هرچند این محرومیت هفته گذشته توسط دادگاه داوری در ورزش تنها به بازی‌های رسمی بارسلونا و تیم ملی اروگوئه محدود شد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:38
بازديد از اين پست : 298

فدراسیون جهانی فوتبال تصمیم گرفت که درخواست باشگاه بارسلونا برای بخشش محرومیت این تیم از فرصت نقل و انتقالات رد کند.

درخواست استیناف بارسلونا و فدراسیون اسپانیا برای بخشش نماینده اسپانیا در بازار نقل و انتقالات رد شد. بر این اساس، بارسلونا از فصل نقل و انتقالات زمستانی سال 2015، نمی تواند در 2 دوره نقل انتقالات (زمستان و تابستان 2015) حضور داشته باشد. بارسلونا همچنین 450 هزار فرانک سوئیس جریمه شد و نود روز فرصت خواهد داشت تا وضعیت بازیکنان جوانش را حل کند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 11:23
بازديد از اين پست : 271

ستاره جوان فوتبال اسپانیا از اهدافش برای حضور در جمع شاگردان اونای امری سخن گفت.

به گزارش پایگاه خبری باشگاه سویا جرارد دلوفئو مهاجم سابق تیم فوتبال بارسلونا که با قراردادی قرضی بدین تیم آمده است، در صحبت هایی در مراسم معارفه خود در این تیم، از حضور در سویا ابراز رضایت کرد.

"از حضور در اینجا واقعا خوشحالم. لوئیز انریکه در روز های گذشته به من گفت که در این فصل نمی توانم دقایق زیادی به میدان بروم و بهتر است که به تیم دیگری منتقل شوم و پس از پیشنهاد سویا دیگر تردیدی برای آمدن به این جا نداشتم. این فصل، سال مهمی برای دوران بازیگری ام است و من انتظارات بالایی را از خودم دارم و برای همین بدین باشگاه آمدم تا درس  های زیادی را بیاموزم و پیشرفت کنم.

درست است. کمی از جدایی ام از بارسلونا شگفت زده شدم. آن ها در ابتدا مرا از اورتون بازگرداندند، اما پس از آن به من گفتند که بازی های زیادی در این فصل به من نخواهد رسید. به هر ترتیب مهم این است که در حال حاضر در اینجا هستم و تمرکزم تنها بر روی پشت سر گذاشتن سالی موفق در سویا خواهد بود.

قبول دارم که کمی در کارهای دفاعی ضعیف هستم و بر روی آن کار خواهم کرد تا   اول از همه به خودم و پس از آن به لوئیز انریکه و همه هواداران نشان بدهم که می توان در کارهای دفاعی نیز برای تیم موثر باشم. "

گفتنی است این مهاجم جوان به همراه اور بانگا هافبک سابق باشگاه والنسیا صبح امروز با حضور در استادیوم سانچز پیسخوان مراسم معارفه خود را در حضور هواداران این تیم به انجام رساندند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 11:15
بازديد از اين پست : 257

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 11:8
بازديد از اين پست : 288

آندونی زوبیزارتا، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا، گزارش هایی که از قصد باشگاه برای فروش دنی آلوز خبر می دهند، تکذیب کرد.

http://www.parsiup.com/upload/fb7x_fe3cdce1-747a-37c6-9aa0-ba6eca57145e.jpg

رئیس باشگاه سائوپائو مدعی شده که بارسا مصمم است تا مدافع ملی پوش برزیلی خود را به فروش رسانده و داگلاس را به عنوان جانشین به خدمت بگیرد.

از آنجایی که تنها یک سال از قرارداد آلوز با باشگاه بارسلونا باقی مانده است، باشگاه های متعددی در سراسر اروپا به جذب این بازیکن 31 ساله علاقه نشان داده اند. روز سه شنبه، زوبیزارتا صحبت ها در مورد اینکه دوران 6 ساله آلوز در بارسلونا به پایان خواهد رسید را تکذیب کرد اما اعلام کرد که باشگاه همچنان برای خرید بازیکنان جدید در بازار فعالیت خواهد داشت.

بنا به گزارش Soccerway، زوبیزارتا در جریان مراسم معارفه لوئیس سوارز گفت: "دنی آلوز یکی از بازیکن بارسلونا است. او بازیکن فوق العاده ای است و در طول پیش فصل نیز خیلی خوب تمرین کرده است. ما مثل همیشه در نقل و انتقالات فعالیت خواهیم کرد و تلاش می کنیم تا جایی که ممکن است در تمام پست ها و برای تمام رقابت ها، گزینه های بیشتری در اختیار مربی قرار دهیم.

اما نه من و نه آقای مستر [نایب رئیس باشگاه] هیچ اسمی را اعلام نخواهیم کرد. فکر نمی کنم این حرکت مناسبی باشد."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:11
بازديد از اين پست : 263

شاگردان لوئیز انریکه در تیم فوتبال بارسلونا در جام خوان گامپر که آخرین دیدار تدارکاتی آبی اناری ها برای فصل جدید است، موفق شدند درنهایت با دو گل از نیمار و مونیر الحدادی و گل های لیونل مسی و ساندرو حریف نه چندان قدرتمند خود را شکست دهند.

گزارش کامل بازی در ادامه خبر

بارسا نیوز

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : حسن...نویسنده
تاريخ : 20:54
بازديد از اين پست : 274

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : علیرضا...نویسنده ارشد
تاريخ : 20:50
بازديد از اين پست : 288

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : علیرضا...نویسنده ارشد
تاريخ : 20:46
بازديد از اين پست : 259
طبق خبری که از منابع خارجی اعلام شده ، مراسم معارفه لوئیز سوارز ساعت 2:30 امشب  به وفت ایران است .
 

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:0
بازديد از اين پست : 253

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 21:10
بازديد از اين پست : 276

سرمربی بارسلونا بیان کرد که تحت تاثیر تلاش این مهاجم اروگوئه ای در تمرینات قرار گرفته و می خواهد در بازی فردا شب در جام خوان گمپر او را به میدان بفرستد.

 

 

سوارز که اواخر هفته به  تمرینات بارسلونا اضافه شده است،  با جلب نظر انریکه می تواند در بازی دوستانه پیش فصل برای بارسلونا به میدان رود.

انریکه در این باره می گوید:"سوارز در بازی فردا شب در جام خوان گامپر دقایقی بازی می کند. او در دو جلسه تمرین کاملا میل و استعدادش را نشان داده است. او همان بازیکنی است که به دنبالش بودیم."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 21:8
بازديد از اين پست : 280

در آستانه دیدار جام خوان گامپبر، لوئیز انریکه سرمربی تیم فوتبال بارسلونا با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیرامون مسائل ختلفی به صحبت پرداخت.

گزارش کامل مصاحبه در ادامه خبر

 

لوئیز انریکه سرمربی تیم فوتبال بارسلونا با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار برابر لئون مکزیک در جام خوان گامپر که از ساعت 22:30 دقیقه دوشنبه شب به وقت تهران  در استادیوم نیوکمپ آغاز خواهد شد، پیرامون مسائل مختلفی به صحبت پرداخت.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:13
بازديد از اين پست : 237

شنبه شب، برخی باشگاه های اروپایی که هنوز لیگ های خود را شروع نکرده اند، در دیدارهایی دوستانه جهت آماده سازی هر چه بهتر و بیشتر به مصاف هم رفتند که در مهمترین دیدار ها رئال مادرید در آستانه سوپرکاپ اسپانیا مغلوب فیورنتینا شد و اتلتیکو مادرید دیگر تیم ایتالیایی یعنی سمپدوریا را شکست داد.

شنبه 24 مرداد
آتالانتا 3 - 0 کیه وو
سویا 3 - 0 کادیز
ایبار 2 - 0 اوساسونا
رایو وایکانو 1 - 2 وایادولید
دپورتیوو لاکرونیا 2 - 3 پونفرادینا
المپیاکوس 1 - 2 فنرباحچه
رئال مادرید 1 - 2 فیورنتینا
کالیاری 0 - 4 سلتاویگو
ختافه 0 - 0 اسپورتینگ خیخون
اسپانیول 0 - 1 سابادل
سمپدوریا 0 - 2 اتلتیکو مادرید

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:22
بازديد از اين پست : 263

هافبک آرژانتینی برای چند سال دیگر در اسپانیا ماندنی شد.

http://football.ir/media/1392/06/w4/mascherano-90-505x350.jpg

دقایقی پیش وبسایت رسمی باشگاه بارسلونا در بیانیه ای اعلام کرد که با خاویر ماسکرانو برای تمدید قراردادش به توافق رسیده است.

"باشگاه بارسلونا اعلام می کند که قرارداد خاویر ماسکرانو که در 26 آگوست به اتمام رسید، برای 4 سال دیگر و تا 30 ژوئن 2018 تمدید شد."

این توافق پیش از جام جهانی به دست آمده بود ولی امروز به طور رسمی اعلام شد. طبق اعلام این باشگاه رقم آزادسازی وی نیز 100 میلیون یورو می باشد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:25
بازديد از اين پست : 265

بازیکن سابق سویا و حال حاضر بارسلونا اصرار دارد که به بارسلونا آمده تا با بازی هایش وضعیت بارسا را بهبود بخشد و لبخند را به هواداران بارسا هدیه کند.

http://parsiup.com/upload/1nnm_10522334_548718471921657_930153328_n.jpg

ایوان راکتیچ در یک پیام به هواداران بارسلونا می گوید: " من می خواهم بهترین کارم را برای شما انجام دهم، می خواهم همه شما را خوشحال کنم. دوست دارم لبخند را بر روی چهره هواداران ببینم، من این جا هستم که فوتبال بازی کنم. سعی می کنم به موفقیت باشگاه کمک کنم."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:23
بازديد از اين پست : 261

الکس سانگ عکسی از آماده سازی اش در تمرینات بارسلونا به منظور شرکت در رقابت های لالیگا به اشتراک گذشته است.

http://parsiup.com/upload/9vtv_10554274_327550417403375_1292280333_n.jpg


در حالی که لوئیز انریکه و باشگاه بارسلونا قصد داشتند هافبک کامرونی را به فروش برسانند، به نظر می رسد او در نیوکمپ ماندنی شده و در حال آماده کردن خود برای شرکت در بازی های لالیگا است. سانگ آماده می شود تا در تاریخ 24 آگوست در دیدار ابتدایی برابر الچه به میدان برود.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:5
بازديد از اين پست : 246

فوق ستاره جدید باشگاه بارسلونا در صحبت هایی از علاقه اش برای حضور هر چه سریع تر در میادین فوتبال سخن گفت.

لوئیز سوارز فوق ستاره جدید آبی اناری ها پس از انجام اولین جلسه تمرینی خود برای اولین بار پس از رقابت های جام جهانی 2014 برزیل، در مصاحبه ای کوتاه و اختصاصی با شبکه تلویزیون باشگاه بارسلونا شرکت کرد و از انگیزه بالایش برای درخشش در ترکیب شاگردان لوئیز انریکه سخن گفت.

"باید بگویم که برای چنین روزی مدت زیادی را صبر کرده بودم و از اینکه دوباره احساس یک فوتبالیست را دارم و توانستم با هم تیمی هایم تمرین کنم، فوق العاده خوشحالم.

شرایط من در چند وقت اخیر واقعا سخت و دشوار بود. من هزینه یک اشتباهی را که از آن پشیمانم و عذر خواهی نیز کردم، پرداختم اما به هر حال همه آن اتفاقات را پشت سرگذاشته ام و تنها بر روی آینده ام در بارسلونا تمرکز کرده ام و تمام تلاشم را خواهم کرد تا آمادگی خودم  را در این مدت حفظ کنم زیرا که این باشگاهی است که بازی کردن با پیراهن آن همواره رویای من بوده است."

وی سپس پیرامون بازی دوشنبه شب آینده در جام خوان گامپر در استادیوم نیوکمپ نیز گفت:"بی صبرانه منتظرم تا برای بارسلونا بازی کنم و بتوانم هواداران این تیم را از نزدیک ببینم و در جو فوق العاده نیوکمپ فوتبال بازی کنم."

"در آخر می خواهم از باشگاه به خاطر تمام اعتماد و حمایتی که از من در این چند هفته داشت، تشکر کنم. آن ها در این مدت رفتار فوق العاده ای با من داشتند و اجازه دادند که من به رویایم که بازی برای بارسلونا بود، دست یابم."

گفتنی است سوارز می تواند برای اولین بار در بازی دوستانه دوشنبه شب بارسلونا در جام خوان گامپر با پیراهن این تیم به میدان برود و پس از آن نیز در روز سه شنبه با حضور در کنفرانسی مطبوعاتی و در حضور خبرنگاران، با انجام مراسم معارفه، قرارداد رسمی خود را با این باشگاه به امضا خواهد رساند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:3
بازديد از اين پست : 298

دروازه بان آلمانی باشگاه بارسلونا با مصدومیت از ناحیه کمر رو به رو شده است.

 

 

باشگاه بارسلونا لحظاتی پیش با انتشار بیانیه ای رسمی از مصدومیت 2 تا 3 هفته ای مارک آندره تراشتگن دروازه بان جوان و آلمانی تیم خود خبر داد. بدین ترتیب وی دیدار جام خوان گامپر برابر لئون مکزیک و همچنین دیدار ابتدایی شاگردان لوئیز انریکه در هفته اول رقابت های لالیگا برابر الچه را به علت مصدومیت از ناحیه کمر از دست خواهد داد.

 

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 19:56
بازديد از اين پست : 249
بفرما داداشی همش میگی آرسنال خیلی تیم خوبیه

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:32
بازديد از اين پست : 286

مهاجم جوان تیم فوتبال بارسلونا با قراردادی قرضی و یک ساله به سویا پیوست.

بارسا نیوز

باشگاه بارسلونا لحظاتی پیش به صورت رسمی از انتقال قرضی و یک ساله و البته بدون هیچ گونه حق خریدی در پایان فصل ، جرارد دلوفئو مهاجم 20 ساله تیم فوتبال بارسلونا به سویا اسپانیا خبر داد تا وی پس از دنیس سوارز تبدیل به دومین بازیکن بارسلونا در ترکیب این فصل شاگردان اونای امری شود.

گفتنی است دلوفئو که پس از حضور یک ساله در تیم فوتبال اورتون تابستان سال جاری به نیوکمپ بازگشته بود، پس از ناتوانی در جذب رضایت لوئیز انریکه در تمرینات پیش فصل و در حالی که نتوانست در هیچکدام از بازی های دوستانه بارسلونا به صورت ثابت در ترکیب بارسا به میدان برود، با تصمیم انریکه و با توجه به درخش مونیر الحدادی پدیده جوان خط حمله تیم فوتبال بارسلونا با قراردادی قرضی راهی قهرمان فصل گذشته رقابت های لیگ اروپا شد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:29
بازديد از اين پست : 284

دادگاه CAS لحظاتی پیش حکم خود را پیرامون محرومیت لوئیز سوارز را اعلام کرد.

لحظاتی پیش دادگاه CAS حکم محرومیت لوئیز سوارز فوق ستاره خط حمله تیم فوتبال بارسلونا را که به به علت برخورد با جورجو کیه‌لینی مدافع تیم ملی ایتالیا ازسوی فیفا با 4 ماه دوری از کلیه میادین فوتبال محکوم شده بود، تایید کرد اما وی بر خلاف حکم اولیه فیفا،از این پس می تواند در تمرینات تیم فوتبال بارسلونا حضور یابد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:25
بازديد از اين پست : 260

با تایید دادگاه CAS لوئیز سوارز فوق ستاره تیم فوتبال بارسلونا تا پایان روز بیست و چهارم ماه اکتبر محروم خواهد بود و بدین ترتیب بازی هایی را که مشاهده می نمایید را به علت محرومیت از دست خواهد داد. نکته قابل توجه در حکم جدید این دادگاه این است که محرومیت سوارز در پایان روز جمعه، 24 آگوست به پایان خواهد رسید و بدین ترتیب وی تحت هر شرایطی می تواند در دیدار ال کلاسیکو بین تیم های بارسلونا و رئال مادرید که قرار اس در روز 25 یا 26 این ماه برگزار شود، به میدان برود.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 12:21
بازديد از اين پست : 263

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:40
بازديد از اين پست : 270

به خلاصه ای از نسخه های روزنامه های صبح اسپانیا خوش آمدید . در ادامه همراه ما باشید تا مروری بر مباحث مطرح شده در این روزنامه ها داشته باشیم . منابع : موندو دپورتیو و اسپورت

اسپورت امروز نوشت که بارسلونا منتظر پاسخ کوادرادو است . کوادرادو بازیکن کلمبیایی فیورنتینا تا 20 اوت فرصت دارد تا پاسخ پیشنهاد بارسلونا را بدهد .

بارسا نیوز



امروز موندو دپورتیو خبر اصلی خود را به ترکیب بارسلونا اختصاص میدهد . این روزنامه مینوسد " 11 بازیکن بزرگ "  . موندو دپورتیو در ترکیب کوادرادو را نیز جای میدهد . در این ترکیب مسی , نیمار و سوارز در خط حمله قرار گرفته اند . این روزنامه همچنین اعلام کرد این هفته جواب دادگاه تجدید نظر ورزش در مورد سوارز اعلام میشود . همچنین نوشت که بارسلونا امیدوار است تا سوارز بتواند در جام گمپر به میدان برود .


بارسا نیوز

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش

1 2 3 4 5

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش