Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

جدول گروه F لیگ قهرمانان اروپا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:45
بازديد از اين پست : 318

ایوان راکیتیچ ژاوی را تحسین می کند و اعتقاد دارد دیگر بازیکنی مانند او به بارسلونا نخواهد آمد.

 ایوان راکیتیچ: ژاوی شگفتی مطلق است؛ مسی و نیمار بارسلونا را متفاوت کرده اند

راکیتیچ تابستان امسال از سویا به بارسلونا پیوست و از او به عنوان جانشین ژاوی یاد شد.

راکیتیچ در گفت و گو با گل می گوید: " هرگز جایگزینی برای ژاوی وجود ندارد. او شگفتی مطلق فوتبال است.

ژاوی نه تنها یکی از بهترین بازیکنان در جهان، بلکه یک کاپیتان و فرد خوب است. هرگز کسی مانند او دوباره نخواهد آمد.

من فقط می خواهم ایوان راکیتیج باشم. می خواهم به بازی های خودم نگاه کنم و برای به رسمیت شناخته شدن تلاش کنم. این جا هستم تا خودم را در زمین ثابت کنم.

بازیکنانی نظیر ژاوی و اینیستا بازی کردن در زمین را برای شما آسان تر می کنند. آن ها همه عناوین را در حرفه خود کسب کرده اند، اما هم چنان تشنه موفقیت هستند. من برای بهبود و پیشرفت این جا هستم و شما هر روز می توانید چیزهای بیشتری در این باشگاه یاد بگیرید."

بازیکن 26 سال اهل کرواسی در مورد مسی و نیمار توضیح داد و اذعان کار از بازی کردن در کنار آن ها بسیار خوشحال است.

او افزود: " اگر مسی یک پاس بد به شما بدهد، اما می دانید که هنوز فرصت برای انجام کارهای فوق العاده دارد، همیشه همین چیزها هستند که بهترین ها را با دیگران متفاوت می کند.

ما می دانیم که به لطف حضور مسی و نیمار یک چیز اضافی در مقایسه با دیگر باشگاه ها داریم. ما قادر هستیم هر حریفی را شکست دهیم."

راکیتیچ در مورد انریکه گفت: " او فوق العاده حرفه ای است. انریکه به تمام جزئیات کار دارد، ما باید ایده های او را درک کنیم و بدانیم چه چیزی برای تیم و بارسلونا مفید است."

بارسلونا در چهار بازی رسمی امسال خودش موفق به پیروزی شده و گلی هم دریافت نکرده است

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:33
بازديد از اين پست : 278

ژاوی هرناندس در مصاحبه خود، پس از بازی با آپوئل اعلام کرد که همانند پیکه در رفراندوم استقلال طلبی ایالت کاتالونیا شرکت خواهد کرد.این انتخابات روز 9 نوامبر در این ایالت برگزار خواهد شد.

ژاوی:به استقلال کاتالونیا رای خواهم داد

ژاوی گفت:"مثل پیکه فکر می کنم.باید رای بدهیم و مردم نظراتشان در مورد استقلال خواهی را بدهند.من موافق این امرم. تمام اجدادم کاتالان هستند و همانند پیکه در روز رای گیری، رای خواهم داد."

پیش از این برادران گاسول که از بسکتبالیست های نامی اسپانیا و دنیا هستند نیز اعلام کرده بودند که در این رای گیری شرکت خواهند کرد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:29
بازديد از اين پست : 286

جرارد پیکه، مدافع بارسلونا عنوان کرد که خوش شانس بود که توانست در جریان پیروزی 1-0 بارسلونا مقابل آپوئل گلزنی کند و مسی هم تمام تلاشش را برای گل پیکه انجام داد.

 

پیکه: مسی کمک زیادی روی گل به من کرد

 

مدافع اسپانیایی در دقیقه 28 موفق شد روی سانتر مسی از یک ضربه ی ایستگاهی، تک گل مسابقه را به ثمر برساند.

 

او در جمع خبرنگاران گفت: " خوش شانس بودم که گل زدم. معمولا گل نمی‌زنم ولی موقعیت خوبی داشتم و آن را به گل پیروزی بخش تبدیل کردم. لیونل توپ خوبی برای من ارسال کرد و باید آن را به گل تبدیل می‌کردم. بنابراین برای پیروزی، عملکرد خوب و سه امتیاز خوشحالم زیرا شروع با یک پیروزی بسیار مهم است و حالا باید روی بازی بعدی در لالیگا تمرکز کنیم.

 

آپوئل می‌دانست که چگونه بازی کند و کارشان را به خوبی بلد بودند. آنها به خوبی دفاع کردند و ضد حملات خطرناکی می‌زدند."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:0
بازديد از اين پست : 266

دنی آلوز مدافع بارسلونا در پایان بازی دیشب گفت: "بازی بسیار دشواری بود، اما ما به خوبی آماده شده بودیم و از اینکه شروع خوبی در مسابقات داشتیم و دور گروهی را با برد آغاز کردیم خوشحال هستیم. آپوئل بازی را برای ما سخت کرده بود، اگر چه ما آمادگی مقابله با آن ها را داشتیم.

دنی آلوز: آپوئل کار را برای ما سخت کرده بود

در پایان ما به هدف خود رسیدیم و برنده بازی شدیم. ما شانس های خوبی برای گلزنی ایجاد کردی و سعی کردیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم. همانند حمله در کارهای دفاعی هم خوب بودیم و نتیجه این را نشان می دهد. فوتبال ورزشی گروهی است و وظیفه مدافعان فقط دفاع کردن و وظفیه مهاجم فقط حمله کردن نیست."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 13:48
بازديد از اين پست : 329

آدریا ویلانووا پسر تیتو ویلانووا ی فقید نیز همچون خواهرش در روز تولد 46 سالگی پدرش عکسی در اینستاگرام منتشر کرد . تیتو ویلانووا اردیبهشت ماه امسال به دلیل بیماری سرطان درگذشت آدریا یکی از بازیکنان آکادمی بارسلوناست .

آدریا ویلانووا : پدر من شما را دوست دارم

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 13:43
بازديد از اين پست : 273

دروازه بان سابق و مدیر ورزشی کنونی آبی اناری ها احساس می کند که بازیکنان جوان و چهره های جدیدی که لوئیز انریکه در ترکیب تیم استفاده کرده بود به کمی زمان نیاز دارند تا به بازی کردن در رقابت های اروپایی عادت کنند.

زوبی زارتا از عملکرد بارسلونا دفاع کرد: ما در حال پیشرفت هستیم؛ مهم کسب 3 امتیاز بود

زوبی بلافاصله بعد از سوت پایان مسابقه به + Canal گفت: "ما تازه مرحله گروهی را شروع کردیم و هر سه امتیاز را به دست آوردیم. برای بسیاری از بازیکنان ما این اولین تجربه حضورشان در چمپیونزلیگ بود و علاوه بر این ما ترکیبی داشتیم که مربی بهترین گزینه های خود را انتخاب کرده بود.

ما در حال پیشرفت هستیم چون این اولین باری بود که تعداد زیادی بازیکن جوان و جدید در ترکیب تیم حضور داشتند. ما اولین درس خود را پاس کردیم و هنوز در حال یادگیری هستیم، هرچند نتوانستیم در داخل زمین برتری خود را نشان دهیم و توپ را آنطور که می خواستیم به گردش در آوریم."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 18:57
بازديد از اين پست : 275

امشب دیدار تیم های بارسلونا و آپوئل نیکوزیای قبرس در ورزشگاه نوکمپ برگزار خواهد شد. آقای جورجوس دونیس سرمربی آپوئل در نشست خبری این بازی گفت:" اولین بازی ما در لیگ قهرمانان در مقابل بارسلونا خواهد بود و لازم نیست بگویم که با چه تیم بزرگی بازی داریم.در گروه بسیار دشواری قرار داریم و رقبای ما همه در سطح بالایی قرار دارند. همین مساله کار ما را بسیار سخت می کند.

مربی آپوئل:نباید اجازه دهیم بارسا زود به گل برسد

بارسا به حریفانش اجازه نمی دهد تا بازی خودشان را ارئه دهند. آنها دوست دارند مالکیت توپ را در اختیار داشته باشند و به همین دلیل ما باید در کار دفاعی منضبط و متمرکز باشیم.بطور حتم از این بازی درس های زیادی خواهیم گرفت و برای بازیکنان ما، تجربه خوبی خواهد شد.

البته امیدوارم شاگردانم فقط برای کسب تجربه جلوی بارسلونا قرار نگیرند.به بارسا و دو جریف دیگرمان آژاکس و پاری سن ژرمن احترام می گذاریم؛ ولی می خواهیم جلوی هر سه تیم با قدرت ظاهر شویم و همه توانمان را در زمین بگذاریم.

بطور حتم وقتی در مقابل تیمی مثل بارسا قرار می گیرید؛ فقط 5 یا 10 دقیقه خوب بازی کردن کافی نیست. آنها می خواهند خیلی زود به گل برسند و نباید اجازه چنین کاری را به آنها بدهیم. ما به 90 دقیقه خوب بازی کردن و اتحاد نیاز داریم. بارسا مسی و نیمار را دارد. دو مهاجم بزرگ که برای مهار آنها یک یا دو بازیکن کافی نیست. باید با مشارکت جمعی این دو بازیکن را کنترل کنیم."

 

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:21
بازديد از اين پست : 283

جرارد پیکه در آستانه دیدار فردا شب (چهارشنبه) بارسلونا برابر آپوئل نیکوسیا قبرس در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با حضور در کنفرانس خبری گفت: مسی و نیمار مثل همیشه خوب هستند. آنها این فصل خیلی فوق‌العاده هستند و وقتی با یکدیگر هماهنگ شوند، هیجان‌انگیز می‌شوند. لئو و مسی دو تن از بهترین فوتبالیست‌های جهان هستند که حالا در بارسلونا کنار یکدیگر بازی می‌کنند.

http://barcanews.org/uploads/images/news/139306/thumbnail/thumbs_570/1410870414-057177-1410870549-noticia-grande.jpg

بارسلونا شنبه شب در هفته سوم لالیگا موفق شد با درخشش نیمار و لیونل مسی با نتیجه 2 بر صفر بر میهمانش، اتلتیک بیلبائو غلبه کند. در این بازی ستاره آرژانتینی کاتالان‌ها هر دو پاس گل‌ را به نیمار داد.

پیکه در خصوص وضعیت آبی‌واناری پوشان در لالیگا اظهار داشت: ما با سه پیروزی متوالی لیگ را آغاز کردیم اما این دلیل نمی‌شود که فکر کنیم کار تمام شده یا فصل آسانی در پیش داریم. رقابت در لالیگا تا آخرین هفته‌ دشوار خواهد بود و فکر نمی‌کنم رئال‌مادرید تا آن موقع فاصله آنچنانی با ما داشته باشد.

مدافع میانی کاتالان‌ها تصریح کرد: اگر در سال‌های اخیر هر دو سال یکبار به قهرمانی  لیگ قهرمانان اروپا می‌رسیدیم باید بگویم که کار خیلی سختی را عملی کردیم. نسل خیلی خوبی از فوتبالیست‌های بارسلونا را در اختیار داریم که غیرممکن‌ها را ممکن کردیم. عناوین قهرمانی زیادی کسب کردیم و انتظار فتح عناوین دیگر را هم داریم ولی دلیل بر این نمی‌شود که فکر کنیم می‌توانیم همیشه قهرمان لیگ قهرمانان شویم.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 17:55
بازديد از اين پست : 276

قهرمانی در لالیگا،لیگ قهرمانان و کوپا دل ری را نشانه رفته ایم. از فتح هر کدام از این جام ها خوشحال خواهم شد. ببینیم در انتها چه خواهیم کرد.

گزارش کامل مصاحبه در ادامه خبر

انریکه:آپوئل می تواند برای ما دردسرساز شود

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:27
بازديد از اين پست : 280

آندرس اینیستا، هافبک بارسلونا عنوان کرد که تیمش همیشه روی نیمار و مسی برای بازگرداندن بازی ها به نفع بارسا حساب می‌کند.

کاتالان‌ها شنبه شب موفق شدند 2-0 بیلبائو را با درخشش نیمار و مسی شکست دهند. نیمار به عنوان یار جایگزین به میدان آمد و روی دو پاس گل از مسی، دو گل زد.

 اینیستا: می‌توان همیشه از مسی و نیمار انتظارات زیادی داشت

اینیستا به تمجید از این دو ستاره پرداخت . گفت : "ما درباره دو بازیکن خاص با استعداد ویژه صحبت می‌کنیم.همیشه می‌توان بهترین ها را از آنها انتظار داشت."

در طول فصل جاری، ژاوی هر سه بازی را از روی نیمکت دنبال کرده و اینیستا معتقد است که تیمش مهره ی کافی برای جایگزینی او دارد. او ادامه داد: "خوشخبتانه بازیکنان سطح بالایی داریم که رقابت ایجاد می‌کنند. فصل ها طولانی است و بازی های زیادی پیش روی ماست و تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، به آنها نیاز دارد. هر فصل متفاوت است. در این یکی، ما بازیکنان جدید به همراه مربی جدید داریم. یک مربی خوب داریم و کارهای متفاوتی انجام می‌دهیم. فقط سعی می‌کنیم صحبت‌های او را در زمین پیاده کنیم."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 8:25
بازديد از اين پست : 274

یوهان کرویف معتقد است که برخی مربیان توانایی اداره ستارگان تیم‌های خود را ندارند و ناکامی دیوید مویس، سرمربی پیشین منچستریونایتد نیز به همین دلیل بوده است. به نظر کرویف بارسلونا هم در سال‌های اخیر دچار پسرفت شده است که دلیل آن انتخاب مربیانی فاقد توانایی کنترل ستارگانی همچون لیونل مسی و نیمار است.

کرویف در گفت‌وگو با نشریه گاردین انگلیس اظهار داشت: من هنوز بارسا را خیلی دوست دارم. من رئال مادرید را هم خیلی دوست دارم بارسلونا اما در این چند وقت اخیر کمی پسرفت کرده است که دلیل آن افرادی بوده‌اند که به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شده‌اند. نمی‌گویم که آنها مربیان خوب یا بدی بوده‌اند اما معتقدم که مدیریت بازیکنانی مانند مسی و نیمار برای‌شان سخت بوده است. اگر نتوانید چنین بازیکنانی را در تیم‌تان مدیریت کنید، به مشکل برخواهید خورد. مشکلی که دیوید مویس در منچستریونایتد داشت هم همین بود.

http://barcanews.org/uploads/images/news/139306/thumbnail/thumbs_570/13930622000667-photol.jpg

کرویف افزود: برخی افراد می‌توانند برخی بازیکنان خاص را کنترل کنند که این لازمه مربیگری است وگرنه کارتان نتیجه نمی‌دهد. مویس مربی خوبی است اما نه برای منچستریونایتد.

اسطوره پیشین فوتبال هلند تصریح کرد: معمولاً من می‌‌گویم که مهمترین چیز برای یک مربی این است که بر مشکلاتش غلبه کند. به گواردیولا و خود من نگاه کنید. گواردیولا مانند من خیلی نحیف بود و به همین دلیل باید به بازی تکنیکی‌اش تکیه می‌کرد. این موضوع در مورد اینیستا و مسی هم صدق می‌کند. آنها باید حرکات خود را پرسرعت انجام دهند وگرنه هرگز موفق نخواهند شد. این یعنی که آنها به همه جزئیات واقف هستند. چنین بازیکنانی باید سریع‌تر فکر کنند و چیزهای بیشتری ببینند. با در اختیار داشتن این ویژگی‌ها بیشتر می‌توانید به بازیکنان اطراف‌تان کمک کنید.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 13:56
بازديد از اين پست : 279

آندونی سوبی سارتا، مدیر ورزشی بارسلونا عنوان کرد که مسی هیچگاه در کمک کردن به تیمش ناموفق نبوده است.

گزارش کامل مصاحبه در ادامه خبر

 زوبی زارتا : مسی همیشه به تیم کمک کرده است

بسیاری از کارشناسان، عملکرد مسی در دو فصل اخیر را در اندازه های نام مسی نمی‌دانند و معتقدند که او دچار افت شده است.سوبی سارتا معتقد است که مسی ، در هر شرایطی موفق شده که به تیمش کمک کند. او در مصاحبه ای با آ.اس، به صحبت راجع به مسائل مختلفی پرداخت..

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 8:49
بازديد از اين پست : 272

انریکه در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و اظهار داشت:" خیلی راضی هستم. حقیقت این است که چنین بردی مقابل اتلتیک با ایجاد این همه موقعیت باعث افتخار است."
وی در ادامه گفت :" به آن چه که می خواستیم دست پیدا کردیم. جا برای بهتر شدن داریم اما فصل را عالی شروع کردیم."

گزارش کامل مصاحبه در ادامه خبر

لوئيز انريکه: خيلي راضي هستم

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 8:42
بازديد از اين پست : 264

نیمار جونیور ستاره ی بازی بارسلونا و اتلتیکو بیلبائو بود . نیمار زننده ی دو گل بارسلونا پس از پایان بازی در مصاحبه ای افزود : " من امروز خیلی خوشحال هستم . در این بازی موفق به زدن دو گل شدم . ما میدانستیم بازی دشواری در پیش داریم اما موفق به انجام بازی خوبی شدیم که در نهایت به پیروزی ختم شد . مسی بهترین بازیکن جهان است . با مسی من به یک بازیکن بهتر تبدیل میشوم

نیمار : امیدوارم سال من باشد

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 8:41
بازديد از اين پست : 280

ستاره برزیلی بارسلونا پس از به ثمر رساندن دو گل با دو پاس گل مسی گفت :" مسی بهترین بازیکن دنیاست. او یک ستاره است."

نيمار: مسي بهترين بازيکن دنياست

وی افزود:" سطح واقعی بازی خودمان را ارائه دادیم. با نیرو تلاش کردیم تا از نظر تیمی به جلو حرکت کنیم. امیدوارم که به تلاش ادامه بدهیم و بهتر شویم. از بازی امروز خودم کاملا راضی هستم. می دانستیم که در این بازی کمی باید فشار را تحمل کنیم اما با تلاش به خواسته خود دست یافتیم."

نیمار در مورد عملکرد مونیر الحدادی اظهار داشت:"مونیر علیرغم 19 سالگی هر بازی نشان می دهد که به سمت جلو حرکت می کند. او یک ستاره است و به ما خیلی کمک می کند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:37
بازديد از اين پست : 274

نیمار از زمان پیوستن به بارسا با انتقالی که جنجال های زیادی را به همراهی داشت، به شدت زیر ذره بین رسانه ها قرار داشته است. لوئیس انریکه، سرمربی بارسا، معتقد است که فشارها روی نیمار، ستاره برزیلی تیمش، بی رحمانه است.


بارسا نیوز

 

نیمار از زمان پیوستن به بارسا با انتقالی که جنجال های زیادی را به همراهی داشت، به شدت زیر ذره بین رسانه ها قرار داشته است. او که به دلیل آسیب دیدگی در جام جهانی، هنوز نتوانسته در این فصل برای آبی و اناری ها به میدان برود، احتمالا در دیدار فردا مقابل بیلبائو، در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت و انریکه معتقد است که او می تواند با توجه به استعداد فوق العاده اش، بیش از این پیشرفت کند.

او به خبرنگاران گفت:" او آماده مسابقه است. کادر پزشکی تیم فردا اجازه بازی را باید صادر کند. او بازیکن ویژه ای است اما به خاطر بازی برای بارسا و تیم ملی برزیل، سوژه نقدهای بی رحمانه ای شده است. امیدوارم او با سختکوشی بتواند به یکی از بهترین بازیکنان دنیا تبدیل شود."

انریکه همچنین مطئن است که علی رغم تمرینات انفرادی لیونل مسی در چند روز گذشته، او برای بازی مقابل بیلبائو کاملا آماده است اما هنوز در مورد دروازه بان اصلی تیمش برای دیدار فردا تصمیم نهایی را نگرفته است.

"  باید تصمیم بگیرم که تراشتگن بازی کند یا براوو اما اول از همه به خودشان می گویم.مسی آماده بازی است. او جدا از تیم تمرین کرد اما با تیم هم تمرین داشت. آنچه برای من مهم است، رابطه بازیکن با باشگاه است و تا آنجا که به من مربوط است، این رابطه فوتبال است."

او همچنین در مورد شرایط منیر الحدادی، ستاره جوان بارسا، گفت:" او در حال تبدیل شدن به یک بازیکن بزرگ است. هرچند هنوز به آن نقطه نرسیده است. البته می توانم ببینم که او روی همه جنبه های بازی اش که باید بهتر شود، تمرکز دارد."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:33
بازديد از اين پست : 270

در آستانه دیدار با اتلتیک بیلبائو لوئیز انریکه سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پیرامون مسائل مختلفی به صحبت پرداخت.

گزارش کامل مصاحبه در ادامه خبر

بارسا نیوز


به گزارش AS لوئیز انریکه سرمربی تیم فوتبال بارسلونا با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار برابر اتلتیک بیلبائو پیرامون مسائل مختلفی به صحبت پرداخت.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:21
بازديد از اين پست : 275

به گزارش آ. اس در روزهای آینده مسئولان باشگاه بارسلونا با نمایندگان جوردی آلبا گفتگو خواهند کرد تا بر سر گسترش قرارداد جوردی آلبا به توافق برسند .


بارسا نیوز



آندونی زوبی زارتا مدیر ورزشی بارسلونا فردا از تعطیلات باز میگردد . گفته میشود قرار است زوبی زارتا علاوه بر گسترش قرارداد جوردی آلبا با سرجی روبرتو , رافینیا و پدرو نیز مذاکره خواهد کرد .

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 13:57
بازديد از اين پست : 249

آلن هلیلوویچ پدیده کروات و جوان تیم فوتبال بارسلونا که در فصل حاضر در عضویت تیم بارسلونای ب قرار دارد. در صحبت هایی از روزهای آغازین زندگی و حضورش در باشگاه بارسلونا ابراز رضایت و خوشحالی کرد.

بارسا نیوز

 

"در بارسلونا به سادگی همه چیز در بالاترین سطح ممکن قرار دارد.  از باشگاه گرفته تا تیم و هم تیمی هایم. اینجا شبیه یک خانواده بزرک است ک همهگان به فکر کمک به یکدیگر هستند.  قبل از این که به بارسا بیایم تصور کرده بودم که اینجا همه چیز برای پیشرفتم مهایا خواهد بود و حالا فوق العاده خوشحالم زیرا شرایط در بارسا از تصور من هم فراتر و بهتر بوده است. در اینجا به همه جزئیات از قبل فکر شده و برای آن برنامه وجود دارد.

"درست است که در بارسا احساس فوق العاده ای دارم اما دورانم در این تیم تازه آغاز شده است و حالا نوبت من است که بتوانم توانایی ها و کیفیت خودم را در اینجا به همگان ثابت کنم.

"ایوان راکیتیچ کمک شایانی برای من بوده است. هر مشکلی که داشته باشم او به آن را حل می کند ایوان خیلی زود در بارسا تطبیق یافته و عملکرد درخشانی را در تیم به نمایش گذاشته است."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:32
بازديد از اين پست : 260

ایکر مونیان مهاجم اتلتیکو بیلبائو مهمان شبکه ی رادیویی RAC1 کاتالونیا بود . مهاجم اتلتیکو بیلبائو در مورد بازی شنبه شب تیمش با بارسلونا صحبت کرد . مونیان گفت بارسلونا بزرگترین تهدید آنها در سومین بازی فصل خواهد بود .

بارسا نیوز



البته مونیان تیمش را دست و پا بسته نمیداند و میگوید برای بارسلونا حریف سختی خواهند بود .

ایکر مونیان در ادامه گفت : " من بازی های بارسلونا را دیده ام . آنها تیم بسیار خطرناکی هستند . این بازی پیچیده ای خواهد بود . ما سعی میکنیم تا مانع پیروزی بارسلونا شویم " .

مونیان همچنین در مورد جرارد دلوفئو که در نقل و انتقالات تابستانی به سویا پیوست نیز صحبت کرد و دلوفئو را بازیکن شگفت انگیزی خواند .

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:13
بازديد از اين پست : 265

آدریانو کوریا به تمرین در کنار هم‌تیمی‌هایش بازگشت. در ماه جولای در حالی که اردوی پیش‌ از فصل در حال آغاز شدن بود، تشخیص داده شد که بازیکن بارسلونا مشکل قلبی دارد که به معنای این بود که از ترکیب تیم کنار گذاشته شود. وی در این باره اظهار داشت: خیلی چیزها از ذهن من گذشت. این مسائل به شدت مرا ترساند.

 

بارسا نیوز

آدریانو کم‌کم توانست در کنار هم‌تیمی‌هایش تمرین کند. بازیکن برزیل اکنون برای بازی کردن اضطراب دارد اما می‌داند که باید قدم به قدم جلو برود.

در هفته گذشته گمانه‌زنی‌ها نشان دهنده این بود که امکان دارد آدریانو نیوکمپ را ترک کند اما در همان حال لوئیس انریکه از حمایت از این مسئله خودداری کرد.

آدریانو در این باره ادامه داد: مطمئنا من این فرصت را داشتم که تیم را ترک کنم اما در پایان تصمیم گرفتم به همراه خانواده‌ام اینجا بمانم. دوران جدیدی به تازگی با سرمربی جدید که عقاید بسیار محکمی دارد، آغاز شده و ما می‌توانیم تغییراتی را که او تلاش می‌کرد در این باشگاه صورت دهد، ببینیم. علاوه بر این‌ها او ارزش‌های معینی دارد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:11
بازديد از اين پست : 265

پس از پیروزی تیم ملی برزیل در دو دیدار دوستانه برابر اکوادور و کلمبیا در اولین مسابقات این تیم با هدایت کارلوس دونگا پس از رقابت های جام جهانی، نیمار فوق ستاره این تیم با خوشحالی از بستن بازوبند کاپیتانی سلسائو از عملکرد یارانش در این مسابقه ابراز رضایت کرد.

http://www.varzesh11.com/images/gallery/neymar-and-david-ospina-24464.jpg

"می دانم که یک کاپیتان جوان به شمار می روم و هنوز نیز یکی از جوان ترین بازیکنان حاضر در اردوی برزیل هستم. من در این چهار سال که در تیم ملی حضور دارم درس های زیادی را از بازیکنان بزرگ برزیل فرا گرفته ام و از روز اول تلاش کردم تا بازیکنان جدیدی که برای اولین بار به اردوی تیم اضافه می شوند در تیم احساس ناراحتی و نا آشنایی نکنند.
 
"تیم هفته رضایت بخشی را پشت سر گذاشت. ما دو دیدار دشوار را با پیروزی به پایان بردیم و عملکرد مثبتی را به نمایش گذاشتیم."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:8
بازديد از اين پست : 281

فابیو کاپلو شب گذشته در مصاحبه با اسکای اسپورت، گریزی هم زد به تیم بارسلونا و در مورد خرید های جدید این باشگاه سخن گفت. وی اعلام کرد که روی لوئیس انریکه در این فصل حساب می کند و اینکه قدرت دفاعی بارسلونا با خرید های جدیدش افزایش یافته است.

http://storage.isport.ir/images/15e8ba12-4981-4915-9c83-53e9f50419ec-cb.Jpeg 

وی گفت : " اگر مهاجمین بارسا بتوانند در کارهای دفاعی بیشتر شرکت کنند؛ برای بارسلونا فوق العاده خواهد شد.سوارز بیشتر از نیمار و مسی در دفاع مشارکت می کند ولی دو بازیکن دیگر چنین نیستند و ما آنها را خیلی در کارهای دفاعی فعال نمی بینیم.

هرچند که مسی و نیمار همراه سوارز، برای مدافعین هر تیمی یک نگرانی بزرگ محسوب می شوند. بارسلونا در تمام نقاط زمین به خوبی خودش را تقویت کرده است. مهاجمی مثل سوارز می تواند همیشه و در هر بازی گلزنی کند و بطور حتم برای بارسا تفاوت ها را رقم خواهد زد."

کاپلو همچنین رئال مادرید را شانس برتر قهرمانی در چمپیونز لیگ همراه با چلسی و بایرن دانست.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:12
بازديد از اين پست : 281

تونی گرانده دستیار دوم ویسنته دل بوسکه در مصاحبه با Que t’hi Juegues در رابطه با مونیر الحدادی گفت:

بارسا نیوز


مونیر مرا یاد رائول در ابتدای راهش می اندازد. آن ها شخصیت های مشابهی دارند و به نظر می رسد راهی را می رود که رائول رفته است. او خیلی ویژگی هایی خوبی دارد که به زمان برای نشان دادن آن ها نیاز دارد. در مواردی مانند مونیر به دلیل سن کم شما باید مراقب باشید اما در این مورد افرادی که بیشتر به او نزدیکند مثل خانواده و دوستان باید مراقب او باشند."

وی ادامه می دهد: "من اولین بار او را در پیش فصل بارسلونا دیدم، البته چیزهایی از او شنیده بودم. او آینده ای فوق العاده دارد و همه این ها به میزان تمرین کردن او بستگی دارد."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:6
بازديد از اين پست : 276

فرانک دی بوئر، سرمربی آژاکس عنوان کرد که لوئیس سوارز، مهاجم بارسلونا هنوز عاشق آژاکس است و منتظر تقابل با او در لیگ قهرمانان است.

 

بارسا نیوز

آژاکس در گروه F، به همراه بارسلونا، پاری سن ژرمن و آپوئل قرار دارد و به زودی، سوارز مقابل تیم سابقش بازی خواهد کرد. ون در ویل، زلاتان، سوارز و مکسول، همگی مقابل تیم‌های سابقشان قرار گرفت که این موضوع، گروه F را جذاب می‌کند.

دی بوئر در مصاحبه با سایت باشگاه آژاکس گفت: " شاید سوارز همچنان آژاکس را دوست داشته باشد. او نتایج فوق‌العاده ای برای ما رقم زد.ون در ویل نیز در حال تبدیل شدن به یکی از بهترین مدافعان راست جهان است. مکسول بسیار با تجربه است و ترسی از بازی‌های بزرگ ندارد. همچنین در شرایط فوق‌العاده ای قرار دارد. دیگری نیز زلاتان است. همیشه از دیدن بازی های او شگفت زده می‌شوم. مطمئنم که او متمرکز خواهد بود تا لیگ قهرمانان را در این فصل به دست آورد."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:13
بازديد از اين پست : 253

پدرو رودریگز پس از دیدار برابر مقدونیه به خبرنگاران گفت: "دو بازی آخر خود را در تیم ملی به خوبی گذراندم اما هنوز با تیم مشکل هماهنگی دارم.

بارسا نیوز


قدم به قدم ما باید بهتر می شوم و با کمک هم تیمی هایم به همان سطح همیشگی خواهم رسید. من موقعیت هایی در این دیدار داشتم که موفق به گل کردن یکی از آن ها شدم."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:12
بازديد از اين پست : 270

برای پسرم بخاطر اولین بازی ملیش برای اسپانیا بسیار خوشحالم. او فکرش را نمی کرد که روزی به چنین جایگاهی دست یابد. محمد الحدادی پدر منیر الحدادی ستاره 18 ساله مراکشی الاصل بارسلونا که شب گذشته اولین بازی ملی خود برای اسپانیا را انجام داد با شرکت در برنامه "Al primer toque" شبکه "Onda cero" در مورد بازی پسرش برای تیم اسپانیا چنین گفت :

بارسا نیوز


او را برای تصمیم گیری آزاد گذاشته بودم.او مختار بود که هر دری که دلش می خواست را باز کند. چندی پیش منیر به من زنگ زد و گفت : پدر نمی دانم چه باید بکنم. باید پیراهن کدام تیم ملی را بپوشم. اسپانیا یا مراکش ؟

من هم در جواب به او گفتم: هر کدام که زودتر تو را دعوت کردند به همانجا برو. اسپانیا و دل بوسکه زودنر از مراکش از منیر دعوت به عمل آوردند و او هم با افتخار این دعوت را قبول کرد. البته شکی ندارم که اگر مراکشی ها از او زودتر دعوت می کردند او پیراهن تیم ملی مراکش را به تن می کرد.آنها در دعوت از پسرم تعلل به خرج دادند.

برای پسرم بسیار خوشحالم. او فکرش را نمی کرد که روزی به چنین جایگاهی دست یابد.من هم فکرش را نمی کردم که او اینقدر سریع مدارج ترقی را طی کند.اما خوشبختانه همه چیز به خوبی پیش رفته است "

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:11
بازديد از اين پست : 279

جرمی متیو مدافع جدید بارسلونا در مصاحبه ای در مورد حضورش در بارسلونا و تیم ملی فرانسه صحبت کرد . جرمی متیو گفت که همان بازیکنی است که در والنسیا 5 فصل بازی کرده اما پس از پیوستن به بارسلونا , حالا در کانون توجهات قرار گرفته است .

بارسا نیوز


او گفت میخواهد در بازی های بزرگ بارسلونا در ترکیب قرار بگیرد . متیو همچنین در رابطه با حضورش در تیم ملی فرانسه نیز گفت بعد از ورودش به تیم ملی احساس میکند همه چیز تغییر کرده است .

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:9
بازديد از اين پست : 260

نیمار عنوان کرد که برایش اهمیتی ندارد که چه کسی سرمربی است و از حضور در تیم ملی، خوشحال است.دونگا پس از جام جهانی، جایگزین فیلیپه اسکولاری شد و به نظر روخ جدیدی به تمرینات برزیل اضافه کرده است و کاپیتان جدید، از این موضوع خوشحال است.

بارسا نیوز


او گفت: "تیم ما همیشه زیبا بازی می‌کند. بدون توجه به اینکه چه اتفاقاتی در جام جهانی رخ داد، همیشه از حضور در تمرینات خوشحال هستم. به نظرم باید در کار، کمی خوشحالی وجود داشته باشد.

" نیمار در جام جهانی دچار مصدومیت سنگینی شد و از نیمه نهایی و رده بندی را از دست داد و حالا عنوان کرد که خوش شانس بوده که بار دیگر مصدوم نشده است.  او گفت: "نباید نگران باشم، این داور است که باید نگران باشد.

یکی از تکل‌ها ممکن بود من را مصدوم کند و خوش شانس هستم که مشکلی برایم پیش نیامد. داور خطاهای کمی گرفت و کارت‌های کمی نشان داد. باید مراقب باشیم."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:10
بازديد از اين پست : 300

ماکسول بازیکن سابق بارسلونا گفته است : " بارسلونا برای من یک کلاس درس واقعی بود . این باشگاه همچنین برای من یک مدرسه تاکتیک بوده است " . ماکسول در بین سال های 2009/12 تحت مربیگری پپ گواردیولا در بارسلونا بازی میکرد . این صحبت ها را مکسول در مصاحبه با وب سایت رسمی باشگاه پاری سن ژرمن مطرح کرده است .

بارسا نیوز


بارسلونا در مرحله ی گروهی لیگ قهرمانان با پاری سن ژرمن رو به رو خواهد شد . ماکسول همچنین گفته است که تیم جدیدش سزاوار حضور در مراحل بعدی لیگ قهرمانان است اما پیروزی بر بارسلونا را دشوار دانست . مکسول اعتراف کرد امسال بارسلونا متفاوت تر از سال های گذشته است .

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:1
بازديد از اين پست : 274

مونیر دقایقی با پیراهن اسپانیا در مقابل مقدونیه به میدان رفت. این بازیکن می توانست تیم ملی مراکش را نیز انتخاب کند اما در نهایت ترجیح داد که برای اسپانیا بازی کند.

مونیر اظهار داشت :" رویایم به تحقق پیوست. با تصمیم خودم برای تیم ملی اسپانیا بازی کردم. از کودکی در اسپانیا توپ می زدم و فقط به حضور در تیم ملی این کشور می اندیشیدم. با فدراسیون فوتبال مراکش صحبت کردم و گفتم که می خواهم برای اسپانیا توپ بزنم."
 
وی افزود:" دل بوسکه به من گفت که آرامش داشته باشم و از این بازی لذت ببرم. باید به روندم ادامه بدهم و همچنان سخت تلاش کنم. فعلا جایگاه اصلی من در تیم زیر 21 سال است اما سخت تلاش می کنم تا بتوانم به تیم بزرگسالان برسم و فرصت های دیگری بدست بیاورم. حضور در این جا اعتماد به نفس من را بالا برد."
 
بارسا نیوز

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 15:24
بازديد از اين پست : 259

ستاره جوان بلوگرانا برای بازی با مقدونیه به اردو لاروخا دعوت شده است و حالا هافبک سابق باشگاه بارسلونا به ستایش از این استعداد می‌‌پردازد.  به گزارش بخش بین الملل سایت گل، سسک فابرگاس در مورد مونیر الحدادی ۱۹ ساله می‌‌گوید:"مونیر واقعاً بازیکن خاصی‌ است.

بارسا نیوز

چیزی که من در تمرینات دیدم این است که واقعاً بازیکن خوبی‌ است. همه چیز برای وی سریع پیش رفت اما مردم همواره در مورد وی خوب صحبت می‌‌کنند. فکر نمی‌‌کنم که فشار زیادی را تحمل کند و به نظر می‌‌رسد در کنار هم تیمی‌هایش در بارسلونا راحت باشد.

"وی می‌‌تواند در هر دو سمت زمین بازی کند و همچنین مهاجم مرکزی هم خواهد بود. کنترل و حواس وی در بازی فوق العاده است و در پیدا کردن فضا استاد است."

مونیر اولین بازی رسمی‌‌اش برای بارسلونا را در پیروزی ۳-۰ برابر الچه انجام داد که یک گل به ثمر رساند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:58
بازديد از اين پست : 265

ویسنته دل بوسکه، سرمربی اسپانیا پیش از دیدار مقابل مقدونیه در مقدماتی یورو 2016، عنوان کرد که حریف خود را دست کم نمی‌گیرند. اسپانیا امروز در ورزشگاه والنسیا میزبان مقدونیه است و انتظار می‌رود که قهرمان اروپا، کار آسانی مقابل این تیم داشته باشد، هر چند که آنها جام جهانی بسیار ضعیفی پشت سر گذاشتند.

بارسا نیوز


دل بوسکه در جمع خبرنگاران گفت: "اول باید بگویم که این بازی برای ما بسیار مهم است بنابراین کاسیاس بازی خواهد کرد. می‌دانیم که در چنین بازی‌هایی، اشتباه می‌تواند بسیار خطرناک باشد بنابراین باید بسیار مراقب باشیم. می‌خواهیم این تورنمونت را خوب شروع کنیم پس حریف را دست کم نمی‌گیرم. آنها پیروزی‌های زیادی کسب نکردند ولی همیشه حریف سختی برای ما بودند.ذهنیت ها نسبت به مقدونیه و تیمی که در حال حاضر دارند، متفاوت است."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:51
بازديد از اين پست : 265
سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا اعلام کرد که بازیکن مراکشی‌الاصل بارسلونا تصمیم گرفت در تیم ماتادورها بازی کند.
ویسنته دل بوسکه پیش از دیدار امشب تیمش مقابل مقدونیه در رقابت‌های مقدماتی یورو 2016 در پاسخ به سوالات خبرنگاران در خصوص اینکه آیا الحدادی تمایل دارد در تیم ملی اسپانیا بازی کند یا در تیم ملی مراکش، گفت: مونیر متقاعد شده است که می‌خواهد برای اسپانیا بازی کند. او اهل گالاپاگار (شهر کوچکی در شمال غربی مادرید) است. این یک بازی بسیار مهم برای ما است. تیم زیر 21 سال به مسابقات پلی‌آف اروپا راه یافت و ما تصمیم گرفتیم به یکی از بازیکنان آنها فرصت بدهیم و در نتیجه مونیر را انتخاب کردیم. شاید این تصمیم خیلی طبیعی نباشد اما کاری است که ما می‌خواهیم انجام دهیم.
 
http://parsiup.com/upload/m3mj_neymar-and-munir-el-haddadi-24085.jpg
 
وی ادامه داد: ما باید در یک مسابقه مهم در رقابت‌های مقدماتی یورو 2016 بازی کنیم. مونیر بازیکن بسیار خوبی است و این فصل را عالی شروع کرده است. آرزوی پدر و مادر او این است که برای تیم ملی اسپانیا بازی کند. ما به او توصیه کردیم که آزادانه تصمیم بگیرد و  او تصمیمش را گرفت. الحدادی به این نتیجه رسید که می‌خواهد برای تیم ملی اسپانیا بازی کند.
 
سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا با بیان اینکه احتمالا کاسیاس در این بازی درون دروازه قرار خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: بازی با مقدونیه بازی بسیار مهمی برای ما است. در مسابقات کوتاه، هر اشتباهی می‌تواند گران تمام شود و ما نمی‌توانیم هیچ یک از رقیبانمان را دست کم بگیریم. آنها با اختلاف کم در بازی‌های اخیر خود شکست خورده‌اند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 8:54
بازديد از اين پست : 253

شاگردان دل بوسکه به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی، پای به رقابت های جام جهانی 2014 برزیل گذاشتند اما در همان مرحله گروهی ، با شکشت مقابل هلند و شیلی، از دور رقابت ها کنار رفتند.

بارسا نیوز


یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان، معتقد است که اسپانیا می تواند با پشت سر گذاشتن ناکامی جام جهانی 2014، در یورو 2016 حداقل تا مرحله نیمه نهایی پیش برود.

شاگردان دل بوسکه به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی، پای به رقابت های جام جهانی 2014 برزیل گذاشتند اما در همان مرحله گروهی ، با شکشت مقابل هلند و شیلی، از دور رقابت ها کنار رفتند.

با این وجود، لوو معتقد است که لا روخا خیلی زود می تواند این ناکامی را پشت سر بگذارد و بار دیگر به جمع بهترین های فوتبال اروپا برگردد.

او به آ.اس گفت:" اسپانیا را باید الگو قرار داد. در دیدار مقابل فرانسه می توانستید ببینید که آنها تیمی در مرحله گذار هستند اما همچنان خوب بازی می کنند. من کاملا مطمئنم که اسپانیا را در یورو 2016 در جمع چهار تیم پایانی خواهیم دید."

اسپانیا فردا شب در اولین دیدارش در مرحله مقدماتی یورو 2016 مقابل مقدونیه قرار خواهد گرفت.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:11
بازديد از اين پست : 267

هر روز که به تمرین می روم؛ لبخند به لب دارم و از تمرین کردن در بارسلونا لذت می برم.

 ایوان راکیتیچ ستاره کرواتی که در این تابستان، از سویا به بارسلونا پیوسته، امروز در مصاحبه ای ادعا کرد که لوئیس سوارس دیگر هیچ فوتبالیستی را حداقل در دوران حضورش در بارسلونا گاز نخواهد گرفت.
سوارس در حال حاضر مشغول گذراندن محرومیت 4 ماهه اش از سوی فیفا بخاطر گاز گرفتن جورجو کیه لینی مدافع تیم ملی ایتالیاست.
راکیتیچ گفت :" سوارس بازیکن بزرگیست و او به ما گفته است که دیگر هرگز چنین حرکتی را از سوی او در آینده شاهد نخواهیم بود."
وی در مورد شرایط این روزهایش در بارسا گفت : " من به بارسلونا آمدم تا از فوتبال لذت ببرم.به اینجا آمده ام تا به سختی تلاش کنم و بهترین عملکردم را برای بارسا به نمایش بگذارم.می خواهم به بارسا کمک کنم تا به موفقیت های بیشتری برسد.
در تیم ما بازیکنان بسیار بزرگی حضور دارند. هر روز که به تمرین می روم؛ لبخند به لب دارم و از تمرین کردن در بارسلونا لذت می برم. فکر می کنم اینکه شما از حضور در تیمی لذت ببرید؛ مساله بسیار مهمی باشد"
راکیتیچ در مورد قرعه بارسا در لیگ قهرمانان گفت : " در گروه آسانی قرار نداریم. پاری سن ژرمن، سخت ترین رقیب ماست و آژاکس و آپوئل نیز حریفان راحتی نیستند.پاری سن ژرمن زلاتان را دارد. شاید او بهترین مهاجم دنیا باشد. زلاتان سعی می کند حتما به ما گل بزند. امیدوارم به عنوان تیم اول از گروهمان صعود کنیم"
 

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:10
بازديد از اين پست : 304

ویسنته دل بوسکه مربی تیم ملی اسپانیا روز گذشته در برنامه "Partido Partido " شبکه deporte quatro در مورد علت دعوت از منیر الحدادی به تیم ملی و نیز جایگاه ایکر کاسیاس در تیم ملی اسپانیا صحبت کرد.

وی گفت : " این یک تصمیم بسیار حیاتی و ویژه برای ما بود. این کار را نکردیم بدین خاطر که مبادا منیر روزی برای تیم ملی مراکش بازی کند.سلادس او را برای تیم زیر 21 ساله ها انتخاب کرده بود و در این هفته ها بازی های او را زیر نظر داشتم.
او در فرم خوبی قرار دارد و خیلی به او امیدوارم و روی او حساب باز کرده ام.از منیر دعوت کردم چرا که هم آماده بود و هم اینکه در کمپ تیم های ملی حضور داشت"
دل بوسکه در مورد عدم دعوت از پیکه گفت : " پیکه به من زنگ زد و گفت که از ناحیه کمر مشکلاتی دارد؛ با این حال به من گفت که دوست دارد به تیم ملی کمک کند. او را می شناسم. بازیکن متعهدی است.
اما سلامتی پیکه برای من مهمترین مساله بود. به همین خاطر او را دعوت نکردم.در بارسلونا می گویند که او مشکلی ندارد. نمی خواهم اینگونه تصور کنم که فشاری از جانب باشگاه روی اوست"
سرمربی موفق تیم ملی اسپانیا در مورد کاسیاس نیز اشاره کرد : " می دانم مقابل مقدونیه چه کسی درون دروازه قرار می گیرد اما ترجیح می دهم فعلا در این مورد چیزی نگویم.ایکر یک سال و نیم است که در وضعیت مناسبی قرار ندارد.برای کاسیاس، از دست دادن وجهه اش در میان هواداران، خیلی بیشتر از فیکس نبودن در تیم باشگاهی اش یا تیم ملی دردناک است.
دوست ندارم علیه این حس مشترک موضع بگیرم. دخه آ یکی از دروازه بانان آینده دار ماست که در این چند سال، به خوبی پیشرفت کرده است.او یکی از بهترین جایگزین های ما در پست دروازه بانیست."
 

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:47
بازديد از اين پست : 276

ساندرو رامیرز بازیکن بارسای ب که پس از دعوت از منیر الحدادی به تیم ملی اسپانیا جایگزین منیر در تیم ملی زیر 21 ساله های اسپانیا شد امروز در تمرینات این تیم شرکت کرد تا برای بازی دوشنبه مقابل اتریش آماده شوند . ساندرو رامیرز بازیکن جوان بارسلونا احساسات خود را به اشتراک گذاشته است .

بارسا نیوز


ساندرو گفته است : " من بسیار خوشحالم که در اینجا هستم . من خوشحالم و اعتماد به نفس بالایی دارم . به سختی تمرین میکنم و 100 درصد آماده میشوم " . ساندرو همچنین گفته است که آرزویش بازی در مقابل اتریش است و اگر به میدان برود هدفش گلزنی خواهد بود .

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:38
بازديد از اين پست : 267

دنی کارواخال امروز همراه با داوید سیلوا به نمایندگی از بازیکنان تیم اسپانیا، در یک نشست خبری شرکت کردند.کارواخال در این نشست گفت : "منیر ال حدادی روند رو به رشدی دارد و تا بدینجا در بارسلونا بازی های خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.اصلا آسان نیست که در تیم بزرگی همچون بارسلونا چنین نمایش هایی را ارائه دهید.

http://parsiup.com/upload/yk2f_2014-08-05entrenomiguel_pic_2014-08-05entreno103.v1409680219.jpg

مطمئنم که در تیم اسپانیا نیز او به ما کمک زیادی خواهد کرد و خیلی زود خودش را با سایر بازیکنان وفق خواهد داد "

بنابر گزارش آی اسپورت، وی ادامه داد : "مصدومیت دیه گو کاستا همه را نارحت کرد. هیچکداممان دوست نداشتیم که او از جمع ما جدا شود. امیدوارم مصدومیت او جدی نباشد.آرزوی من این است که بتوانم اولین بازی خود برای تیم ملی را به بهترین شکل ممکن انجام دهم.استقبال سایر بازیکنان از من بسیار خوب بوده و در بهترین فرم خودم قرار دارم "

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:56
بازديد از اين پست : 261

پدیده جوان باشگاه بارسلونا از دعوت به تیم ملی اسپانیا ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش AS مونیر الحدادی پدیده 19 ساله باشگاه بارسلونا که روز گذشته پس از مصدویت دیگو کوستا به تیم ملی اسپانیا دعوت شده بود، در صحبت هایی اذعان کرد که انتظار دعوت به جمع شاگردان ویسنته دل بوسکه را آن هم تنها پس از انجام دو بازی در رقابت های لالیگا نداشته است.

"وقتی این خبر را شنیدم، دهانم از تعجب باز مانده بود. بازی در تیم ملی اسپانیا از کودکی برایم یک رویا بود و خوشحالم که این آرزو خیلی زود محقق شده است. از حضور در این جا به خود افتخار می کنم و امیدوارم که بتوانم با  نمایش صد در صد توانم  در نهایت در رقابت های یورو 2016 حضور یابم.

"از کودکی بازی های تیم ملی را دنبال می کردم و می خواستم برای این تیم به میدان بروم. از خانواده، دوستان و هم بازیانم که در این مدت مرا حمایت کرده اند واقعا تشکر کنم."

گفتنی است این بازیکن مراکشی - اسپانیایی با این مصاحبه و قبول دعوت ویسنته دل بوسکه به صورت رسمی از تصمیم خود برای بازی در تیم ملی اسپانیا به جای تیم ملی مراکش خبر داد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 132 صفحه بعد

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش

1 2 3 4 5

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش