Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

جدول گروه F لیگ قهرمانان اروپا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 8:53
بازديد از اين پست : 260

وضعیت نهایی لوئیز سوارز مهاجم اروگوئه ای باشگاه بارسلونا در روز هشتم ماه آگوست مشخص خواهد شد.

http://www.khabarlive.ir/file/2014/05/soare-530x330.jpg

به گزارش AS لوئیز سوارز فوق ستاره تازه وارد باشگاه بارسلونا که به علت محرومیت ناشی از گاز گرفتن جورجو کیلینی مدافع تیم ملی ایتالیا در رقابت های جام جهانی 2014 برای مدت 4 ماه از تمام فعالیت های ورزشی محروم شده است و حتی اجازه انجام مراسم معارفه خود در باشگاه بارسلونا را نیز نداشته است، جمعه آینده آخرین شانسش را برای کاهش محرومیت خود امتحان خواهد کرد.

بر اساس این گزارش خبری دادگاه ورزشی CAS آخرین مقامی است که می تواند محرویت سوارز را که تمرینات انفرادی خود را برای کسب آمادگی برای رقابت های فصل آینده آغاز کرده است،کاهش دهد. هفته آینده و در روز هشتم ماه آگوست رای نهایی خود را پس از شنیدن اظهارات وکلای سوارز و باشگاه بارسلونا پیرامون محرومیت این بازیکن ارائه خواهد کرد.

گفتنی است برخی رسانه ها در کشور اسپانیا از جمله وندو دپورتیوو اعلام کرده اند که خود سوارز نیز برای ارائه آخرین دفاعیات خود در جریان این پرونده به  محل برگزاری این دادگاه درشهر لوزان سوئیس سفر خواهد کرد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 16:57
بازديد از اين پست : 280

انریکه امیدوار است ستاره تازه وارد تیمش هر چه زود تر به تمرینات تیمی اضافه شود.

پس از استراحت، در حال حاضر لوئیز سوارز به تنهایی به تمرین می پردازد و می خواهد برای فصل جدید آماده شود.
سوارز، از پنج شنبه گذشته در حال تمرین کردن است، او می خواهد خودش را آماده نگاه دارد تا اگر از سوی فیفا محرومیتش بخشیده شد، به صورت آماده در اختیار لوئیز انریکه قرار گیرد و تمرینات را زیر نظر وی دنبال کند.

الموندو می نویسد، در حال حاضر تمرینات بدن سازی او انجام گرفته است، بارسا امیدوار است محرومیت او قطع شود و بتواند آزادانه در تمرینات تیم نیز شرکت نماید.
لوئیز، به همراه همسر و فرزندانش به بارسلونا نقل مکان کرده است، امکان دارد این چند روز آخر باشد که می تواند رسانه ها را دریبل بزند، زیرا با توجه به گزارش ها به احتمال فراوان باقی مانده محرومیت از سوی فیفا بخشیده خواهد شد.

لوئیز سوارز در چند روز آینده نیز کار با توپ را آغاز خواهد کرد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 18:0
بازديد از اين پست : 251

لوئیز سوارز می تواند امیدوار باشد که محرومیت 4 ماه اش کاهش پیدا کند و او از ابتدا در مسابقات لالیگا به میدان رود.

http://cdn.tabnak.ir/files/fa/news/1393/4/3/389833_885.jpg

بازیکن 27 سال تیم بارسلونا، در جریان مسابقات جام جهانی برزیل، شانه کیلینی را گاز گرفت و از سوی فیفا به مدت 4 ماه از هر گونه فعالیت فوتبالی محروم شد. چندین بار برای کاهش محرومیت او درخواست تجدید نظر شده است، اما تا اکنون محرومیت وی کاهش پیدا نکرده است.

بارسلونا درخواست تجدید نظر از داده است و وکیل این بازیکن محرومیت سوارز را "سفت و سخت، توتالیتر و فاشیستی" توصیف می کند.

در حال حاضر، یک منبع از CAS گفته است در حالی که هم چنان محرومیت سوارز به همان شکل باقی مانده است، اما به احتمال زیاد کاهش پیدا می کند. به این معنا که سوارز قادر خواهد بود از ابتدا مسابقات لالیگا را آغاز کند.

این منبع تایید کرد: "حالا که CAS وارد پرونده شده است، به احتمال فراوان محرومیت سوارز کاهش پیدا می کند. این محرومیت نه تنها برای تیم ملی، بلکه برای بارسلونا نیز کاهش پیدا می کند."

داوران در کمیته CAS بر این باورند که محرومیت سوارز بیش از حد زیاد است. بنابراین محرویمت تعلیق خواهد شد و بازیکن می تواند آزادانه در تمرینات بارسلونا و تیم ملی اش شرکت کند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 17:40
بازديد از اين پست : 253

لاگو آسپاس، مهاجم تیم سویا از محرومیت سوارز ناراحت است و به شدت از فیفا انتقاد می کند.

http://toodahani.ir/wp-content/uploads/2014/06/luis_suarez.jpg

سوارز نه تنها از شرکت در مسابقه فوتبال منع شده، بلکه در تمرینات تیمش را هم نمی تواند شرکت کند. او با مبلغ 88 میلیون یورو از لیورپول به بارسلونا ملحق شده است.

مجازات فیفا مانع آن شد که سوارز، به هواداران بارسلونا معرفی شود، در همین حال آسپاس مهاجم سویا اعتقاد دارد فیفا به سوارز مانند یک مجرم نگاه می کند.

آسپاس به Cadena Cope گفت: "آن ها به سوارز مانند یک قاتل نگاه می کنند نه یک فوتبالیست. من حرکتی که در جام جهانی رخ داد را درک می کنم و می دانم کار خوبی نبوده است، اما این که به سوارز اجازه نمی دهند در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کند یا باشگاه بارسلونا وی را به هوادارانش معرفی نماید، خیلی بد است."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 16:46
بازديد از اين پست : 264

رییس جمهور ادعا کرد که لوییس سوارز نیاز به درمان و کمک دارد.

رییس جمهور اروگوئه ضمن انتقاد از فیفا به علت محروم کردن لوییس سوارز ادعا می کند که سوارز از نظر روانی باید مورد درمان قرار بگیرد. این ستاره سابق لیورپول و کنونی بارسلونا به علت گاز گرفتن شانه ی جورجیو کیه لینی به مدت چهار ماه از انجام هرگونه فعالیت فوتبال منع شده است. رییس جمهور اروگوئه نیز پس از منتشر شدن این رای با بدترین لحن ممکن سران فیفا را حرامزاده و ... خواند. وی اما در جدیدترین اظهار نظر خود در گفت و گویی با روزنامه ی برزیلی فولا دو سائوپائولو گفت:"او از خانواده ای فقیر می آید، اما پاهای او بسیار قوی و قدرتمند هستند. بهتر است او به بیمارستان منتقل شود و از نظر روانی مورد درمان قرار گیرد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 19:13
بازديد از اين پست : 258

خراردو هوئییر که به عنوان یکی از اعضای کمیته فنی فیفا فعالیت می کند، در رابطه با انتخاب لئو مسی به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی توضیح داد.

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا پس از اتمام جام جهانی در حالی به عنوان بهترین بازیکن این جام شناخته شد که بسیاری این جایزه را شایسته بازیکنان دیگری چون جیمز رودریگز و توماس مولر می دانستند. اما هوئیر در گفت و گویی با موندو دپورتیوو در این باره گفت:"من می دانم که شما با این انتخا شگفت زده شده اید، چرا که فقط بازی مسی در نیمه دوم جام جهانی را به یاد می آورید. اما این کمیته بر اساس سنجیدن تمام بازی ها تصمیم گیری می کند و مهم ترین نکته این است که او برای تیمش بهترین بازیکن بوده است. همچنین او در فینال بازی کرده است، چیزی که احتمال دریافت جایزه را افزایش می دهد. 

"مسی در چهار بازی اول آرژانتین بر روی برد آلبی سلسته تاثیر گذار بوده است. در نیمه نهایی و در برابر هلند او پنالتی اول را گل کرد و تحلیل ها نشان می دهد که با کاپیتانیِ او تیم اتحاد داشته است. به خاطر این موارد ما جایزه را به مسی اهدا کردیم. مسی واقعا یک بازیکن کلیدی بود و به نظر من کاملاً شایسته کسب این عنوان بود. او تیم خود را تا فینال بالا کشید و باید این جایزه را می گرفت."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 11 صفحه بعد

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش

1 2 3 4 5

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش