Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

جدول گروه F لیگ قهرمانان اروپا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 15:8
بازديد از اين پست : 264

مصدومیت مارک آندره تر اشتگن جدی به نظر نمی رسد و او می تواند از چند روز دیگر تمرینات عادی خود را شروع کند.

 

باشگاه بارسلونا در سایت رسمی خود اعلام کرد، معاینات و آزمایش های بیشتر روی تر اشتگن امروز صبح انجام شد و مشخص شد کمر او آسیب دیده است و این بازیکن باید چند جلسه تمرین اختصاصی و ریکاوری را پشت سر بگذارد.

تر اشتگن در تمرینات دیروز عصر بارسلونا دچار مصدومیت کمر شد. مصدومیت او و این که گفته می شد احتمالا نخاع او آسیب دیده است باعث نگرانی هوادارن بارسلونا شده بود.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 15:7
بازديد از اين پست : 374

سنگربان جوان آلمانی دچار مصدومیت شد.

 

مارک آندره ترشتگن دروازه بان جوان آلمانی بارسلونا که در این فصل به این تیم پیوست، در تمرینات امروز آبی اناری ها مصدوم شد و تمرین را نیمه کاره رها کرد.

مصدومیت او از ناحیه نخاع بوده است و هنوز میزان آسیبی که به او وارد شده است، مشخص نیست. باشگاه بارسلونا اعلام کرده است که وی فردا آزمایشات لازم را انجام خواهد داد تا میزان مصدومیت و مدت زمان ریکاوری اش مشخص شود. پیش از این امروز عصر نیز باشگاه کاتالانی خبر از مصدومیتن توماس فرمالن مدافع بلژیکی جدید این تیم داده بود.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 12:26
بازديد از اين پست : 272

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از تساوی این تیم برابر نیس فرانسه به تمجید از عملکرد کاپیتان اول بارسلونا برای فصل آینده پرداخت.

 
 

لوئیز انریکه سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از تساوی 1-1 شاگردانش برابر تیم فوتبال نیس فرانسه به تمجید از عملکرد ژاوی هرناندز، کاپیتان اول تیمش پرداخت.

"در نیمه اول مسابقه نتوانستیم هیچ فضایی در زمین حریف پیدا کنیم. اگر چه که این فضا  وجود داشت ، اما به هر حال در نیمه دوم بهتر شدیم و توانستیم موقعیت هایی ایجاد کنیم. به طور حتم  ما در پایان هر بازی به صورت خصوصی به هر بازیکنان ایرادات و نقاط ضعف و قوتش را بازگو خواهیم کرد.

دروازه بان اصلی تیم؟ تراشتگن در این دیدار کامل بازی کرد و ماسیپ و براوو نیز در دو بازی دیگر کامل بازی خواهند کرد. هنوز برای انتخاب دروازه بان اصلی تیم در لالیگا تصمیم نگرفته ام.

ژاوی؟ باقی ماندن او در تیم خبر فوق العاده ای بود. او امشب نیز هم از نظر شرایط جسمانی و هم از نظر ذهینیت بازی، عالی کار کرد. باقی ماندن او تا آخر فصل؟ این چیزی است که من می خواهم زیرا همواره اعتقاد داشته ام که با بازیکنانی که فصل را با آن ها آغاز می کنم تا آخر نیز ادامه خواهم داد.

نقل و انتقالات؟ بدون هیچ عجله ای مشغول به کار هستیم. تیم در برخی از نقاط احتیاج به تقویت دارد و باشگاه نیز در جریان خواسته های من قرار گرفته است."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 11:7
بازديد از اين پست : 280

دروازه بان جوان آلمانی تیم فوتبال بارسلونا از شرایطش در روزهای آغازین حضورش در جمع آبی اناری ها ابراز رضایت کرد.

http://www.khanevarzesh.com//uploads/gallery/Picture/tratesh.jpg

مارک آندره تر اشتگن دروازه جوان و آلمانی تیم فوتبال بارسلونا با ابراز رضایت از روزهای آغازین حضورش در جمع آبی اناری ها اذعان کرد که به کمک ایوان راکیتیچ ستاره جدید بارسلونا که سابقه 4  سال حضور در آلمان و بازی در تیم فوتبال شالکه را دارا است، زبان اسپانیایی اش هر روز نسبت به قبل پیشرفت قابل ملاحظه ای کرده است.

"همه چیز فوق العاده است. بسیار بهتر از آن چیزی که انتظارش را داشتم. تمرینات بارسلونا شگفت انگیز است. بسیار سریع. همه چیز به طور دقیق برنامه ریزی شده و سطح تمرینات بسیار نسبت به تیم قبلی ام مونشن گلادباخ بالاتر است. زبان اسپانیایی من هر روز بهتر از گذشته می شود، هر چند که هنوز نیز مشکلاتی دارم،اما حضور ایوان راکیتیچ واقعا کمک بزرگی در این زمینه است.

هم تیمی هایم از من استقبال فوق العاده را انجام دادند و بین ما خیلی زود چه در داخل و خارج از زمین رابطه عالی برقرار شده است. دوستان نزدیک من در این مدت ،مارک بارترا و سرجیو روبرتو بوده اند. رقابت با کلودیو براوو و جوردی ماسیپ؟ کلودیو تازه به تیم ملحق شده و هنوز با هم دیگر به آن صورت آشنا نشده ایم اما چیزی که مشخص است این است که ما رابطه بسیار خوبی داریم و در تمرینات با وجود آن دو  واقعا به من خوش می گذرد.

اردوی انگلستان؟ امکانات اینجا برای برگزاری چنین اردوهایی ایده آل است و علاوه بر آن فرصت خیلی خوبی برای من بود تا با هم تیمی هایم بیشتر آشنا شوم و صحبت کنم."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 11:2
بازديد از اين پست : 355

کلودیو براوو از وفق یافتن سریع مارک ترشتگن با فوتبال اسپانیا تعجب کرده است و او را تمجید می کند.

http://parsiup.com/upload/yfxe_bravo.jpg

بارسلونا در فصل نقل و انتقالات دو دروازه بان را به خدمت گرفت تا جایگزین ویکتور والدز در این تیم را پیدا کند. براوو نیز در گفت و گویی با رادیو کاتالونیا در رابطه با رقیب خود، مارک ترشتگن گفت:"من از عملکرد ترشتگن بسیار تعجب کرده ام. او توانایی های فوق العاده ای را داراست و می تواند حتی به زبان اسپانیایی صحبت کند. یوردی (مسیپ) نیز در تمرینات بسیار خوب است و می داند که باید در بارسلونا چگونه کار کند."

براوو در رابطه با رقابت میان خودش و ترشتگن نیز گفت:"در دوران ورزشی ام من هیچگاه ذخیره نبوده ام چرا که همیشه همتایانم را اذیت کرده ام. در اینجا اما رقابتی سالم در حال شکل گیری است و من امیدوارم سرانجام این رقابت به بهبود شرایط تیم ختم شود. من نمی دانم که چه کسی در ترکیب ابتدایی قرار خواهد گرفت. اما من همیشه خودم را آماده نگه می دارم، حتی اگر بازی نکنم."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:16
بازديد از اين پست : 320

با برگشتن کلودیو براوو سنگربان تیم ملی شیلی و خرید تازه تیم فوتبال بارسلونا به تمرینات این تیم، عصر امروز برای اولین بار در این فصل هر سه دروازه بان آبی اناری ها در کنار یکدیگر و در کمپ تمرینی بارسلونا در کشور انگلستان به تمرین پرداختند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش

1 2 3 4 5

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش