Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

جدول گروه F لیگ قهرمانان اروپا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:45
بازديد از اين پست : 267

لوئیز انریکه در نظر دارد که به روند خوب تیمش ادامه بدهد. پس از کسب 9 امتیاز از سه بازی حالا نوبت بازی مقابل آپوئل نیکوزیاست.

http://barcanews.org/uploads/images/news/139306/thumbnail/thumbs_570/58569-1410704888.jpg

به نظر می رسد که مشکل مصدومیت نیمار و پیکه رفع شده باشد و هر دو بازیکن بتوانند در مقابل تیم قبرسی بازی کنند. هر دو بازیکن در نیمه دوم بازی مقابل اتلتیک بیلبائو به میدان رفتند که عملکرد خوبی از خود ارائه داده اند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:30
بازديد از اين پست : 258
بارسا نیوز


بارسا نیوز

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 13:57
بازديد از اين پست : 252

بازیکن تیم بارسلونا به همراه همسرش تماشاگر ویزه دیدار آمریکا و اسلوونی در رقابت‌های جام جهانی بسکتبال بودند. جرارد پیکه بازیکن تیم ملی اسپانیا و بارسلونا به همراه همسرش شکیرا، خواننده معروف با حضور در سالن بازی، جدال تیم‌های ملی آمریکا و اسلوونی در جام جهانی 2014 اسپانیا را از نزدیک نظاره کردند. آمریکا در این بازی 119 بر 76 به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

بارسا نیوز

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:12
بازديد از اين پست : 255

مسابقه اسلم دانک به افتخار حضور بارکلی در شهر بارسلونا برگزار شده بود که پیکه نیز به عنوان یک علاقمند به بسکتبال در آن به عنوان داور شرکت کرد.

 

بارسا نیوز

جرارد پیکه، مدافع بارسلونا دیروز به عنوان داور در یک مسابقه "اسلم دانک" شرکت کرد.

مدافع بارسلونا در این مراسم پیراهن بارسا را به چارلز بارکلی ، ستاره سابق لیگ بسکتبال آمریکا هدیه داد. این مسابقه در بارسلونا برگزار شد که بسکتبالیست های سرشناس دیگری مثل دروگان، کاسین و پلوملی نیز در آن شرکت داشتند.

مسابقه اسلم دانک به افتخار حضور بارکلی در شهر بارسلونا برگزار شده بود که پیکه نیز به عنوان یک علاقمند به بسکتبال در آن به عنوان داور شرکت کرد. در این مسابقه ، شرکت کنندگان باید سعی می کردند که به بهترین شکل حرکت " اسلم دانک " را در مقابل سبد بسکتبال اجرا کنند که داوران باید بر اساس نظر خود نسبت به حرکت وی نمره بدهند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:10
بازديد از اين پست : 304

ویسنته دل بوسکه مربی تیم ملی اسپانیا روز گذشته در برنامه "Partido Partido " شبکه deporte quatro در مورد علت دعوت از منیر الحدادی به تیم ملی و نیز جایگاه ایکر کاسیاس در تیم ملی اسپانیا صحبت کرد.

وی گفت : " این یک تصمیم بسیار حیاتی و ویژه برای ما بود. این کار را نکردیم بدین خاطر که مبادا منیر روزی برای تیم ملی مراکش بازی کند.سلادس او را برای تیم زیر 21 ساله ها انتخاب کرده بود و در این هفته ها بازی های او را زیر نظر داشتم.
او در فرم خوبی قرار دارد و خیلی به او امیدوارم و روی او حساب باز کرده ام.از منیر دعوت کردم چرا که هم آماده بود و هم اینکه در کمپ تیم های ملی حضور داشت"
دل بوسکه در مورد عدم دعوت از پیکه گفت : " پیکه به من زنگ زد و گفت که از ناحیه کمر مشکلاتی دارد؛ با این حال به من گفت که دوست دارد به تیم ملی کمک کند. او را می شناسم. بازیکن متعهدی است.
اما سلامتی پیکه برای من مهمترین مساله بود. به همین خاطر او را دعوت نکردم.در بارسلونا می گویند که او مشکلی ندارد. نمی خواهم اینگونه تصور کنم که فشاری از جانب باشگاه روی اوست"
سرمربی موفق تیم ملی اسپانیا در مورد کاسیاس نیز اشاره کرد : " می دانم مقابل مقدونیه چه کسی درون دروازه قرار می گیرد اما ترجیح می دهم فعلا در این مورد چیزی نگویم.ایکر یک سال و نیم است که در وضعیت مناسبی قرار ندارد.برای کاسیاس، از دست دادن وجهه اش در میان هواداران، خیلی بیشتر از فیکس نبودن در تیم باشگاهی اش یا تیم ملی دردناک است.
دوست ندارم علیه این حس مشترک موضع بگیرم. دخه آ یکی از دروازه بانان آینده دار ماست که در این چند سال، به خوبی پیشرفت کرده است.او یکی از بهترین جایگزین های ما در پست دروازه بانیست."
 

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:57
بازديد از اين پست : 250

http://164.177.157.12/img/graphics/2625.jpg

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:31
بازديد از اين پست : 264

با توجه به بهبودی کامل نیمار، این بازیکن در دیدار هفته دوم بارسلونا می تواند از ابتدا برای تیمش بازی کند.

نیمار آماده بازی در برابر ویارئال خواهد بود. او دیدار اول در نیوکمپ برابر الچه را از دست داد.
فرمالن و اشتگن هم به مراحل بهبود نهایی نزدیک شده اند و در حال ریکاوری هستند.

اما نیمار کاملا بهبود یافته و می تواند در تمرینات گروهی شرکت نماید. لوئیز انریکه نیز می تواند از این بازیکن در ال مادریگال استفاده کند.

مونیر، ساندو و سمپر نیز با شور و شوق فراوان در جلسات تمرین شرکت کرده اند و از این که با تیم اول کار می کنند بسیار خوشحالند.

ماسکرانو که در بازی برابر الچه اخراج شده بود،جایش را به احتمال فراوان به پیکه خواهد داد. بنابراین روز یک شنبه باید شاهد زوج پیکه و متئو در قلب خط دفاع بارسلونا باشیم.
رافینیا که در دیدار اول از ابتدا در ترکیب کاتالان ها بود، جایش را به نیمار خواهد داد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 12:13
بازديد از اين پست : 264

مدافع بلژیکی محبوب ترین گزینه در خط دفاعی کاتالان هاست.

http://parsiup.com/upload/twrb_9.jpg

نشریه اسپانیایی MARCA پس از جذب توماس فرمائلن توسط بارسا، یک نظرسنجی برای زوج خط دفاعی بارسا ترتیب داد، که نتیجه آن تا به الان به شرح زیر می باشد:

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 8:49
بازديد از اين پست : 268

جرارد پیکه از عملکرد فصل گذشته خود انتقاد کرده است و مدعی شده که نمی تواند خود را در میان یکی از بهترین مدافعان جهان قرار دهد. او همچنین در کنفرانس مطبوعاتی خود اظهار امیدواری کرد که سرمربی جدید بارسا، لوئیس انریکه به وی کمک کند تا فرم گذشته خود را به دست آورد.

 

بنا به گزارش Sport، پیکه گفت: "در حال حاضر من حتی در میان 3 مدافع برتر جهان هم نیستم. من به دلیل فصلی که همراه بارسلونا سپری کردم و به دنبال آن عملکردم در تیم ملی [جام جهانی]، نمی توانم در این لیست جای داشته باشم. می دانم که برای بازی در بارسلونا باید در میان سه مدافع برتر جهان جای داشته باشم.

من همچنین می دانم که می توانم فرم قبلی خود را به دست آورم و خواهم آورد. اما اگر نتوانم به بالاترین استاندارد ها برسم، اولین کسی خواهم بود که دستم را بالا برده و می گویم نمی توانم. من متقاعد شده ام که انریکه به من کمک خواهد کرد و من دوباره سطح قبلی خود را باز خواهم یافت."

وقتی از پیکه سؤال شد که در 12 ماه گذشته چه چیزهایی خوب پیش نرفت، وی به طور کامل این موضوع را ارزیابی کرد و گفت:

"این یک ناکامی بود. بارسا تنها فاتح سوپرکاپ اسپانیا شد. ما در کوپا موفق نشدیم و لیگ نیز پایان بدی داشت. اما بدیهی است که اگر بتوانیم پیشرفت کنیم و با تواضع و سخت کوشی کار کنیم، به عناوین قهرمانی نزدیک خواهیم شد. بارسا عناصر لازم برای انجام کاری بزرگ را دارد."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 11 صفحه بعد

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش

1 2 3 4 5

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش