Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

جدول گروه F لیگ قهرمانان اروپا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:59
بازديد از اين پست : 289

خوزه لوئیس مندیبار سرمربی لوانته در یک کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی روز یکشنبه ی تیمش مقابل بارسلونا گفت که بارسلونای کنونی او را به یاد دوران گواردیولا می اندازد . البته سرمربی لوانته گفت مطمئن است برای بارسلونا در این بازی مشکل ساز میشود .

مربی لوانته : بارسلونای کنونی مرا یاد دوران گواردیولا می اندازد !

بارسلونا یک شنبه شب ساعت 21 به وقت محلی به مصاف لوانته میرود .

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 18:57
بازديد از اين پست : 275

امشب دیدار تیم های بارسلونا و آپوئل نیکوزیای قبرس در ورزشگاه نوکمپ برگزار خواهد شد. آقای جورجوس دونیس سرمربی آپوئل در نشست خبری این بازی گفت:" اولین بازی ما در لیگ قهرمانان در مقابل بارسلونا خواهد بود و لازم نیست بگویم که با چه تیم بزرگی بازی داریم.در گروه بسیار دشواری قرار داریم و رقبای ما همه در سطح بالایی قرار دارند. همین مساله کار ما را بسیار سخت می کند.

مربی آپوئل:نباید اجازه دهیم بارسا زود به گل برسد

بارسا به حریفانش اجازه نمی دهد تا بازی خودشان را ارئه دهند. آنها دوست دارند مالکیت توپ را در اختیار داشته باشند و به همین دلیل ما باید در کار دفاعی منضبط و متمرکز باشیم.بطور حتم از این بازی درس های زیادی خواهیم گرفت و برای بازیکنان ما، تجربه خوبی خواهد شد.

البته امیدوارم شاگردانم فقط برای کسب تجربه جلوی بارسلونا قرار نگیرند.به بارسا و دو جریف دیگرمان آژاکس و پاری سن ژرمن احترام می گذاریم؛ ولی می خواهیم جلوی هر سه تیم با قدرت ظاهر شویم و همه توانمان را در زمین بگذاریم.

بطور حتم وقتی در مقابل تیمی مثل بارسا قرار می گیرید؛ فقط 5 یا 10 دقیقه خوب بازی کردن کافی نیست. آنها می خواهند خیلی زود به گل برسند و نباید اجازه چنین کاری را به آنها بدهیم. ما به 90 دقیقه خوب بازی کردن و اتحاد نیاز داریم. بارسا مسی و نیمار را دارد. دو مهاجم بزرگ که برای مهار آنها یک یا دو بازیکن کافی نیست. باید با مشارکت جمعی این دو بازیکن را کنترل کنیم."

 

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 17:55
بازديد از اين پست : 276

قهرمانی در لالیگا،لیگ قهرمانان و کوپا دل ری را نشانه رفته ایم. از فتح هر کدام از این جام ها خوشحال خواهم شد. ببینیم در انتها چه خواهیم کرد.

گزارش کامل مصاحبه در ادامه خبر

انریکه:آپوئل می تواند برای ما دردسرساز شود

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 8:49
بازديد از اين پست : 261

قرار است روز شنبه در بازی بارسلونا و اتلتیکو بیلبائو پرچمی در ابعاد 45 × 45 متر در نیوکمپ برای حمایت از روز استقلال کاتالونیا نصب میشود . همچنین بازیکنان بارسلونا نیز با پیراهنی به رنگ پرچم کاتالونیا در این بازی به میدان بروند .

بارسا نیوز

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 8:44
بازديد از اين پست : 254

بازی فردای بارسلونا برابر اتلتیکو بیلبائو ساعت 16 به وقت محلی برگزار میشود . این هفتمین بازی بارسلونا در طول دو فصل گذشته است که در ساعت 16 برگزار شده است . سایت رسمی لالیگا علت تعیین این ساعت برای انجام این بازی را افزایش درآمد عنوان کرده است .

بارسا نیوز


به این ترتیب که با انجام بازی در این ساعت و فروش حق پخش بازی به رسانه های کشورهای آسیایی درآمد افزایش می یابد . از شش بازی قبلی بارسلونا در دو فصل گذشته که در این ساعت برگزار شد بارسلونا موفق به کسب پیروزی در سه بازی و شکست در دو بازی و تساوی در یک بازی شده است .

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:33
بازديد از اين پست : 270

در آستانه دیدار با اتلتیک بیلبائو لوئیز انریکه سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پیرامون مسائل مختلفی به صحبت پرداخت.

گزارش کامل مصاحبه در ادامه خبر

بارسا نیوز


به گزارش AS لوئیز انریکه سرمربی تیم فوتبال بارسلونا با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار برابر اتلتیک بیلبائو پیرامون مسائل مختلفی به صحبت پرداخت.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:32
بازديد از اين پست : 251

آبی اناری ها در یک حرکت بی سابقه در بازی شنبه شب خود در برابر اتلتیکو بیلبائو از پیراهن سوم خود استفاده میکنند.حال آنکه میهمان هم پیراهنی به رنگ پرچم باسک برتن خواهد کرد.

http://parsiup.com/upload/hlw8_7dd66655-f9b5-4f3b-8c12-ab3ca9520c7c-cb.jpeg

بارسلونا برای اولین بار در تاریخ ۱۱۵ ساله‌ی خود در یک بازی خانگی از پیراهنی با رنگ‌های پرچم کاتالونیا استفاده خواهد کرد. فصل قبل آن‌ها این پیراهن راه‌راه زرد و قرمز را در بازی‌های خارج از خانه می‌پوشیدند، اما در این فصل آن را به عنوان پیراهن سوم خود برگزیده‌اند. این لباس که با نام پرچم کاتالونیا «سنیه‌را» شناخته می‌شود بین هواداران این باشگاه بسیار محبوب است. در سوی دیگر میدان اتلتیک نیز از لباس‌های دوم خود متشکل از پیراهن سبز، شورت سفید و جوراب‌های قرمز استفاده خواهد کرد که پرچم ایالت باسک با نام ایکورینا را تداعی می‌کند.

این حرکت باشگاه در راستای حمایت از جنبش استقلال کاتالونیا تعبیر می‌شود. آن‌ها این تصمیم را در هفته‌ی «روز ملی کاتالونیا» در ۱۱ سپتامبر اعلام کردند، اما باشگاه در یک بیانیه تاکید کرده که چنین دلیلی پشت این تغییر نبوده است. آن‌ها احتمالاً برای پرهیز از عواقب سیاسی در بیانیه‌ی خود آورده‌اند: «پیراهن سنیه‌را را به خاطر ۱۱ سپتامبر نخواهیم پوشید. ما این کار را به خاطر سیصدمین سالگرد سقوط بارسلونا به دست سربازان فیلیپ پنجم و فرانسوی‌ها در ۱۷۱۴ انجام خواهیم داد!»

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:30
بازديد از اين پست : 270

امروز جمعه 12 سپتامبر آخرین جلسه ی تمرین تیم قبل از دیدار با اتلتیکو بیلبائو برگزار شد . لوئیس انریکه امروز هم تمام بازیکنان اصلی را در اختیار داشت اما اینیستا , ورمائلن , مسی و جرمی متیو هنوز اجازه ی بازی دریافت نکرده اند اما در تمرینات حضور داشتند .


بارسا نیوز


علاوه بر حضور بازیکنان تیم اصلی در تمرینات باز هم منیر و ساندرو از بارسای ب نیز در تمرینات شرکت کردند . جوردی ماسیپ که از انگشت مصدوم شده است بر اساس یک برنامه ی ویژه تمرین میکند . فردا ساعت 16 به وقت محلی و ساعت 18:30 دقیقه به وقت تهران بارسلونا به مصاف اتلتیکو بیلبائو میرود .

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:32
بازديد از اين پست : 260

ایکر مونیان مهاجم اتلتیکو بیلبائو مهمان شبکه ی رادیویی RAC1 کاتالونیا بود . مهاجم اتلتیکو بیلبائو در مورد بازی شنبه شب تیمش با بارسلونا صحبت کرد . مونیان گفت بارسلونا بزرگترین تهدید آنها در سومین بازی فصل خواهد بود .

بارسا نیوز



البته مونیان تیمش را دست و پا بسته نمیداند و میگوید برای بارسلونا حریف سختی خواهند بود .

ایکر مونیان در ادامه گفت : " من بازی های بارسلونا را دیده ام . آنها تیم بسیار خطرناکی هستند . این بازی پیچیده ای خواهد بود . ما سعی میکنیم تا مانع پیروزی بارسلونا شویم " .

مونیان همچنین در مورد جرارد دلوفئو که در نقل و انتقالات تابستانی به سویا پیوست نیز صحبت کرد و دلوفئو را بازیکن شگفت انگیزی خواند .

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 21:4
بازديد از اين پست : 264

باشگاه بارسلونا امروز بصورت رسمی به فدراسیون فوتبال اسپانیا اطلاع که قصد دارد از پیراهن سومش در بازی مقابل اتلتیک بیلبائو استفاده کند. این بازی روز شنبه در ورزشگاه نوکمپ برگزار می شود و مصادف است با جشن های سیصد ساله کاتالونیا.

 

بارسا نیوز

پیراهن سوم بارسا در این فصل، همان پیراهن های دومشان در فصل گذشته است. پیراهن های راه راه زرد و اناری، به رنگ پرچم ایالت کاتالونیا.

فصل گذشته و در بازی برگشت مقابل اتلتیک در ورزشگاه سن مامش، بارسا از این پیراهن بدون هیچ مشکلی استفاده کرده بود.اما از آنجا که این بازی در نوکمپ برگزار می شود و بارسلونا همواره از پیراهن های اول خود در این ورزشگاه استفاده می کند؛ این تقاضا خارج از عرف و عجیب به نظر می رسد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:58
بازديد از اين پست : 265

ویسنته دل بوسکه، سرمربی اسپانیا پیش از دیدار مقابل مقدونیه در مقدماتی یورو 2016، عنوان کرد که حریف خود را دست کم نمی‌گیرند. اسپانیا امروز در ورزشگاه والنسیا میزبان مقدونیه است و انتظار می‌رود که قهرمان اروپا، کار آسانی مقابل این تیم داشته باشد، هر چند که آنها جام جهانی بسیار ضعیفی پشت سر گذاشتند.

بارسا نیوز


دل بوسکه در جمع خبرنگاران گفت: "اول باید بگویم که این بازی برای ما بسیار مهم است بنابراین کاسیاس بازی خواهد کرد. می‌دانیم که در چنین بازی‌هایی، اشتباه می‌تواند بسیار خطرناک باشد بنابراین باید بسیار مراقب باشیم. می‌خواهیم این تورنمونت را خوب شروع کنیم پس حریف را دست کم نمی‌گیرم. آنها پیروزی‌های زیادی کسب نکردند ولی همیشه حریف سختی برای ما بودند.ذهنیت ها نسبت به مقدونیه و تیمی که در حال حاضر دارند، متفاوت است."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:56
بازديد از اين پست : 258
 اسپانیا و مقدونیه در اولین روز دیدارهای مقدماتی یورو 2016، امشب در استادیوم والنسیا در اسپانیا به مصاف یکدیگر می‌روند.
 
http://parsiup.com/upload/wre2_3da25ea7-7b8d-414b-aa0c-42ee224a04bd-cb.jpeg
 
اسپانیا ظاهری جدید به خود گرفته و دچار تغییرات زیادی شده است.  پس از عملکرد بسیار ضعیف در جام جهانی 2014 و شکست مقابل شیلی و هلند و حذف در مرحله مقدماتی، دل بوسکه به دلیل عدم تغییر و نوآوری در سبک بازی تیمش، مورد انتقادات زیادی قرار گرفت. با خداحافظی کارلس پویول، دیوید ویا، ژاوی و ژابی آلونسو، اسپانیا چهره جدیدی به خود گرفت و بازیکنانی مثل دیگو کاستا، ایسکو، کارواخال، منیر و ... به تیم اضافه شدند. همچنین فرناندو تورس، یکی دیگر از ستاره های دوران طلایی اسپانیا نیز به تیم ملی دعوت نشد. جرارد پیکه و آندرس اینیستا نیز مصدومین اسپانیا هستند. دنیل کارواخال، میکل سن خوسه و رائول گارسیا ، اولین بازی ملی خود را در پیروزی 1-0 مقابل فرانسه تجربه کردند و احتمال تغییرات در ترکیب اسپانیا نسبت به گذشته وجود دارد.
در دیگر سو، مقدونیه که در مقدماتی یورو 2012 و جام جهانی 2014 موفق عمل نکرد، حالا با خبری بسیار بد روبروست. گوران پاندف که به عنوان بهترین بازیکن تاریخ مقدونیه شناخته می‌شود، از تیم ملی خداحافظی کرده است. به علاوه، آنها نتوانستند در 4 بازی اخیر خود، پیروزی به دست آورند. یوهاویچ، مهاجم مقدونیه از زمان پیوستن به سوتوف، نتوانسته جایگاهی برای خود پیدا کند  در حالی که کوستوفسکی، دیگر مهاجم این تیم، عملکرد خوبی در تیم باشگاهی خود داشته و موفق شد مقابل بلژیک نیز گلزنی کند.
اسپانیا، اوکراین، اسلوواکی، بلاروس، لوکزامبورگ و مقدونیه در گروه سی قرار دارند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 22:25
بازديد از اين پست : 367

بارسلونا یک شنبه شب از هفته ی چهارم رقابت های لالیگا در ورزشگاه  سیوداد والنسیا در ساعت 23:30 دقیقه به مصاف لوانته میرود . شبکه های پخش کننده ی بازی + لینک پخش آنلاین این بازی روز یک شنبه به این مطلب اضافه میشود .

http://agent108.biz/wp-content/uploads/2014/01/Prediksi-Barcelona-vs-Levante-30-Januari-2014-Copa-del-Rey.jpg 

ظرفیت ورزشگاه : 25 هزار و 354 نفر

 

داور : گونزالس گونزالس، خوزه لوییس

 

شهر : والنسیا

 

اسامی بازیکنان دعوت شده :

 

تر اشتگن , براوو , مونتویا , پیکه , راکیتیچ , بوسکتس , ژاوی , پدرو , اینیستا , مسی , نیمار , ماسچرانو , داگلاس , جوردی آلبا , سرجی روبرتو , دنی آلوز , متیو , ساندرو رامیرز و منیر الحدادی .

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:20
بازديد از اين پست : 304

فوق ستاره تیم فوتبال بارسلونا با مصدویت جزئی رو به رو شده است.

باشگاه بارسلونا لحظاتی قبل با تایید مصدومیت لیونل مسی به دلیل ضرب خوردگی کشاله ران اعلام کرد که وی در دیدار های ملی هفته آینده علی الخصوص دیدار دوستانه تیم های آرژانتین - آلمان و همچنین مسابقه صلح که به دعوت پاپ در شهر رم ایتالیا برگزار خواهد شد، شرکت نخواهد کرد.

هچنین پس از آزمایش های امروز صبح مشخص شد که مونیر الحدادی مهاجم جوان بارسا دچار هیچ گونه مصدومیتی نشده است و می تواند در دیدار های هفته آینده تیم ملی زیر 21 ساله های اسپانیا حضور یابد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:31
بازديد از اين پست : 264

با توجه به بهبودی کامل نیمار، این بازیکن در دیدار هفته دوم بارسلونا می تواند از ابتدا برای تیمش بازی کند.

نیمار آماده بازی در برابر ویارئال خواهد بود. او دیدار اول در نیوکمپ برابر الچه را از دست داد.
فرمالن و اشتگن هم به مراحل بهبود نهایی نزدیک شده اند و در حال ریکاوری هستند.

اما نیمار کاملا بهبود یافته و می تواند در تمرینات گروهی شرکت نماید. لوئیز انریکه نیز می تواند از این بازیکن در ال مادریگال استفاده کند.

مونیر، ساندو و سمپر نیز با شور و شوق فراوان در جلسات تمرین شرکت کرده اند و از این که با تیم اول کار می کنند بسیار خوشحالند.

ماسکرانو که در بازی برابر الچه اخراج شده بود،جایش را به احتمال فراوان به پیکه خواهد داد. بنابراین روز یک شنبه باید شاهد زوج پیکه و متئو در قلب خط دفاع بارسلونا باشیم.
رافینیا که در دیدار اول از ابتدا در ترکیب کاتالان ها بود، جایش را به نیمار خواهد داد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:22
بازديد از اين پست : 264

از ساعت 23:30 دقیقه امروز و در ادامه هفته اول رقابت های لالیگا، امروز دو تیم بارسلونا و الچه در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف یکدیگر می روند.

گزارش کامل و اطلاعاتی در مورد بازی در ادامه خبر

http://barsanews.loxblog.com/userfiles/pimage/64250232sina.png

ترکیب بزودی اعلام میشود.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:5
بازديد از اين پست : 273

لوئیز انریکه در آستانه دیدار بارسلونا برابر الچه در اولین کنفرانس پیش از بازی خود در قامت سرمربی تیم فوتبال بارسلونا شرکت کرد.

گزارش کامل مصاحبه در ادامه خبر

 

لوئیز انریکه سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در آستانه اولین دیدار تیمش در رقابت های این فصل لالیگا برابرالچه، از شرایط بازیکنانش و تمرینات پیش فصل آبی اناری ها ابراز رضایت کرد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : حسن...نویسنده
تاريخ : 20:54
بازديد از اين پست : 274

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 21:8
بازديد از اين پست : 280

در آستانه دیدار جام خوان گامپبر، لوئیز انریکه سرمربی تیم فوتبال بارسلونا با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیرامون مسائل ختلفی به صحبت پرداخت.

گزارش کامل مصاحبه در ادامه خبر

 

لوئیز انریکه سرمربی تیم فوتبال بارسلونا با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار برابر لئون مکزیک در جام خوان گامپر که از ساعت 22:30 دقیقه دوشنبه شب به وقت تهران  در استادیوم نیوکمپ آغاز خواهد شد، پیرامون مسائل مختلفی به صحبت پرداخت.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 15:26
بازديد از اين پست : 324

شاگردان لوئیز انریکه در تیم فوتبال بارسلونا شامگاه امشب اولین دیدار دوستانه خود را برای آماده سازی در فصل 2014/15 رقابت های باشگاهی در اروپا برگزار خواهند کرد.

بارسا نیوز

شاگردان لوئیز انریکه سرمربی جدید آبی اناری ها از ساعت 23:15 دقیقه به وقت تهران به مناسبت 125امین سالگرد تاسیس باشگاه رکرتیو اوئلوا در این شهر به مصاف این تیم خواهند رفت تا لوئیز انریکه برای اولین بار و به صورت رسمی به عنوان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا بر روی نیمکت مربیگری این تیم قرار گیرد.

گفتنی است برای این مسابقه 7 بازیکن از تیم اصلی بارسونا و 15 بازیکن از بارسلونای ب به این شهر سفر کرده اند  و این در حالی است که رافینیا به علت مصدومیت از ناحیه انگشت پای چپ و آدریانو به دلیل مشکلات قلبی و بویان کرکیچ به علت نزدیک شدن توافق باشگاه با تیم دپورتیوو لاکرونیا در این مسابقه غایب هستند و همچنین  مارک آندره تراشتگن دروازه بان جوان و آلمانی آبی اناری ها امشب برای اولین باردر درون دروازه بارسلونا قرار خواهد گرفت.

ترکیب 23 نفره بارسلونا برای دیدار امشب:

تراشتگن - جوردی ماسیپ -  مونتویا - بارترا - سرجیو روبرتو - جرارد دلوفئو  - ایبراهیم آفلای - پاتریچ - بگناک - ادگار لی - لوکاس - گریمالدو - سامپر - دیانه - هلیلوویچ - بابونسکی - مونیر - ساندرو - دانی نیتو - خوان رومن - دونگو و آداما

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 24 صفحه بعد

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش

1 2 3 4 5

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش