Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

جدول گروه F لیگ قهرمانان اروپا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:33
بازديد از اين پست : 278

ژاوی هرناندس در مصاحبه خود، پس از بازی با آپوئل اعلام کرد که همانند پیکه در رفراندوم استقلال طلبی ایالت کاتالونیا شرکت خواهد کرد.این انتخابات روز 9 نوامبر در این ایالت برگزار خواهد شد.

ژاوی:به استقلال کاتالونیا رای خواهم داد

ژاوی گفت:"مثل پیکه فکر می کنم.باید رای بدهیم و مردم نظراتشان در مورد استقلال خواهی را بدهند.من موافق این امرم. تمام اجدادم کاتالان هستند و همانند پیکه در روز رای گیری، رای خواهم داد."

پیش از این برادران گاسول که از بسکتبالیست های نامی اسپانیا و دنیا هستند نیز اعلام کرده بودند که در این رای گیری شرکت خواهند کرد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 13:52
بازديد از اين پست : 281

ژاوي هرناندز اسطوره بارسلونا شب گذشته در ديدار برابر نيکوزيا قبرس صدو چهل و دومين بازي خود را در ليگ قهرمانان اروپا انجام داد و به اين ترتيب رکورددار حضور در اين رقابت‌ها شد.

ژاوي رکوردحضور درچمپيونزليگ را شکست

این بازیکن 34 ساله که در کاتالونیا متولد شده است، سال 1998 در حالی که 18 سال بیشتر نداشت برای نخستین بار در این تورنمنت به میدان رفت. در آن بازی بارسلونا حریف منچستریونایتد بود که نتیجه مساوی 3-3 به دست آمد. سال‌های بعد وی موقعیت خود را در بارسا تثبیت کرد و به رهبر خط میانی این تیم تبدیل شد. رفت و آمد مربیان متعدد خللی در جایگاه این بازیکن که یازده سال است پیراهن آبی‌اناری‌پوشان را برتن می‌کند، ایجاد نکرد.

البته ایکر کاسیاس دروازه‌بان رئال با 141 بازی در تعقیب اوست.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:20
بازديد از اين پست : 274

دیدار امشب، صد و چهل و دومین بازی ژاوی در لیگ قهرمانان است؛ تعداد بازی هایی که رائول با پیراهن رئال و شالکه در این رقابت ها انجام داد.

ژاوی، هافبک باتجربه بارسا، با حضور در ترکیب اصلی دیدار امشب تیمش مقابل آپوئل، در اولین دیدار این تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان، با رکورد رائول، اسطوره باشگاه رئال مادرید، برای حضور در چمپیونزلیگ برابری کرد.

در دیدار مقابل آپوئل؛ ژاوی و برابری با رکورد رائول در حضور در لیگ قهرمانان

دیدار امشب، صد و چهل و دومین بازی ژاوی در لیگ قهرمانان است؛ تعداد بازی هایی که رائول با پیراهن رئال و شالکه در این رقابت ها انجام داد. ژاوی اولین بازی اش در لیگ قهرمانان را در سال 1998 و در تساوی 3-3 مقابل منچستریونایتد انجام داد و در این مدت، سه بار با بارسا، قهرمانی در چمپیونزلیگ را تجربه کرد.

رائول و ژاوی در حالی با 142 بازی، بیشترین بازی ها را در چمپیونزلیگ انجام داده اند که رایان گیگز و ایکر کاسیاس با 141 بازی پشت سر آنها قرار دارند. کلارنس سیدورف هم با پیراهن تیم های آژاکس، رئال مادرید و میلان، 125 بازی در این رقابت ها انجام داده و نفر بعدی، پل اسکولز، اسطوره باشگاه منچستریونایتد است.  

کارلس پویول، کاپیتان سابق بارسا، با 115 بازی، دومین بازیکن بارسا در این فهرست است. با توجه به بازنشستگی رائول، ژاوی و کاسیاس این فرصت را دارند که در این فصل، به تنهایی در صدر فهرست بیشترین حضور در لیگ قهرمانان قرار بگیرند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 18:59
بازديد از اين پست : 282

ژاوي هرناندز فقط يک بازي تا رائول در رقابت هاي اروپايي فاصله دارد.

ژاوي امشب به رکورد رائول مي رسد

کاپیتان بارسلونا فقط یک بازی تا اسطوره رئال مادرید از نظر شمار حضور در مرحله پایانی لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارد.

رائول 142 بازی در لیگ قهرمانان انجام داده است و ژاوی و گیگز با 141 بازی در رده بعدی هستند.

اگر کل مسابقات با احتساب بازیهای مقدماتی راهیابی به لیگ قهرمانان را مورد محاسبه قرار دهیم، گیگز با 151 بازی رکورد دار است و ژاوی هرناندز چهار بازی تا رسیدن به او فاصله دارد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 18:49
بازديد از اين پست : 272

ژاوی هرناندز که در انتهای فصل گذشته زمزمه های رفتنش از بارسا بصورت جدی به گوش می رسید؛ در نهایت تصمیم گرفت تا در بارسا بماند و حالا او این فرصت را دارد تا رکورد تعداد بازی در چمپیونزلیگ و نیز کل رقابت های اروپایی را از آن خود کند.

ژاوی در آستانه شکستن رکورد رایان گیگز

ژاوی که سه قهرمانی در اروپا را با بارسلونا تجربه کرده؛ در صورتیکه امشب در مقابل آپوئل به میدان برود؛ رکورد رایان گیگز با 141 بازی در چمپیونزلیگ را می شکند و با رکورد رائول گونسالس(142بازی) برابری می کند.

همچنین طبق آمار منتشره، از سال 1956 به بعد، رایان گیگز با 151 بازی در حال حاضر از لحاظ تعداد بازی در رقابت های اروپایی رکورددار است و ژاوی تنها با انجام 4 بازی دیگر می تواند گیگز را پشت سر بگذارد.

اولین بازی ژاوی برای بارسا بر می گردد به سال 98 در الدترافورد و در مقابل یونایتد که آن بازی با نتیجه 3-3 خاتمه یافت. اولین گل آن بازی را گیگز به ثمر رسانده بود و لوئیس انریکه سرمربی فعلی بارسا نیز زننده یکی از 6 گل بازی بود.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:9
بازديد از اين پست : 254

به نقل از موندو دپورتیو ژاوی هرناندز هافبک بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرده. پپ گواردیولا که رابطه نزدیکی با ژاوی دارد سعی داشت او را به آلیانز آرنا ببرد ولی ژاوی نمی خواست در لیگ قهرمانان اروپا با بارسلونا تیم محبوبش روبرو شود این پیشنهاد را رد کرد.

بارسا نیوز

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:30
بازديد از اين پست : 287

ستاره کروات باشگاه بارسلونا در صحبت هایی از مقایسه خودش با ژاوی هرناندز ابراز رضایت کرد.

بارسا نیوز

ایوان راکیتیچ ستاره کروات و تازه وارد باشگاه بارسلونا در مصاحبه ای با Sportske novosti از این که او را به عنوان جانشین ژاوی هرناندز 35 ساله در بارسلونا نام می برند، ابراز خوشحالی کرد.

"برای شروع رقابت های لالیگا نمی توانم صبر کنم. ما در این مدت تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدوار که بتوانیم ثمره آن را در مسابقات آینده خود ببینیم. درست است، از اینکه مردم می گویند که من جانشین ژاوی هستم، خوشحال می شوم، اما حقیقت این است که من راکتیچ هستم و نه ژاوی. او یک بازیکن فوق العاده است که جانشینی برایش وجود نخواهد داشت. 

"لیونل مسی؟ با این همه افتخار، رفتار او هیچ فرقی با بقیه بازیکنان ندارد. او  در روزهای ابتدایی کمک بسیاری برای تطبیق یافتن در بارسلونا به من کرد و حتی یکی از دوستانش را برای یافتن خانه ای مناسب در بارسلونا به من معرفی کرد.

"نیازی نیست که  به تعریف از لوئیز سوارز بپردازم. زیرا که همگان می دانند که او از چه کیفیت بالایی برخوردار است . از حضور او در تمرینات تیم  خوشحالم زیرا که  این امر هم برای ما و هم برای خودش بسیار مهم و سودمند است."

گفتنی است آبی اناری ها اولین بازی خود در فصل جدید رقابت های لالیگا را یک شنبه شب و در استادیوم نیوکمپ برابر تیم فوتبال الچه برگزار خواهند کرد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 21:44
بازديد از اين پست : 271

ژاوی معتقد است دشوار است بارسلونا راهی برای انتقال آنخل دی ماریا در تابستان امسال پیدا کند.

http://realmadridfarsi.ir/images/XaviHernandezCristianoRonaldoFCBarcelonaJnaq9eQtpg6l.jpg

دیروز کارلو آنجلوتی مربی تیم رئال مادرید اعلام کرد که دی ماریا قصد دارد سانتیاگو برنابئو را ترک کند، حدس و گمان بر این است که شاید بارسلونا برای خرید دی ماریا دست به کار شود.

ژاوی در این مورد می گوید: " دی ماریا یک بازیکن بزرگ می باشد، اما واقعیت این است که او در حال حاضر بازیکن رئال مادرید است. تجربه در گذشته نشان داده که انتقال بازیکنی از رئال مادرید به بارسلونا بسیار دشوار بوده."

دی ماریا در چند مدت گذشته سخت مورد توجه باشگاه منچستر یونایتد بوده و پاریسی ها نیز هم چنان وضعیت این بازیکن را زیر نظر دارند.

ژاوی در مورد مصدومیت نیمار می افزاید: " نیمار یک بازیکن مهم برای بارسلونا است و من هنوز نمی دانم که آیا او می تواند تیم را در دیدار روز یک شنبه همراهی کند یا خیر."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:1
بازديد از اين پست : 268

بارسلونا تلاش می کند تا جانشینی برای بازیکنان پا به سن گذاشته تیمش پیدا کند.

http://storage.isport.ir/images/a2f6035c-359f-44e7-8eee-31c2ac15c50d-cb.Jpeg

همان طور که زمان حضور دنی آلوز در بارسلونا رو به پایان است، ژاوی نیز همین وضعیت را دارد البته با این تفاوت که آلوز سال دیگر نیوکمپ را ترک خواهد کرد اما هافبک کهنه کار بارسلونا، تا دو فصل دیگر در باشگاهش خواهد ماند.

اولین کاپیتان بارسلونا تا زمانی که جانشینی ایده آل به جایش پا به نیوکمپ بگذارد در بارسلونا می ماند، ژاوی در تاریخ 15 ژوئن 2015، 35 سال خواهد شد و این قابل درک است که مشخصات بازی اش تغییر خواهد کرد.
به گزارش الموندو، دیروز زنگ خطر برای بارسلونا از سوی فیفا به صدا در آمد و باشگاه در حالت اضطراری قرار گرفت. نامی که در باشگاه به عنوان جانشین ژاوی از آن یاد می شود، کوکه هافبک جوان اتلتیکو مادرید است.

بارسلونا در چند روز آینده تلاش می کند تا کوکه را نیز برای سال 2015 به خدمت بگیرد و انتقال او را نهایی کند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 21:8
بازديد از اين پست : 280

در آستانه دیدار جام خوان گامپبر، لوئیز انریکه سرمربی تیم فوتبال بارسلونا با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیرامون مسائل ختلفی به صحبت پرداخت.

گزارش کامل مصاحبه در ادامه خبر

 

لوئیز انریکه سرمربی تیم فوتبال بارسلونا با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار برابر لئون مکزیک در جام خوان گامپر که از ساعت 22:30 دقیقه دوشنبه شب به وقت تهران  در استادیوم نیوکمپ آغاز خواهد شد، پیرامون مسائل مختلفی به صحبت پرداخت.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:10
بازديد از اين پست : 297

اینستاگرام بارسلونا با انتشار این عکس چهار کاپیتان فصل پیشروی آبی و آناری ها را معرفی کرد.

 

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 17:1
بازديد از اين پست : 249

کاپیتان اول تیم فوتبال بارسلونا ب حضور در کنفرانس مطبوعاتی از دلایل ماندنش در جمع آبی اناری ها سخن گفت.

 

به گزارش پایگاه خبری باشگاه بارسلونا پس از تمرین امروز صبح شاگردان لوئیز انریکه، ژاوی هرناندز با حضور در کنفرانس مطبوعاتی از دلایل تصمیمش برای ماندن در جمع آبی اناری ها سخن گفت.

" فصل گذشته در شرایط واقعا بدی به اتمام رسید. من پس از نیمکت نشینی در دیدار آخر لالیگا و همچنین جام جهانی احساس کردم که دیگر نمی توانم برای باسا مفید باشم و برای همین خیلی زود تصمیم گرفتم که به دوران حضورم در تیم ملی و بارسا خاتمه داده و چالش جدیدی را آغاز کنم، اما پس از صحبت با زوبی و لوئیز انریکه آن ها مرا متقاعد کردند که هنوز نیز می توانم جایگاه مهمی را در تیم داشته باشم و از این بابت از آن ها واقعا متشکرم.

مسائل مالی هیچگاه برایم در اولویت نبوده است. تصمیم من برای جدایی من از بارسا تنها یک تصمیم فوتبالی بود، من با انریکه نزدیک به چهار جلسه به گفت و گو نشستم و او توانست ذهنیت مرا تغییر دهد و به من اطمینان بدهد که هنوز نیز می توانم برای تیم بازیکن مفیدی باشم. خلاصه کنم که انریکه اصلی ترین نقش را در باقی ماندن من در بارسا ایفا کرد و باعث شد که من از هفته گذشته و همانند 20 سالگی خود، تمرینات را از صفر و به همراه بقیه بازیکن ها آغاز کنم.

بازنشستگی از تیم ملی؟ درست است. دوران من در تیم ملی به پایان رسیده است و  می خواهم از تمام کسانی که در این سال ها باعث رقم زدن آن عصر طلایی شدند، تشکر کنم.

کاپیتان اول تیم؟ جانشینی کارلس پویول یک افتخار است. اما رای گیری برای انتخاب کاپیتان امروز صبح انجام شده و باید ببینیم که نتیجه چه خواهد شد (می‌خندد)

لوئیز سوارز؟ خرید فوق العاده ای بود. بدون شک او یکی از بهترین مهاجمان دنیای فوتبال است که فصل شگفت انگیزی را به همراه لیورپول پشت سر گذاشت. من او را می شناسم و باید بگویم که علاوه بر فوتبالیست، پسر واقعا خوبی نیز هست.

فلسفه کادر فنی جدید تیم؟ تغییر ذهینیت و مسائل روانی یک نکته کلیدی در موفقیت تیم است و آن ها در این زمینه تا به حال کمک زیادی به تیم کرده اند.

دنی آلوز؟ او یکی ز بهترین دفاع راست های جهان در سالیان خبر بوده و شاید بهترین شان نیز باشد، اما باید ببینیم که خود او و باشگاه چه تصمیمی خواهند گرفت."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 16:49
بازديد از اين پست : 257

ستاره 34 ساله باشگاه بارسلونا، دقایقی پیش به طور رسمی از بازی های ملی خداحافظی کرد.

منتظر اخبار تکمیلی باشید ...

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:46
بازديد از اين پست : 249

به نظر می‌‌رسد که هافبک ۳۴ ساله بلوگرانا پس از گلزنی برابر نیس به خاطر مشکل ماهیچه مچ پا مصدوم شده باشد.

وبسایت رسمی‌ بارسلونا در بیانیه نوشت که این هافبک بازیساز باید مورد مداوا کادر پزشکی‌ باشگاه قرار بگیرد تا میزان دقیق مصدومیت وی را مشخص کنند. 

با این حال آندونی زوبیزارتا می‌‌گوید باشگاه پس ازیک فصل نا امید کننده امیدوار است با ماندن ژاوی و آمدن انریکه باشگاه به دوران خوبش بازگردد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 12:26
بازديد از اين پست : 269

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از تساوی این تیم برابر نیس فرانسه به تمجید از عملکرد کاپیتان اول بارسلونا برای فصل آینده پرداخت.

 
 

لوئیز انریکه سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از تساوی 1-1 شاگردانش برابر تیم فوتبال نیس فرانسه به تمجید از عملکرد ژاوی هرناندز، کاپیتان اول تیمش پرداخت.

"در نیمه اول مسابقه نتوانستیم هیچ فضایی در زمین حریف پیدا کنیم. اگر چه که این فضا  وجود داشت ، اما به هر حال در نیمه دوم بهتر شدیم و توانستیم موقعیت هایی ایجاد کنیم. به طور حتم  ما در پایان هر بازی به صورت خصوصی به هر بازیکنان ایرادات و نقاط ضعف و قوتش را بازگو خواهیم کرد.

دروازه بان اصلی تیم؟ تراشتگن در این دیدار کامل بازی کرد و ماسیپ و براوو نیز در دو بازی دیگر کامل بازی خواهند کرد. هنوز برای انتخاب دروازه بان اصلی تیم در لالیگا تصمیم نگرفته ام.

ژاوی؟ باقی ماندن او در تیم خبر فوق العاده ای بود. او امشب نیز هم از نظر شرایط جسمانی و هم از نظر ذهینیت بازی، عالی کار کرد. باقی ماندن او تا آخر فصل؟ این چیزی است که من می خواهم زیرا همواره اعتقاد داشته ام که با بازیکنانی که فصل را با آن ها آغاز می کنم تا آخر نیز ادامه خواهم داد.

نقل و انتقالات؟ بدون هیچ عجله ای مشغول به کار هستیم. تیم در برخی از نقاط احتیاج به تقویت دارد و باشگاه نیز در جریان خواسته های من قرار گرفته است."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 17:4
بازديد از اين پست : 281

باشگاه بارسلونا در تلاش است الکس سانگ را به فروش برساند.

 

در حال حاضر بارسلونا در خط میانی هیچ مشکلی ندارد. ژاوی تصمیم گرفت که این باشگاه را ترک نکند، سانگ هم که فعلا مانده است، اما نقطه قوت انتقال ماسکرانو به خط میانی می باشد، او یک گام به جلو آمده تا در کنار بوسکتس قرار بگیرد.

سانگ، سرجی روبرتو، رافینیا، راکتیچ و اینیستا نیز دیگر بازیکنان میانه میدان بارسلونا هستند. به گفته خیلی ها، امسال، سال اوج گرفتن سرجی روبرتو می باشد، گفته می شود وی از کیفیت بالایی برخوردار است و در فصل پیش رو می تواند زیر نظر لوئیز انریکه تبدیل به یک ستاره شود.

الموندو گزارش می دهد، بازیکنان نام برده شده در حال حاضر همگی در تمرینات حضور دارند، به جز الکس سانگ که به دلیل مشکلات خانوادگی مجبور شد کمپ پارک سنت جورج را ترک کند. مدیرت بارسا در حال تلاش برای فروش این بازیکن است، زیرا که به نظر می رسد در فصل آینده فرصتی برای بازی کردن، در بین این بازیکنان جوان و با تجربه خوب پیدا نکند.

انریکه با مهره هایی که در اختیار دارد، خیلی راحت می تواند 4-3-3 و 3-4-3 بازی کند. راکتیچ و رافینیا می توانند در کنار یکدیگر زوج خوبی را تشکیل دهند، بازیکن جوان بارسلونا می تواند با بازی در کنار بازیکن با کیفیتی همچون راکتیچ، با تجربه شود. گفته می شود تطبیق پذیری رافینیا بسیار خوب است. اما این بازیکن جوان باید بیشتر با ژاوی رقابت کند تا در ترکیب تیم بارسلونا جای بگیرد.

بنابراین به نظر می رسد تصمیم لوئیز انریکه مبنی بر اضافه نکردن هافبکی دیگر به این جمع کاملا صحیح بوده است، زیرا که با آمدن بازیکنان جدید در پست هافبک، جا برای بازیکنان جوان و آینده دار باشگاه، همچون سرجی روبرتو تنگ می شود.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 19 صفحه بعد

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش

1 2 3 4 5

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش