Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

جدول گروه F لیگ قهرمانان اروپا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 19:3
بازديد از اين پست : 341

شايد مهاجم برزيلي بارسا امشب در ترکيب اين تيم حاضر است.

http://fcbfeel.ir/uploads/images/news/139306/thumbnail/thumbs_570/58547-1410625686.jpg

لوئیز انریکه در نظر دارد که امشب در بازی آسان بارسا مقابل آپوئل نیکوزیا به برخی بازیکنان اصلی تیمش استراحت بدهد.

در این میان تراشتگن که از مصدومیت خود ریکاوری کرده این فرصت را دارد تا به جای براوو در ترکیب بارسلونا قرار بگیرد.

آدریانو، آلوس و پیکه نیز این شانس را دارند تا به ترکیب بارسا برگردند. ژاوی هرناندز و نیمار نیز احتمالا در ترکیب اصلی خواهند بود. بازیکن برزیلی در این فصل به علت مصدومیت هنوز نتوانسته که به ترکیب اصلی کاتالان ها برسد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:45
بازديد از اين پست : 267

لوئیز انریکه در نظر دارد که به روند خوب تیمش ادامه بدهد. پس از کسب 9 امتیاز از سه بازی حالا نوبت بازی مقابل آپوئل نیکوزیاست.

http://barcanews.org/uploads/images/news/139306/thumbnail/thumbs_570/58569-1410704888.jpg

به نظر می رسد که مشکل مصدومیت نیمار و پیکه رفع شده باشد و هر دو بازیکن بتوانند در مقابل تیم قبرسی بازی کنند. هر دو بازیکن در نیمه دوم بازی مقابل اتلتیک بیلبائو به میدان رفتند که عملکرد خوبی از خود ارائه داده اند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:27
بازديد از اين پست : 280

آندرس اینیستا، هافبک بارسلونا عنوان کرد که تیمش همیشه روی نیمار و مسی برای بازگرداندن بازی ها به نفع بارسا حساب می‌کند.

کاتالان‌ها شنبه شب موفق شدند 2-0 بیلبائو را با درخشش نیمار و مسی شکست دهند. نیمار به عنوان یار جایگزین به میدان آمد و روی دو پاس گل از مسی، دو گل زد.

 اینیستا: می‌توان همیشه از مسی و نیمار انتظارات زیادی داشت

اینیستا به تمجید از این دو ستاره پرداخت . گفت : "ما درباره دو بازیکن خاص با استعداد ویژه صحبت می‌کنیم.همیشه می‌توان بهترین ها را از آنها انتظار داشت."

در طول فصل جاری، ژاوی هر سه بازی را از روی نیمکت دنبال کرده و اینیستا معتقد است که تیمش مهره ی کافی برای جایگزینی او دارد. او ادامه داد: "خوشخبتانه بازیکنان سطح بالایی داریم که رقابت ایجاد می‌کنند. فصل ها طولانی است و بازی های زیادی پیش روی ماست و تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، به آنها نیاز دارد. هر فصل متفاوت است. در این یکی، ما بازیکنان جدید به همراه مربی جدید داریم. یک مربی خوب داریم و کارهای متفاوتی انجام می‌دهیم. فقط سعی می‌کنیم صحبت‌های او را در زمین پیاده کنیم."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:0
بازديد از اين پست : 269

http://setfa.net/images/4in5r4kucz84zdzrfy6n.jpg

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 8:42
بازديد از اين پست : 264

نیمار جونیور ستاره ی بازی بارسلونا و اتلتیکو بیلبائو بود . نیمار زننده ی دو گل بارسلونا پس از پایان بازی در مصاحبه ای افزود : " من امروز خیلی خوشحال هستم . در این بازی موفق به زدن دو گل شدم . ما میدانستیم بازی دشواری در پیش داریم اما موفق به انجام بازی خوبی شدیم که در نهایت به پیروزی ختم شد . مسی بهترین بازیکن جهان است . با مسی من به یک بازیکن بهتر تبدیل میشوم

نیمار : امیدوارم سال من باشد

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 8:41
بازديد از اين پست : 280

ستاره برزیلی بارسلونا پس از به ثمر رساندن دو گل با دو پاس گل مسی گفت :" مسی بهترین بازیکن دنیاست. او یک ستاره است."

نيمار: مسي بهترين بازيکن دنياست

وی افزود:" سطح واقعی بازی خودمان را ارائه دادیم. با نیرو تلاش کردیم تا از نظر تیمی به جلو حرکت کنیم. امیدوارم که به تلاش ادامه بدهیم و بهتر شویم. از بازی امروز خودم کاملا راضی هستم. می دانستیم که در این بازی کمی باید فشار را تحمل کنیم اما با تلاش به خواسته خود دست یافتیم."

نیمار در مورد عملکرد مونیر الحدادی اظهار داشت:"مونیر علیرغم 19 سالگی هر بازی نشان می دهد که به سمت جلو حرکت می کند. او یک ستاره است و به ما خیلی کمک می کند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:37
بازديد از اين پست : 274

نیمار از زمان پیوستن به بارسا با انتقالی که جنجال های زیادی را به همراهی داشت، به شدت زیر ذره بین رسانه ها قرار داشته است. لوئیس انریکه، سرمربی بارسا، معتقد است که فشارها روی نیمار، ستاره برزیلی تیمش، بی رحمانه است.


بارسا نیوز

 

نیمار از زمان پیوستن به بارسا با انتقالی که جنجال های زیادی را به همراهی داشت، به شدت زیر ذره بین رسانه ها قرار داشته است. او که به دلیل آسیب دیدگی در جام جهانی، هنوز نتوانسته در این فصل برای آبی و اناری ها به میدان برود، احتمالا در دیدار فردا مقابل بیلبائو، در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت و انریکه معتقد است که او می تواند با توجه به استعداد فوق العاده اش، بیش از این پیشرفت کند.

او به خبرنگاران گفت:" او آماده مسابقه است. کادر پزشکی تیم فردا اجازه بازی را باید صادر کند. او بازیکن ویژه ای است اما به خاطر بازی برای بارسا و تیم ملی برزیل، سوژه نقدهای بی رحمانه ای شده است. امیدوارم او با سختکوشی بتواند به یکی از بهترین بازیکنان دنیا تبدیل شود."

انریکه همچنین مطئن است که علی رغم تمرینات انفرادی لیونل مسی در چند روز گذشته، او برای بازی مقابل بیلبائو کاملا آماده است اما هنوز در مورد دروازه بان اصلی تیمش برای دیدار فردا تصمیم نهایی را نگرفته است.

"  باید تصمیم بگیرم که تراشتگن بازی کند یا براوو اما اول از همه به خودشان می گویم.مسی آماده بازی است. او جدا از تیم تمرین کرد اما با تیم هم تمرین داشت. آنچه برای من مهم است، رابطه بازیکن با باشگاه است و تا آنجا که به من مربوط است، این رابطه فوتبال است."

او همچنین در مورد شرایط منیر الحدادی، ستاره جوان بارسا، گفت:" او در حال تبدیل شدن به یک بازیکن بزرگ است. هرچند هنوز به آن نقطه نرسیده است. البته می توانم ببینم که او روی همه جنبه های بازی اش که باید بهتر شود، تمرکز دارد."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:11
بازديد از اين پست : 265

پس از پیروزی تیم ملی برزیل در دو دیدار دوستانه برابر اکوادور و کلمبیا در اولین مسابقات این تیم با هدایت کارلوس دونگا پس از رقابت های جام جهانی، نیمار فوق ستاره این تیم با خوشحالی از بستن بازوبند کاپیتانی سلسائو از عملکرد یارانش در این مسابقه ابراز رضایت کرد.

http://www.varzesh11.com/images/gallery/neymar-and-david-ospina-24464.jpg

"می دانم که یک کاپیتان جوان به شمار می روم و هنوز نیز یکی از جوان ترین بازیکنان حاضر در اردوی برزیل هستم. من در این چهار سال که در تیم ملی حضور دارم درس های زیادی را از بازیکنان بزرگ برزیل فرا گرفته ام و از روز اول تلاش کردم تا بازیکنان جدیدی که برای اولین بار به اردوی تیم اضافه می شوند در تیم احساس ناراحتی و نا آشنایی نکنند.
 
"تیم هفته رضایت بخشی را پشت سر گذاشت. ما دو دیدار دشوار را با پیروزی به پایان بردیم و عملکرد مثبتی را به نمایش گذاشتیم."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:8
بازديد از اين پست : 281

فابیو کاپلو شب گذشته در مصاحبه با اسکای اسپورت، گریزی هم زد به تیم بارسلونا و در مورد خرید های جدید این باشگاه سخن گفت. وی اعلام کرد که روی لوئیس انریکه در این فصل حساب می کند و اینکه قدرت دفاعی بارسلونا با خرید های جدیدش افزایش یافته است.

http://storage.isport.ir/images/15e8ba12-4981-4915-9c83-53e9f50419ec-cb.Jpeg 

وی گفت : " اگر مهاجمین بارسا بتوانند در کارهای دفاعی بیشتر شرکت کنند؛ برای بارسلونا فوق العاده خواهد شد.سوارز بیشتر از نیمار و مسی در دفاع مشارکت می کند ولی دو بازیکن دیگر چنین نیستند و ما آنها را خیلی در کارهای دفاعی فعال نمی بینیم.

هرچند که مسی و نیمار همراه سوارز، برای مدافعین هر تیمی یک نگرانی بزرگ محسوب می شوند. بارسلونا در تمام نقاط زمین به خوبی خودش را تقویت کرده است. مهاجمی مثل سوارز می تواند همیشه و در هر بازی گلزنی کند و بطور حتم برای بارسا تفاوت ها را رقم خواهد زد."

کاپلو همچنین رئال مادرید را شانس برتر قهرمانی در چمپیونز لیگ همراه با چلسی و بایرن دانست.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:7
بازديد از اين پست : 283

روزنامه دیلی میل انگلیس نوشت گابریل باربوسا آلمیدا که در فوتبال برزیل «نیمار جدید» لقب گرفته است مورد توجه مسئولان بارسلونا قرار دارد و به همین دلیل باشگاه اسپانیایی تلاش می کند تا او را از سانتوس برزیل خریداری کند.

http://www.varzesh11.com/images/news/neymar-17856.jpg 

در قرارداد انتقال نیمار از سانتوس به بارسا بندی وجود دارد که به موجب آن باشگاه سانتوس متعهد شده اولویت اول انتقال گابریل از این تیم بارسلونا باشد.


گابریل 18 ساله که شم گلزنی خوبی دارد در برزیل همچنین لقب «گابی گل» را گرفته است.با این وجود وی به علت محرومیت بارسلونا از خرید بازیکن تا تابستان 2016 نمی تواند راهی فعلا راهی اروپا شود.قرارداد گابریل با سانتوس تا تابستان آینده اعتبار دارد اما مذاکرات برای تمدید آن در جریان است تا بارسا از خرید وی در تابستان 2016 مطمئن شود.

گابریل گفت :« آرزوی من از کودکی بازی در بارسلونا است.»

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:9
بازديد از اين پست : 260

نیمار عنوان کرد که برایش اهمیتی ندارد که چه کسی سرمربی است و از حضور در تیم ملی، خوشحال است.دونگا پس از جام جهانی، جایگزین فیلیپه اسکولاری شد و به نظر روخ جدیدی به تمرینات برزیل اضافه کرده است و کاپیتان جدید، از این موضوع خوشحال است.

بارسا نیوز


او گفت: "تیم ما همیشه زیبا بازی می‌کند. بدون توجه به اینکه چه اتفاقاتی در جام جهانی رخ داد، همیشه از حضور در تمرینات خوشحال هستم. به نظرم باید در کار، کمی خوشحالی وجود داشته باشد.

" نیمار در جام جهانی دچار مصدومیت سنگینی شد و از نیمه نهایی و رده بندی را از دست داد و حالا عنوان کرد که خوش شانس بوده که بار دیگر مصدوم نشده است.  او گفت: "نباید نگران باشم، این داور است که باید نگران باشد.

یکی از تکل‌ها ممکن بود من را مصدوم کند و خوش شانس هستم که مشکلی برایم پیش نیامد. داور خطاهای کمی گرفت و کارت‌های کمی نشان داد. باید مراقب باشیم."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:15
بازديد از اين پست : 255

چندی پیش آقای بارتومئو اعلام کرده بود که بهتر است برای بسته شدن این پرونده حقایق را بازگو کنیم. مورد نیمار یا همان "Caso neymar" دست از سر بارسلونا و مدیرانش بر نمی دارد. پس از اینکه در 29 جولای، وکیل باشگاه بارسلونا دعوی جدیدی در این رابطه به دادگاه ارائه داد؛
حالا خبر می رسد که به احتمال فراوان هفته آینده، قاضی این پرونده آقای پابلو روس از جوزپ بارتومئو رئیس باشگاه و آقای خاویر فائوس مدیر اقتصادی باشگاه بارسلونا برای حضور در دادگاه دعوت به عمل خواهد آورد.

http://www.xum.ir/images/2014/09/06/neymar-ap-g.jpg

در این پرونده عجیب، آقای ساندرو راسل مدیر پیشین بارسلونا متهم است به مخفی کردن حقایق در مورد انتقال نیمار از سانتوس به بارسلونا و اینکه برای این انتقال، مبلغی بسیار بیشتر نسبت به آنچه که در رسانه ها اعلام شده؛ هزینه کرده است.

چندی پیش آقای بارتومئو اعلام کرده بود که بهتر است برای بسته شدن این پرونده حقایق را بازگو کنیم.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:20
بازديد از اين پست : 271

نیمار می گوید باید به هوادارانش احترام بگذارد بنابراین آنها باید هر لحظه از اوضاع و احوال او با خبر باشند.این عکس هایی هم که نیمار در کنار این خواننده محبوب کانادایی به نام ویلسون از خودش در اینستاگرام منتشر کرده در راستای همان آگاهی دادن به طرفدارانش از آخرین اوضاع و احوالش است!

بارسا نیوز

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:31
بازديد از اين پست : 278

دیدار دوستانه برزیل و کلمبیا با تک گل نیمار به سود سلسائو پایان یافت. نیمار در دقیقه 83 از روی ضربه ایستگاهی به زیبایی دروازه دیوید اوسپینا سنگربان جدید آرسنال را باز کرد تا ضمن پیروزی تیمش، خاطره بد جام جهانی را به فراموشی بسپارد. این دیدار در ورزشگاه سان لایف میامی در فلوریدا آمریکا برگزار شد.

http://p30up.ir/images/8fxg2oqrc35zv4ukf1d5.gif

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:33
بازديد از اين پست : 258

کاپیتان جدید تیم ملی برزیل از بازی شب گذشته تیمش برابر کلمبیا ابراز رضایت کرد.

پس از پیروزی 1-0 شاگردان کارلوس دونگا در دیدار دوستانه شب گذشته برابر کلمبیا، نیمار کاپیتان جدید سلسائو از نمابش همبازیانش ابراز رضایت کرد.

"کاپیتانی تیم ملی برزیل مسئولیت بسیار بزرگی است و برای همین از اعتماد سرمربی  و کادر فنی به خود بسیار خوشحالم اما فراموش نکنید که تیم از یازده بازیکن تشکیل شده که همه آن ها لیاقت کاپیتانی تیم را دارند.. ما یک تیم  و گروه همدل هستیم  که مجددا در رقابت های مختلف به قهرمانی خواهیم رسید."

وی همچنین پیرامون دیدار دوباره با زونیگا پس از اتفاقات جام جهانی 2014 نیز گفت:

"زونیگا به من گفت که از آن اتفاق متاسف است و آرزو کرد که دیدار خوبی را برابر یکدیگر برگزار کنیم."

گفتنی است دیدار دیشب  دو تیم برزیل - کلمبیا که در شهر میامی ایالات متحده برگزار شد با حضور 73429 تماشاگر رکورد پرهوادارترین بازی فوتبال در ایالت فلوریدای آمریکا را شکست.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:30
بازديد از اين پست : 239

کارلوس دونگا سرمربی جدید تیم ملی برزیل بازگشت خود به نیمکت این تیم را با پیروزی آغاز کرد.

برزیل در دیداری دوستانه از ساعت 05:45 دقیقه امروز صبح به مصاف هم رفتند. این دیدار که اولین بازی کارلوس دونگا به عنوان سرمربی جدید برزیلی ها نیز بود، در شرایطی آغاز شد که با توجه به اعلام کاپیتانی نیمار در تیم ملی برزیل، خوزه پکرمن در غیاب رادامل فالکائو بازوبند کاپیتانی تیمش را به خوان زونیگا داده بود تا در مراسم ابتدایی این مسابقه این دو بازیکن به ملاقات یکدیگر رفته و اتفاقات جام جاهنی 2014 ره به فراموشی بسپارند.

تنها نکته برجسته نیمه اول مسابقه علی رغم حملات نصف و نیمه دو تیم پیشرفت شاگردان دونگا در فاز دفاعی بود و آ« ها با اضافه شدن میراندا و فیلیپه لوئیز که به علت بازی در اتلتیکو مادرید در سالیان گذشته هماهنگی خوبی داشتند توانستند که  حملات جیمز رودریگز  و خوان کوادرادو را مهار کنند.

نیمه دوم مسابقه با اخراج عجیب خوان کوادرادو همراه شد. بی احتیاطی این ستاره فیورنتینا باغث دریافت کارت قرمز برای این بازیکن شد تا پس آن و با ورود روبینیو و کوتینیو برزیلی ها کنترل بیشتری را بر بازی داشته باشند. در دقیقه 76 مسابقه رادامل فالکائو نیز به جای جیمز رودریگز به زمین مسابقه آ»د و در حالی که همگان منتظر پایان بازی با نتیجه تساوی بودند نیمار با ضربه ایستگاهی تماشایی خود توانست در شبی که برای اولین بار با بازوبند کاپیتانی به میدان رفته بود، گل برتری تیمش را به ثمر برساند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:58
بازديد از اين پست : 247

پدر نیمار از شایعات بسیاری که برای او و پسرش ساخته اند به شدت عصبانی است . او معتقد است دروغ های زیادی را به نیمار نسبت میدهند . پدر نیمار ستاره ی برزیلی بارسلونا در مصاحبه با ESPN گفت علاوه بر این شایعات و دروغ ها , استدلال هایی بدی نیز نسبت به ما میشود . پدر نیمار به قضیه ی فروش بلیط جام جهانی اشاره کرد و تاکید کرد اگر من این کار را انجام دادم به این دلیل بود که پول نداشتم .


بارسا نیوز

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:42
بازديد از اين پست : 262

روبرتو کارلوس اصرار دارد که حتی حضور نیمار هم نمی‌‌توانسته پیروزی آلمان را برای برزیل از بین ببرد.

کارلوس 41  ساله می‌‌گوید: "با وجود نیمار 7 گل نمی‌‌خوردیم اما گل‌های آلمان به 5 می‌‌رسید. برزیل در روز خوب خودش نبود. کار‌ها خوب پیش نرفت. بعضی‌ از افراد فکر می‌‌کنند که هافبک‌ها باید بازی را می‌‌بستند و بقیه اعتقاد دارند که خط دفاعی برزیل خوب نبود. فوتبال به توضیح نیاز ندارد."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:32
بازديد از اين پست : 269

نیمار کاپیتان جدید تیم ملی برزیل اعلام شد.

بازوبند کاپیتانی از تیاگو سیلوا، مدافع با تجربه تیم پاریسن ژرمن به نیمار رسید. مهاجم 22 ساله بارسلونا که در رسیدن برزیل به مراحل نهایی جام جهانی نقش مهمی ایفا کرده بود، طی مسابقات با مصدومیت مواجهه شد و بازی نیمه نهایی مقابل آلمان را از دست داد تا تیمش متحمل شکست سنگینی شود. اینک او به عنوان کاپیتان جدید تیم ملی برزیل معرفی شده است.

منتظر اخبار تکمیلی باشید...

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:15
بازديد از اين پست : 275

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 8:36
بازديد از اين پست : 295

فوق ستاره باشگاه بارسلونا با مصدومیت جزئی رو به رو شده است.

آندرس اینیستا فوق ستاره خط میانی آبی اناری ها به علت ناراحتی در زانوی پای خود نتوانست در تمرین امروز صبح تیم فوتبال بارسلونا حضور یابد تا قرار گیری اش در ترکیب شاگردان انریکه برای بازی یک شنب شب برابر ویارئال در هالی ای از ابهام قرار گیرد. همچین  Mundo Deporivo  نیز در گزارشی از عدم حضور اینیستا در مسابقه فردا و احتمال غیبتش در دیدار های هفته آینده تیم ملی اسپانیا سخن گفته است.

بر اساس این گزارش خبری نیمار  و آدریانو بدون هیچ مشکلی در تمرینات امروز صبح حضور یافتند و به احتمال فراوان  فوق ستاره برزیلی آبی اناری ها در دیدار برابر ویارئال نخستین بازی رسمی اش برای بارسا در فصل جدید را به انجام خواهد رساند. 

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 22:4
بازديد از اين پست : 259

ستاره جوان فوتبال برزیل اذعان کرده که اگر نمی توانست فوتبالیست شود، به سراغ موسیقی می رفته است.

مهاجم جوان تیم بارسلونا یکی از بازیکنانی است که از او به عنوان با استعداد ترین جوان یاد می شود.

بازیکن 22 سال اذعان می کند که اگر نمی توانست فوتبالیست شود، برای ثروت و شهرت سراغ کاری دیگر از جمله، خوانندگی می رفت. نیمار در پیامی می گوید: "اگر فوتبالیست نبودم، یک موسیقی دان می شدم، هرچند فکر نمی کنم موسیقی دان خوبی می شدم، چرا که نمی توانم به خوبی آواز بخوانم یا از آلات موسیقی بنوازم."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:31
بازديد از اين پست : 264

با توجه به بهبودی کامل نیمار، این بازیکن در دیدار هفته دوم بارسلونا می تواند از ابتدا برای تیمش بازی کند.

نیمار آماده بازی در برابر ویارئال خواهد بود. او دیدار اول در نیوکمپ برابر الچه را از دست داد.
فرمالن و اشتگن هم به مراحل بهبود نهایی نزدیک شده اند و در حال ریکاوری هستند.

اما نیمار کاملا بهبود یافته و می تواند در تمرینات گروهی شرکت نماید. لوئیز انریکه نیز می تواند از این بازیکن در ال مادریگال استفاده کند.

مونیر، ساندو و سمپر نیز با شور و شوق فراوان در جلسات تمرین شرکت کرده اند و از این که با تیم اول کار می کنند بسیار خوشحالند.

ماسکرانو که در بازی برابر الچه اخراج شده بود،جایش را به احتمال فراوان به پیکه خواهد داد. بنابراین روز یک شنبه باید شاهد زوج پیکه و متئو در قلب خط دفاع بارسلونا باشیم.
رافینیا که در دیدار اول از ابتدا در ترکیب کاتالان ها بود، جایش را به نیمار خواهد داد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:10
بازديد از اين پست : 323

سه بازیکن مصدوم بارسلونا، نیمار، فرمالن و تر اشتگن، در تمرین روز سه شنبه این تیم شرکت کردند.

نیمار در دیدار برابر الچه هم می توانست بازی کند اما با این وجود کادر فنی باشگاه تصمیم گرفت که از این بازیکن استفاده نکند تا به طور کامل آسیب دیدگی اش بهبود یابد.

فرمالن مدافع بلژیکی بارسلونا نیز هنوز از ناحیه همسترینگ که در بازی های جام جهانی دچار مصدومیت شد، احساس ناراحتی می کند و اشتگن نیز به علت ضربه ای که دو هفته پیش در تمرینات به او وارد شد، آسیب دیده بود.

با این وجود، هر سه این بازیکنان در تمرین روز سه شنبه شرکت کردند، ولی به طور جداگانه. بارسلونا در دیدار هفته اول موفق شد با نتیجه 3 - 0 الچه را شکست دهد و در دیدار بعدی باید روز یک شنبه در ال مادریگال به مصاف ویارئال بروند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : احمد رضا...معاون
تاريخ : 21:7
بازديد از اين پست : 248

http://photos-d.ak.instagram.com/hphotos-ak-xfa1/10632554_491024251041171_1456970580_n.jpg

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:0
بازديد از اين پست : 253

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 21:8
بازديد از اين پست : 280

در آستانه دیدار جام خوان گامپبر، لوئیز انریکه سرمربی تیم فوتبال بارسلونا با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیرامون مسائل ختلفی به صحبت پرداخت.

گزارش کامل مصاحبه در ادامه خبر

 

لوئیز انریکه سرمربی تیم فوتبال بارسلونا با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار برابر لئون مکزیک در جام خوان گامپر که از ساعت 22:30 دقیقه دوشنبه شب به وقت تهران  در استادیوم نیوکمپ آغاز خواهد شد، پیرامون مسائل مختلفی به صحبت پرداخت.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:23
بازديد از اين پست : 274

ستاره جوان و برزیلی تیم بارسلونا بهبود یافته و به با تیم به تمرین پرداخته است.

این بازیکن 22 سال در جریان مسابقه یک چهارم نهایی جام جهانی، در برخورد با زونیگا از ناحیه کمر به شدت آسیب دید و ادامه مسابقات را از دست داد.

اما حال پس از گذشت کمتر 6 هفته توان خود را به دست آورده و روز دوشنبه (امروز) به طور کامل در تمرینات تیم بارسا شرکت کرده است. ژاوی و متئو نیز بدون مشکل می توانند در تمرینات شرکت کنند.

بنابراین تنها بازیکنی که در حال حاضر مصدوم است و باید به شکل جداگانه تمرین کند، توماس فرمالن می باشد که دیروز با مبلغ 19 میلیون یورو از آرسنال به نیوکمپ آمد و فعلا باید زیر نظر فیزیوتراپ کار کند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 15:18
بازديد از اين پست : 245

انتظار می‌‌رفت که ستاره برزیل بارسلونا بازی‌های اول بارسلونا در لالیگا را از دست بدهد اما حالا خبر می‌‌رسد که احتمالا وی به بازی اول برابر الچه خواهد رسید.

http://www.blaugranas.com/media/galeria/25/6/9/9/7/n_f_c_barcelona_entrenamiento_temp_2013_2014-6737996.jpeg

پس از آزمایشات پزشکی‌ چهارشنبه، مشخص شد که این ملی پوش برزیل می‌‌تواند به بازی الچه برسد. نیمار به خاطر شکستگی مهره کمر خود در بازی برابر کلمبیا در جام جهانی‌ از زمین بیرون رفت و انتظار می‌‌رفت این بازیکن ۲۲ ساله بازی‌های اول بارسلونا را از دست بدهد.

این خبر در وبسایت رسمی‌ بارسلونا هم منتشر شد که در متن بیانیه آمده است:"۴ بازیکن حاضر در نیمه نهایی‌ جام جهانی‌ یعنی‌ لئو مسی، خاویر ماسچرانو، دنی آلوز و نیمار که سه‌ شنبه با تیم‌ تمرین کردند، برای انجام آزمایشات پزشکی‌ به باشگاه بازگشتند.

"تمام آنها تست‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشتند و حالا سه‌ هفته با تمرینات فشره پیش رو دارند."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:40
بازديد از اين پست : 273

با توجه به گزارش ها در کشور اسپانیا و ایتالیا، خوان کوادرادو احتمالا راهی بارسلونا خواهد شد تا در کنار مسی، نیمار و سوارز بازی کند.

http://storage.isport.ir/images/884553bf-268b-4554-bc53-938b9cf03c26-cb.Jpeg

دنی آلوز امروز به تمرینات رفته و با لوئیز انریکه صحبت خواهد کرد. از سویی دیگر خوان کوادرادو نیز امروز جلسه ای با دلاواله مدیر تیم فیورنتینا و وینچنزو مونتلا مربی این تیم برگزار خواهد کرد.
این امکان وچود دارد که هر دو بازیکن فصل آینده در تیم بارسلونا با هم کار کنند.

به گزارش الموندو، دو هفته پیش زمانی که دنی آلوز به بارسلونا رسید، بیان کرد که مایل است در تیمش بماند و قصد جدایی ندارد. باشگاه در حال حاضر باید تصمیم بگیرد که آیا مدافع راستش را می خواهد یا قصد دارد وی را به فروش برساند.

باشگاه فیورنتینا اعلام کرده بود که به شکل رسمی هیچ پیشنهادی برای انتقال کوادرادو دریافت نکرده است. اما با این حال مدیر تیم فیورنتینا می داند که دو باشگاه منچستر یونایتد و بارسلونا سخت به دنبال این بازیکن هستند.
در حالی که کوادرادو روز چهارشنبه با تاخیر به تمرینات فیورنتینا ملحق شد اما مدیرت این باشگاه قصد دارد دستمزد سالانه وی را به دو میلیون یورو افزایش دهد.
البته به نظر می رسد کوادرادو و مدیر برنامه هایش این پیشنهاد را رد کنند، چون آن ها آگاه هستند که دو باشگاه انگلیسی و اسپانیایی قطعا دستمزدی بیشتر از دو میلیون یورو را به بازیکن کلمبیایی ارائه خواهند کرد.

منچستر یونایتد دستمزد بالاتری نسبت به بارسلونا به کوادرادو خواهد داد، اما بنا بر گزارش ها در کشور ایتالیا، این بازیکن اعلام کرده که مایل است در کنار بازیکنانی نظیر مسی، نیمار و سوارز بازی کند و هیچ مشکلی با رقم دریافتی از سوی کاتالان ها ندارد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:30
بازديد از اين پست : 282

آرسن ونگر، سرمربی تیم آرسنال معقتد است که الکسیس سانچز به مانند نیمار در زمان حضور در بارسلونا به خاطر حضور لیونل مسی رنج می بردند.

http://fifaday.ir/wp-content/uploads/2014/02/371137_heroa-520x360.jpg

آرسنال در اوایل تابستان امسال نزدیک به 40 میلیون یورو برای به خدمت گرفتن ملی پوش شیلیایی پرداخت کرد و اکنون این بازیکن آماده است تا امروز اولین بازی خود با پیراهن توپچی ها را در جام امارات انجام دهد.

مرد فرانسوی به Daily Mirror گفت: "او در ابتدا زمانی که برای اودینزه بازی می کرد مورد توجه من قرار گرفت و بعد از آن، وقتی راهی بارسلونا شد نیز او را دنبال می کردم. او یک مهاجم است. یک تمام کننده خوب که در ایتالیا بسیار تأثیر گذار ظاهر می شد. من او را آنجا دیدم و واقعاً فوق العاده بود. کار او در بارسلونا کمی سخت تر شده بود اما همانطور که می توانید این وضعیت را در مورد نیمار هم شاهد باشید، به خاطر وجود مسی است.

وقتی شما نیمار برزیل و نیمار بارسلونا را با هم مقایسه می کنید، متوجه یکسان نبودن آن می شوید. من این حقیقت که الکسیس می تواند در سمت چپ، راست، و مرکز بازی کند را دوست دارم و به همین خاطر برای جذب او اقدام کردم."

ونگر در ادامه افزود: "من عاشق سرعت ام و وقتی ما ولکات را از دست دادیم، بله، درست است که بیشتر به زحمت افتادیم. بنابراین من سانچز را به خدمت گرفتم، چرا که او هم ویژگی های مشابه با ولکات را دارد و می تواند بدون توپ پشت سر مدافعان حرکت کند. و با کیفیت دوندگی های او، می تواند برای ما بسیار مهم باشد. فکر می کنم او یک بُعد دیگر از لحاظ کیفیت و تهدید به تیم ما خواهد داد و امیدوارم که حق با من باشد."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 17:51
بازديد از اين پست : 253

ستاره خط حمله بارسلونا وضعیت خود پس از مصدومیت را خوب می داند.

http://media3.fcbarcelona.com/media/asset_publics/resources/000/102/871/size_1000x562/2013-09-24_BARCELONA-R._SOCIEDAD_05-Optimized.v1401637858.JPG

نیمار ستاره تیم ملی برزیل که در جام جهانی از ناحیه کمر مصدوم شد، در رابطه با ریکاوری خود گفت:

"من به آهستگی از مصدومیتم ریکاوری می کنم و مطمئنا به بارسلونا خواهم رسید. من می خواهم فصل خوبی داشته باشم و قصد دارم تا به هم تیمی هایم کمک برای گرفتن نتایج خوب کمک کنم. من مطمئنا که آماده خواهم شد و به دیدار خوان گامپر خواهم رسید."

نیمار در بازی مرحله یک چهارم نهایی در مقابل کلمبیا از ناحیه مهره کمر دچار شکستگی شد و تا به امروز از زمین فوتبال دور بوده است.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 37 صفحه بعد

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش

1 2 3 4 5

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش