Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

جدول گروه F لیگ قهرمانان اروپا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:40
بازديد از اين پست : 276

با توجه به گزارش ها در کشور اسپانیا و ایتالیا، خوان کوادرادو احتمالا راهی بارسلونا خواهد شد تا در کنار مسی، نیمار و سوارز بازی کند.

http://storage.isport.ir/images/884553bf-268b-4554-bc53-938b9cf03c26-cb.Jpeg

دنی آلوز امروز به تمرینات رفته و با لوئیز انریکه صحبت خواهد کرد. از سویی دیگر خوان کوادرادو نیز امروز جلسه ای با دلاواله مدیر تیم فیورنتینا و وینچنزو مونتلا مربی این تیم برگزار خواهد کرد.
این امکان وچود دارد که هر دو بازیکن فصل آینده در تیم بارسلونا با هم کار کنند.

به گزارش الموندو، دو هفته پیش زمانی که دنی آلوز به بارسلونا رسید، بیان کرد که مایل است در تیمش بماند و قصد جدایی ندارد. باشگاه در حال حاضر باید تصمیم بگیرد که آیا مدافع راستش را می خواهد یا قصد دارد وی را به فروش برساند.

باشگاه فیورنتینا اعلام کرده بود که به شکل رسمی هیچ پیشنهادی برای انتقال کوادرادو دریافت نکرده است. اما با این حال مدیر تیم فیورنتینا می داند که دو باشگاه منچستر یونایتد و بارسلونا سخت به دنبال این بازیکن هستند.
در حالی که کوادرادو روز چهارشنبه با تاخیر به تمرینات فیورنتینا ملحق شد اما مدیرت این باشگاه قصد دارد دستمزد سالانه وی را به دو میلیون یورو افزایش دهد.
البته به نظر می رسد کوادرادو و مدیر برنامه هایش این پیشنهاد را رد کنند، چون آن ها آگاه هستند که دو باشگاه انگلیسی و اسپانیایی قطعا دستمزدی بیشتر از دو میلیون یورو را به بازیکن کلمبیایی ارائه خواهند کرد.

منچستر یونایتد دستمزد بالاتری نسبت به بارسلونا به کوادرادو خواهد داد، اما بنا بر گزارش ها در کشور ایتالیا، این بازیکن اعلام کرده که مایل است در کنار بازیکنانی نظیر مسی، نیمار و سوارز بازی کند و هیچ مشکلی با رقم دریافتی از سوی کاتالان ها ندارد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:30
بازديد از اين پست : 286

آرسن ونگر، سرمربی تیم آرسنال معقتد است که الکسیس سانچز به مانند نیمار در زمان حضور در بارسلونا به خاطر حضور لیونل مسی رنج می بردند.

http://fifaday.ir/wp-content/uploads/2014/02/371137_heroa-520x360.jpg

آرسنال در اوایل تابستان امسال نزدیک به 40 میلیون یورو برای به خدمت گرفتن ملی پوش شیلیایی پرداخت کرد و اکنون این بازیکن آماده است تا امروز اولین بازی خود با پیراهن توپچی ها را در جام امارات انجام دهد.

مرد فرانسوی به Daily Mirror گفت: "او در ابتدا زمانی که برای اودینزه بازی می کرد مورد توجه من قرار گرفت و بعد از آن، وقتی راهی بارسلونا شد نیز او را دنبال می کردم. او یک مهاجم است. یک تمام کننده خوب که در ایتالیا بسیار تأثیر گذار ظاهر می شد. من او را آنجا دیدم و واقعاً فوق العاده بود. کار او در بارسلونا کمی سخت تر شده بود اما همانطور که می توانید این وضعیت را در مورد نیمار هم شاهد باشید، به خاطر وجود مسی است.

وقتی شما نیمار برزیل و نیمار بارسلونا را با هم مقایسه می کنید، متوجه یکسان نبودن آن می شوید. من این حقیقت که الکسیس می تواند در سمت چپ، راست، و مرکز بازی کند را دوست دارم و به همین خاطر برای جذب او اقدام کردم."

ونگر در ادامه افزود: "من عاشق سرعت ام و وقتی ما ولکات را از دست دادیم، بله، درست است که بیشتر به زحمت افتادیم. بنابراین من سانچز را به خدمت گرفتم، چرا که او هم ویژگی های مشابه با ولکات را دارد و می تواند بدون توپ پشت سر مدافعان حرکت کند. و با کیفیت دوندگی های او، می تواند برای ما بسیار مهم باشد. فکر می کنم او یک بُعد دیگر از لحاظ کیفیت و تهدید به تیم ما خواهد داد و امیدوارم که حق با من باشد."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 17:51
بازديد از اين پست : 254

ستاره خط حمله بارسلونا وضعیت خود پس از مصدومیت را خوب می داند.

http://media3.fcbarcelona.com/media/asset_publics/resources/000/102/871/size_1000x562/2013-09-24_BARCELONA-R._SOCIEDAD_05-Optimized.v1401637858.JPG

نیمار ستاره تیم ملی برزیل که در جام جهانی از ناحیه کمر مصدوم شد، در رابطه با ریکاوری خود گفت:

"من به آهستگی از مصدومیتم ریکاوری می کنم و مطمئنا به بارسلونا خواهم رسید. من می خواهم فصل خوبی داشته باشم و قصد دارم تا به هم تیمی هایم کمک برای گرفتن نتایج خوب کمک کنم. من مطمئنا که آماده خواهم شد و به دیدار خوان گامپر خواهم رسید."

نیمار در بازی مرحله یک چهارم نهایی در مقابل کلمبیا از ناحیه مهره کمر دچار شکستگی شد و تا به امروز از زمین فوتبال دور بوده است.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

صفحه قبل 1 ... 28 29 30 31 32 ... 37 صفحه بعد

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش

1 2 3 4 5

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش