Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

جدول گروه F لیگ قهرمانان اروپا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:16
بازديد از اين پست : 320

سه بازیکن بارسلونا که در خدمت تیم ملی کشورشان بودند به تمرینات تحت سرمربیگری انریکه بازگشتند . در جلسه  ی تمرینی امروز صبح در پالما کلودیو براوو , جرمی متیو و مارک بارترا به تمرینات بازگشتند .

بارسا نیوز


لوئیس انریکه در حال حاضر این بازیکنان را در اختیار دارد : براوو , تر اشتگن , جرمی متیو , بارترا , مونتویا , ژاوی , ماسچرانو , داگلاس , آدریانو , روبرتو , سوارز و از باسای ب سامپر . تمرین بعدی چهارشنبه ساعت 13 به وقت تهران برگزار میشود .

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:8
بازديد از اين پست : 265

به گزارش ولوبا دروازه بان 31 ساله بارسلون، در بازی دوستانه صبح امروز مقابل مکزیک که با تساوی بدون گل به پایان رسید، هشتاد و چهارمین بازی ملی خود را برای تیم ملی شیلی انجام داد تا با رکورد لئونل سانچز برابر شود.

بارسا نیوز


شیلی بازی بهتری از خود به نمایش گذاشت، گرچه مکزیک هم چند فرصت گلزنی داشت که با سیوهای براوو از دست رفت.

دو بازیکن سابق بارسلون یعنی سانچز و دوس سانتوس نیز در این دیدار به میدان رفتند!

بازی بعدی شیلی در تاریخ 9 سپتامبر مقابل هائیتی فرصتی خواهد بود تا براوو به تنهایی رکوردار بازی ملی شود.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:27
بازديد از اين پست : 325

بارسلونا فصل جدید لالیگا را با دو پیروزی خوب شروع کرده و فعلا صدرنشین فوتبال اسپانیاست. بارسا در این تابستان در بازار نقل و انتقالات بسیار فعال بود و در مجموع، 24 فعل و انفعال نقل و انتقالاتی را در این تیم شاهد بودیم.

http://storage.isport.ir/images/1b7fb8fe-9104-4332-bfb0-a8aaba54a672-cb.Jpeg

بازیکنان بعضا شاخصی که به این تیم آمدند و بازیکنانی که به باشگاه های دیگر فروخته یا قرض داده شدند.

به نظر می رسد که انریکه از میان 8 خرید جدید این فصل بارسلونا، روی 4 بازیکن نظر مساعد تری دارد.

این بازیکنان عبارتند از : برواوو - راکیتیچ - جرمی متئو و لوئیس سوارس. به نوعی این بازیکنان آس های انریکه در بارسلونای مدل جدید هستند

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:13
بازديد از اين پست : 324

http://photos-h.ak.instagram.com/hphotos-ak-xfa1/10616834_355667924590327_532152624_n.jpg

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:9
بازديد از اين پست : 271

کلودیو براوو گفته تمرکز اصلی اش روی تمرینات است و می خواهد تصمیم گیری برای لوئیز انریکه در مرد انتخاب دروازه بان شماره یک کاتالان ها را مشکل کند.

گل بین الملل گزارش داده دروازه بان شیلیایی جدید بارسلونا که بعد از درخشش در جام جهانی، راهی نیوکمپ شد، اعلام کرده سرمربی تیم هنوز در مورد انتخاب دروازه بان اول از بین او و مارک آندره ترشتگن آلمانی، مردد است. براوو که پس از ترک بلوگرانا از سوی ویکتور والدز، از رئال سوسیه داد به نیوکمپ آمده، در این باره گرفته است:

"لوئیز انریکه هنوز به ما چیزی نگفته است. هنوز چیزی نمی دانیم و لازم هم نیست بپرسیم. وظیفه مان تمرین و سخت کردن تصمیم گیری برای مربی است. مساله مهم این است که در هفته های اخیر، سخت کار کرده و کاملا با شرایط خو گرفته ام. همه از من به خوبی استقبال کرده اند. تمام بازی ها مهم اند و اهمیت ندارد چه کسی درون دروازه بایستد. تیم در اولویت اول است."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 12:26
بازديد از اين پست : 269

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از تساوی این تیم برابر نیس فرانسه به تمجید از عملکرد کاپیتان اول بارسلونا برای فصل آینده پرداخت.

 
 

لوئیز انریکه سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از تساوی 1-1 شاگردانش برابر تیم فوتبال نیس فرانسه به تمجید از عملکرد ژاوی هرناندز، کاپیتان اول تیمش پرداخت.

"در نیمه اول مسابقه نتوانستیم هیچ فضایی در زمین حریف پیدا کنیم. اگر چه که این فضا  وجود داشت ، اما به هر حال در نیمه دوم بهتر شدیم و توانستیم موقعیت هایی ایجاد کنیم. به طور حتم  ما در پایان هر بازی به صورت خصوصی به هر بازیکنان ایرادات و نقاط ضعف و قوتش را بازگو خواهیم کرد.

دروازه بان اصلی تیم؟ تراشتگن در این دیدار کامل بازی کرد و ماسیپ و براوو نیز در دو بازی دیگر کامل بازی خواهند کرد. هنوز برای انتخاب دروازه بان اصلی تیم در لالیگا تصمیم نگرفته ام.

ژاوی؟ باقی ماندن او در تیم خبر فوق العاده ای بود. او امشب نیز هم از نظر شرایط جسمانی و هم از نظر ذهینیت بازی، عالی کار کرد. باقی ماندن او تا آخر فصل؟ این چیزی است که من می خواهم زیرا همواره اعتقاد داشته ام که با بازیکنانی که فصل را با آن ها آغاز می کنم تا آخر نیز ادامه خواهم داد.

نقل و انتقالات؟ بدون هیچ عجله ای مشغول به کار هستیم. تیم در برخی از نقاط احتیاج به تقویت دارد و باشگاه نیز در جریان خواسته های من قرار گرفته است."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 11:2
بازديد از اين پست : 355

کلودیو براوو از وفق یافتن سریع مارک ترشتگن با فوتبال اسپانیا تعجب کرده است و او را تمجید می کند.

http://parsiup.com/upload/yfxe_bravo.jpg

بارسلونا در فصل نقل و انتقالات دو دروازه بان را به خدمت گرفت تا جایگزین ویکتور والدز در این تیم را پیدا کند. براوو نیز در گفت و گویی با رادیو کاتالونیا در رابطه با رقیب خود، مارک ترشتگن گفت:"من از عملکرد ترشتگن بسیار تعجب کرده ام. او توانایی های فوق العاده ای را داراست و می تواند حتی به زبان اسپانیایی صحبت کند. یوردی (مسیپ) نیز در تمرینات بسیار خوب است و می داند که باید در بارسلونا چگونه کار کند."

براوو در رابطه با رقابت میان خودش و ترشتگن نیز گفت:"در دوران ورزشی ام من هیچگاه ذخیره نبوده ام چرا که همیشه همتایانم را اذیت کرده ام. در اینجا اما رقابتی سالم در حال شکل گیری است و من امیدوارم سرانجام این رقابت به بهبود شرایط تیم ختم شود. من نمی دانم که چه کسی در ترکیب ابتدایی قرار خواهد گرفت. اما من همیشه خودم را آماده نگه می دارم، حتی اگر بازی نکنم."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:16
بازديد از اين پست : 317

با برگشتن کلودیو براوو سنگربان تیم ملی شیلی و خرید تازه تیم فوتبال بارسلونا به تمرینات این تیم، عصر امروز برای اولین بار در این فصل هر سه دروازه بان آبی اناری ها در کنار یکدیگر و در کمپ تمرینی بارسلونا در کشور انگلستان به تمرین پرداختند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 13 صفحه بعد

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش

1 2 3 4 5

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش