Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

جدول گروه F لیگ قهرمانان اروپا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:20
بازديد از اين پست : 254

سرخیو بوسکتس به همراه مارتین مونتویا بعد از رسیدن کاروان بارسلونا به هلسینکی، به گفتگو با رسانه ها پرداختند. هر دو از تمرینات پیش فصل بارسلونا تا به اینجای کار راضی بودند و امیدوار بودند تا CAS محرومیت سوارز را کاهش دهد.

http://barsanews.loxblog.com/upload/b/barsanews/image/%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88_%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%88%D8%B2.png

بنا به گزارش AS، بوسکتس گفت: "امیدواریم که محرومیت سوارز کاهش یابد چرا که می خواهیم هرچه زودتر او را با ما باشد. او کیفیت زیادی دارد و می خواهیم وی تمرین کند و با سایر اعضای تیم به میدان برود.

از شأن و جایگاهی که در تیم دارم احساس غرور می کنم و اعتمادی که اعضای تیم به من دارند، باعث افتخار است. فراتر از بستن بازوبند کاپیتانی، من چیزهای زیادی از والدز و پویول یاد گرفته ام. وقتی بچه بودم هرگز تصور نمی کردم که روزی کاپیتان شوم. مهمترین مسئله این است که خودتان باشید. من کاپیتان باشگاه نیستم اما احساس مسئولیت زیادی می کنم.

برای من، پوشیدن پیراهن شماره 5 پویول یک افتخار است و او در بسیاری از گفتگو ها این را به من گفته است. من باید طبیعی رفتار کرده و به سایر اعضای تیم کمک کنم، هرچند پیش از من 3 بازیکن دیگر در اولویت بستن بازوبند قرار دارند.

مهمترین مسئله این است که مسی، نیمار، ماسچرانو و آلوز از لحاظ فیزیکی آماده هستند. من سوپرکاپی را به یاد می آورم که تقریباً بدون تمرین کردن وارد میدان شدیم. مهمترین مسئله آمادگی جسمانی شماست، چرا که از نحوه بازی در این تیم آگاه هستیم."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:12
بازديد از اين پست : 266

سرخیو بوسکتس به همراه مارتین مونتویا بعد از رسیدن کاروان بارسلونا به هلسینکی، به گفتگو با رسانه ها پرداختند.

بنا به گزارش AS، مارتین مونتویا نیز گفت: "آلوز بهترین مدافع کناری دنیاست و من از اینکه می ماند خوشحال هستم. من سالها در کنار او بازی کرده ام و امیدوارم که بتوانم برای به دست آوردن جایگاهی در تیم با او رقابت کنم و در تمرینات روزانه چیزهایی از او یاد بگیرم. از لحاظ تاکتیکی مثل فصل گذشته عمل می کنیم. مدافعان میانی بیشتر به کناره ها می آیند، بنابراین ما فضا و آزادی بیشتری داریم.

اکنون جلسات تمرینی شباهت زیادی به تمرینات بارسای B دارد. همیشه حفظ توپ، که باعث می شود از بازی خود لذت ببریم. لوئیس یک مربی ایده آل است. از خود گذشتگی های زیادی وجود دارد و او در جلسات تمرینی به خوبی این را به ما منتقل می کند. این مسیری است که به فتح عناوین قهرمانی منتهی می شود."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:10
بازديد از اين پست : 297

اینستاگرام بارسلونا با انتشار این عکس چهار کاپیتان فصل پیشروی آبی و آناری ها را معرفی کرد.

 

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 17:6
بازديد از اين پست : 279

از فصل آینده رقابت ها پیراهن شماره 5 باشگاه بارسلونا بر تن سرجیو بوسکتس خواهد بود.

لحظاتی پیش باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه ای رسمی اعلام کرد که پیراهن شاره 5 کارلس پویول کاپیتان جاودانه تیم فوتبال بارسلونا که به علت مشکلات زانوی پای چپ خود از فوتبال خداحافظی کرده است از فصل آینده بر  تن سرجیو بوسکتس هافبک تدافعی 26 ساله آبی اناری ها خواهد بود.

گفتنی است بوسکتس در صحبت هایی کوتاه پس از این اتفاق به خبرنگاران گفت: "از پوشیدن پیراهن شماره 5 بارسلونا  واقعا خوشحالم و برایم یک افتخار بزرگ محسوب می شود که کارلس (پویول) من را به عنوان جانشین خود در ترکیب بارسلونا انخاب کرده است."

تصویری از بیانیه باشگاه بارسلونا به رسانه ها:

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 17:4
بازديد از اين پست : 281

باشگاه بارسلونا در تلاش است الکس سانگ را به فروش برساند.

 

در حال حاضر بارسلونا در خط میانی هیچ مشکلی ندارد. ژاوی تصمیم گرفت که این باشگاه را ترک نکند، سانگ هم که فعلا مانده است، اما نقطه قوت انتقال ماسکرانو به خط میانی می باشد، او یک گام به جلو آمده تا در کنار بوسکتس قرار بگیرد.

سانگ، سرجی روبرتو، رافینیا، راکتیچ و اینیستا نیز دیگر بازیکنان میانه میدان بارسلونا هستند. به گفته خیلی ها، امسال، سال اوج گرفتن سرجی روبرتو می باشد، گفته می شود وی از کیفیت بالایی برخوردار است و در فصل پیش رو می تواند زیر نظر لوئیز انریکه تبدیل به یک ستاره شود.

الموندو گزارش می دهد، بازیکنان نام برده شده در حال حاضر همگی در تمرینات حضور دارند، به جز الکس سانگ که به دلیل مشکلات خانوادگی مجبور شد کمپ پارک سنت جورج را ترک کند. مدیرت بارسا در حال تلاش برای فروش این بازیکن است، زیرا که به نظر می رسد در فصل آینده فرصتی برای بازی کردن، در بین این بازیکنان جوان و با تجربه خوب پیدا نکند.

انریکه با مهره هایی که در اختیار دارد، خیلی راحت می تواند 4-3-3 و 3-4-3 بازی کند. راکتیچ و رافینیا می توانند در کنار یکدیگر زوج خوبی را تشکیل دهند، بازیکن جوان بارسلونا می تواند با بازی در کنار بازیکن با کیفیتی همچون راکتیچ، با تجربه شود. گفته می شود تطبیق پذیری رافینیا بسیار خوب است. اما این بازیکن جوان باید بیشتر با ژاوی رقابت کند تا در ترکیب تیم بارسلونا جای بگیرد.

بنابراین به نظر می رسد تصمیم لوئیز انریکه مبنی بر اضافه نکردن هافبکی دیگر به این جمع کاملا صحیح بوده است، زیرا که با آمدن بازیکنان جدید در پست هافبک، جا برای بازیکنان جوان و آینده دار باشگاه، همچون سرجی روبرتو تنگ می شود.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش

1 2 3 4 5

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش