Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

جدول گروه F لیگ قهرمانان اروپا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:23
بازديد از اين پست : 258

الکس سانگ عکسی از آماده سازی اش در تمرینات بارسلونا به منظور شرکت در رقابت های لالیگا به اشتراک گذشته است.

http://parsiup.com/upload/9vtv_10554274_327550417403375_1292280333_n.jpg


در حالی که لوئیز انریکه و باشگاه بارسلونا قصد داشتند هافبک کامرونی را به فروش برسانند، به نظر می رسد او در نیوکمپ ماندنی شده و در حال آماده کردن خود برای شرکت در بازی های لالیگا است. سانگ آماده می شود تا در تاریخ 24 آگوست در دیدار ابتدایی برابر الچه به میدان برود.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 16:5
بازديد از اين پست : 247

هافبک کامرونی تیم فوتبال بارسلونا در آستانه پیوستن به رقابت های سری آ ایتالیا قرار گرفته است.

http://www.varzesh11.com/images/news/alex-song-2014-5222.jpg

به گزارش Sport  پس از آنکه لوئیز انریکه سرمربی جدید تیم فوتبال بارسلونا اعلام کرد که دیگر نیازی به الکس سانگ هافبک دفاعی کامرونی آبی اناری ها  ندارد، حال از اسپانیا می رسد که سران باشگاه بارسلونا با تیم فوتبال میلان ایتالیا بر سر انتقال قرضی و یک ساله این بازیکن +  حق خرید میلانی ها در پایان فصل به توافق رسیده اند. 

گفتنی است انجام این انتقال  هنوز از جانب هیچ کدام از دو باشگاه تایید نشده است و باید منتظ ماند و دید که سرنوشت این هافبک سابق تیم فوتبال آرسنال در نهایت چه خواهد شد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 17:4
بازديد از اين پست : 281

باشگاه بارسلونا در تلاش است الکس سانگ را به فروش برساند.

 

در حال حاضر بارسلونا در خط میانی هیچ مشکلی ندارد. ژاوی تصمیم گرفت که این باشگاه را ترک نکند، سانگ هم که فعلا مانده است، اما نقطه قوت انتقال ماسکرانو به خط میانی می باشد، او یک گام به جلو آمده تا در کنار بوسکتس قرار بگیرد.

سانگ، سرجی روبرتو، رافینیا، راکتیچ و اینیستا نیز دیگر بازیکنان میانه میدان بارسلونا هستند. به گفته خیلی ها، امسال، سال اوج گرفتن سرجی روبرتو می باشد، گفته می شود وی از کیفیت بالایی برخوردار است و در فصل پیش رو می تواند زیر نظر لوئیز انریکه تبدیل به یک ستاره شود.

الموندو گزارش می دهد، بازیکنان نام برده شده در حال حاضر همگی در تمرینات حضور دارند، به جز الکس سانگ که به دلیل مشکلات خانوادگی مجبور شد کمپ پارک سنت جورج را ترک کند. مدیرت بارسا در حال تلاش برای فروش این بازیکن است، زیرا که به نظر می رسد در فصل آینده فرصتی برای بازی کردن، در بین این بازیکنان جوان و با تجربه خوب پیدا نکند.

انریکه با مهره هایی که در اختیار دارد، خیلی راحت می تواند 4-3-3 و 3-4-3 بازی کند. راکتیچ و رافینیا می توانند در کنار یکدیگر زوج خوبی را تشکیل دهند، بازیکن جوان بارسلونا می تواند با بازی در کنار بازیکن با کیفیتی همچون راکتیچ، با تجربه شود. گفته می شود تطبیق پذیری رافینیا بسیار خوب است. اما این بازیکن جوان باید بیشتر با ژاوی رقابت کند تا در ترکیب تیم بارسلونا جای بگیرد.

بنابراین به نظر می رسد تصمیم لوئیز انریکه مبنی بر اضافه نکردن هافبکی دیگر به این جمع کاملا صحیح بوده است، زیرا که با آمدن بازیکنان جدید در پست هافبک، جا برای بازیکنان جوان و آینده دار باشگاه، همچون سرجی روبرتو تنگ می شود.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 18:16
بازديد از اين پست : 285

هافبک کامرونی تیم بارسلونا بنا به دلایل خانوادگی اردوی این تیم در انگلستان را ترک کرد.

http://parsiup.com/upload/dcfw_57140_1405068414.jpg

گزارش شده است که الکس سانگ، دوشنبه بعد از ظهر اردوی تیم بارسلونا را به دلایل خانوادگی ترک کرده است!

الموندو می نویسد، بازیکن کامرونی تیم بارسلونا، همراه این تیم به انگلستان سفر کرد اما مشکل فوری برایش پیش آمد و خیلی سریع دوباره به کاتالان بازگشت.

سانگ هفته گذشته با باقی ملی پوشانی نظیر، اینیستا، آلبا، بوسکتس، ژاوی، پدرو، پیکه و راکتیچ به تمرینات تیم بارسلونا اضافه شده بودند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش

1 2 3 4 5

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش