Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

جدول گروه F لیگ قهرمانان اروپا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 15:0
بازديد از اين پست : 250

یک نشریه اسپانیایی دلیل ابراز نارضایتی اخیر مدافع برزیلی بارسلونا از سران این تیم بر سر موضوع تمدید قرارداد را اعلام کرد. روزنامه مارکای اسپانیا به شفاف‌سازی درباره اختلافاتی که اخیراً میان دنی آلوز، دفاع راست برزیلی بارسلونا با سران این باشگاه به وجود آمده پرداخته و پول را دلیل آن دانسته است.

بارسا نیوز

در ابتدای فصل جاری، دنی آلوز ادعا کرد که قراردادش با آبی و اناری‌پوشان کاتالونیا در ماه ژوئن سال 2016 به پایان می‌رسد اما چندی بعدی مسئولان باشگاه ماه ژوئن سال 2015 را به عنوان تاریخ درست پایان قرارداد این بازیکن برزیلی اعلام کردند.

آندونی سوبی‌سارتا، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا در تازه‌ترین کنفرانس خبری خود اعلام کرد که در جلسه‌ای که میان او و آلوز برگزار شده، اختلاف بر سر تاریخ پایان قرارداد طرفین رفع شده و آلوز پذیرفته تاریخ درست پایان قراردادش همان چیزی است که باشگاه می‌گوید.

سوبی سارتا ادعا کرد آلوز تاریخ را اشتباه اعلام کرد چون فراموش کرده در ماه مارس سال 2011 زمانی که قراردادش را تمدید کرد، ابتدا خواست بندی برای تمدید یک ساله قراردادش را در آن گنجانده شود اما کمی بعد نظرش را عوض کرد.

مارکا اما مدعی است که دلیل آلوز برای مخالفت با گنجانده شدن این بند در قراردادش، مخالفت او با کم شدن حقوقش در سال آخر حضور در نیوکمپ است. بارسایی‌ها به آلوز گفته بودند تنها در شرایطی قرارداد او را تا پایان فصل 2016-2015 تمدید می‌کنند که در این فصل حقوقی کمتر از 11 میلیون پوندی که در حال حاضر می‌‌گیرد‌، دریافت کند.

آلوز 32 ساله برای تمدید قراردادش با بارسلونا به توافق نرسیده و این بدان معناست که در او بازار نقل و انتقالات ماه ژانویه می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد نیوکمپ را ترک کند، هرچند بعید است تیم‌های زیادی حاضر شوند به او حقوق درخواستی‌اش را پرداخت کنند آن هم در چنین سن و سالی.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:31
بازديد از اين پست : 269

باشگاه فوتبال بارسلونا تایید کرد دنی آلوز در پایان فصل و با به اتمام رسیدن قراردادش، این تیم را ترک خواهد گفت.

آینده این مدافع برزیلی در بارسا همواره طی مهلت نقل و انتقالات در هاله ای از ابهام قرار داشت و شایعاتی در مورد علاقه لیورپول و پاریسن ژرمن به او هم شنیده می شد. دنی در نهایت تصمیم گرفت برای یک فصل دیگر در نیوکمپ بماند و تحت هدایت سرمربی جدید تیم، لوئیز انریکه، برای جایگاهش در تیم بجنگد.

با این حال اکنون آندونی زوبی زارتا طی صحبت هایی اعلام کرده این بازیکن در انتهای فصل به دوران طولانی حضورش در بلوگرانا پایان خواهد داد: "از اینکه دنی این فصل در بارسا مانده، خوشحالیم، اما دو طرف توافق کرده اند همکاری او و باشگاه در سال 2015 به پایان برسد."

گفتنی است دنی آلوز در جولای 2008 با مبلغی بالغ بر 38 میلیون یورو از سویا به بارسلونا نقل مکان کرد. او موفق شده به همراه آبی اناری ها 4 قهرمانی لالیگا، دو قهرمانی جام حذفی و دو مقام اولی لیگ قهرمانان بدست آورد. بارسلونا با خرید داگلاس پریرا از سائو پائولو در جمعه گذشته آماده روزهای بدون مدافع راست قدیمی و تاثیرگذار خود شده است.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:43
بازديد از اين پست : 297

مدافع تیم فوتبال بارسلونا پیرامون شرایطش در این روز در جمع آبی اناری ها سخن گفت.

گزارش کامل در ادامه خبر

بارسا نیوز

دنی آلوز مدافع کناری و برزیلی باشگاه بارسلونا در پایان جلسه تمرین امروز صبح آبی اناری ها در صحبت هایی به شایعات جدایی اش از بارسلونا در هفته های گذشته واکنش نشان داد.

"از کار کردن با لوئیز انریکه فوق العاده خوشحالم و آماده ام تا فصل جدید را برای کسب موفقیت آغاز کنم. اهداف من نسبت به سال های گذشته هیچ تغییری در این فصل نکرده است. من همواره از انتقادات جهت بهتر شدن و پیشرفت کردن استفاده کرده ام و اجازه نداده ام که در کارم اثر منفی بگذارد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 11:8
بازديد از اين پست : 287

آندونی زوبیزارتا، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا، گزارش هایی که از قصد باشگاه برای فروش دنی آلوز خبر می دهند، تکذیب کرد.

http://www.parsiup.com/upload/fb7x_fe3cdce1-747a-37c6-9aa0-ba6eca57145e.jpg

رئیس باشگاه سائوپائو مدعی شده که بارسا مصمم است تا مدافع ملی پوش برزیلی خود را به فروش رسانده و داگلاس را به عنوان جانشین به خدمت بگیرد.

از آنجایی که تنها یک سال از قرارداد آلوز با باشگاه بارسلونا باقی مانده است، باشگاه های متعددی در سراسر اروپا به جذب این بازیکن 31 ساله علاقه نشان داده اند. روز سه شنبه، زوبیزارتا صحبت ها در مورد اینکه دوران 6 ساله آلوز در بارسلونا به پایان خواهد رسید را تکذیب کرد اما اعلام کرد که باشگاه همچنان برای خرید بازیکنان جدید در بازار فعالیت خواهد داشت.

بنا به گزارش Soccerway، زوبیزارتا در جریان مراسم معارفه لوئیس سوارز گفت: "دنی آلوز یکی از بازیکن بارسلونا است. او بازیکن فوق العاده ای است و در طول پیش فصل نیز خیلی خوب تمرین کرده است. ما مثل همیشه در نقل و انتقالات فعالیت خواهیم کرد و تلاش می کنیم تا جایی که ممکن است در تمام پست ها و برای تمام رقابت ها، گزینه های بیشتری در اختیار مربی قرار دهیم.

اما نه من و نه آقای مستر [نایب رئیس باشگاه] هیچ اسمی را اعلام نخواهیم کرد. فکر نمی کنم این حرکت مناسبی باشد."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:12
بازديد از اين پست : 266

سرخیو بوسکتس به همراه مارتین مونتویا بعد از رسیدن کاروان بارسلونا به هلسینکی، به گفتگو با رسانه ها پرداختند.

بنا به گزارش AS، مارتین مونتویا نیز گفت: "آلوز بهترین مدافع کناری دنیاست و من از اینکه می ماند خوشحال هستم. من سالها در کنار او بازی کرده ام و امیدوارم که بتوانم برای به دست آوردن جایگاهی در تیم با او رقابت کنم و در تمرینات روزانه چیزهایی از او یاد بگیرم. از لحاظ تاکتیکی مثل فصل گذشته عمل می کنیم. مدافعان میانی بیشتر به کناره ها می آیند، بنابراین ما فضا و آزادی بیشتری داریم.

اکنون جلسات تمرینی شباهت زیادی به تمرینات بارسای B دارد. همیشه حفظ توپ، که باعث می شود از بازی خود لذت ببریم. لوئیس یک مربی ایده آل است. از خود گذشتگی های زیادی وجود دارد و او در جلسات تمرینی به خوبی این را به ما منتقل می کند. این مسیری است که به فتح عناوین قهرمانی منتهی می شود."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 17:10
بازديد از اين پست : 258

سرمربی آبی و اناری پوشان احتمال فروش مدافع راست برزیلی تیمش را رد کرد.

 

دنی آلوز مدافع برزیلی بارسلونا در روزهای گذشته به چند تیم از جمله لیورپول لینک شده بود و شایعاتی مبنی بر فروش او به گوش می رسید.

بعد از بازی دوستانه کاتالانها در برابر ناپولی که با شکست 1-0 آنها همراه بود، لوئیز انریکه سرمربی این فصل بارسلونا احتمال ترک نیوکمپ از سوی آلوز را رد کرد.

وی در همین رابطه به خبرنگاران گفت:" من از حضور او در تیم خوشحال هستم، آلوز یکی از بازیکنان خوب بارسلونا است، من او را به خوبی می شناسم و می گویم که او با ما هست."

همچنین انریکه در مورد واکنش کلادیو براوو دروازه بان شیلیایی و جدید بارسلونا که در صحنه گل تیم ناپولی اشتباه تاثیر گذاری داشت و نتوانست روی شوت دزمایلی واکنش خوبی نشان بدهد گفته است که آن تنها یک اشتباه کوچک بود.

لوئیز انریکه در مورد همین مسئله به خبرنگاران گفت:"او نمی توانست در آن صحنه کار خاصی انجام بدهد، اما به غیر از آن هر وقت واکنشی انجام داد توانست به خوبی از دروازه مراقبت کند، اشتاباهات اتفاق می افتند."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 17:1
بازديد از اين پست : 249

کاپیتان اول تیم فوتبال بارسلونا ب حضور در کنفرانس مطبوعاتی از دلایل ماندنش در جمع آبی اناری ها سخن گفت.

 

به گزارش پایگاه خبری باشگاه بارسلونا پس از تمرین امروز صبح شاگردان لوئیز انریکه، ژاوی هرناندز با حضور در کنفرانس مطبوعاتی از دلایل تصمیمش برای ماندن در جمع آبی اناری ها سخن گفت.

" فصل گذشته در شرایط واقعا بدی به اتمام رسید. من پس از نیمکت نشینی در دیدار آخر لالیگا و همچنین جام جهانی احساس کردم که دیگر نمی توانم برای باسا مفید باشم و برای همین خیلی زود تصمیم گرفتم که به دوران حضورم در تیم ملی و بارسا خاتمه داده و چالش جدیدی را آغاز کنم، اما پس از صحبت با زوبی و لوئیز انریکه آن ها مرا متقاعد کردند که هنوز نیز می توانم جایگاه مهمی را در تیم داشته باشم و از این بابت از آن ها واقعا متشکرم.

مسائل مالی هیچگاه برایم در اولویت نبوده است. تصمیم من برای جدایی من از بارسا تنها یک تصمیم فوتبالی بود، من با انریکه نزدیک به چهار جلسه به گفت و گو نشستم و او توانست ذهنیت مرا تغییر دهد و به من اطمینان بدهد که هنوز نیز می توانم برای تیم بازیکن مفیدی باشم. خلاصه کنم که انریکه اصلی ترین نقش را در باقی ماندن من در بارسا ایفا کرد و باعث شد که من از هفته گذشته و همانند 20 سالگی خود، تمرینات را از صفر و به همراه بقیه بازیکن ها آغاز کنم.

بازنشستگی از تیم ملی؟ درست است. دوران من در تیم ملی به پایان رسیده است و  می خواهم از تمام کسانی که در این سال ها باعث رقم زدن آن عصر طلایی شدند، تشکر کنم.

کاپیتان اول تیم؟ جانشینی کارلس پویول یک افتخار است. اما رای گیری برای انتخاب کاپیتان امروز صبح انجام شده و باید ببینیم که نتیجه چه خواهد شد (می‌خندد)

لوئیز سوارز؟ خرید فوق العاده ای بود. بدون شک او یکی از بهترین مهاجمان دنیای فوتبال است که فصل شگفت انگیزی را به همراه لیورپول پشت سر گذاشت. من او را می شناسم و باید بگویم که علاوه بر فوتبالیست، پسر واقعا خوبی نیز هست.

فلسفه کادر فنی جدید تیم؟ تغییر ذهینیت و مسائل روانی یک نکته کلیدی در موفقیت تیم است و آن ها در این زمینه تا به حال کمک زیادی به تیم کرده اند.

دنی آلوز؟ او یکی ز بهترین دفاع راست های جهان در سالیان خبر بوده و شاید بهترین شان نیز باشد، اما باید ببینیم که خود او و باشگاه چه تصمیمی خواهند گرفت."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 11 صفحه بعد

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش

1 2 3 4 5

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش