Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

جدول گروه F لیگ قهرمانان اروپا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 11:23
بازديد از اين پست : 271

ستاره جوان فوتبال اسپانیا از اهدافش برای حضور در جمع شاگردان اونای امری سخن گفت.

به گزارش پایگاه خبری باشگاه سویا جرارد دلوفئو مهاجم سابق تیم فوتبال بارسلونا که با قراردادی قرضی بدین تیم آمده است، در صحبت هایی در مراسم معارفه خود در این تیم، از حضور در سویا ابراز رضایت کرد.

"از حضور در اینجا واقعا خوشحالم. لوئیز انریکه در روز های گذشته به من گفت که در این فصل نمی توانم دقایق زیادی به میدان بروم و بهتر است که به تیم دیگری منتقل شوم و پس از پیشنهاد سویا دیگر تردیدی برای آمدن به این جا نداشتم. این فصل، سال مهمی برای دوران بازیگری ام است و من انتظارات بالایی را از خودم دارم و برای همین بدین باشگاه آمدم تا درس  های زیادی را بیاموزم و پیشرفت کنم.

درست است. کمی از جدایی ام از بارسلونا شگفت زده شدم. آن ها در ابتدا مرا از اورتون بازگرداندند، اما پس از آن به من گفتند که بازی های زیادی در این فصل به من نخواهد رسید. به هر ترتیب مهم این است که در حال حاضر در اینجا هستم و تمرکزم تنها بر روی پشت سر گذاشتن سالی موفق در سویا خواهد بود.

قبول دارم که کمی در کارهای دفاعی ضعیف هستم و بر روی آن کار خواهم کرد تا   اول از همه به خودم و پس از آن به لوئیز انریکه و همه هواداران نشان بدهم که می توان در کارهای دفاعی نیز برای تیم موثر باشم. "

گفتنی است این مهاجم جوان به همراه اور بانگا هافبک سابق باشگاه والنسیا صبح امروز با حضور در استادیوم سانچز پیسخوان مراسم معارفه خود را در حضور هواداران این تیم به انجام رساندند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : علیرضا...نویسنده ارشد
تاريخ : 20:50
بازديد از اين پست : 286

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:32
بازديد از اين پست : 284

مهاجم جوان تیم فوتبال بارسلونا با قراردادی قرضی و یک ساله به سویا پیوست.

بارسا نیوز

باشگاه بارسلونا لحظاتی پیش به صورت رسمی از انتقال قرضی و یک ساله و البته بدون هیچ گونه حق خریدی در پایان فصل ، جرارد دلوفئو مهاجم 20 ساله تیم فوتبال بارسلونا به سویا اسپانیا خبر داد تا وی پس از دنیس سوارز تبدیل به دومین بازیکن بارسلونا در ترکیب این فصل شاگردان اونای امری شود.

گفتنی است دلوفئو که پس از حضور یک ساله در تیم فوتبال اورتون تابستان سال جاری به نیوکمپ بازگشته بود، پس از ناتوانی در جذب رضایت لوئیز انریکه در تمرینات پیش فصل و در حالی که نتوانست در هیچکدام از بازی های دوستانه بارسلونا به صورت ثابت در ترکیب بارسا به میدان برود، با تصمیم انریکه و با توجه به درخش مونیر الحدادی پدیده جوان خط حمله تیم فوتبال بارسلونا با قراردادی قرضی راهی قهرمان فصل گذشته رقابت های لیگ اروپا شد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 12:11
بازديد از اين پست : 270

به نظر می رسد یکی از ستارگانی که در آینده بیشتر اسمش را خواهیم شنید، مونیر الحدادی مهاجم جوان تیم بارسلونا است.

http://parsiup.com/upload/cn7p_mwnyr.jpg

مهاجم جوان بارسلونا، مونیر الحدادی امروز در دیداری دوستانه برابر هلسینکی دو گل به ثمر رساند و بازی بسیار خوبی را نیز به نمایش گذاشت. وی پس از بازی گفت: "من به خاطر دو گلم و بازی خوبی که تیم به نمایش گذاشت خوشحال هستم. تیم بازی را به خوبی در دقایق مختلف حفظ کرد و هم چنین گل های خوبی به ثمر رساند."

در مورد اولین حضور در ترکیب اصلی تیم، لوئیز انریکه و بازی کنار دلوفوئو: "جرارد یک هم تیمی بسیار خوب است، مربی تصمیم می گیرد که چه کسی در زمین باشد، لوئیز انریکه همیشه به من می گوید که کارم را باید به خوبی انجام دهم."

در مورد ماسیب، دروازبان جوان تیم: "سه دروازبان ما برابر هستند. مربی به ما گفته که نگران نباشیم و سخت تمرین کنیم، من واقعا فکر می کنم که با کار و تلاش زیاد به هدف های دشوار دست پیدا کنیم."

در مورد اشتباه براوو: "او به سرعت بر این وضعیتش غلبه خواهد کرد."

در مورد مارک بارترا: "او از لحاظ فیزیکی بسیار آماده است و با دیگر هم تیمی ها بسیار خوب همکاری می کند. در کل من شور و شوق بسیاری دارم و نسبت به روز اول بسیار آماده تر هستم."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش

1 2 3 4 5

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش