Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

جدول گروه F لیگ قهرمانان اروپا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 12:10
بازديد از اين پست : 276

http://www.trollfootball.me/upload/thumb/troll_football_image_882e3a2202272035cf27d8e19d2c0126.jpg

 

هرکی عشق جاودانه ای به رونالدینیو داره یه نظر به نام رونالدینیو بده

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 12:7
بازديد از اين پست : 288

هیئت مدیره بارسلونا تصمیم گرفت که نام کمپ ۱ زمین تمرین این باشگاه به نام "زمین تمرین تیتو ویلانوا" تغییر بدهد. ویلانوا که به همراه بارسلونا یک بار قهرمان لالیگا شده بود، سال گذشته به علت بیماری درگذشت.

تغيير نام زمين تمرين بارسا به ياد ويلانوا

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 8:57
بازديد از اين پست : 284

کارلوس پویول کاپیتان بـــا سابقه بارسا امروز برای اولین بار بر سرکـــــار در بخش مدیریت ورزشی رفت!

کارلس پویول کار جدیدی شروع می شود

امروز پوپول بر سر تمرینات بارسا رفت و تمرینات این تیم را از نزدیک دید! لوییز انریکه و شاگردانش برای چمپیزلیگ خودشان را اماده میکنند.

 

همچنین : پویول اخرین بازی بارسا را که با برتری 2بر0 این تیم همراه بود در جایگاه ویژه دید.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 8:25
بازديد از اين پست : 274

یوهان کرویف معتقد است که برخی مربیان توانایی اداره ستارگان تیم‌های خود را ندارند و ناکامی دیوید مویس، سرمربی پیشین منچستریونایتد نیز به همین دلیل بوده است. به نظر کرویف بارسلونا هم در سال‌های اخیر دچار پسرفت شده است که دلیل آن انتخاب مربیانی فاقد توانایی کنترل ستارگانی همچون لیونل مسی و نیمار است.

کرویف در گفت‌وگو با نشریه گاردین انگلیس اظهار داشت: من هنوز بارسا را خیلی دوست دارم. من رئال مادرید را هم خیلی دوست دارم بارسلونا اما در این چند وقت اخیر کمی پسرفت کرده است که دلیل آن افرادی بوده‌اند که به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شده‌اند. نمی‌گویم که آنها مربیان خوب یا بدی بوده‌اند اما معتقدم که مدیریت بازیکنانی مانند مسی و نیمار برای‌شان سخت بوده است. اگر نتوانید چنین بازیکنانی را در تیم‌تان مدیریت کنید، به مشکل برخواهید خورد. مشکلی که دیوید مویس در منچستریونایتد داشت هم همین بود.

http://barcanews.org/uploads/images/news/139306/thumbnail/thumbs_570/13930622000667-photol.jpg

کرویف افزود: برخی افراد می‌توانند برخی بازیکنان خاص را کنترل کنند که این لازمه مربیگری است وگرنه کارتان نتیجه نمی‌دهد. مویس مربی خوبی است اما نه برای منچستریونایتد.

اسطوره پیشین فوتبال هلند تصریح کرد: معمولاً من می‌‌گویم که مهمترین چیز برای یک مربی این است که بر مشکلاتش غلبه کند. به گواردیولا و خود من نگاه کنید. گواردیولا مانند من خیلی نحیف بود و به همین دلیل باید به بازی تکنیکی‌اش تکیه می‌کرد. این موضوع در مورد اینیستا و مسی هم صدق می‌کند. آنها باید حرکات خود را پرسرعت انجام دهند وگرنه هرگز موفق نخواهند شد. این یعنی که آنها به همه جزئیات واقف هستند. چنین بازیکنانی باید سریع‌تر فکر کنند و چیزهای بیشتری ببینند. با در اختیار داشتن این ویژگی‌ها بیشتر می‌توانید به بازیکنان اطراف‌تان کمک کنید.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 8:46
بازديد از اين پست : 258

بارسا فصل گذشته با هدایت مارتینو نتوانست نتایج خوبی کسب کند و کرویف معتقد است عدم توانایی این مربی آرژانتینی در کنترل ستاره های تیم، باعث ناکامی آنها شد. یوهان کرویف، اسطوره باشگاه بارسلونا، معتقد است که عدم توانایی سرمربی های این باشگاه در کنترل بازیکنانی مانند لیونل مسی و نیمار، باعث پسرفت این تیم در چند سال اخیر شده است.

 

بارسا نیوز

کرویف سال گذشته و بعد از پیوستن نیمار به بارسا گفته بود که این باشگاه باید مسی را بفروشد تا ستاره برزیلی بتواند راحت تر در این تیم جا بیفتد. بارسا فصل گذشته با هدایت مارتینو نتوانست نتایج خوبی کسب کند و کرویف معتقد است عدم توانایی این مربی آرژانتینی در کنترل ستاره های تیم، باعث ناکامی آنها شد. او شرایط باشگاه کاتالانی با مارتینو را به اوضاع فصل گذشته منچستریونایتد با هدایت دیوید مویس مقایسه کرد و گفت:" من هنوز بارسا را خیلی دوست دارم. من رئال را هم دوست دارم.

بارسا به دلیل کسانی که به عنوان مربی در این تیم کار کردند، پسرفت داشت. نمی گویم آنها مربیان خوبی بودند یا بد اما کنترل بازیکنانی مانند نیمار یا مسی دشوار است. اگر نتوانید آنها را کنترل کنید، شرایط دشوار می شود. دیوید مویس هم در منچستریونایتد شرایط مشابهی داشت.

بعضی مربیان می توانند بعضی بازیکنان را کنترل کنند و نیاز دارید که حتما این کار را بکنید. در غیر این صورت، به مشکل برمی خورید. مویس مربی خوبی است اما نه برای منچستریونایتد."

کرویف همچنین معتقد است که ستاره هایی بارسا مانند مسی و اینیستا با اطلاع از کمبودهای بازی شان، توانستند خود را به سطحی که اکنون در آن هستند، برسانند.

" مهمترین موضوع برای یک مربی است که بتواند بر مشکلاتی که بازیکنان شان دارند، غلبه کنند. مثلا در مورد کار کردن با گواردیولا، او مانند من لاغر بود و باید از تاکتیکش مراقبت می کرد. در مورد اینیستا و مسی هم این را دیدید. آنها باید حرکات شان را سریع انچام بدهند؛ وگرنه نمی توانند به هدف شان برسند. این نشان می دهد که آنها از جزئیات آگاه هستند."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:22
بازديد از اين پست : 263

مردم کاتالونیا بر یک چیز اتفاق نظر دارند . کاتالونیا اسپانیا نیست . مردم منطقه ی کاتالونیا همواره در تلاش برای استقلال از اسپانیا بوده اند . از این روز بویان کرکیچ نیز همزمان با سالگرد جشن های 300 ساله ی کاتالونیا با در دست گرفتن پرچم این منطقه در اینستاگرامش نوشت با این که 4 سال است از خانه دور است اما .....

بارسا نیوز

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:6
بازديد از اين پست : 276

فرانک دی بوئر، سرمربی آژاکس عنوان کرد که لوئیس سوارز، مهاجم بارسلونا هنوز عاشق آژاکس است و منتظر تقابل با او در لیگ قهرمانان است.

 

بارسا نیوز

آژاکس در گروه F، به همراه بارسلونا، پاری سن ژرمن و آپوئل قرار دارد و به زودی، سوارز مقابل تیم سابقش بازی خواهد کرد. ون در ویل، زلاتان، سوارز و مکسول، همگی مقابل تیم‌های سابقشان قرار گرفت که این موضوع، گروه F را جذاب می‌کند.

دی بوئر در مصاحبه با سایت باشگاه آژاکس گفت: " شاید سوارز همچنان آژاکس را دوست داشته باشد. او نتایج فوق‌العاده ای برای ما رقم زد.ون در ویل نیز در حال تبدیل شدن به یکی از بهترین مدافعان راست جهان است. مکسول بسیار با تجربه است و ترسی از بازی‌های بزرگ ندارد. همچنین در شرایط فوق‌العاده ای قرار دارد. دیگری نیز زلاتان است. همیشه از دیدن بازی های او شگفت زده می‌شوم. مطمئنم که او متمرکز خواهد بود تا لیگ قهرمانان را در این فصل به دست آورد."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 10:23
بازديد از اين پست : 254

پس حضور 15 دقیقه ی منیر الحدادی در ترکیب تیم ملی اسپانیا این بازیکن به سومین بازیکن جوان بارسلونا تبدیل شد که در تیم ملی اسپانیا بازی کرده اند . منیر الحدادی در تاریخ 1 سپتامبر سال 1995 متولد شد و در حالی که 19 سال و 7 روز داشت در ترکیب تیم ملی اسپانیا مقابل مقدونیه قرار گرفت .

بارسا نیوز


رکورد جوانترین بازیکن مربوط به بویان کرکیچ است . بویان در حالی که تنها  18 سال و 13 روز داشت برای اسپانیا به میدان رفت . دومین بازیکنجوزپ سامیتیر است . جوزپ اولین بازی خود برای اسپانیا را زمانی که 18 سال و 208 روز داشت انجام داد .

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:15
بازديد از اين پست : 287

بارسلونا در قرن جدید هنوز نتوانسته است تا به یک رکورد مثبت که آخرین بار در سال 1999 بدان دست یافته بود؛ برسد. باشگاه بارسلونا در قرن 21 با وجود خلق رکوردهایی تکرارنشدنی و کسب افتخارات متعدد، در زمینه تکرار یک رکورد مثبت هنوز به موفقیتی دست نیافته است. بارسا هرگز نتوانسته است که در قرن جدید، در سه بازی متوالی بدون دریافت هیچ گلی به پیروزی برسد.

 

بارسا نیوز

آخرین بار در فصل 99-2000 بود بارسا توانسته بود در سه بازی متوالی گلی دریافت نکند و پیروز هم بشود.

در 5 موقعیت این امکان وجود داشته که بارسا به رکورد سه پیروزی متوالی بدون گل خورده دست یابد؛ اما هرگز موفق به انجام آن نشد. در فصول 2004-2005 ، 2005-2006 ،2009-2010 ، 2010-2011 و 2013-2014، بارسا در دو بازی متوالی گلی در لالیگا گلی دریافت نکرد اما در سومین بازی دروازه اش باز شده بود.

در این زمینه رکورد در دست بارسای رینوس میشل فصل 77-78 است که در 6 بازی متوالی پیروز شده و گلی هم دریافت نکرده بود.

بارسای فصل 93-94 با یوهان کرویف نیز توانسته بود سه بازی ابتدای فصل را با پیروزی و بدون دریافت گل پشت سر بگذارد.

حالا باید ببینیم که بارسلونای این فصل، پس از کسب دو پیروزی در مقابل الچه و ویارئال که بدون دریافت گل حاصل شده، قادر خواهد بود تا در بازی با اتلتیک بیلبائو نیز یک پیروزی بدون گل خورده را بدست بیاورد یا خیر؟

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:10
بازديد از اين پست : 300

ماکسول بازیکن سابق بارسلونا گفته است : " بارسلونا برای من یک کلاس درس واقعی بود . این باشگاه همچنین برای من یک مدرسه تاکتیک بوده است " . ماکسول در بین سال های 2009/12 تحت مربیگری پپ گواردیولا در بارسلونا بازی میکرد . این صحبت ها را مکسول در مصاحبه با وب سایت رسمی باشگاه پاری سن ژرمن مطرح کرده است .

بارسا نیوز


بارسلونا در مرحله ی گروهی لیگ قهرمانان با پاری سن ژرمن رو به رو خواهد شد . ماکسول همچنین گفته است که تیم جدیدش سزاوار حضور در مراحل بعدی لیگ قهرمانان است اما پیروزی بر بارسلونا را دشوار دانست . مکسول اعتراف کرد امسال بارسلونا متفاوت تر از سال های گذشته است .

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 8:51
بازديد از اين پست : 256

اگر در گذشته ای نه چندان دور تعداد زیادی بازیکنان شاغل در بارسا را هلندی ها تشکیل میدادند، در حال حاضر این اتفاق در مورد بازیکنانی از آمریـکای جنوبی رخ داده است.

در این دوره برزیل با پنج نماینده بیشترین سهم را دارد. آرژانتین دو بازیکن، اروگوئه و شیلی نیز کدام یک بازیکن در تیم فعلی حضور دارند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 15:24
بازديد از اين پست : 259

ستاره جوان بلوگرانا برای بازی با مقدونیه به اردو لاروخا دعوت شده است و حالا هافبک سابق باشگاه بارسلونا به ستایش از این استعداد می‌‌پردازد.  به گزارش بخش بین الملل سایت گل، سسک فابرگاس در مورد مونیر الحدادی ۱۹ ساله می‌‌گوید:"مونیر واقعاً بازیکن خاصی‌ است.

بارسا نیوز

چیزی که من در تمرینات دیدم این است که واقعاً بازیکن خوبی‌ است. همه چیز برای وی سریع پیش رفت اما مردم همواره در مورد وی خوب صحبت می‌‌کنند. فکر نمی‌‌کنم که فشار زیادی را تحمل کند و به نظر می‌‌رسد در کنار هم تیمی‌هایش در بارسلونا راحت باشد.

"وی می‌‌تواند در هر دو سمت زمین بازی کند و همچنین مهاجم مرکزی هم خواهد بود. کنترل و حواس وی در بازی فوق العاده است و در پیدا کردن فضا استاد است."

مونیر اولین بازی رسمی‌‌اش برای بارسلونا را در پیروزی ۳-۰ برابر الچه انجام داد که یک گل به ثمر رساند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:53
بازديد از اين پست : 290

ویکتور والدز گلر سابق بارسلونا باید قبل از تکمیل قراردادش با تیم لیورپول تست های پزشکی این تیم را بگذراند.

http://www.varzesh11.com/images/news/victor-valdes-4062.jpg

قرمزهای آنفیلد در حال صحبت با این دروازه‌بان اسپانیایی هستند، که از مصدومیت شدید زانوی خود بهبود می یابد.

 

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:42
بازديد از اين پست : 262

روبرتو کارلوس اصرار دارد که حتی حضور نیمار هم نمی‌‌توانسته پیروزی آلمان را برای برزیل از بین ببرد.

کارلوس 41  ساله می‌‌گوید: "با وجود نیمار 7 گل نمی‌‌خوردیم اما گل‌های آلمان به 5 می‌‌رسید. برزیل در روز خوب خودش نبود. کار‌ها خوب پیش نرفت. بعضی‌ از افراد فکر می‌‌کنند که هافبک‌ها باید بازی را می‌‌بستند و بقیه اعتقاد دارند که خط دفاعی برزیل خوب نبود. فوتبال به توضیح نیاز ندارد."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:34
بازديد از اين پست : 261

ژوزه مورینیو و لوئیز انریکه سرمربیان حال حاضر تیم های چلسی و بارسلونا در بین سال های 1996 تا 2000 در این تیم اسپانیایی با یکدیگر هم کاری کرده اند و حالا و به مناسبت گفت گو ی امروز ژوزه مورینیو پیرامون اولین ملاقاتش با انریکه پس از آن دوران در حاشیه اجلاس سرمربیان منتخب یوفا در نیون سوئیس، تصویری از آن دوران را تقدیم حضورتان کرده ایم.

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/users/user9244/enriquemou.jpg

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:26
بازديد از اين پست : 254

اریک آبیدال بازیکن فرانسوی سابق بارسلونا که امسال در المپیاکوس یونان توپ خواهد زد در یک کنفرانس خبری بار دیگر به صحبت از تیم سابق خود پرداخت .

وی گفت : " مطمئنم که تغییرات رخ داده در بارسلونا نهایتا به نفع این تیم تمام خواهد شد. بخصوص از آمدن جرمی متئو خوشحال شدم. بارسلونای جدید،تیم موفقی خواهد بود "

http://storage.isport.ir/images/73031e24-72b5-4259-b094-4106ac1a2287-cb.Jpeg

آبیدال که همچون خامس و فالکائو در این فصل موناکو را ترک کرده است افزود : "می خواستم در موناکو بمانم اما مربی جدید تیم، آقای ژاردیم روی من حساب نمی کرد.به همین خاطر بود که به المپیاکوس آمدم.با این وجود، مطمئنم که موناکو امسال هم تیم خوبی در لو شامپیونه خواهد بود."

آبیدال در مورد عدم دعوت به تیم ملی فرانسه گفت : " از ابتدای دوران فوتبالم به سختی تلاش کردم تا به تیم ملی برسم و همینطور هم شد. پیش از اعلام رسمی بازیکنان تیم ملی برای جام جهانی برزیل، دشام با من تماس گرفت و به من اطلاع داد که در لیست او جایی ندارم. این مساله برای من بسیار سنگین بود اما آن را پذیرفتم "

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:24
بازديد از اين پست : 268

پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ، مطمئن است که لوئیس انریکه بهترین گزینه برای هدایت بارسا محسوب می شود و معتقد است که همبازی سابقش می تواند در نوکمپ حتی بهتر از خودش نتیجه بگیرد.

http://storage.isport.ir/images/a37e2cd5-0fe9-4c18-b530-78b26b8f5489-cb.Jpeg

گواردیولا بین سال های 2008 تا 2012 هدایت بارسا را برعهده داشت و با این تیم به 14 جام مختلف از جمله سه قهرمانی در لالیگا و دو قهرمانی در چمپیونزلیگ رسید. او اکنون معتقد است که با حضور لوئیس انریکه در نوکمپ، بارسا می تواند یک عصر طلایی دیگر را پشت سر بگذارد.

او به خبرنگاران گفت:" البته او می تواند با دستاوردهای من در بارسا برابری کند. من توانایی های زیادی در او می بینم. او می تواند بهتر از من در بارسا کار کند. برای بارسا بسیار مهم است که بار دیگر هویتش را به دست بیاورد؛ فلسفه ای که همه ما آن را می شناسیم. فکر می کنم تنها زیر نظر لوئیس انریکه می توانیم به چنین دستاوردی برسیم."

گواردیولا و انریکه بین سال های 1996 تا 2001 در بارسا همبازی بودند و در زمان حضور گواردیولا روی نیمکت تیم اول بارسا، انریکه سرمربی تیم B بارسا بود.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 13:24
بازديد از اين پست : 253

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان به تمجید از دوست و هم بازی قدیمی اش در تیم فوتبال بارسلونا پرداخت.

پپ گواردیولا سرمربی سابق تیم فوتبال بارسلونا که در حال حاضر هدایت بایرن مونیخ آلمان را بر عهده دارد در صحبت هایی کوتاه در حاشیه نشست سالانه سرمربیان یوفا به تمجید از لوئیز انریکه هم بازی سابق و سرمربی فعلی تیم فوتبال بارسلونا پرداخت.

" البته که می تواند من را در بارسلونا پشت سر بگذارد. من او را بسیار قبول دارم و معتقدم می تواند بهتر از من برای بارسا عمل کند."

"برای بارسلونا مهم ترین چیز بازیابی هویت و فلسفه خودش است و گمان می کنم که بار دیگر تحت هدایت لوئیز انریکه این را خواهیم  دید."

گفتنی است در دوران حضور گورادیولا در بارسلونا که با کسب 14 جا قهرمانی از 18 جام ممکن برای بارسا همراه بود، لوئیز انریکه به عنوان سرمربی تیم ب بارسلونا مشغول به کار بود و  همچنین این دو در بین سال های 1996 تا 2001  نیز برای 5  سال  در کنار هم در تیم فوتبال بارسلونا هم بازی بوده اند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 13:46
بازديد از اين پست : 278

لیورپول علاقه مند به جذب ویکتور والدز دروازه بان سابق بارسلونا است.

والدز که در اواخر فصل گذشته با مصدومیت جدی روبه رو شد هنوز نتوانسته است تیم آینده خود را مشخص کند. در ابتدا موناکو به صورت جدی به دنبال امضا قرارداد با او بود اما به دلیل مصدومیت شدیدش از جذب او منصرف شد.

اکنون مارکا گزارش داده است که لیورپول می خواهدوالدز را به خدمت بگیرد. ایجنت والدز چند روز قبل از پیوستن موکلش به تیمی بزرگ تا ژانویه خبر داده بود. والدز اکنون دوران آماده سازی را پشت سر می گذارد و گفته می شود در صورت توافق با لیورپول تا اکتبر قرارداد خود را نهایی نمی کند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:4
بازديد از اين پست : 266

با توجه به اظهارات مدیر برنامه های ویکتور والدز، این دروازه بان در کریسمس با یک تیم بزرگ قرارداد امضاء خواهد کرد.

از وقتی قرارداد والدز با بارسلونا در تابستان امسال به پایان رسید، وی بدون تیم بوده است و انتقال به موناکو نیز به دلیل مصدومیت زانوی این دروازه بان 32 ساله منتفی شد.

بنا به گزارش Goal، باوجود اینکه والدز همچنان در حال سپری کردن دوران ریکاوری می باشد، به نظر می رسد که به همین زودی خانه جدیدی برای خود پیدا نخواهد کرد، اما مدیر برنامه او، خینس کارواخال، نگرانی از این بابت ندارد.

او به برنامه 'El Larguero' از Cadena Ser گفت: "در واقع می توان هر زمان قرارداد امضاء کرد و من مطمئنم که قبل از کریسمس، والدز را در یک باشگاه بزرگ خواهیم دید. روند بهبودی او خوب پیش می رود، اما هنوز نمی دانیم که مصدومیت او چه زمان به طور کامل رفع شده و آماده بازی کردن خواهد شد."

والدز در بارسلونا تمام مدارج جوانان را طی کرد و پس از 12 سال حضور در تیم اصلی، تصمیم گرفت تا قرارداد خود را تمدید نکرده و به صورت بازیکن آزاد از این باشگاه جدا شود.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : احمد رضا...معاون
تاريخ : 20:49
بازديد از اين پست : 252

رونالدینیو تاکید کرد دعوت فرانسیس پاپ واتیکان را برای حضور در این مسابقه که اول سپتامبر در استادیوم المپیکو رم برگزار خواهد شد را قبول کرده است.

بارسا نیوز


ستاره سابق آتلتیکو مینی رو و بارسلونا گفت :« این باعث افتخار من است که به این دیدار دعوت شده ام.»

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:30
بازديد از اين پست : 282

آرسن ونگر، سرمربی تیم آرسنال معقتد است که الکسیس سانچز به مانند نیمار در زمان حضور در بارسلونا به خاطر حضور لیونل مسی رنج می بردند.

http://fifaday.ir/wp-content/uploads/2014/02/371137_heroa-520x360.jpg

آرسنال در اوایل تابستان امسال نزدیک به 40 میلیون یورو برای به خدمت گرفتن ملی پوش شیلیایی پرداخت کرد و اکنون این بازیکن آماده است تا امروز اولین بازی خود با پیراهن توپچی ها را در جام امارات انجام دهد.

مرد فرانسوی به Daily Mirror گفت: "او در ابتدا زمانی که برای اودینزه بازی می کرد مورد توجه من قرار گرفت و بعد از آن، وقتی راهی بارسلونا شد نیز او را دنبال می کردم. او یک مهاجم است. یک تمام کننده خوب که در ایتالیا بسیار تأثیر گذار ظاهر می شد. من او را آنجا دیدم و واقعاً فوق العاده بود. کار او در بارسلونا کمی سخت تر شده بود اما همانطور که می توانید این وضعیت را در مورد نیمار هم شاهد باشید، به خاطر وجود مسی است.

وقتی شما نیمار برزیل و نیمار بارسلونا را با هم مقایسه می کنید، متوجه یکسان نبودن آن می شوید. من این حقیقت که الکسیس می تواند در سمت چپ، راست، و مرکز بازی کند را دوست دارم و به همین خاطر برای جذب او اقدام کردم."

ونگر در ادامه افزود: "من عاشق سرعت ام و وقتی ما ولکات را از دست دادیم، بله، درست است که بیشتر به زحمت افتادیم. بنابراین من سانچز را به خدمت گرفتم، چرا که او هم ویژگی های مشابه با ولکات را دارد و می تواند بدون توپ پشت سر مدافعان حرکت کند. و با کیفیت دوندگی های او، می تواند برای ما بسیار مهم باشد. فکر می کنم او یک بُعد دیگر از لحاظ کیفیت و تهدید به تیم ما خواهد داد و امیدوارم که حق با من باشد."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:3
بازديد از اين پست : 248

لوئیز انریکه مربی بارسلونا در پنجمین سالگرد از دنیا رفتن سر بابی رابسون، به وی ادای احترام کرده است.

http://static.goal.com/152000/152061_heroa.jpg

رابسون در سال 2009 درگذشت و امروز لوئیز انریکه مارتینز پس از اتمام تمرین تیمش در کمپ برتون، در مورد این مربی یزرگ صحبت کرد. انریکه در گفت و گو با گاردین گفت: " در آن سال ما سه جام به دست آوردیم، جام برندگان، کوپا دل ری و سوپر کاپ اسپانیا. آن یک فصل دشوار بود، چون یوهان کرایوف به تازگی رفته بود، و بارسلونا تصمیم داشت از تجربیات رابسون استفاده کند.

من فکر می کنم او انتظارات را کامل برآورده کرد؛ به عنوان یک مدیر، او یک بازی حمله ای و فلسفه ای آسان را در اختیار داشت، ایده های او بسیار روشن بود.کارها به طور طبیعی راه خود را پیش می برد، رابسون قادر به مدیریت یک تیم بود، او خودش را سریع با یک تیم بزرگ هماهنگ و منطبق کرد. رابسون یک فرد بسیار با استعداد بود."

فدراسیون فوتبال انگلستان، روز فوت سر بابی رابسون را روز ملی فوتبال نام گذاری کرده است و لوئیز انریکه مربی سابق سلتاویگو می گوید: " من فکر نمی کنم این امر جای تعجب داشته باشد، او یک مرد واقعی فوتبال بود. فکر می کنم که رابسون می تواند فکرش را به ما منعکس کند، ما را به درک فوتبال نزدیک کند؛ من فوتبالم را به عنوان یک مدفاع شروع کردم ولی رابسون به من فرصت داد در کارهای تهاجمی شرکت کنم، من همیشه بیان کرده ام که گل ها و موفقیت هایم را مدیون سر بابی رابسون هستم. من همیشه یک رابطه خوب با او داشتم، آقای رابسون همیشه در مورد چیزهای خوب با من صحبت می کرد."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 29 صفحه بعد

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش

1 2 3 4 5

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش