Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

جدول گروه F لیگ قهرمانان اروپا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:10
بازديد از اين پست : 319

سه ستاره تیم فوتبال بارسلونا با رهایی از مصدومیت به تمرینات عمومی این تیم برگشتند.به گزارش رویترز از بارسلون ، بر این اساس لیونل مسی ، آندرس اینیستا و توماس فرمایلن از دیروز در تمرینات تیم خود شرکت کردند.

بارسا نیوز


باشگاه بارسلونا در مورد اینکه آیا این 3 بازیکن به دیدار شنبه آینده در نیوکمپ برابر آتلتیک بیلبائو خواهند رسید اشاره ای نکرد.مسی از ناحیه عضله کشاله ران ، اینیستا از ناحیه زانو و فرمایلن از ناحیه زردپی زانو مصدوم بودند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:34
بازديد از اين پست : 260

به نظر می رسد دو بازیکن مصدوم آبی اناری ها به بازی آینده این تیم می رسند.

 انتظار می رود که دو بازیکن مصدوم بارسا یعنی آندرس اینیستا و توماس فرمائلن در بازی آینده این تیم به میدان بروند.

http://parsiup.com/upload/xs8g_926260_690174161059534_608159380_n.jpg

به گقته AS، اینیستا که در اردوی تیم ملی اسپانیا دچار مصدومیت شد به بارسلونا برگشت و پس از گذراندن دوران ریکاوری شرایط مسابقه را به دست آورده است. از سوی دیگر فرمائلن که از زمان پیوستنش به بارسا برای این تیم بازی نکرده است، دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته است و آماده به میدان رفتن است. آدریانو مدافع برزیلی نیز هنوز در حال تمرین کردن است و به دلیل نداشتن تمرینات پیش فصل، در حال حاضر بر روی وضعیت بدنی خود کار می کند و هنوز شرایط مسابقه را پیدا نکرده است.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:10
بازديد از اين پست : 323

سه بازیکن مصدوم بارسلونا، نیمار، فرمالن و تر اشتگن، در تمرین روز سه شنبه این تیم شرکت کردند.

نیمار در دیدار برابر الچه هم می توانست بازی کند اما با این وجود کادر فنی باشگاه تصمیم گرفت که از این بازیکن استفاده نکند تا به طور کامل آسیب دیدگی اش بهبود یابد.

فرمالن مدافع بلژیکی بارسلونا نیز هنوز از ناحیه همسترینگ که در بازی های جام جهانی دچار مصدومیت شد، احساس ناراحتی می کند و اشتگن نیز به علت ضربه ای که دو هفته پیش در تمرینات به او وارد شد، آسیب دیده بود.

با این وجود، هر سه این بازیکنان در تمرین روز سه شنبه شرکت کردند، ولی به طور جداگانه. بارسلونا در دیدار هفته اول موفق شد با نتیجه 3 - 0 الچه را شکست دهد و در دیدار بعدی باید روز یک شنبه در ال مادریگال به مصاف ویارئال بروند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:22
بازديد از اين پست : 254

باشگاه بارسلونا اعلام کرد که خرید تازه این تیم به دلیل مصدومیت از ناحیه ران پا، به مدت نامعلومی از میادین دور خواهد بود.

 

این مدافع بیست و هشت ساله بلژیکی، چند روز پیش با موفق پشت سر گذاشتن آزمایشات پزشکی، با قراردادی 19 میلیون یورویی، راهی نیوکمپ شد. هر چند بارسلونا امروز فاش کرده است که فرمالن، به دلیل مصدومیت، مدت نامعلومی از میادین فوتبال دور خواهد بود.

در بیانیه وب سایت باشگاه بارسلونا آمده است: 

"توماس فرمالن از ناحیه ران پای راست، دچار مشکل است. او این مصدومیت را از ایام جام جهانی، با خود دارد و به همین دلیل باید تحت نظر فیزیوتراپ باشگاه باشد. زمان بازگشت به تمرین وی، به ارزیابی مصدومیت فرمالن بستگی دارد."

توماس فرمالن که در دو بازی جام جهانی 2014، برای شاگردان مارک ویلموتس به میدان رفت، تا تابستان سال 2019، با بارسلونا قرارداد امضا کرده است.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:24
بازديد از اين پست : 244

توماس فرمالن، کاپیتان سابق و محبوب آرسنال امروز به طور رسمی پیراهن بارسلونا را بر تن کرد تا سال آینده برای این باشگاه بازی کند.

 
 

او در پیامی خطاب به هواداران آرسنال می نویسد: "پس از 5 سال حضور در آرسنال، که در دو سال آخر افتخار کاپیتانی این تیم را نیز داشتم اکنون زمان رفتن من فرارسیده است. باشگاه، اعضای تیم، هواداران، کادر فنی، کارکنان و سایر کارمندان باشگاه همواره به گونه ای با من رفتار می کردند که در زمین تمرین و در استادیوم امارات احساس می کردم در خانه خود هستم.

اکنون زمان فوق العاده ای برای من است و احساس می کنم مورد توجه و لطف خداوند قرار گرفته ام که این شانس را پیدا کرده ام تا عضوی از این باشگاه بزرگ باشم.

بازی های فوق العاده و تجربیات زیادی به همراه آرسنال داشتم که بهترین آن ها بالا بردن جام اتحادیه بود. می خواهم از همه شما تشکر کنم، توپچی بودن افتخار بزرگی بود."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 12:17
بازديد از اين پست : 246

توماس فرمالن، مدافع بلژیکی بعد از اینکه انتقالش از آرسنال به بارسلونا نهایی شد، اظهار داشت که بازی در بارسلونا او را به بازیکن بهتری تبدیل خواهد کرد.

http://photos-a.ak.instagram.com/hphotos-ak-xfa1/10611209_959047330779440_938645598_n.jpg

این مدافع میانی هفته گذشته برای انتقال به کمپ نو به توافق رسید و روز گذشته با مبلغ 19 میلیون یورو این انتقال صورت گرفت. و اکنون این مدافع 28 ساله معتقد است که حضور در میان بهترین بازیکنان جهان باعث پیشرفت وی خواهد شد و اشاره کرد که پیوستن به این باشگاه باعث افتخار اوست.

بنا به گزارش Goal، فرمالن به وبسایت رسمی باشگاه بارسلونا گفت: "رؤیای بسیاری از بازیکنان، بازی کردن در این باشگاه است. شما با بهترین بازیکنان دنیا بازی می کنید و از این رو حضور در اینجا و بازی کردن در کنار آنها افتخار بزرگی است. این انتقال برای من خوب است چرا که اگر هر روز با این بازیکنان تمرین کنم، پیشرفت خواهم کرد. من در آرسنال بازی کرده ام و می دانم که اینجا خیلی متفاوت است.

ما باید در هر مسابقه پیروز شویم و درک می کنم که همیشه فشار وجود خواهد داشت تا خوب عمل کنیم، و این کاری است که من سعی می کنم انجام دهم. این یک کشور متفاوت، زبان متفاوت و یک فرهنگ متفاوت است. این چالش آسان نخواهد بود. من باید هرچه سریع تر با شرایط هماهنگ شوم و بعد از آن خواهیم دید."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 12:16
بازديد از اين پست : 258

وب سایت آماری Who Scored به بهانه انتقال تومای فرمالن مدافع 28 ساله و بلژیکی باشگاه آرسنال به بارسلونا، به بررسی عملکرد این بازیکن در سال های حضورش در لیگ برتر جزیره پرداخته است.

http://parsiup.com/upload/a5zg_bunekoiimaad887.jpg

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 12:13
بازديد از اين پست : 264

مدافع بلژیکی محبوب ترین گزینه در خط دفاعی کاتالان هاست.

http://parsiup.com/upload/twrb_9.jpg

نشریه اسپانیایی MARCA پس از جذب توماس فرمائلن توسط بارسا، یک نظرسنجی برای زوج خط دفاعی بارسا ترتیب داد، که نتیجه آن تا به الان به شرح زیر می باشد:

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 12:8
بازديد از اين پست : 277

کاپیتان تیم فوتبال آرسنال انگلستان با قراردادی 5 ساله به تیم فوتبال بارسلونا پیوست.

http://parsiup.com/upload/6q4r_443321_heroa.jpg

توماس فرمالن کاپیتان 28 ساله باشگاه آرسنال که صبح امرو وارد بارسلونا شده بود، پس از انجام تست های پزشکی باشگاه به صورت رسمی با قرارداد 1+4 ساله به تیم فوتبال بارسلونا پیوست.

گفتنی است بر اساس اخبار رسانه های اسپانیایی مبلغ این قرارداد 4+15 میلیون یورو بوده است و باشگاه بارسلونا در صورت قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در مدت زمان حضور فرمالن در بارسا، 4 میلیون توافق شده را به این باشگاه انگلیسی پرداخت خواهد کرد.

شایان ذکر است فرمالن تا ساعاتی دیگر در مقابل باشگاه بارسلونا رو به روی دوربین عکاسان قرار خواهد گرفت و فردا صبح به وقت محلی مراسم امضای قرارداد، کنفرانس مطبوعاتیو مراسم معارفه خود را در استادیوم نیوکمپ برگزار خواهد کرد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 11 صفحه بعد

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش

1 2 3 4 5

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش