Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

جدول گروه F لیگ قهرمانان اروپا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:29
بازديد از اين پست : 286

جرارد پیکه، مدافع بارسلونا عنوان کرد که خوش شانس بود که توانست در جریان پیروزی 1-0 بارسلونا مقابل آپوئل گلزنی کند و مسی هم تمام تلاشش را برای گل پیکه انجام داد.

 

پیکه: مسی کمک زیادی روی گل به من کرد

 

مدافع اسپانیایی در دقیقه 28 موفق شد روی سانتر مسی از یک ضربه ی ایستگاهی، تک گل مسابقه را به ثمر برساند.

 

او در جمع خبرنگاران گفت: " خوش شانس بودم که گل زدم. معمولا گل نمی‌زنم ولی موقعیت خوبی داشتم و آن را به گل پیروزی بخش تبدیل کردم. لیونل توپ خوبی برای من ارسال کرد و باید آن را به گل تبدیل می‌کردم. بنابراین برای پیروزی، عملکرد خوب و سه امتیاز خوشحالم زیرا شروع با یک پیروزی بسیار مهم است و حالا باید روی بازی بعدی در لالیگا تمرکز کنیم.

 

آپوئل می‌دانست که چگونه بازی کند و کارشان را به خوبی بلد بودند. آنها به خوبی دفاع کردند و ضد حملات خطرناکی می‌زدند."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:0
بازديد از اين پست : 266

دنی آلوز مدافع بارسلونا در پایان بازی دیشب گفت: "بازی بسیار دشواری بود، اما ما به خوبی آماده شده بودیم و از اینکه شروع خوبی در مسابقات داشتیم و دور گروهی را با برد آغاز کردیم خوشحال هستیم. آپوئل بازی را برای ما سخت کرده بود، اگر چه ما آمادگی مقابله با آن ها را داشتیم.

دنی آلوز: آپوئل کار را برای ما سخت کرده بود

در پایان ما به هدف خود رسیدیم و برنده بازی شدیم. ما شانس های خوبی برای گلزنی ایجاد کردی و سعی کردیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم. همانند حمله در کارهای دفاعی هم خوب بودیم و نتیجه این را نشان می دهد. فوتبال ورزشی گروهی است و وظیفه مدافعان فقط دفاع کردن و وظفیه مهاجم فقط حمله کردن نیست."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 13:58
بازديد از اين پست : 289

دنی آلوز دیشب در جریان دیدار تیم های آپوئل و بارسلونا سیصدمین بازی خود را در لباس آبی اناری ها تجربه کرد . این مدافع برزیلی در تاریخ 1 ژوئیه 2008 با مبلغی معادل بیست و نه و نیم میلیون یورو از سویا به بارسلونا پیوست .

دنی آلوز به 300 رسید

 او  یکی از خریدهای مهم در سال اول حضور گواردیولا در بارسا بود . او در 25 سالگی به بارسا آمد و اکنون که پا به 31 سالگی گذاشته توانسته است سیصد بازی با پیراهن این تیم به میدان برود

او هفتمین فصل حضور خود در بارسلونا را سپری میکند و توانسته 190 بازی در لیگ ( 14 گل زده ) ، 64 بازی در لیگ قهرمانان ( 5 گل ) ، 32 بازی در جام حذفی ( 1 گل ) ، 9 بازی در سوپر کاپ اسپانیا ، 2 بازی در سوپر کاپ اروپا و سه بازی در جام باشگاه های جهان به میدان برود که حاصل آن 16 قهرمانی یا عنوان تیمی بوده که توانسته است با آبی اناری ها به آن دست یابد . او همچنین توانست با بارسلونا به کسب 6 جام در یک فصل برسد .

 چهار لالیگا ، چهار سوپر کاپ اسپانیا ، دو لیگ قهرمانان ، دو جام حذفی، دو سوپر کاپ اروپا و دو جام باشگاه های جهان جام هایی بوده است که او توانست 14 عنوان آن را با گواردیولا ، یکی با تیتو ویلانووا فقید و یکی از آن ها را با خراردو مارتینو تجربه کند .

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 13:52
بازديد از اين پست : 281

ژاوي هرناندز اسطوره بارسلونا شب گذشته در ديدار برابر نيکوزيا قبرس صدو چهل و دومين بازي خود را در ليگ قهرمانان اروپا انجام داد و به اين ترتيب رکورددار حضور در اين رقابت‌ها شد.

ژاوي رکوردحضور درچمپيونزليگ را شکست

این بازیکن 34 ساله که در کاتالونیا متولد شده است، سال 1998 در حالی که 18 سال بیشتر نداشت برای نخستین بار در این تورنمنت به میدان رفت. در آن بازی بارسلونا حریف منچستریونایتد بود که نتیجه مساوی 3-3 به دست آمد. سال‌های بعد وی موقعیت خود را در بارسا تثبیت کرد و به رهبر خط میانی این تیم تبدیل شد. رفت و آمد مربیان متعدد خللی در جایگاه این بازیکن که یازده سال است پیراهن آبی‌اناری‌پوشان را برتن می‌کند، ایجاد نکرد.

البته ایکر کاسیاس دروازه‌بان رئال با 141 بازی در تعقیب اوست.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 13:43
بازديد از اين پست : 273

دروازه بان سابق و مدیر ورزشی کنونی آبی اناری ها احساس می کند که بازیکنان جوان و چهره های جدیدی که لوئیز انریکه در ترکیب تیم استفاده کرده بود به کمی زمان نیاز دارند تا به بازی کردن در رقابت های اروپایی عادت کنند.

زوبی زارتا از عملکرد بارسلونا دفاع کرد: ما در حال پیشرفت هستیم؛ مهم کسب 3 امتیاز بود

زوبی بلافاصله بعد از سوت پایان مسابقه به + Canal گفت: "ما تازه مرحله گروهی را شروع کردیم و هر سه امتیاز را به دست آوردیم. برای بسیاری از بازیکنان ما این اولین تجربه حضورشان در چمپیونزلیگ بود و علاوه بر این ما ترکیبی داشتیم که مربی بهترین گزینه های خود را انتخاب کرده بود.

ما در حال پیشرفت هستیم چون این اولین باری بود که تعداد زیادی بازیکن جوان و جدید در ترکیب تیم حضور داشتند. ما اولین درس خود را پاس کردیم و هنوز در حال یادگیری هستیم، هرچند نتوانستیم در داخل زمین برتری خود را نشان دهیم و توپ را آنطور که می خواستیم به گردش در آوریم."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:20
بازديد از اين پست : 274

دیدار امشب، صد و چهل و دومین بازی ژاوی در لیگ قهرمانان است؛ تعداد بازی هایی که رائول با پیراهن رئال و شالکه در این رقابت ها انجام داد.

ژاوی، هافبک باتجربه بارسا، با حضور در ترکیب اصلی دیدار امشب تیمش مقابل آپوئل، در اولین دیدار این تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان، با رکورد رائول، اسطوره باشگاه رئال مادرید، برای حضور در چمپیونزلیگ برابری کرد.

در دیدار مقابل آپوئل؛ ژاوی و برابری با رکورد رائول در حضور در لیگ قهرمانان

دیدار امشب، صد و چهل و دومین بازی ژاوی در لیگ قهرمانان است؛ تعداد بازی هایی که رائول با پیراهن رئال و شالکه در این رقابت ها انجام داد. ژاوی اولین بازی اش در لیگ قهرمانان را در سال 1998 و در تساوی 3-3 مقابل منچستریونایتد انجام داد و در این مدت، سه بار با بارسا، قهرمانی در چمپیونزلیگ را تجربه کرد.

رائول و ژاوی در حالی با 142 بازی، بیشترین بازی ها را در چمپیونزلیگ انجام داده اند که رایان گیگز و ایکر کاسیاس با 141 بازی پشت سر آنها قرار دارند. کلارنس سیدورف هم با پیراهن تیم های آژاکس، رئال مادرید و میلان، 125 بازی در این رقابت ها انجام داده و نفر بعدی، پل اسکولز، اسطوره باشگاه منچستریونایتد است.  

کارلس پویول، کاپیتان سابق بارسا، با 115 بازی، دومین بازیکن بارسا در این فهرست است. با توجه به بازنشستگی رائول، ژاوی و کاسیاس این فرصت را دارند که در این فصل، به تنهایی در صدر فهرست بیشترین حضور در لیگ قهرمانان قرار بگیرند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:18
بازديد از اين پست : 281

گروه F رقابت های لیگ قهرمانان، امشب، آژاکس هلند میزبان تیم پاریسن ژرمن از فرانسه بود. دو تیم بازی را خوب شروع کردند و پاریسن ژرمن در همان اوایل کار موفق شد از حریف پیش بیافتد و پس از آن نیز بر بازی مسلط بود ولی در نیمه دوم بر خلاف جریان بازی آژاکسی ها توانستند دروازه حریف را باز کنند تا دو تیم امتیاز این مسابقه را تقسیم کنند.

گزارش کامل بازی در ادامه خبر

آژاکس 1-1 پاریسن ژرمن؛ بارسلونا صدرنشین گروه F

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:16
بازديد از اين پست : 260

از ساعت 23:15 دقیقه امشب و در استادیوم نیوکمپ شهر بارسلون شاگردان لوئیز انریکه در تیم فوتبال بارسلونا در حالی که با 9 تغییر نسبت به دیدار ابتدای هفته برابر بیلبائو به زمین آمده بودند، به مصاف تیم نه چندان قدرتمند آپوئل نیکوزیا قبرس رفتند.

گزارش کامل بازی در ادامه خبر

بارسلونا 1 - 0 آپوئل نیکوزیا؛ بی زحمت و بی دردسر

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:15
بازديد از اين پست : 275

در شب دوم از دور نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت 23:15 شب گذشته هشت دیدار از گروه‌های پنج تا هشت برگزار شد که در حساس‌ترین مسابقه از گروه پنجم تیم فوتبال بایرن مونیخ به رهبری پپ گواردیولا در ورزشگاه خانگی خود آلیانس آرنا میزبان منچستر سیتی بود که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود بایرن مونیخ خاتمه یافت.

پیروزی  بایرن و بارسا و توقف خانگی چلسی و آژاکس/ برد پرگل رم و پورتو

ژروم بواتنگ در دقیقه 89 موفق شد تک گل این دیدار را وارد دروازه سیتی کند.

نتایج کامل دیدارهای شب گذشته به شرح زیر است:

گروه پنجم (بایرن مونیخ، منچسترسیتی، آ.اس رم، زسکا مسکو):

بایرن مونیخ 1   منچستر سیتی 0

بواتنگ دقیقه 89

آ.اس رم 5   زسکا مسکو 1

ایتوریه دقیقه 6، ژروینیو 10 و 31، مایکون 20 و دقیقه 50 (گل به خودی) برای رم

احمد موسی دقیقه 82 برای زسکا

 

گروه ششم (آژاکس، پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا، آپوئل):

آژاکس 1   پاری‌سن‌ژرمن 1  

لاسه شون دقیقه 74 برای آژاکس

کاوانی در دقیقه 16 برای پاری سن ژرمن

بارسلونا 1   آپوئل نیکوزیا 0 

جرارد پیکه دقیقه 28 برای بارسلونا

 

گروه هفتم (چلسی، شالکه، ماریبور، اسپورتینگ):

چلسی 1   شالکه 1

فابرگاس دقیقه 11 برای چلسی

هونتلار دقیقه 62 برای شالکه

ماریبور 1    اسپورتینگ لیسبون  1

زاهوویچ دقیقه 90 برای ماریبور

نانی دقیقه 80 برای اسپورتینگ

 

گروه هشتم (یلبائو، شاختار، ورتو، باته‌بوریسوف):

بیلبائو 0   شاختار 0 

پورتو 6    باته‌بوریسوف 0

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 19:3
بازديد از اين پست : 341

شايد مهاجم برزيلي بارسا امشب در ترکيب اين تيم حاضر است.

http://fcbfeel.ir/uploads/images/news/139306/thumbnail/thumbs_570/58547-1410625686.jpg

لوئیز انریکه در نظر دارد که امشب در بازی آسان بارسا مقابل آپوئل نیکوزیا به برخی بازیکنان اصلی تیمش استراحت بدهد.

در این میان تراشتگن که از مصدومیت خود ریکاوری کرده این فرصت را دارد تا به جای براوو در ترکیب بارسلونا قرار بگیرد.

آدریانو، آلوس و پیکه نیز این شانس را دارند تا به ترکیب بارسا برگردند. ژاوی هرناندز و نیمار نیز احتمالا در ترکیب اصلی خواهند بود. بازیکن برزیلی در این فصل به علت مصدومیت هنوز نتوانسته که به ترکیب اصلی کاتالان ها برسد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 18:59
بازديد از اين پست : 282

ژاوي هرناندز فقط يک بازي تا رائول در رقابت هاي اروپايي فاصله دارد.

ژاوي امشب به رکورد رائول مي رسد

کاپیتان بارسلونا فقط یک بازی تا اسطوره رئال مادرید از نظر شمار حضور در مرحله پایانی لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارد.

رائول 142 بازی در لیگ قهرمانان انجام داده است و ژاوی و گیگز با 141 بازی در رده بعدی هستند.

اگر کل مسابقات با احتساب بازیهای مقدماتی راهیابی به لیگ قهرمانان را مورد محاسبه قرار دهیم، گیگز با 151 بازی رکورد دار است و ژاوی هرناندز چهار بازی تا رسیدن به او فاصله دارد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 18:57
بازديد از اين پست : 275

امشب دیدار تیم های بارسلونا و آپوئل نیکوزیای قبرس در ورزشگاه نوکمپ برگزار خواهد شد. آقای جورجوس دونیس سرمربی آپوئل در نشست خبری این بازی گفت:" اولین بازی ما در لیگ قهرمانان در مقابل بارسلونا خواهد بود و لازم نیست بگویم که با چه تیم بزرگی بازی داریم.در گروه بسیار دشواری قرار داریم و رقبای ما همه در سطح بالایی قرار دارند. همین مساله کار ما را بسیار سخت می کند.

مربی آپوئل:نباید اجازه دهیم بارسا زود به گل برسد

بارسا به حریفانش اجازه نمی دهد تا بازی خودشان را ارئه دهند. آنها دوست دارند مالکیت توپ را در اختیار داشته باشند و به همین دلیل ما باید در کار دفاعی منضبط و متمرکز باشیم.بطور حتم از این بازی درس های زیادی خواهیم گرفت و برای بازیکنان ما، تجربه خوبی خواهد شد.

البته امیدوارم شاگردانم فقط برای کسب تجربه جلوی بارسلونا قرار نگیرند.به بارسا و دو جریف دیگرمان آژاکس و پاری سن ژرمن احترام می گذاریم؛ ولی می خواهیم جلوی هر سه تیم با قدرت ظاهر شویم و همه توانمان را در زمین بگذاریم.

بطور حتم وقتی در مقابل تیمی مثل بارسا قرار می گیرید؛ فقط 5 یا 10 دقیقه خوب بازی کردن کافی نیست. آنها می خواهند خیلی زود به گل برسند و نباید اجازه چنین کاری را به آنها بدهیم. ما به 90 دقیقه خوب بازی کردن و اتحاد نیاز داریم. بارسا مسی و نیمار را دارد. دو مهاجم بزرگ که برای مهار آنها یک یا دو بازیکن کافی نیست. باید با مشارکت جمعی این دو بازیکن را کنترل کنیم."

 

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 18:49
بازديد از اين پست : 272

ژاوی هرناندز که در انتهای فصل گذشته زمزمه های رفتنش از بارسا بصورت جدی به گوش می رسید؛ در نهایت تصمیم گرفت تا در بارسا بماند و حالا او این فرصت را دارد تا رکورد تعداد بازی در چمپیونزلیگ و نیز کل رقابت های اروپایی را از آن خود کند.

ژاوی در آستانه شکستن رکورد رایان گیگز

ژاوی که سه قهرمانی در اروپا را با بارسلونا تجربه کرده؛ در صورتیکه امشب در مقابل آپوئل به میدان برود؛ رکورد رایان گیگز با 141 بازی در چمپیونزلیگ را می شکند و با رکورد رائول گونسالس(142بازی) برابری می کند.

همچنین طبق آمار منتشره، از سال 1956 به بعد، رایان گیگز با 151 بازی در حال حاضر از لحاظ تعداد بازی در رقابت های اروپایی رکورددار است و ژاوی تنها با انجام 4 بازی دیگر می تواند گیگز را پشت سر بگذارد.

اولین بازی ژاوی برای بارسا بر می گردد به سال 98 در الدترافورد و در مقابل یونایتد که آن بازی با نتیجه 3-3 خاتمه یافت. اولین گل آن بازی را گیگز به ثمر رسانده بود و لوئیس انریکه سرمربی فعلی بارسا نیز زننده یکی از 6 گل بازی بود.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:23
بازديد از اين پست : 280

لحظاتی پیش لوئیز انریکه سرمربی تیم فوتبال بارسلونا اسامی 18 بازیکن را برای دیدار اول تیمش در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروپا برابر آپوئل نیکوزیا اعلام کرد که بر اساس آن لوئیز سوارز به دلیل محرومیت، توماس فرمالن و جوردی ماسیپ به علت مصدومیت و خاویر ماسچرانو، مارتین مونتویا،  سرجیو بوسکتس، جوردی آلبا و پدرو نیز با تشخیص انریکه به استراحت دادن به آن ها، غایب هستند.

اعلام لیست بارسلونا برای دیدار با آپوئل: غیبت پدرو، بوسکتس، آلبا و ماسکرانو


اسامی بازیکنان تیم فوتبال بارسلونا برای دیدار برابر آپوئل نیکوزیا:


تراشتگن - براوو - پیکه - متئو - آلوز - آدریانو -  داگلاس - بارترا -  سمپر - رافینیا -  سرجیو روبرتو - ژاوی - اینیستا - راکیتیچ - مونیر - ساندرو - نیمار و مسی

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:22
بازديد از اين پست : 272

 ترکیب احتمالی دو تیم بارسلونا و آپوئل از نظر اسپورت و موندو دپورتیو

دو روزنامه ی کاتالانی وابسته به باشگاه بارسلونا ترکیب دو تیم بارسلونا و آپوئل را برای بازی امشب این دو تیم در مرحله ی گروهی لیگ قهرمانان پیشبینی کرده اند . تصویر ترکیب بالایی مربوط به روزنامه ی اسپورت و تصویر زیر مربوط به پیشبینی روزنامه ی موندو دپورتیو است .

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:21
بازديد از اين پست : 309

امشب ساعت 23:15 دقیقه بارسلونا به مصاف آپوئل نیکوزیا در مرحله ی گروهی لیگ قهرمانان اروپا میرود . این بازی از شبکه های سیما پخش نمیشود . این سومین بار است که بارسلونا در یک بازی رسمی با تیمی قبرسی بازی میکند . دروازه بان آپوئل نیکوزیا 8 سال در آکادمی بارسلونا بوده است .

http://barcanews.org/uploads/images/ghk.JPG

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:23
بازديد از اين پست : 250

دور اول از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با انجام هشت دیدار مختلف از گروه‌های اول تا چهارم از ساعت 22:15 در نقاط مختلف قاره سبز پیگیری شد.

گزارش کامل از نتیجه بازی ها تا کنون و زننده گل ها و اطلاعاتی دیگر در ادامه خبر

پیروزی رئال، دورتموند، یوونتوس و لیورپول/ شکست آرسنال و اتلتیکو و توقف گالاتاسرای

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:21
بازديد از اين پست : 272

ابراهیم آفلای هافبک تهاجمی 28 ساله ی بارسلونا که در نقل و انتقالات تابستانی به صورت قرضی راهی المپیاکوس شد در اولین بازی تیمش در مرحله ی گروهی لیگ قهرمانان توانست گلزنی کند . آفلای گل دوم تیمش به اتلتیکو مادرید را به ثمر رساند .

نتیجه ی نهایی بازی : المپیاکوس 3 - 2 اتلتیکو مادرید

ابراهیم آفلای زننده ی یکی از گل های المپیاکوس به اتلتیکو مادرید

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:21
بازديد از اين پست : 268

این تصویر در سال 2012 میلادی در ورزشگاه نو کمپ گرفته شده و از نکات جالب توجه ان میتوان به سطح بالا بودن این زمین چمن اشاره کرد که غریب صد هزار نفر ظرفیت دارد.

تصویر جالب از تونل ورودی ورزشگاه نو کمپ در سال 212 میلادی

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:18
بازديد از اين پست : 274

آخرین تمرین بارسلونا برای دیدار با آپوئل نیکوزیای قبرس در کمپ خوان گامپر برگزار شد و بر خلاف پیش بینی ها، توماس فرمائلن خرید بلژیکی جدید بارسلونا هنوز به مرز آمادگی برای بازی کردن نرسیده و او بنظر برای اولین حضورش در ترکیب بارسلونا همچنان باید صبر کند. از هفته گذشته فرمائلن در تمرینات گروهی بارسلونا شرکت می کند، با این حال امروز تیم پزشکی بارسا اعلام کرد که مصدومیت این مدافع هنوز بطور کامل بهبود پیدا نکرده و شانس بازی کردن او در مقابل اپوئل زیاد نیست. در تمرین امروز، منیر الحدادی،ساندرو و سامپر نیز حضور داشتند و با تیم اول تمرین کردند. یوردی ماسیپ را بصورت اختصاصی مشغول تمرین بود.

شانس کم فرمائلن برای بازی در مقابل آپوئل

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:21
بازديد از اين پست : 283

جرارد پیکه در آستانه دیدار فردا شب (چهارشنبه) بارسلونا برابر آپوئل نیکوسیا قبرس در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با حضور در کنفرانس خبری گفت: مسی و نیمار مثل همیشه خوب هستند. آنها این فصل خیلی فوق‌العاده هستند و وقتی با یکدیگر هماهنگ شوند، هیجان‌انگیز می‌شوند. لئو و مسی دو تن از بهترین فوتبالیست‌های جهان هستند که حالا در بارسلونا کنار یکدیگر بازی می‌کنند.

http://barcanews.org/uploads/images/news/139306/thumbnail/thumbs_570/1410870414-057177-1410870549-noticia-grande.jpg

بارسلونا شنبه شب در هفته سوم لالیگا موفق شد با درخشش نیمار و لیونل مسی با نتیجه 2 بر صفر بر میهمانش، اتلتیک بیلبائو غلبه کند. در این بازی ستاره آرژانتینی کاتالان‌ها هر دو پاس گل‌ را به نیمار داد.

پیکه در خصوص وضعیت آبی‌واناری پوشان در لالیگا اظهار داشت: ما با سه پیروزی متوالی لیگ را آغاز کردیم اما این دلیل نمی‌شود که فکر کنیم کار تمام شده یا فصل آسانی در پیش داریم. رقابت در لالیگا تا آخرین هفته‌ دشوار خواهد بود و فکر نمی‌کنم رئال‌مادرید تا آن موقع فاصله آنچنانی با ما داشته باشد.

مدافع میانی کاتالان‌ها تصریح کرد: اگر در سال‌های اخیر هر دو سال یکبار به قهرمانی  لیگ قهرمانان اروپا می‌رسیدیم باید بگویم که کار خیلی سختی را عملی کردیم. نسل خیلی خوبی از فوتبالیست‌های بارسلونا را در اختیار داریم که غیرممکن‌ها را ممکن کردیم. عناوین قهرمانی زیادی کسب کردیم و انتظار فتح عناوین دیگر را هم داریم ولی دلیل بر این نمی‌شود که فکر کنیم می‌توانیم همیشه قهرمان لیگ قهرمانان شویم.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:20
بازديد از اين پست : 262

 بارسلونا فردا شب اولین بازی خود در چمپیونزلیگ را در مقابل آپوئل نیکوزیا برگزار خواهد کرد. این بازی در ورزشگاه نوکمپ برگزار خواهد شد.

بارسلونا همواره خاطرات خوبی از بازی اول خود در این رقابت ها دارد و در 20 سال اخیر، تنها در یک مورد بازی اول خود را به حریف واگذار کرده است.

 گزارش روز: طلسم شکست ناپذیری بارسا در دیدارهای اول چمپیونزلیگ

بارسا در سال 1997 و در اولین بازی خود در چمپیونزلیگ آن فصل، در ورزشگاه سنت جیمز پارک در مقابل نیوکاسل قرار گرفت و با نتیجه 3-2 مغلوب تیم کنی دالگلیش شد.

فاستینو آسپریلای کلمبیایی، ستاره تیم نیوکاسل در آن بازی بود. گل های بارسا را نیز لوئیس انریکه مربی فعلی بارسلونا و نیز لوئیس فیگو به ثمر رسانده بودند.در آن بازی ابتدا بارسا با سه گل از حریف خود عقب افتاده بود.

بارسلونا در دیگر شروع هایش سه بار نیز در مقابل حریفان به تساوی دست یافته است. 3-3 با منچستریونایتد،2-2 با میلان و 0-0 در مقابل اینتر.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 17:55
بازديد از اين پست : 276

قهرمانی در لالیگا،لیگ قهرمانان و کوپا دل ری را نشانه رفته ایم. از فتح هر کدام از این جام ها خوشحال خواهم شد. ببینیم در انتها چه خواهیم کرد.

گزارش کامل مصاحبه در ادامه خبر

انریکه:آپوئل می تواند برای ما دردسرساز شود

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 17:44
بازديد از اين پست : 280

لیگ قهرمانان اروپا از امشب در حالی آغاز میشود که مطابق روال سال های گذشته رقابت میان لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا و رونالدو از سر گرفته خواهد شد .

بدون شک رسیدن به عنوان بهترین گلزن رقابت های اروپایی که در حال حاضر از آن رائول گونزالس اسپانیایی است در دسترس ترین رکورد برای این دو محسوب میشود .

لیونل مسی و بهترین آمار گلزنی در چمپیونزلیگ

لیونل مسی با 67 گل زده در این رقابت ها و رونالدو با 68 گل زده به ترتیب اختلافی چهار و سه گله با رکورد 71 گل زده رائول فاصله دارند . زلاتان ابراهیمویچ نیز با 42 گل زده در تعقیب آنهاست که البته فاصله زیادی با این دو دارد . لیونل مسی از فصل 2009-2008 توانست برای 4 سال پیاپی به عنوان آقای گل این رقابت ها دست یابد و البته فصل گذشته رونالدو این عنوان را تصاحب کرد عنوانی که با زدن 17 گل توانست رکورد ستاره آرژانتینی را بهبود ببخشد . همچنین مسی  توانسته است 4 بار در این رقابتها هت تریک کند که خود رکوردی برای وی محسوب میشود . رقابت این دو در شروع فصل گذشته با هت تریک رونالدو در برابر گالاتاسارای و هت تریک مسی در برابر آژاکس شروع شد .

اما نکته دیگری که قابل ذکر است رکورد گلزنی خوب مسی در این رقابت هاست . وی توانسته است در 86 بازی 67 گل به ثمر برساند و از این لحاظ با میانگین 0.77 گل در هر بازی از رونالدو با 0.64 و رائول با 0.49 پیشی بگیرد . رائولی که 71 گل را در 144 بازی به ثبت رساند .

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 8:57
بازديد از اين پست : 284

کارلوس پویول کاپیتان بـــا سابقه بارسا امروز برای اولین بار بر سرکـــــار در بخش مدیریت ورزشی رفت!

کارلس پویول کار جدیدی شروع می شود

امروز پوپول بر سر تمرینات بارسا رفت و تمرینات این تیم را از نزدیک دید! لوییز انریکه و شاگردانش برای چمپیزلیگ خودشان را اماده میکنند.

 

همچنین : پویول اخرین بازی بارسا را که با برتری 2بر0 این تیم همراه بود در جایگاه ویژه دید.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:54
بازديد از اين پست : 276

 داور ترک تبار آلمانی "دنیز آیتکین"، به عنوان داور بازی دیدار بارسلونا و آپوئل نیکوزیا برگزیده شد. این بازی روز چهارشنبه در ورزشگاه نوکمپ برگزار خواهد شد و اولین بازی هر دو تیم دراین رقابت ها محسوب می شود.

http://barcanews.org/uploads/images/news/139306/thumbnail/thumbs_570/bf10d558-44da-4d8c-8438-47de6f8faa55-cb-jpeg.jpeg

دنیز آیتکیبن، متولد 21 جولای سال 1978 است و از سال 2011 داور بین المللی محسوب می شود. این داور پیش از این دو بار برای تیم های اسپانیایی در چمپیونزلیگ سوت زده است.

اولین بار در دیدار مالاگا مقابل اندرلخت در فصل 2012-2013 و بار دوم برای اتلتیکومادرید در مقابل پورتو در فصل گذشته. بازی چهارشنبه سومین دیداری است که او برای اسپانیایی ها قضاوت خواهد کرد.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:51
بازديد از اين پست : 299

کفش جدید راکیتیچ

این کفش جدید برای بازی راکیتیچ در چمپیونز لیگ در نظر گرفته شده است.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:45
بازديد از اين پست : 267

لوئیز انریکه در نظر دارد که به روند خوب تیمش ادامه بدهد. پس از کسب 9 امتیاز از سه بازی حالا نوبت بازی مقابل آپوئل نیکوزیاست.

http://barcanews.org/uploads/images/news/139306/thumbnail/thumbs_570/58569-1410704888.jpg

به نظر می رسد که مشکل مصدومیت نیمار و پیکه رفع شده باشد و هر دو بازیکن بتوانند در مقابل تیم قبرسی بازی کنند. هر دو بازیکن در نیمه دوم بازی مقابل اتلتیک بیلبائو به میدان رفتند که عملکرد خوبی از خود ارائه داده اند.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:29
بازديد از اين پست : 258

با توجه به پخش بازی بایرن مونیخ  - منچستر سیتی از شبکه ی سوم سیما و پخش بازی چلسی - شالکه از شبکه ی ورزش , بازی بارسلونا پخش نمیشود . این بازی ها همزمان با بازی بارسلونا چهارشنبه شب ساعت 23:15 دقیقه برگزار میشوند .

بازی بارسلونا و آپوئل از شبکه ی ورزش پخش نمیشود

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:26
بازديد از اين پست : 263

لوئیس انریکه همچنان نمیتواند از ورمائلن , دنی آلوز و جوردی ماسیپ برای اولین بازی تیم در مرحله ی گروهی لیگ قهرمانان استفاده کند .

ورمائلن به بازی با آپوئل هم نمریسد

توماس ورمائلن که قبل از پیوستن به بارسلونا مصدوم بوده است هنوز اجازه ی بازی با پیراهن بارسلونا را دریافت نکرده است و از ناحیه ی همسترینگ مصدوم است . ورمائلن در جام جهانی مصدوم شد . با این حال ورمائلن از هفته ی گذشته شروع به تمرین با اعضای تیم کرده است .

در مورد حضور دنی آلوز در بازی با آپوئل هم شک و تردید زیاد است . مدافع برزیلی بارسلونا از زانوی پای چپ احساس ناراحتی میکند و بازی برابر بیلبائو را نیز به همین دلیل از دست داد . دنی در تمرینات دیروز نیز نتوانست با سایر بازیکنان به تمرین بپردازد .

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 8:23
بازديد از اين پست : 291

بارسلونا در طول یک هفته ی آینده در دو بازی رسمی به میدان میرود . بازی اول چهارشنبه ی همین هفته شاگردان لوئیس انریکه در نیوکمپ به مصاف آپوئل نیکوزیا از مرحله ی گروهی لیگ قهرمانان اروپا میروند . پس از این بازی بازیکنان باید برای بازی دیگری در لالیگا آماده شوند . یک شنبه ی آینده بارسلونا با لوانته از هفته ی چهارم رقابت های لالیگا بازی دارد .

http://barcanews.org/uploads/images/news/139306/thumbnail/thumbs_570/58572-1410710055.jpg

در طول این یک هفته فشار زیادی به بازیکنان وارد میشود . در طول این یک هفته شش جلسه تمرین برای آماده سازی بازیکنان در نظر گرفته شده است . تمرینات از روز دوشنبه تا شنبه هر روز صبح ساعت 11 برگزار میگردد . پس از پایان تمرین روز سه شنبه یک کنفرانس خبری قبل از بازی با آپوئل انجام میشود که در این کنفرانس مطبوعاتی لوئیس انریکه و یکی دیگر از بازیکنان شرکت میکنند . سخت ترین روز بازیکنان نیز چهارشنبه است که بازیکنان باید صبح تمرین کنند و شب به مصاف آپوئل بروند .

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:11
بازديد از اين پست : 281

یک روز پس از پیروزی بارسلونا برابر اتلتیکو بیلبائو تمرینات برای آماده سازی تیم قبل از بازی بعدی برابر آپوئل آغاز شد . اعضای تیم حتی فرصت برای لذت بردن از پیروزی روز گذشته را نداشتند چرا که تنها چند ساعت بعد مجبور بودند تمرین کنند .

http://barcanews.org/uploads/images/news/139306/thumbnail/thumbs_570/58568-1410689111.jpg

بارسلونا چهارشنبه ساعت 20:45 دقیقه به وقت محلی به مصاف آپوئل میرود . این اولین بازی بارسلونا با آپوئل است .

در تمرینات امروز تمام بازیکنان در دسترس بودند اما جوردی ماسیپ و توماس ورمائلن هنوز اجازه ی بازی را دریافت نکرده اند .  دنی آلوز از ناحیه ی زانوی پای چپ احساس ناراحتی میکند و امروز تمرینات ویژه ای برای او  در نظر گرفته شد .

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 13:59
بازديد از اين پست : 255

اولین رقیب بارسلونا در لیگ قهرمانان امسال , آپوئل نیکوزیا است . این تیم در آخرین دیدارش قبل از بازی با بارسلونا موفق به شکست ارمیس آرادیکو با نتیجه ی یک بر صفر شد . این بازی در حالی که تا دقایق پایانی گلی نداشت اما آپوئل موفق شد در دقیقه ی 88 گلزنی کند و در صدر جدول لیگ قبرس باقی بماند .

تیم های رقیب بارسلونا در مرحله ی گروهی چه نتیجه ای کسب کردند

نه تنها آپوئل از پیروزی برابر ارمیس خوشحال است بلکه دیگر رقیب بارسلونا در مرحله ی گروهی لیگ قهرمانان یعنی آژاکس پس از کسب نتایج ضعیف در هفته های آغازین این بار موفق به شکست هراکلس آلملو با نتیجه ی 2 بر یک گردید .

پاری سن ژرمن اصلی ترین رقیب بارسلونا در مرحله ی گروهی اما در نبود تیاگو سیلوا و داوید لوئیس به تساوی 1 بر یک برابر رن رضایت داد .

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:9
بازديد از اين پست : 254

به نقل از موندو دپورتیو ژاوی هرناندز هافبک بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرده. پپ گواردیولا که رابطه نزدیکی با ژاوی دارد سعی داشت او را به آلیانز آرنا ببرد ولی ژاوی نمی خواست در لیگ قهرمانان اروپا با بارسلونا تیم محبوبش روبرو شود این پیشنهاد را رد کرد.

بارسا نیوز

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:6
بازديد از اين پست : 276

فرانک دی بوئر، سرمربی آژاکس عنوان کرد که لوئیس سوارز، مهاجم بارسلونا هنوز عاشق آژاکس است و منتظر تقابل با او در لیگ قهرمانان است.

 

بارسا نیوز

آژاکس در گروه F، به همراه بارسلونا، پاری سن ژرمن و آپوئل قرار دارد و به زودی، سوارز مقابل تیم سابقش بازی خواهد کرد. ون در ویل، زلاتان، سوارز و مکسول، همگی مقابل تیم‌های سابقشان قرار گرفت که این موضوع، گروه F را جذاب می‌کند.

دی بوئر در مصاحبه با سایت باشگاه آژاکس گفت: " شاید سوارز همچنان آژاکس را دوست داشته باشد. او نتایج فوق‌العاده ای برای ما رقم زد.ون در ویل نیز در حال تبدیل شدن به یکی از بهترین مدافعان راست جهان است. مکسول بسیار با تجربه است و ترسی از بازی‌های بزرگ ندارد. همچنین در شرایط فوق‌العاده ای قرار دارد. دیگری نیز زلاتان است. همیشه از دیدن بازی های او شگفت زده می‌شوم. مطمئنم که او متمرکز خواهد بود تا لیگ قهرمانان را در این فصل به دست آورد."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:34
بازديد از اين پست : 293

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:51
بازديد از اين پست : 254
 


برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 22:25
بازديد از اين پست : 367

بارسلونا یک شنبه شب از هفته ی چهارم رقابت های لالیگا در ورزشگاه  سیوداد والنسیا در ساعت 23:30 دقیقه به مصاف لوانته میرود . شبکه های پخش کننده ی بازی + لینک پخش آنلاین این بازی روز یک شنبه به این مطلب اضافه میشود .

http://agent108.biz/wp-content/uploads/2014/01/Prediksi-Barcelona-vs-Levante-30-Januari-2014-Copa-del-Rey.jpg 

ظرفیت ورزشگاه : 25 هزار و 354 نفر

 

داور : گونزالس گونزالس، خوزه لوییس

 

شهر : والنسیا

 

اسامی بازیکنان دعوت شده :

 

تر اشتگن , براوو , مونتویا , پیکه , راکیتیچ , بوسکتس , ژاوی , پدرو , اینیستا , مسی , نیمار , ماسچرانو , داگلاس , جوردی آلبا , سرجی روبرتو , دنی آلوز , متیو , ساندرو رامیرز و منیر الحدادی .

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:35
بازديد از اين پست : 273

درحالی که انتظار می رود دو تیم بارسلونا و قهرمان لوشامپیونیه از گروه شش رقابت های لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند، اما اسطوره فوتبال اسپانیا اعتقاد دارد که تیم های آپوئل نیکوزیا و آیاکس می توانند تهدیدهایی جدی باشند.

مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا، زوبی زارتا اعتاد دارد پاریسن ژرمن تیم بزرگی است اما نباید از قدرت تیم های دیگر غافل شد. این دو تیم در فصل 2012/13 نیز با یکدیگر رو به رو شدند که در آن بازی بارسلونا موفق شد به لطف گل زده بیشتر در خانه حریف راهی مرحله بعد شود. زوبی زارتا اما در مورد قرعه بارسلونا گفت:"زمانی که شما با چنین قرعه ای مواجه می شوید، شما می دانید که همیشه با یک تیم بزرگ بازی خواهید کرد. اگر شما اعتماد به نفس نداشته باشید، هر تیمی در چمپیونز لیگ می تواند به شما آسیب برساند. ما نیز به مصاف اشکال سخت و متفاوتی از فوتبال خواهیم رفت. 

"ما با پی اس جی بازی کرده ایم، این تیم بزرگ و قدرتمند است. آن ها تیم بزرگی  هستند و از شخصیت بالای تیمی برخوردار هستند. اما این گروه در بارسلونا و پی اس جی خلاصه نمی شود، ایاکس پیشتر به ما نشان داده است که تیم قدرتمندی است و آپوئل نیز به سختی برای نتیجه گیری تلاش خواهد کرد. در این رقابت ها هر تیمی آرزوی خاص خود را دارد و ما هم آرزوی خود را داریم."

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:57
بازديد از اين پست : 250

با کلیک کردن بر روی فایل پی دی اف زیر می توانید برنامه کامل مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را مشاهده نمایید.

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 46 صفحه بعد

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش

1 2 3 4 5

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش