Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

جدول گروه F لیگ قهرمانان اروپا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 15:26
بازديد از اين پست : 324

شاگردان لوئیز انریکه در تیم فوتبال بارسلونا شامگاه امشب اولین دیدار دوستانه خود را برای آماده سازی در فصل 2014/15 رقابت های باشگاهی در اروپا برگزار خواهند کرد.

بارسا نیوز

شاگردان لوئیز انریکه سرمربی جدید آبی اناری ها از ساعت 23:15 دقیقه به وقت تهران به مناسبت 125امین سالگرد تاسیس باشگاه رکرتیو اوئلوا در این شهر به مصاف این تیم خواهند رفت تا لوئیز انریکه برای اولین بار و به صورت رسمی به عنوان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا بر روی نیمکت مربیگری این تیم قرار گیرد.

گفتنی است برای این مسابقه 7 بازیکن از تیم اصلی بارسونا و 15 بازیکن از بارسلونای ب به این شهر سفر کرده اند  و این در حالی است که رافینیا به علت مصدومیت از ناحیه انگشت پای چپ و آدریانو به دلیل مشکلات قلبی و بویان کرکیچ به علت نزدیک شدن توافق باشگاه با تیم دپورتیوو لاکرونیا در این مسابقه غایب هستند و همچنین  مارک آندره تراشتگن دروازه بان جوان و آلمانی آبی اناری ها امشب برای اولین باردر درون دروازه بارسلونا قرار خواهد گرفت.

ترکیب 23 نفره بارسلونا برای دیدار امشب:

تراشتگن - جوردی ماسیپ -  مونتویا - بارترا - سرجیو روبرتو - جرارد دلوفئو  - ایبراهیم آفلای - پاتریچ - بگناک - ادگار لی - لوکاس - گریمالدو - سامپر - دیانه - هلیلوویچ - بابونسکی - مونیر - ساندرو - دانی نیتو - خوان رومن - دونگو و آداما

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

صفحه قبل 1 ... 480 481 482 483 484 ... 494 صفحه بعد

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش

1 2 3 4 5

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش