Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

جدول گروه F لیگ قهرمانان اروپا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 10:41
بازديد از اين پست : 252

مهاجم سلسائو باور دارد که باشگاه هایی که در جام جهانی 2014 میزبان بوده اند، باید با دنبال کردن روش های اروپایی به تیم ملی کمک کنند.

ستاره برزیل، نیمار ادعا می کند که برزیل از کشورهایی مانند اسپانیا و آلمان بسیار عقب تر است. در تابستان گذشته سلسائو با پیروزی 3-0 در برابر اسپانیا در جام کنفدراسیون ها به قهرمانی رسید و با امیدهای زیادی پا به جام جهانی گذاشت. اما در این جام با هفت گل در برابر آلمان تحقیر شد و پس از آن نیز با شکست در برابر هلند به عنوان چهارمی رسید. نیمار 22 ساله که در دو بازی آخر برزیل در برابر آلمان و هلند حاضر نبود درباره شرایط فوتبال در برزیل گفت:"هر جلسه تمرینی در اروپا به صورت جدی برگزار می شود. در برزیل این موضوع متفاوت است. شما گاهی بیشتر از حد معمول تمرین می کنید و گاهی کمتر. اما گاهی اوقات به طور کلی تمرین جدی گرفته نمی شود و تمرکز در تمرینات وجود ندارد. این موضوعی است که برزیل در آن مشکل دارد.

"من فکر می کنم فوتبال برزیلی از اروپا عقب است. عقب تر از آلمان و اسپانیا. ما از آن ها عقب افتاده ایم و باید این فاصله را جبران کنیم." گفتنی است که نیمار به علت مصدومیت نمی تواند در تمرینات بارسلونا شرکت کند و به احتمال زیاد در ماه آگوست به این تیم ملحق خواهد شد. 

برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

صفحه قبل 1 ... 481 482 483 484 485 ... 494 صفحه بعد

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش

1 2 3 4 5

کد تولتیپ

مرجع کد و آموزش