بارسا نیوز

Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 22:9
بازديد از اين پست : 237

به نظر می رسد فرمالن دومین مدافع خریداری شده بارسلونا در فصل نقل و انتقالات می باشد.

 

 

دو باشگاه بارسلونا و آرسنال برای انتقال فرمالن با مبلغ 19 میلیون یورو به توافق رسیده اند و قرار است این بازیکن فردا به شهر بارسلونا سفر کند.

رائول صانلحی روز گذشته به لندن سفر کرده بود تا برای نهایی کردن انتقال مدافع بلژیکی اقدام کند. گفته می شد باشگاه منچستر یونایتد نیز به دنبال خرید این بازیکن بوده است و به همین دلیل لندنی ها مبلغ فروش فرمالن را بالا بردند.

همان طور که قبلا در سایت طرفداری اشاره کرده بودیم باشگاه بارسا قصد داشت پس از مارکینیوس برای توماس فرمالن تلاش کند و او را به جمعش اضافه نماید. پاریسن ژرمن اصلا حاضر به مذاکره با کاتالان ها به منظور انتقال مدافعش نشد و باشگاه بارسا تصمیم گرفت خرید فرمالن را نهایی کند. در چندین روز گذشته نام های دیگری به میان آمد، مانند دنی اگر که لازم به ذکر است باشگاه بارسلونا هیچ گاه خواهان کسی غیر از فرمالن و مارکینیوس نبوده است.

در نهایت مدافع آرسنال که اجازه خروج از آرسن ونگر هم گرفته بود به بارسلونا منتقل خواهد شد و همان طور که به نظر می رسید توپچی ها قصد نداشتند بازیکنشان را به منچستر یونایتد بدهند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »