بارسا نیوز

Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 15:16
بازديد از اين پست : 267

هافبک جدید بارسلونا به تمجید از مسی پرداخت و می گوید چیزهای زیادی از او آموخته است.

ایوان راکیتیچ در نقل و انتقالات این فصل از سویا به بارسلونا پیوست. راکیتیچ به دلیل ملحق شدن دیرهنگام مسی به تمرینات بارسلونا زیاد در کنار او کار نکرده است اما در همین وقت اندک مسی توانسته او را به وجد آورد.

راکیتیچ در مصاحبه با 24sata گفت: "من خیلی کم در کنار  مسی بوده ام، چون او به خاطر جام جهانی دیر به تیم ملحق شد. او معجزه آسا عمل می کند، من شگفت زده شده ام و چیزهای زیادی از او آموخته ام. او با تمام حرکاتش من را تحت تاثیر قرار می دهد. او رفتاری معمولی دارد، اگر چه یک ستاره ای بزرگ محسوب می شود."

راکیتیچ درباره ارتباطش با لوئیس انریکه هم گفت: "من هنوز به صورت خصوصی با لوئیس انریکه حرف نزده ام چون ما هنوز در تمرینات پیش فصل هستیم. این مسئله زمان بر است، اغلب او با من حرف می زند، در تمرینات به مسائل ریز خیلی اهمیت می دهد. او به من گفت که از بازی سویا مقابل سلتاویگو متوجه شده است که من بازیکن بزرگی هستم."

راکیتیچ همچنین به ستایش از ستاره 18 ساله کروات آلن هلیلوویچ پرداخت. هلیلوویچ هم در این فصل به بارسلونا پیوسته است.

"آلن همه را به هیجان آورد، همه درباره او حرف می زنند و ستایشش می کنند. مربی کار او را پسندیده است و در تمرینات تیم اول نگه داشته است. من نمی توانم منتظر شروع لیگ بمانم. فکر می کنم حضور 3 بازیکن در تیم های بزرگ اسپانیایی برای فوتبال کرواسی بسیار خوب باشد. من یک رقابت شدید با رئال مادرید و اتلتیکو مادرید بر سر عنوان قهرمانی را پیش بینی می کنم. بازی مقابل مانژوکیچ و مودریچ بسیار جالب خواهد بود."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »