بارسا نیوز

Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 15:18
بازديد از اين پست : 237

امضای قرارداد با کوادرادو دشوار است اما غیر ممکن نیست. مدیر باشگاه فیورنتینا روز جمعه اعلام کرد که وی مایل نیست بماند و از سوی یک تیم بزرگ پیشنهاد دارد.

باشگاه فیورنتینا و کوادرادو ده روز فرصت دارند تا تصمیم نهایی شان را اتخاد کنند. منابع نزدیک به الموندو اطلاع داده اند که نخستین حرکت ها نیز صورت گرفته است و با وجود وضعیت افتصادی، لوئیز انریکه درخواست کرده که با آمدن کوادرادو تیمش کامل می شود. آندونی زوبی‌زارتا دیروز اطلاع داد که هم چنان نقل و انتقالات بارسا ادامه دارد و از نظر مالی هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

بارسلونا برای انتقال این بازیکن، باید با منچستر یونایتد رقابت کند. گفته می شود لوئیز فن خال و یونایتد، پیشنهاد 40 میلیون یورویی به علاوه برخی متغیرها را به طرف ایتالیایی پیشنهاد کرده اند، البته برخی گزارش ها نیز چنین پیشنهادی را رد می کنند.

باشگاه بارسلونا با حفظ بودجه 40 میلیون یورویی، قصد دارد این مبلغ را خرج انتقال کوادرادو نماید، هرچند که فیورنتینا اعلام کرده بود قیمت بازیکنش 50 میلیون یورو می باشد، هر چند که به نظر می رسد قیمت باید کاهش پیدا کند.

فیورنتینا به کوادرادو پیشنهاد دستمزد بیشتر را داده بود که این بازیکن در جلسه پاسخ داده: " نه ممنون! من قصد خروج از باشگاه را دارم." به نظر می رسد این وضعیت، تا 7 الی 10 روز دیگر کاملا روشن شود.

امکان دارد بارسلونا تغییر رویه دهد و کوادرادو را در فصل آینده با قیمت کمتر به خدمت بگیرد، یا این که به سراغ گزینه های دیگری مانند پیژچک برود. اما الموندو در انتها می نویسد، موردی که روشن و واضح می باشد، این است که کوادرادو علاقمند است تا برای بارسلونا بازی کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »