بارسا نیوز

Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 10:25
بازديد از اين پست : 232

به نظر می رسد بارسا قصد دارد دو بازیکن دیگر را به خدمت بگیرد، کوادرادو و مارکینیوس دو گزینه اصلی هستند.

http://www.varzesh11.com/images/gallery/marquinhos-11033.jpg

در چند روز گذشته مذاکرات بارسا برای انتقال مارکینیوس شدت پیدا کرده است. اما هم چنان مذاکره با باشگاه پی اس جی دشوار است. از سوی دیگر کوادرادو حضور دارد که بارسلونا سخت خواهان این بازیکن است و بار ها با استفانو فیوره و باشگاه در مورد او مذاکره شده است.
انتقال این دو بازیکن شاید بیش از 80 میلیون یورو خرج داشته باشد، اما این قابل درک است که بارسا به هر دو مهره بسیار نیازمند می باشد.

در نیوکمپ جلسه ای تشکیل شده برای ارائه پیشنهاد به این دو بازیکن، بارسا آماده است تا به طور رسمی و برای چندمین بار پیشنهادش را ارائه کند، اما هم چنان کلمه ای که از سوی دو باشگاه دیگر بر زبان می آید، " نه " است؛ البته تا این لحظه.

الموندو می نویسد، پی اس جی هم چنان مایل است تا مارکینیوس را در اختیار داشته باشد، اما با انتقال داوید لوئیز و حضور تیاگو سیلوا، فرصت کمی به این بازیکن خواهد رسید تا به عنوان بازیکن اصلی درون زمین قرار بگیرد.
فرامونش نکنیم، پاریسن ژرمن سال قبل این بازیکن را با مبلغ تقریبا زیاد، یعنی 32 میلیون یورو به خدمت گرفت. رائول صانلحی از طرف باشگاه بارسلونا چندین بار در جریان مسابقات جام جهانی به برزیل رفته و با این بازیکن و مدیر برنامه هایش مذاکره کرده، اما هم چنان توافق نهایی صورت نگرفته است، بارسا می خواهد برای انتقال این مدافع 35 میلیون یورو پداخت کند که پی اس جی فعلا نپذریفته است، باید یادمان باشد که او تنها 20 سال سن دارد.

باشگاه پاریسن ژرمن از سوی یوفا و کمیته فیرپلی مالی جریمه شده است، اگر قصد دارد بازیکنی بخرد باید بازیکن به فروش برساند. به نظر می رسد پیشنهاد 35 میلیون یورو معقول و منطقی باشد.

جریان کوادرادو به اندازه مارکینیوس پیچیده نشده است، باشگاه فیورنتینا و رئیس آن اعلام کرده اند که این بازیکن اگر قصد جدایی دارد مانع او نخواهند شد. الموندو ادعا می کند در روزهای اخیر چندین و چند بار دو باشگاه بارسا و فیورنتینا برای انتقال این بازیکن مذاکره کرده اند اما طرف ایتالیایی حاضر نیست بازیکنش را کمتر از 42 میلیون یورو به فروش برساند.

مونتلا در خواست کرده هر چه زودتر وضعیت این بازیکن مشخص شود، چون او هنوز نمی داند که کوادرادو با آن ها خواهد ماند یا خیر!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »